Cena elektromobilu Tesla Model 3 v Česku začíná na 1 199 200 Kč

Jan Horčík - 03 Říjen 2019

Otevření první Tesla prodejny v Česku s sebou konečně přináší také oficiální české ceny. Ty pro elektromobil Tesla Model 3 začínají na 1 199 200 Kč.auto elektromobil Tesla Model 3 Cena v ČR

Tesla Model 3 už je možné konfigurovat pro dodávky přímo v České republice
foto: Tesla

Český konfigurátor pro elektromobil Tesla Model 3 již běží a každý si v něm může navolit o jakou verzi má zájem. Cena Standard Range Plus začíná na 1 199 200 Kč při WLTP dojezdu 409 km.

Cena elektromobilu Tesla Model 3 verze Long Range s dojezdem 560 km, pohonem všech kol, max. rychlostí 233 km/h a zrychlení 0-100 km/h během 4,6 sekund vyjde na min. 1 426 200 Kč. Poplatek za doručení a dokumentaci činí 25 500 Kč. Ceny jsou včetně DPH.

Performance verze elektromobilu Tesla Model 3 vyjde české zájemce na minimálně 1 611 200 Kč. Odhadované dodání při objednání dnes je začátek roku 2020.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Podívejte se, jak to vypadá v prvním českém Tesla Storu

https://www.youtube.com/watch?v=4E0qq1tFn9A

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE
*Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá." *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;))) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /ePavel /Radovan /Jan Veselý /e-LUKY /UDA /No_name / 2.liga BORCI: CarlosEV /ok1zjv /Josef /romhor /Leodendula / 3.liga UČNI: Kerosin / 4.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu /TakyMartin /Bob-an /Vondrak /hybrid6 /Marek_ /Tomáš /PeaK 5.kolona ROPÁCI: runner42 /rs /Teslalicker

Tak jsme se byli dnes projet TM3. Lepší než jsem čekal, jen poměrně velký hluk od pneumatik. Jen mě překvapilo, že tam bylo málo lidí. Asi každý, kdo ji chtěl, ji už má. No být Tesla závislá na prodejích v Česku, tak fakt krachne.

Mám jen pár teoretických, a bohužel mírně kousavých otázek, a vlastně je mi líto, že je kladu někomu kdo nechtěl kritizovat, ba naopak evidentně EV projevil náklonost.

1) Které EV se Vám zdálo při provozu tišší?
2) Která nadnárodní společnost je závislá na prodejích v ČR?

A ten nezájem o fyzickou prodejnu, ona typická cílová skupina žadatelů Tesel jsou uživatelé OnLine storu. Zájemců bude dost, ale jen málo z nich si auto půjde kupovat někam do fyzického showroomu. Čekalo se jen na zpřístupnění možnosti objednat přímo z ČR.

ad 1) To nemohu odpovědět, neb jsem řídil pouze TM3 a nikdy jsem v jiném el. autě ani nejel.
ad 2 ) Samozřejmě že žádná, má poznámka byl pokus o ironii.
Protože bydlím u silnice I. třídy, tak bych uvítal co nejvíce aut, která mi nefoukají jedy do oken. Bohužel se toho dožijí možná má vnoučata.

Tak si těch Tesel kupte více aby nekrachli, já Vám budu držet palce při jízdě ve svém 17 let starém dieselu :)

Tím bych se moc nechlubil. Kdyby byla povinnost třeba jen 5% výfuku mít zavedený do kabiny, tak by spalovací auta byla brzy minulostí.

Prodeje Tesly v Norsku byly minulý měsíc větší než prodeje všech spalovacích aut dohromady :)

https://insideevs.com/news/374015/car-sales-norway-plugins-september-2019/amp/

Ahoj, někdo, kdo uvažuje o koupi TM3 a chce si díky Tesla refferal programu zahrát o Teslu model Y a zárověň získat zdarma dobíjení na 1500km pro svou Teslu? Výhoda pro obě strany :).

O někom kdo vážně uvažuje, respektive už se rozhodl že ANO, jen ještě nevím kdy (hledá finanční zdroje) bych věděl.
Co má udělat?

Stačí při objednávce zadat refferal program "https://ts.la/pavel73214" a oba získáme zmíněné benefity.

Mě jen fascinuje jak to najednou jde. Brusel nařídí od ledna pokuty za emise. A Tesla 3 dostupná od ledna přitom na ni někteří čekají tři roky. Na dumpingové citigo dokonce dávají reklamy v televizi a čip na rok nabíjení. Superb PHEV levnější než Prius a nějakých 200 tis. zajímavá doba.

Aha, vy myslíte ten předražený Prius PHEV. Já jsem se na chvíli zaradoval, že bych si koupil Superb GTE za cenu Oktávky :(

No pokud budeme srovnavat vykon a automat tam mozna je i za cenu oktavky v nafte.

