Bonett otevřel tři další nové plnicí stanice, má jich už přes 30

redakce - 31 Říjen 2017

Bonett otevřel tři další nové plnicí stanice. Dvě v Brně v blízkosti dálnice D1 a jednu u pražského letiště Václava Havla blízko D7. Díky tomu v současné době provozuje již 31 vlastních stanic.Bonett otevřel aktuálně tři nové plnící stanice CNG, na obrázku ta nedaleko letiště Václava Havla

Bonett otevřel aktuálně tři nové plnící stanice CNG, na obrázku ta nedaleko letiště Václava Havla.
foto: Bonett

Zahájení provozu mají za sebou čerstvě tři další plnicí stanice, z nichž dvě se nacházejí v Jihomoravském kraji. Dva výdejní stojany se čtyřmi koncovkami mohou nově využívat návštěvníci prodejny MAKRO v Brně v Kaštanové ulici poblíž důležitého dopravního uzlu křížení dálnic D1 a D2. Druhá plnicí stanice se nachází na 
207. kilometru dálnice D1 směrem na Ostravu u známého motorestu vedle čerpací stanice OMV na Rohlence.

Další plnicí stanice, tentokrát s pořadovým číslem 31, byla spuštěna do provozu vedle mezinárodního letiště Václava Havla v Praze Ruzyni v rámci samoobslužné čerpací stanice GO Parking. Zde řidiči najdou jeden výdejní stojan se dvěma pistolemi a samoobslužný automat.

Všechny tři stanice mají dostatečně velkou kompresní kapacitu a jsou vybavené zásobníky pro více než 1200 kubíků stlačeného zemního plynu, ze kterých trvá plnění osobního vozidla okolo 2 až 3 minut. V platebních terminálech lze používat nejen Bonett karty i ostatní CNG karty, ale také klasické bankovní platební karty.

Vedle již zprovozněných stanic ale Bonett buduje i další. Ještě letos by měly být dány do provozu stanice na dálnici D5 u Tachova, a dále pak u hypermarketu MAKRO v Ostravě.

„Rádi bychom otevřením nových stanic posílili svou pozici jedničky na českém trhu, dalších až 15 nových stanic plánujeme otevřít v roce 2018“ nastiňuje plány Václav Holovčák, místopředseda představenstva společnosti Bonett Gas Investment.

Celkové letošní investice do sítě dosáhnou 150 milionů korun, peníze jdou nejen na výstavbu nových stanic, ale i do modernizace těch stávajících, které kvůli růstu počtu vozidel už neměly potřebnou kapacitu.

V červnu se například posílila stanice na Žebráku, výrazně se také navýšila kapacita v areálu dopravce ČSAD Kladno, který provozuje jednu z největších flotil CNG autobusů v České republice.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Úžasný titulek a článek, teprve ve 4 odstavci se neznalý čtenář mimoděk dozví, že jde nejspíš o plnící stanice na CNG a ne na rum :)))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co s krajinou udělá zákaz řepky v naftě?

seznam.cz/zpravy/clanek/co-s-krajinou-udela-zakaz-repky-v-nafte-duel-zda-uz-cesko-nebude-z-ptaci-perspektivy-zlute-39228

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přestování Žlutýho sajrajtu v úchyláckým ČEZku nejvíc z EU tj 16% orný půdy nám zdražuje Potraviny a likviduje motóry a otravuje spodní vodu

stream.cz/adost/10019123-otravena-voda-alarmujici-vysledky-testu-vody-v-cesku

NEvole AGROFERNET!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To bylo hlavně k volební kampani.
Reálně se na západě EU stále používá více pesticidů než v Česku.
A řepku do nafty si taky vymyslela dobroserská EU, takže Babiš jako místní politik na to nemá žádný speciální vliv.

Lepší by bylo podporovat užitečnější kampaň na masivní elektrifikaci dopravy do roku 2030, a tím by velká většina řepky zmizela a zcela z nevhodných míst už do roku 2025 přirozeně, i když neschopný europarlamen nezvládne do té doby zrušit své biopalivové dotace.
A zbyla by jen tradiční řepka na jídlo, která už nedostává tu na západě vymyšlenou obří dávku chemikálií na konec k urychlení dozrání a vysušení pro sklizeň.

EU planuje zakaz pridavani biopaliv do PHM. Je to docela novy vyvoj. Hadejte, ktery stat se nejvic brani zakazu? ANO, je to nas CEZky Agrofert.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no houby s voctem, Agrofernet soudruha bureše je největší dodavatel pesticidů pro žlutou smrt čr

za socíka (presnejšie ľudovodemokracie) nám predhadzovali ako argentína spaľuje v lokomotívach pšenicu; okolo 1975 som už čítal v T-éčku (ročenka technického magazínu) rozvahu o budúcnosti energetiky a tam autor priznal, že v čssr je bohorúhačské, ale reálne obilie síce zožať, ale nemlátiť a spáliť, pretože zrno nie je KVALITNÉ a je nerentabilné.

Včera lili zemědělci mlíko z cisteren na pole, dneska je najednou drahý máslo :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

súdruhovia (myslené pejoratívne) zemědelci / poľnohospodári v čase "pripájania sa k únii" plakali, ako ich kvóty na počty kráv, hektolitre mlieka (hoci sa výroba počíta na tony) obmedzujú, ešte v prvom polroku 2017 plakali, že výkupná cena je POD výrobné náklady, a zrazu je mlieko a maslo na DVOJNÁSOBKU cien spred roka!
v takom taliansku, kde sú príjmy obyvateľstva niekde inde ako v strednej a východnej európe v miláne stojí 250g masla mierne nad JEDNO €.
podľa ministerstva družstevníkov je slovensko v produkcii vajec SEBESTAČNÉ, dnes v tesku už boli od základu premiestnené "náplne" regálov, pretože vajec NIETO, dali tam kelímky s holandskými jogurtmi ...

Obrázek uživatele ozana

OT: ČEZ spustil Ostrovačice (178. km D1).

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ještě tam mohli dát vjezdovou závoru, kde by byl nějaký rébus, který by zvládl jen majitel EV :-). Ať tam zase nejezdí ti fosilní bezmozci. Na fotkách to není nijak označeno, že je to určeno pro nabíjení EV.

elektromobilita.cz/cs/o-nas/novinky/6164.html

Konečně. Bylo to potřeba "jako sůl". :-)

---

Nissan Leaf 24kWh, 167.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je super že PR Bonettu se takhle hezky snaží, ale mohli by aspon tu novou stanici u letiste mit na svoji mape.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

spalováním CNG se živí oteplování planety díky kterému roztaje zase více sibiřského permafrostu a ze země tam bude o to víc chcát zemáku CNG soudruzi. A tahle spirála skončí až se provrtáme do středu země ;)))

stream.cz/porady/ceskemore

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Horšie by bolo, keby ten CNG unikal do ovzdušia len tak, nespálený.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tvoje bába je permafrost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tvoje máma je teplá mamutka

Obrázek uživatele PaRi

Klasické auta jezdí tam, kde jsou benzínky, plyňáky tam, kde jsou plničky a elektrické tam, kde je elektrika :-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online

Newsletter