Chevrolet Bolt s dojezdem 380 km bude stát $37 495 před dotacemi

GM nedávno překvapivě ohlásili dojezd elektromobilu Chevrolet Bolt EV, který bude reálně až 380 km. Aktuálně vyrukovali i s cenou: $37 495 před dotacemi.

Cena elektromobilu Chevrolet Bolt EV bude v začínat na $37 495, v přepočtu 906 000 Kč
foto: Chevrolet

Automobilce General Motors/Chevrolet se tak podařilo dodržet slib, že cenu elektromobilu Chevrolet Bolt EV udrží pod $37 500 před dotacemi. Pod federální dotaci $7500 cena spadne na $29 995, po některých státních a místních dotacích může jít ještě výrazně níž.

Jde o cenu za nejnižší výbavu LT. K dispozici bude také výbava „Premier“ doplněná o stejnosměrné rychlonabíjení CCS Combo 2 (k LT za příplatek $750) a další vylepšení jako jsou vyhřívané kožené sedačky nebo 360° kamera.

Tesla tak má před sebou další výzvu ve vztahu k připravovanému Tesla Model 3: nesmí překročit dříve slíbenou cenu přibližně $35 000 před dotacemi.

ZAJÍMAVOST: V Evropě se Chevrolet Bolt objeví jako Opel Ampera-e, cenu očekáváme nad 1,1 mil. Kč

Na Chevrolet Bolt už se v americkém tisku objevují první recenze. Auto jde do prodeje koncem roku, takže je na čase. Prakticky všechny auto chválí. Jediný, ale zato zásadní nedostatek je příplatkové rychlonabíjení a neexistence sítě rychlonabíječek jako je Tesla Supercharger.

Chevrolet

34 Comments on “Chevrolet Bolt s dojezdem 380 km bude stát $37 495 před dotacemi”

  1. Pod federální dotaci $7500
    Pod federální dotaci $7500 cena spadne na $29 995, po některých státních a místních dotacích může jít ještě výrazně níž….Tedy Američan s výplatou několikanásobně vyšší než Čech si ho pak koupí v přepočtu za 720 000 Kč i méně, zatímco žebrák Čehůn za něj dá od 1 100 000 Kč a více. Ale aspoň zbude na dotace do řepky.

  2. Electrek:
    Now back to the

    Electrek:
    Now back to the Chevy Bolt EV in Canada and again before incentives. GM confirmed today that the Bolt will start at $42,795 CAD or $32,400 USD. That’s significantly cheaper than the $37,495 USD MSRP in the US.

    Kanadska cena ma byt vyrazne nizsi nez americka (resp. americka vyssi nez kanadska – vyrobce chce zrejme cast US dotace pro sebe). Pro evropu to asi nic neznamena, protoze velke trhy maji dotace taky.

  3. som nesmierne zvedavý na
    som nesmierne zvedavý na Europsku cenu auta s rychlodobíjaním Combo. Obávam sa že to bude cena cez 40.000 Eur a to je skrátka moc za elektrickú Merivu 🙁

    na druhej strane, je to prvá lastovička „svojho druhu“ a do 2 rokov ich pribudne tolko, že o dalsie 2 roky už bude celkom slusný výber jazdeniek.
    Tam príde na radu aj meanstream, teda normálny ľudia 🙂

    Este doplním, že Tesla M3 bude mať v základe menšiu baterku, no vdaka neporovnatelne lepsej aerodinamike to bude rovnaký dojazd a celkovo pojde o vacsie a luxusnejsie auto, teda ak bude cena porovnatelná, Bolt zacne rýchlo po uvedení strácať dych. Ale je jasné že tých ohlásených 50.000 ks ročne nebude problém predať.

    1. Dneska není VW tvůrcem
      Dneska není VW tvůrcem „lidových“ vozů. Stačí se podívat na cenu u nového brouka.
      Takže na VW nesázím. Ovšem třeba nás příjemně překvapí čína.
      Postavit pro ně továrnu je otázka 6ti měsíců, rozjet výrobu v objemu 3M aut za rok je pro ně reálné. Akorát že jejich trh je natolik velký, že se do evropy ani nebudou snažit nacpat.

      1. S poslední větou
        S poslední větou souhlasím. Navíc by to pro Číňany pravděpodobně představovalo vícenáklady – na domácí využití budou asi trošku mírnější normy a požadavky.

        Ale tradiční automobilky, včetně VW, nás mohou překvapit (příjemně i nepříjemně). Zatímco Musk se snaží šířit své vize (já ho obdivuju) a Tesla dlouho dopředu odhaluje svůj program a sbírá rezervace (aby udržela zájem potenciálních zákazníků, investorů i širšího publika), protože EV jsou její hlavní business, tradiční automobilky toto nemusí. Ony mohou vyrukovat s masovější výrobou EV až se _jim_ to bude hodit. Tj. počkejme si s hodnocením.

        1. Tesla pomalu ale jiste auta
          Tesla pomalu ale jiste auta odsouva na druhou kolej, na energetickych komponentech maji vetsi marzi s mensim usilim, a rekl bych ze pod $35k s zadnym modelem do budoucna nepujdou, luxusni auta jim slouzi jako velice dobrej budovatel brandu pro „bohatsi“ klientelu a levnejsi model by jim to kazil, takze bych se asi ani nedivil kdyby do par let meli zisky ne diky autum, ale diky energetickym ulozistim, diky fotovoltaickym systemum a prodeji baterek jinym automobilkam

          to co Musk chtel jiz rozhejbal

    1. a v cem je ten problem?
      a v cem je ten problem? naopak to muze bejt docela vyhoda, mezi tema co sni o nejakem aute bude totiz spousta lidi co vedi ze by mohli snit naveky, takze proste vezmou jine podobne auto

      o tom ze se bude Bolt/eAmpera prodavat dobre bych nepochyboval, planovanou rocni produkci vy-prodaj hodne rychle

  4. Nevím co je „ZÁSADNÍM
    Nevím co je „ZÁSADNÍM NEDOSTATKEM“ když je rychlonabíjení za příplatek (mimochodem stejně jako BMW I3)…. Samozřejmě že neexistující možnost nabíjet rychleji než 50kW hraje do karet Tesle, ale zase když vezmu že dle údajů Tesly se Supercharger využívá pouze v 5% nabíjení tak to asi tak „zásadní“ nebude.

Napsat komentář