To je pravda. A jestli to chápu dobře, tak to bude mít vnitřnosti dvojkového Passatu GTE s větší baterií. Bohužel ale taky dost zásadní slabinu snad všech PHEV mimo Toyotu, kdy zatím co Prius PHEV po vybití baterie žere jako Prius, tak Passat GTE žere jako Passat :(

Budu to technicky stejná auta.

Myslím že to nebude žrát jako spalovací passat.

Pořád to je přeci hybrid, pojede to v hybridním módu tj. rekuperace v kopcích to dostane až 30% energie zpět.
Dále při pomalé jízdě po městě pokud systém zjistí že je lepší se pohybovat na proud, než živit spalovák pojede na motor atd.

Rozhodně to nebude brát 3,5 litru jako prius , ale pojede to za levno tipuju 4,5-5 litrů.

Mám Niro PHEV a tam to platí úplně stejně, nechápu to vyzvihování Toyoty nemá nějak výrazně lepší spotřebu než srovnatelný Ioniq PHEV a ten má hodně podobnou techniku k passatu GTE

Majitelé Passata GTE udávají spotřebu 6-7 litrů po vybití baterie, což je dost. Ampera (Volt 1. generace) 7-8. Kolik bere to Niro?

To ale ti majetele passatu s tim.jedou 200 po autobahmu ne?

Niro bere klidnou jizdou mix mesto okresky dalnice do 130 km cca 4-4,5 litru. Nejvic jsem mel 5,4 do Sardinie 3000 km bez nabijeni 80% dalnice 4 lidi s boxem, teplota 35 st. Klima a po nemecky dalnici se jelo 160 km/h kdyz to slo.

Ne, to je normální spotřeba na české dálnici. Nicméně to, co píšete, jsou hezká čísla, takže korejci hybridy evidentně dělat umí.

Ioniq phev jsem take jezdil a bere jeste o 0,5 litru mene.

Az budou mit a autosalonu suberba phev si ho pujcim o otestuju, myslim ze ho naucim jezdit pod 5 litru. Nelibi se mi tam to.turbo ,ale na rozdil od Nira to pojede.

Obrázek uživatele Kuk

Fakt si myslíš, že se to děje najednou a není to výsledek pár let práce? Jak dlouho čteš v médiích zaklínadlo roku 2020? Já už pár let.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jasný že se na tom pracuje pár let. Ale že by nějaká automobilka s tím v rámci prestiže přišla třeba o rok dříve, než budou naostro pokuty . Nic čekají až na poslední chvilku ani auto neprodají před lednem 2020 zbytečně ....

Muze mi nekdo objasnit, na co byla dobra ta rezervace pred XYZ lety? ;o) Ani ten konfigurator o nicem nevi. Prednostne ji take nedostanu. Nejak mi unika poita. ;o) Aaaa uz ji mam. Musk potreboval moje penize a proto jsem mu je vlastne pujcil, aby to nekrachlo hned na zacatku. Takze mise splnena a muzu zazadat o vraceni. ;o)

Velmi jasně to ukázalo obrovskou poptávku po Modelu 3.
Otázka spíše zní o co jde tobě :D Kdyby jsi dostal přednost nebo fotku s Muskovým podpisem, tak by jsi nechtěl prachy zpátky? Zkus mu napsat. Možná ti něco pošle :)

Kdybych mel prednost, tak bych zkusil zaspekulovat a auto nabidnout k prodeji nedockavcum.;o) Jinak by me zajimalo, kolik % celkovych predrezeravaci to pojalo jako ja a jen pujcilo penize kvuli te myslence auto do zasuvky a zmene celeho segmentu. Rekl bych, ze uplne male % to nebude. Beztak nestihaji vyrabet, ale prece jen.

Presne :) A taky ti prislo prece podekovani od Muska s obrazkem TM3. Mam to nekde v supliku, za 50let to bude dokonaly sberatelsky kousek :)

;-) No vidis. Na ten jsem uuuuplne zapomnel.

Jeste spekulace k cene. Zaklad je za 1,2mil. Myslite si, ze je nastavena takto kvuli dotacim? Ty jsou omezeny 1mil, tj. pro firmy je to uplne presne.

Výše dotace je zastropovaná, ale pořídit si každý může auto jaký potřebuje takže v tom bych problém neviděl.

Horší bude jak bude firma prokazovat že potřebuje verzi 4x4 když podle knih jízd nejezdí na hory. Typicky majitel vinohradu na jižní moravě :-)

Tak ten to zrovna dokáže snadno, to blátíčko, co je v okolí těch vynohradů po dešti, klouže často exkluzivně a ještě lépe lepí

Ještě jsem nezažil kontrolu z FÚ, která by zjišťovala, zda firemní auta mají 4x2 nebo 4x4. Řešíte problém, který neexistuje.
FÚ zajímá především kniha jízd a náklady. Neřeší, zda si majitel mohl místo BMW 5 koupit Superba.

