Nová generace elektromobilu Kia Soul EV by měla být založena na sdílené platformě, na které už staví modely Kona Electric a Kia Niro EV. Dojezd má dosáhnout 300 km.
foto: Kia
Teprve nedávno si elektromobil Kia Soul EV prošel jemným faceliftem, který spočíval ve zvětšení baterie z 28 kWh na 30 kWh. Už letos bychom se ale snad měli dočkat výrazně přepracované nové generace Kia Soul EV.
NEPŘEHLÉDNĚTE TEST: elektromobil Kia Soul EV (1. díl)
Podle informací korejského webu etnews.com bude nová generace Soul EV stavět na podvozku Kona/Niro a nejspíš využije i stejné komponenty. Jmenovitě 39,2kWh baterii (dojezd 300 km), plus možná i větší 64kWh baterii (dojezd 480 km).
Třetí generace fosilní verze Kia Soul by měla jít na trh ve druhé polovině letošního roku. Není však zatím jasné, zda spolu s ní přijde i nová verze elektromobilu, anebo bude nutné si na něj dalších pár měsíců počkat.
Uvidíme, jestli nabídnou upgrade stávající baterie.
Uvidíme, jestli nabídnou upgrade stávající baterie.
Myslím že ne, bude to na jiném podvozku a podle mě bude i
Myslím že ne, bude to na jiném podvozku a podle mě bude i jiná baterie. Navíc ten upgrade se ani nevyplatí, lepší je auto prodat a koupit nové.
Já viděl baterii ze Soulu a je stejná jako na Ioniqu,
Já viděl baterii ze Soulu a je stejná jako na Ioniqu, alespoň prostorově. K tomu všude samolepky Hyundai. Tak možná ta zaměnitelnost může být, když Niro má mít vše stejné jako Ioniq.
Prodat a koupit je nesmysl. Dostanu stejné auto za šílené peníze v porovnání s výměnou baterie. Když už prodat, tak už koupit lepší, Niro, Kona…
Měl jsem namysli, že nemá smysl měnit baterii 28 kWh po 2
Měl jsem namysli, že nemá smysl měnit baterii 28 kWh po 2 letech provozu za novou 40 kWh. Podle mě ji výrobce neodkoupí, takže člověk vyhodí spoustu peněz. Výměna s doplatkem by smysl dávala. Ten kdo jezdí dálky by ty peníze asi obětoval, mě to smysl nedává. Já si počkám co vypadne z Mercedesu v 2020 případně z jiných výrobců.
Stejné baterie Ioniq vs Soul rozměrově určitě nejsou.
Stejné baterie Ioniq vs Soul rozměrově určitě nejsou. Například ZDE to je názorně vidět.
Nový Soul EV dostane s někvětší pravděpodobností stejný podvozek i bateriovou krabici s Hyundai Kona a tedy možnost jít až na 64kWh.
Nový Ioniq pak buď dostane jiný podvozek s větší bateriovou krabicí, nebo při zachování stávající hádám půjde kapacita baterie navýšit jen někam k 40-44kWh.
off
Tesla Semi se prohání po Kalifornskejch dálnicích na
off
Tesla Semi se prohání po Kalifornskejch dálnicích na cestě z Fremontu do Giga.
https://goo.gl/Yoy2bQ
Akorát bych tam dal obrázek Kia Soul EV a ne spalovacího
Akorát bych tam dal obrázek Kia Soul EV a ne spalovacího Soulu.
Pro řadu lidí to bude šikovné auto, že by to byl polykač kilomentrů to sice ne, ale 40 kWh baterie by se hodila.
Díky Pemm Brno jsme Kiou Soul jeli Rallye Večerní Prahou a
Díky Pemm Brno jsme Kiou Soul jeli Rallye Večerní Prahou a nakonec si tohle auto pořídila firma ze Žďáru, co staví nabíjecí stanice. S autíčkem je velká spokojenost. Také mě napadlo, že by mohl být obrázek EV a ne spalovacího. V Brně je k prodeji jedna předváděčka.
Jestli je to ta kterou myslím, tak to je předváděčka co
Jestli je to ta kterou myslím, tak to je předváděčka co je tuším skoro dva roky stará.
Ještě loni tam byla za plnou cenu.
Kdepak, ta bílá je v ZR a nynější je myslím hnědá nebo
Kdepak, ta bílá je v ZR a nynější je myslím hnědá nebo podobná barva.
Přesně tu myslím.
Přesně tu myslím.
jooo KIA SOUL EV je celkem solidní autíčko
jooo KIA SOUL EV je celkem solidní autíčko 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2014-kia-soul-ev/