BMW ukončí výrobu plug-in hybridu i8 v dubnu 2020, nástupce mohl být elektromobil

Představení speciální verze plug-in hybridu BMW i8 s názvem „Ultimate Sophisto Edition“ je zároveň potvrzením, že auto se přestane vyrábět k dubnu 2020.

Plug-in hybrid BMW i8 Ultimate Sophisto Edition
foto: BMW

Plug-in hybrid BMW i8 je na trhu od roku 2014. Jeho koncept BMW Vision EfficientDynamics, se přitom objevil už v roce 2009 na autosalonu ve Frankfurtu!

Malý sportovní plug-in hybrid si rychle získal oblibu, zejména díky zajímavému designu. Nová verze „Ultimate Sophisto Edition“ je omezena na 200 kusů, které budou k dispozici jako coupé i jako roadster.

Edice se může pochlubit exkluzivním barevným provedením, včetně kol. V souvislosti s ukončením výroby v dubnu příštího roku se spekuluje také o možném nástupci BMW i8.

Objevily se dokonce i zkazky o tom, že by se mohla objevit čistě elektrická verze i8M s výkonem 500 kW. Ta byla ale údajně zrušena. Povídá se ale, že nástupce i8 přijde na trh v roce 2022, stále jako plug-in hybrid, ale s vyšším výkonem (150 kW elektromotor, 250 kW spalovací motor).

Kromě nové verze i8 představili Bavoři také novou verzi BMW i3, a to edici RoadStyle s 20″ koly a stejným barevným provedením E-Copper jako i8. Zde je edice limitována na 1000 kusů.

tisková zpráva

12 Comments on “BMW ukončí výrobu plug-in hybridu i8 v dubnu 2020, nástupce mohl být elektromobil”

    1. Kupodivu ty dvacítky už vypadají normálně. Já mám i3 s
      Kupodivu ty dvacítky už vypadají normálně. Já mám i3 s 19″ a říkám kolům pizzagumy. Kamarád si teď koupil i3s s 20″ kolama a už to zezadu vypadá vcelku normálně, mají šířku 195, vepředu 175 a je už to koukatelné, aniž by z toho „bolely“ oči.

    1. Vyhozený prachy to jsou, je to naprosto nepraktické auto pro
      Vyhozený prachy to jsou, je to naprosto nepraktické auto pro běžné ježdění. Ale měl jsem ho půjčené na pár dnů a s tím autem je neskutečná zábava. Jízda a dovádění s i8 byl špičkový relax. Dovedu si to představit jako páteční auto, kdy po práci si půjdeš užít, odpočinout si a pak ho zase odložíš do dalšího pátku do garáže.

        1. Ach, tak to ano, dovádět sr spalovákem je nuda a zdraví
          Ach, tak to ano, dovádět sr spalovákem je nuda a zdraví nebezpečné pro poddaný lid, kdežto když děláte totéž v elektroautě, tak jste nadčlověk.
          Vaše bonmoty, postřehy a především váš přehled je fascinující a nezapomenutelný. Skláním se před vaší moudrostí a věřím, že opět za čas budu moci říci: ‚Vítejte v diskuzi, pane Koudelko‘.“

          1. …kdežto když děláte totéž v elektroautě, tak nejste
            …kdežto když děláte totéž v elektroautě, tak nejste nadčlověk, ste stále hen ten řidič, čuchač smradů autopopelnic šádevotroků před váma 😉 a ikdyby všichni ID, porát zas jen zasr řidič z milijonu řidičů, zácpy kolony… 😉 Ale pilot, spousta životního prostoru a čistý vzduch Pavlíku, to je prostě jiná liga ;))

Napsat komentář