Financni urad nekontroluje dotace. Dotaci se resi uplne jinak a jeji podminka je absolutni ekonomika. Mel jsem problem i a priplatkovou barvou. Nakonec se tedy barva salamounsky vyresila.

Aha. Pardon, přehlídl jsem, že se jedná o dotaci. Tam jsou jiné mantinely.

Právě, už jen přesvědčit dotační komisi, že k podnikání nutně potřebuji Teslu bude asi oříšek. Navíc dotace absolutně vylučuje soukromé použití i soukromé použití zaměstnance a to i když by se člověk části dotace vzdal. Už vidím rodinu podnikatele jako na tu teslu 3 roky jen smutně kouká a tatka s ní jezdí třeba to opravách ledniček :-)

Tak stačí se vzdát dotace a pak vás nic trápit nemusí.

Jasně , ale dost lidí tu řeší TM3 ve spojení s dotací , přitom to vozidlo není vhodný adept na dodatční titul snad kromě taxikářů tam by byla dobrá volba.

Je to každého věc. Já si pročetl podmínky dotace a radši si to zaplatím celé, než se řídit jejich pravidly. Radši si zaplatím klid, než se 5 let třást, že mi po 4 letech při nějaké kontrole zjistí porušení dotačních podmínek a budu vracet celou dotaci i s úroky.

Obrázek uživatele runner42

Čekal bych otvírání šampusu, nejméně tisíc příspěvků v diskuzi a zatím je mediální obrázek takový, že to nikoho vlastně nezajímá.

Dost smutný na modlu.

Leč předídatelné, tesla pošuků je prostě jen pár.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Víte, milé runner42 , my tesláci žijeme v jiném světě. Chápu, že vy musíte oslavovat a být hrdí na každý nový servis a novou prodejnu. Jistě se dmete pýchou u každého nového reklamního spotu či bigboardu. O to jsme ochuzeni a díky za to.
Zaznamenal jsem , že v Praze je servis Tesly . No a ? Ve Vídni a Drážďanech je taky. Věřím, že jak jsem za 4 roky nepotřeboval ani ten vídeňský ani ten drážďanský, nebudu snad potřebovat ani ten pražský. Ale vám samozřejmě tu síť servis co 50km přeji. Asi víte proč to potřebujete.
To samé je s prodejnou. Je v Praze. No a ? Pro nás tesláky je to jen předávací místo. My nepotřebujeme žádné předprodejní servisy a přípravy popřípadě instruktáže k čemu je které tlačítko a jak se nastavuje to či ono.
Jsme ochuzeni o spoustu hezkých zážitků, o které jsme nikdy nestáli. Padá vám auto do nouzového režimu , protože se někde zašpinila nějaká sonda či senzor? Ucpává se některý z mnoha různých filtrů a čističů? Jak turbo, karburace a palivová soustava ? Dobrý . Když ne tak servis je za rohem. Nezapomeňte si za "pár šupů" vyměnit oleje a filtry. Pozor musí být značkové jinak sbohem záruko ! Ale vždyť si můžete zaplatit prodloužení záruky, zapomínám.
Výhoda je, že síť prodejen a servisů se hodí i pro tu elektromobilitu leadrovanou Dinosary formou hybridů s dojezdem pár desitek či stovek km. K běžným radostem se všemi agregáty spalovacích miláčků ještě baterky a systémy propojení. Hurá.
Nás tesláky míjí i tolik oblíbené diskuzi o nabíječkách eonů, čezů, lidlů a buhvikoho ještě. Zásuvka v garáži a 3 SCH v ČR mi umožňuje být absolutně netečný k diskuzím tohoto typu. 500 km T3 bohatě .... !!!
Proto nejásáme nad každým pro vás důležitým prdem a prostě si užíváme.

Hezkej příspěvek, jen je absolutně v rozporu s tím co sem vy tesla boys z jinýho světa už roky píšete. Vždy jsem byl rád, že jsem tuhle tesla nemoc nechytil.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Marek_

No...o té "nepotřebě" servisu na Teslu by mnozí nesouhlasili. Stačí si přečíst diskuse ke starším článkům, kde se vyjadřoval např. Michelin. Ale nejen on. Takže bych tu absolutní spolehlivost Tesly nepřeháněl :-)

To, že vy jste servis doteď nepotřeboval, neznamená, že to je tak u všech... zdaleka ne.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Myslím, že na tehle planetě není automobilka, o které by to nešlo říct.

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě... proto jsem to napsal a reagoval na ten původní příspěvek o nepotřebě servisu pro Teslu.

