COM Electric začíná v Česku prodávat švédské nabíjecí stanice GARO

COM Electric s.r.o. se stal distributorem skandinávské značky GARO, která tvoří největší síť dobíjecích stanic ve Švédsku.

COM Electric s.r.o. je česká společnost s patnáctiletou zkušeností ze servisní činnosti v informačních a komunikačních technologiích. Firma je distributorem a operátorem dobíjecích stanic EVBox, GARO a Efacec.
foto: GARO

V České republice je přes 300 dobíjecích stanic od různých provozovatelů. COM Electric má za cíl toto číslo několikanásobně zvýšit.

„Elektromobilita je fenomén, který nelze přehlížet. Auta na elektrický pohon se stávají součástí provozu na českých silnicích, a proto jsme se rozhodli uživatelům elektroaut nabízet nabíječky prvotřídní švédské kvality,“ vysvětluje jednatel společnosti Pavel Dubš.

COM Electric nabízí dva typy AC stanic GARO, které jsou vhodné pro soukromé i veřejné nabíjení. Model GLB je určený především k montáži na zeď a disponuje výkonem až 22 kW.

Wallbox je vhodný pro majitele a provozovatele uzavřených areálů, garáží a budov určených k bydlení bez nutnosti identifikace a možnosti úhrady za nabíjení.

„Nabíjecí stojan LS4 s výkonem 2 x 22 kW je opatřený dvěma zásuvkami a umožňuje tak nabíjení dvou aut najednou. Obě nabíječky mají konektory Typu 2,“ dodává hlavní technik Petr Matula.

Oba modely plánuje COM Electric rozšířit po celé Evropě, tak jak je tomu i ve Skandinávii, kde si značka GARO vybudovala reputaci kvalitních nabíječek za dostupnou pořizovací cenu.

tisková zpráva

24 Comments on “COM Electric začíná v Česku prodávat švédské nabíjecí stanice GARO”

  1. Další výkřik typu Olife Energy. Ještě by mohli dát kWh
    Další výkřik typu Olife Energy. Ještě by mohli dát kWh taky za 10 korun a už se začnu ptát, jestli to není jenom nějakej super tunel – stavět „nabíječky“, kde nikdo nechce nabíjet. Že by na to byly dotace?
    Tyhle „nabíječky“ jsou vesměs k ničemu, pokud to má jen AC. ČR potřebuje na průjezd hlavně DC (zkuste malobaterkáčem projet J. Hradec) a také potřebuje parkoviště, kde nechám BEV celý den (když jsem v práci), bude tam AC sloupek a to celé nebude stát majlant.

    1. A co takhle nocni nabijeni u panelaku, nebo denni nabijeni v
      A co takhle nocni nabijeni u panelaku, nebo denni nabijeni v praci? To neni potreba? Vetsina nabijeni se ma provadet pomalu, kdyz auto neni potreba.
      Neco jineho bude sdileni ve smyslu robotaxi (ci pujcovny), tam to auto bude potreba porad, takze se bude muset nabijet rychle.

      1. do 22kW AC je pomalu…. a Energetická Skupina ČEZ
        do 22kW AC je pomalu…. a Energetická Skupina ČEZ postavila:
        do 2017 = 15 dobíjecích stanic
        do 2019 = 60
        do 2025 plánuje 500 dalších, Většina investovaných prostředků pochází z evropských grantů či z operačního programu doprava 😉

        E.ON provozuje 47 a do roku 2022 postaví 200 dalších

        Praha letos z vlastních 50 rychlodobíjecích stanic

        Více na https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/energeticke-firmy-zrychluji-investice-do-nabijecich-stanic-vyhlizeji-prudky-rust-poptavky-1363540

      2. Pokud bydlíte v paneláku, tak si nechte sloupek nebo jen
        Pokud bydlíte v paneláku, tak si nechte sloupek nebo jen zásuvku na zdi trafačky nebo u lampy vybudovat. Nic vám v tom nebrání. Pokud máte na sídlišti trafačku, což určitě mí budete, tak oslovte provozovatele a pokud ne, tak oslovte firmu, která spravuje veřejné osvětlení. Výhodu budete mít v dobré ceně za energii, protože smlouvu budete mít na sebe. Časem budou sídlištní nabíječky stavět i firmy, ale to se musí nejprve zvýšit počet elektromobilů. Pokud si jí postavíte sám, tak jí jistojistě časem dobře prodáte nebo nabídnete ke sdílení sousedovi 😉

        1. to myslíte vážně nebo už jste pod parou či v jiném
          to myslíte vážně nebo už jste pod parou či v jiném poblouznění ???
          Doporučuji se Vám obrátit na naše energetické společnosti se žádostí o připojení ! Napřed Vás odradí již v předběžném jednání, potom dobou co mají na vyřízení a dorazí Vás pálkou za rezervaci příkonu. Mezi tím dostanete za uši na stavebním úřadě, kde musíte zahájit klasické stavební řízení, plány od dopravního projektanta a tisíc vyjadřovaček…..a u toho všichni budou mít huby plný keců o podpoře. Mne pane slušně odradili na dvou uřadech místních částí v Brně, v eonu se ptali naco chci instalovat wallboxy když nám postavili Vystrkov.
          Možná vás taky nadosmrti přejde chuť……………

Napsat komentář