PS:
Co si tak vzpomínám, tak Michelin chodil na pravidelné servisní prohlídky do Drážďan a vycházelo to cenově kolem 0,50 KČ/km. Samozřejmě, pokud se nic nepos..., to pak byly pálky, pokud to bylo mimo záruku, což třeba u něho bylo raz-dva, protože sice dva roky, ale jenom do 80.000km :-( Pamatuji jenom na poloosy za 2.500 EUR :-)

U mě to třeba vychází na 1 KČ/km pravidelný servis (holt, Lexus) a první závada po záruce byla teď ve skoro 300 tisíc km, ložisko PP kola - výměna.Jeden den jsem zavolal na servis, druhý den přijel, diagnostikovali závadu, objednali díl a na třetí den samotná výměna.Nevím, jak dlouho by to třeba trvalo u Tesly, v Drážďanech.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Souhlasím s vámi , že to je velmi individuální a možná i o subjektivním pocitu. Za posledních 25 let jsem měl asi 8 aut vyšší střední třídy (zhruba po 100 až 120 tis. se jich zbavuji) . Samozřejmě některá mne netrápila, někde jsem byl několikrát na výměně nějaké součásti. To je asi zkušennost každého asi i otázka štěstí. Ale co se týká běžného servisu tak si na svém trvám. A je to jak elektrem tak asi i teslou. Logicky nemá tolik agregátů a tudíž minimum kurvítek. A to samé jednoznačně z běžným tj. provozním servisem - kapaliny,filtry ap. Při nájezdu nějakých 40 tis.km ročně jsem na tyto úkony v průměru vydal 35 tis. ročně (Audi, Passat, MB E a MB S) . Což odpovídá vaší zkušennosti s Lexusem. Tesla - 0.
Brzdová soustava (kotouče,destičky,obložení apod.) je 2-3 méně náročná.
U většiny aut, kterých jsem se zbavil, znám jejich další vývoj. V pohodě najeli další statisíce, ale už tam byly také významné náklady (turba, katalyzátory ..) v desítkách až stovkách tis. Koneckonců proto taky auta po 100 tis. pouštím. Myslím, že to je obvyklé. U el., které tyto agregáty nemají se to musí projevit buď v nákladech nebo v hodnotě ojetiny.
Moje úvaha o nepotřebě byla samozřejmě nadsázka v kontextu výplodu runnera42. Rozhodně je dobré mít servis někde po ruce už kvuli potřebě servisu "z hlouposti" - plechařina, drobné parkovací karamboly ap. Havárky nemusím rozebírat, to je snad jasné.

Kazdopadne i tak je EV proti ropaku absolutne cenove v servisu nekde jinde a o nakladech za palivo ani nemluvim , samozrejme u me je to znasobeno najezdem 50tis rocne .
A hlavne co se tyce treba desticek a kotoucu to je dalsi naklad ktery u EV odpada - minimalne jak jste psal 2-3 nasobne pozdeji.

Obrázek uživatele Marek_

Tak od lidí jako vy pak já ty auta kupuji :-)

Jen by mě zajímalo, jakou pak máte cenu na km, kdy to auto tak brzo prodáte. To i když ušetříte na servisu, tak to musí být pálka jenom na ztrátě hodnoty.

Jo a právě kvůli těm problémům, co jste zmínil, jsem šel do hybridu, žádné turbo, vstriky, složitá převodovka, EGR, atd.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Musim se zeptat za co jste platil kdyz auta poustite kolem 100-120tis najezdu kdyz veskery servis krome kotoucu a desticek je v cene vetsinou prave do tech 100-125tis.

Pokud jste si nekoupil nějaké servisní pakety při koupi auta, tak veškerý servis si normálně platíte.

Tak to vás při nákupu obelhali příteli, nebo nás teď taháte za fusekli?

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Jak mě obelhali? Prostě jsme z konfigurace auta vyndali ISP paket a odečetli tento paket z ceny. Co je na tom tahání za fusekli? Nějak Vám nerozumím, co vlastně chcete říct...

No to sem nemohl tušit. Vždycky jsem si myslel že tento ekonomický nesmysl nemůže nikdo udělat. Co vás k tomu vedlo?

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Tragická pověst servisu místního dealera/servisu. :-) Ono je někdy "zadarmo" příliš drahé.
A do německýho servisu to mám blíže než k dalšímu do Prahy.

No nic jsem si nekupoval jelikoz to u vetsiny mych poslednich aut bylo vzdycky v cene.
Bez servisu bych to ani nebral.
A myslim ze to tak ma skoro kazde nove auto, samozrejme asi od nejake kategorie.
Myslel jsem ze zrovna u MB E i MB S je to snad u kazdeho , ale joukam ze asi ne.

Ty časy servisu v ceně jsou už pryč. MB to zrušil ve všech řadách.

---

ecotaxiolomouc.cz

Tak to jsem nevedel.

Je to samozřejmě lež. Pro mercedes platí stále 6 let, nebo 125tis km pravidelného servisu v ceně.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Ano, asi to je stále v ceně. Nicméně si ho vzít nemusíte a pak vám ho odečtou v ceně. Takže je jedno, zda ho máte v ceně a můžete si ho nevzít oproti slevě nebo v ceně není a máte možnost si ho dokoupit.

No nezjistoval jsem to a je me to celkem putna ale u vice vozu u jednoho dealera vetsiho je vsude psano ze lze dokoupit servisni balicek za 70tis tak na tom mozna neco bude.

Nebude. Mícháte dvě věci, předplacený pravidelný servis a servisní balíček.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

To fakt nemíchám, proste jsem měl v ceně mého GLE coupe servis na 125tis km nebo 6 let v ceně stejně jako u věch BMW které jsem měl předtím, nevím co je na tom k nepochopení.A když jsem teď koukal na nějaké inzeráty tak je u nich většinou možnost ISP dokoupit ale třeba to je jen u nějakého dealera.

No to je jedno. Nic se prostě od té doby co jste měl gle nezměnilo.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Mám V-Klasse (2016) a servis jsem v tom nechtěl (ISP paket). Platím si servis od začátku sám.

Tak to máte buď až moc peněz, nebo neumíte počítat.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Důvod byl prostý. Chtěl jsem servisovat auto v Německu a servisní paket ISP platí jen tady v ČR. Samozřejmě je pak větší sleva, když si ho nevezmete.
Mám tedy moc peněz nebo neumím počítat? Nějak si neumím vybrat... :-)

Servisní paket samozřejmě platí i v Německu (dvakrát jsem ho využil v Drážďanech) a jeho cena při samostatném zakoupení servisů je vyšší než kolik vám dají v případě vyloučení paketu z kupní ceny.

No to je jedno. Je to vaše volba.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Tak vzhledem k tomu, že bez ISP paketu jsem to měl o cca 45 tisíc levnější, jezdím do servisu 1x za 2 roky a jediný účet (mám auto 3. rokem, takže jsem tam byl jen jednou) mám na cca 12 tisíc, tak se mi to vyplatilo.
Olej si měním za pár tisíc každý rok, ale na to se stejně ISP nevztahuje, protože Mercedes drží 2 roky výměny (pokud nenajedu limit, což nenajedu).
Takže asi tak.

Bingo :-) Někdo tu někoho nachytal.

---

BMW M5 competition - když sešlápnu plyn, Gréta se rozbrečí
87tis km s Teslou model S - prodáno

Musim se zeptat za co jste platil kdyz auta poustite kolem 100-120tis najezdu kdyz veskery servis krome kotoucu a desticek je v cene vetsinou prave do tech 100-125tis.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

hle už se to konečně rozjíždí heč ;) autodebilky půjdou doprrrrr ;)))

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/prodeje-novych-aut-v-usa-se-dramaticky-propadly-kolaps-ze-nejspise-tady

....Fordu za třetí kvartál poklesly prodeje o 4,9 % Toyotě o 17 % Honda o 14,1 % a Nissan o 17,6 % :))))))))) palchanti všici si to zasloužili !! :)))))))

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) https://www.youtube.com/watch?v=y3RIHnK0_NE
*Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá." *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;))) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /ePavel /Radovan /Jan Veselý /e-LUKY /UDA /No_name / 2.liga BORCI: CarlosEV /ok1zjv /Josef /romhor /Leodendula / 3.liga UČNI: Kerosin / 4.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu /TakyMartin /Bob-an /Vondrak /hybrid6 /Marek_ /Tomáš /PeaK 5.kolona ROPÁCI: runner42 /rs /Teslalicker

To je nic proti tomu co přijde na Evropu díky nesplnitelným normám EU. Ani bych se nedivil, kdyby prodeje škody klesly o 50%.

Obrázek uživatele M.Krupka

Nekonečný růst neexistuje. Blbý je to, že se to dotkne i ČR a to docela výrazně. Už znám pár firem, které u nás končí s výrobou pro automotive.

Hlavně bych řekl, že většina racionálních lidí se na Teslu zatím vykvakne protože: servisu moc není - kde budu řešit problémy? kvalita Tesly obecně dost kritizovaná - trojku jsem snad ještě neviděl, že by někdo řekl, jo - líbí se mi zpracování.
A co to přináší? Technologie, kdo racionální touží v autě se hrát s technologimi? Většina chce jezdit...
V porovnání s tímhle je prostě ta cena toho Superbu PHEV velmi zajímavá - uvidíme, jak na tom bude (spolehlivost, dostupnost), ale je to pro mě alternativa pro další auto..
Teslu si prostě nekoupím byť uznávám, že je ta cena trojky při srovnání s okolím konkurence schopná - ale jak řekl jeden testující - je to auto pro lidi, kterým nevadí být tak trochu betatestery a jdou hlavně po SW aplikacích...a to já nejsem

Obrázek uživatele M.Krupka

Kolik očekáváte cenu Superba PHEV?? Já když vidím Passata PHEV s cenou 1,4mil po roce a ujetých 10tis.km v prodeji za 1,1mil., tak mám pocit, že Superb PHEV bude realně za cenu 1,2 mil.. To je můj soukromý odhad. A divil bych se, že si za tu přidanou baterii, jednu spojku navíc a elektromotor s nabíjecí technikou řeknou méně než 1,1mil.
Mimochodem i GOLF GTE začínal lehce nad cenou 1milionu Kč.

Obrázek uživatele Marek_

Cena Superba PHEV je už nějaký čas jasná a myslím, že docela příjemně překvapila, od 877.000 KČ:

https://www.autorevue.cz/skoda-superb-iv-phev-2020-cena-v-cr-vybava-srovnani-s-dalsimi-verzemi

---

Lexus GS 450h Premium 2013

No prave - od :-) :-) Ale kdyz jaem tam ze srandy nahazel to co bych tam chtel mit tak jsem se dostal na 1.3 mio :-) :-)

Cena Superba PHEV přece už dávno není tajemstvím... v nejlevnější výbavě Ambition vyjde 1.4 TSI PHEV na 876 900 - mrkněte na konfiugurátor na stránkách škodovky. Když jsem si to zkusil nakonfigurovat v nejvyšší výbavě L&K, vyšlo to na 1050000.

Já bych ale přece jen raději plně elektrické kombi... :-)

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Obrázek uživatele M.Krupka

Nutno podotknout, že za ty peníze 876900 to nemá ani multifunkční volant ani vyhřívané sedačky a ani nezávislé přídavné topení.
Možná to budou firmy kupovat pro zaměstnance. Já bych do toho nešel.

...a proto jsem tam uvedl také tu L&K cenu :-).

Díval jsem se ale na výbavu Style, ta má multifunkční volant, vyhřívané sedačky a stojí 916 900. Přídavné nezávislé topení pak stojí 23 800.

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Obrázek uživatele Tomáš

Misto prispevku tady si radsi uzivejte posledni leta se vasimi spalovacimi trahaci asfaltu. :-) Jejich konec se blizi. Zatim pomalu ale jiste.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Marek_

Neviděl bych to na nějaký rychlý a náhlý konec. Pokud se teď vesele prodávají nová spalovací auta, tak ta tu s námi budou min. ještě 10-15 let. A co koukám na prodeje, tak je to v prodejích furt drtivá převaha spalovacích aut.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Obrázek uživatele Tomáš

No bude to ještě trvat. Ale když EU pritvrdí regule může to jít rychle.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Aj psychopatov je iba par. Nastastie tu vas je malo. Zato smrdite ako zumpa a tak aj myslite. Skoda ze su nemozes vyskusat ako sa zije vozickarom. Celkom by ma zaujimal potom ten tvoj pohlad na svet.

Prosím nekrmit.. Děkuji...

Obrázek uživatele runner42

Mě je vás až líto, když bych sem nepsal já, tak by to tu bylo trapně prázdné. Srovnejte to s diskuzí o té druhé poplenici od Škodovky... fakt smutný.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

To neni troll. To je preci nase zlate prase. Z nej padaji 500set eurovky na podporu elektromobility :)

Kolik asi tak bude muset napsat příspěvků, aby mu to dalo na těch 500 euro?

Kde se bude předávat,v Praze?

Obrázek uživatele Kuk

Tak co si objednáš Vodráku?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Bila+bily interier+autopilot. Jeste donedavna sem chtel Performance, ale ted nevim jestli radsi nevezmu tu LR, precijen ma vetsi dojezd..jeste to promyslim a zitra ji asi objednam. Ty nejakou beres?

Obrázek uživatele Tomáš

Bila vypada pekne ale obavam se jak ty sedadla budou vypadat za nejakou dobu.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Marek_

Nevím jak je na tom ta koženka u Tesly (oni tomu říkají veganská kůže), ale klasická poctivá kúže se čistí dobře a ani s bílou není žádný problém. Měl jsem bílou, přesněji to byla snad béžová a v pohodě.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Problém to není. Ta Teslí koženka hodně vydrží a čistí se snadno. nějaký blázen na ni dokonce zkusil vylít červené víno a nebyl to problém.

No, to bych zrovna netvrdil.
https://www.youtube.com/watch?v=HKT5jr2fO2I
Po 70 tisících vypadají docela blbě.
Já jsem dostal světle béžový volant a ač se prodejce dušoval, že to nebude problém, tak po 50 tisících km vypadá strašně, že před prodejem budu muset koupit nový věnec.
Prostě světlá kůže je jen stříkaná normální kůže, takže po čase to musí z principu dělat problémy.

To video je ale na bjornovo stare Xko ktere navic melo perforovane sedacky. V 3ce sou uplne jine sedacky ktere si Tesla vyrabi sama, je to rozdil.

No, má zničené boky, kde perforace není. Kůži si Tesla nevyrábí sama. Teslu 3 ještě nikdo pořádně nezajezdil, ale už víte, že to tam bude lepší. Obdivuji váš optimismus. :-)
Přeji hezký víkend.

Pockej a divame se na stejne video? Vzdyt poskozeni jde videt prave jen na tom miste kde je perforace. Jinak TM3 s bilym interierem tu uz nejaky ten rok jezdi a jsou lidi co s tim najezdili uz hezkych par desitek tisic km. Zatim sem nenasel nikoho kdo by si stezoval, ale klidne posli jestli nekoho takoveho mas, rad se podivam. Nerikam ze je to tak nebo onak, jen sbiram info.

Môžem potvrdiť, že na kamošovej Ske má bielu "kožu" a najazdených skoro 100tis. Vystriedalo sa na nej možno aj 1000 vodičov a žiadny problém s ošúchaním. Vyzerá stále ako nové.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Díváme. Vnější bočnice sedáku není perforovaná.
Nicméně je to jedno. Já na zázraky nevěřím, obzvlášť, když to není pravá kůže a cokoliv stříkaného má z principu menší trvanlivost než nestříkaný materiál.
Nefunguje to ani u zavedených výrobců, kteří už kožené sedačky dávají do aut desítky let, tak nevěřím, že Tesla přišla s něčím revolučním.
A i když se to opotřebovává rychleji, tak lidé si stěžovat nemusí, prostě to berou za běžné opotřebení. Akorát mně se to nelíbí. :-)

Obrázek uživatele Marek_

Takto vypadá béžová kůže po 260 tisíc km:

https://photos.app.goo.gl/tAyTizvBv67i3qRF7

Žádné velké opotřebení, popraskani, kůže je pěkně zachovalá, bočnice neznicene. Ale to je pravá kůže, žádná koženka.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Pardon, ale ta bočnice (úzký horní neperforovaný pruh na spodní bočnici) je popraskaná až běda. Spíše obdivuji ten volant. Ten můj, stejně béžový, po 70 tisících km vypadá mnohem hůř...

Obrázek uživatele Marek_

No... to jsou takové povrchové "škrábance", nic hrozného. ceůlkově to bylohodně zachovalé. A jak píšete, ten volant velmi zachovalý. teť mám jiný vůz, skoro 300 tisíc a kůže vypadá ještě lépe... ale není béžová, ale hnědá, něco jako velbloudí srst.

Podstatné je, že opravdová kůže vydrží a dá se i v pohodě zrenovovat, na rozdíl od koženky.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Milión krát nastúpil/vystúpil tak sa to ošúchalo. (teda aspoň predpokladám, že sa myslí ten bočný "výstupok" sedadla, čo som kedysi videl u Bjorna na videu riešiť.)
Samozrejme to neznamená, že to je dobre. Mohlo by to vydržať aspoň 2 milióny nastúpení/vystúpení. :)

A teslácke sedadlá nie sú kožené. Teda ten materiál z čoho sú, asi tiež sama nevyrába, ale nie je to zo zveri.

Taky sem mel strach, ale co sem tak cetl/videl na netu tak lidi tim problem nemaji. Pry staci jednou za cas umyt a vsechno jde dolu uplne vpohode. Ta jejich synteticka kuze se pry cisti dobre. Tak uvidim.

Syntetická kůže..... Nikdy více... Jestli to dávají do Tesly 3 tak nechci vidět za 2 až 3 roky jak to bude vypadat....

No oni to davaji do vsech Tesel a nejen Tesla, je to ve spousty premiovek. Ona synteticka kuze neni jako synteticka kuze.

Čistí se to dobře, ale opotřebení je bohužel více vidět než u černé. Viz video výše od Bjørna, jak vypadá jeho Xko po 70 tisících km.

Obrázek uživatele Kuk

Ne. Já kupuju vojetiny za zlomek ceny M3.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Elektricky?

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele runner42

Jak větší dojezd? Větší dojezd přece nikdo nepotřebuje :D :D :D

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland [ PRODÁNO ], MX-5 stripped down [ PRODÁNO ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S.
Pro 2020 váhám mezi Toytota Land Cruiser V8 a Nissan Armada V8.

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Tomáš

Tak jak kdo. Ja terba z tak 90% ho nepotrebuju. Jenze kdyz jede clovek nekam dal, tak se samozrejme hodi. Otazka je jen jestli to stoji za ty prachy navic.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

A to rika kdo? Ty?

Já zvažuji taky spíše LR, u performance je za mě minus (krom ceny) snížený podvozek, což já bych bral spíše opak :-D

Už mám 7 tis na T3 a moje rada zní : LR, tmavý interier a barvu dle vkusu (červená ji sluší moc).

Ano máš pravdu . Ja mam už 10000 km LR , tmavý interier, 18 aero spotřeba zatim 14,6 .

---

Tesla 3

To já bych nejraději TMS, červený exteriér, bílý interiér... Ale je fakt, že červená za 50000 je docela silný kafe... Ta fólie mě taky nenapadla...

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Jestli přemýšlíš o TMS, tak tě nějakých 50 klacků za červenou nemůže rozhodit.

Nepřemýšlím, já jen říkám, co bych chtěl :-).

---

2016 Fiat 500e
2013 KIA Ceed SW

Obrázek uživatele ozana

Co bílá + folie v oblíbené barvě?

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

S folii nemám žádnou zkušennost

Obrázek uživatele Tomáš

Performance povazuju osobne za nesmysl. Uz vykon a zrychleni u LR je dobry az moc a triko si kasat fakt nehodlam. Delsi dojezd je lepsi. Ale vim ze spousta testosteronaru to vidi jinak.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Především u Performance verze nemůžeš mít kouli.
Zřejmě budu prodávat i3 a půjdu do trojky s koulí. Kvůli kolům. Sice si ve městě s parkováním pohorším, ale koule na kola, abych o víkendu si mohl zajet na Šumavu a nemusel brát dodávku, mne velmi láká.

A barvy? Onehda sem videl u nabijecky cervenou TM3. Kurva pekna barva, spis takova vinove cervena. Sakra to sou problemy 1. Sveta :D

No ja jsem obecne odpurce priplatkovych barev a barvy moc neresim. Nicmene nejspis to stejne zprasim nejakou folii, ktera trochu resi i to, ze u nas na vychode nove auto je obcas dost rychle omlacene (a jen s trochou stesti se vyhne ojeti klicem)....
Nicmene na to uplne nespecham, trochu ted vedeme autovou valku s manzelkou, ktera razi osobni dodavku, kterou si pry predelame na miniobytnak, a na dve nove auta (z nichz by jeno bylo hrube pres milion) nemam, a pojcky odmitam.... osobne jeste pockam tak do pulky 2020 jestli nepredstavi model Y (ten by odstranil spoustu kompromisu ktere bych s 3 mumsel delat, a zaroven uspokojil prostorem manzelku) pripadne jesli budu mit priklepnutou dotaci...

To je dobrá startovací cena!

Kolik si jich koupíš sanny? Lidová cena to zrovna není. Asi ještě chvíli zůstanu u spalováku:)

Já nechci žádný auto. Chci být doma.

Koukal jsem na německé ceny a tam je TM3 v pořadí SR, LR, P o 82, 102, 185 tisíc levnější. P tam stojí jako naše LR.

Částečně je to asi dáno tím, že se poskytuje bonus 2000 eur, 51,5 tisíc pro zákazníky. /a stejný pro automobilku, jsem tu četl, ale tam neznám detaily, asi by si o to neměla navyšovat cenu/

Takže je možné, že díky tomu bonusu v Německu celkově snížili cenu zhruba o 100 tisíc.
A u nás je ještě 80 tisíc premium na Performance.

A když se člověk podívá na leasingové ceny TMX a srovná si je s cenami menších konkurentů jako MB GLE, BMW X5, XC90, jsou prakticky stejné.

TMX je méně luxusní v interiéru, ale v prostoru, výkonu a digitálních funkcích má slušně navrch. Design nehodnotím, každé je jiné, např. TMX vypadá asi nejvíc futuristicky.

Když se započítá úspora na palivu, je TMX víc muziky za míň peněz.

25.000 ti udělá nižší německá DPH.

Aha, tak v tom případě je to opravdu pozitivní!

Tak ceny příjemně překvapily. Především ta nejlevnější verze. Osobně čekám na model Y, ale i tak doufám, že se najde pár set objednávek na aktuální modely.

Obrázek uživatele M.Krupka

Překvapení přijde v okamžiku, kdy si to objednáte v USA a prepočte kurzem dolaru. Rázem jsme na úplné jiné ceně.

Pouze v případě, že si nejste vědom, že cena v USA je bez daní, cla a transportních poplatků.

Obrázek uživatele M.Krupka

To máte samozřejmě pravdu. Clo, DPH a stát má stále málo.

Ano ale to si treba ist stazovat niekde inde. Idealne pred volbami.


Nabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil