Designworks, designová dílna BMW v Kalifornii, spolupracuje s Dubaji na vývoji prorotypu kapsle systému Hyperloop.
foto: Designworks
Ač už o Hyperloopu není tolik slyšet, stovky lidí po celém světě neustále pracují na rozvoji tohoto nového systému dopravy. Mimo jiné i Designworks, kalifornská designérská dílna automobilky BMW.
Dubaj byl jedním z mnoha míst, které vyjádřily o Hyperloop vážnější zájem. Miliardářská pouští metropole se ráda chlubí fantastickými projekty a tohle je jeden z nich.
foto: Designworks
Designworks navrhli prototypový design interiéru kapsle společně s Virgin Hyperloop One, která je zatím ve vývoji Hyperloopu asi nejdále. Nyní probíhají jednání o druhé fázi vývoje Hyperloopu v Dubaji.
Největší výzvou pro designéry z Designworks bylo, jak v kapsli bez oken vytvořit komfortní, zajímavý interiér, splňující všechny současné požadavky dopravy.
Nakonec k tomu využili barevných světel, digitálních dotykových displejů a např. i vyhřívaných/chlazených sedaček.
Norway ship tunnel: Norway to spend $315m building world’s
Norway ship tunnel: Norway to spend $315m building world’s first ship tunnel – TomoNews
https://www.youtube.com/watch?v=37uv4uV1a4o
koukam, ze se bmw priucuje marketingovym praktikam slavneho
koukam, ze se bmw priucuje marketingovym praktikam slavneho elona. toz jen tak dal hosi. sice se zadneho hyperloopu nedozijeme, ale akcie mozna porostou. je to proste cool. a o to tady jde, ze ano.
Vypadá to, že BMW chápe, že ten bláznivej Afričan
Vypadá to, že BMW chápe, že ten bláznivej Afričan žijící v Americe nemá úplně blbý nápady.
jak souvisi „bláznivej Afričan žijící v Americe“ s touhle
jak souvisi „bláznivej Afričan žijící v Americe“ s touhle spolupraci mezi BMW a Virgin Hyperloop One? Designworks proste dostali nabidku na zakazku designu pro Virgin Hyperloop One a normalne ji prijali, tak jako zakazky pro dalsi firmy v ruznych oborech 😉
A nebylo by lepší nejdřív vymyslet jak to má fungovat a
A nebylo by lepší nejdřív vymyslet jak to má fungovat a pak teprve ledková světýlka a chazené sedačky?
Prodat je potřeba co je vidět. Co není vidět ani nemusí
Prodat je potřeba co je vidět. Co není vidět ani nemusí pořádně fungovat.
Smlouva je podepsána, je to zakázka již probíhajícího
Smlouva je podepsána, je to zakázka již probíhajícího vývoje, tak prosím co chceš prodávat vzhledem?
Muze to oslovit dalsi zakazniky, pokud to bude hodne libive.
Muze to oslovit dalsi zakazniky, pokud to bude hodne libive.
Návrh dělají to pro Dubaj. Který má ambice být pupkem
Návrh dělají to pro Dubaj. Který má ambice být pupkem světa. Tak to do jisté míry chápu. Ale mně se ten dezign nelíbí.
Působí to na mě uměle. Jako z Lega. Až přemrštěně velkorysé prostory pro jednoho cestujícího. Něco jako v první třídě v letadle. Kde v ekonomické třídě lidé dobře že necestují vestoje jako studenti v MHD směrem na koleje. A jiní cestuje ve výřivce s bublinkami. Už len ta tam chybí.
To jakože se napřed udělají trubky, podvozek, baterky a
To jakože se napřed udělají trubky, podvozek, baterky a až potom začneme bádat nad tím, jak to bude vlastně vypadat, kolik se tam vejde lidí atd.? Tyhle věci jdou ruku v ruce. Taky by mohlo dojít k tomu, že by se podvozek musel kompletně předělat, protože baterka by byla naštorc pod nohama a šrouby od magnetů by vycházely pod sedačku a ztížilo by to údržbu, atd…
No já jsem popsal realitu projektů obecně.
No já jsem popsal realitu projektů obecně.
Jenže problém je v tom, že hyperloop v podobě jak je
Jenže problém je v tom, že hyperloop v podobě jak je prezentován nikdy fungovat nebude, protože to technicky nelze. Všechny tyhle projekty jsou jen na vytažení peněz z investorů. Jako ostatně všechny Elonovy akce.
V první řadě hyperloop není přímo Muskův projekt, před
V první řadě hyperloop není přímo Muskův projekt, před X lety jej pouze zaštítil, dneska na to dělají dvě nebo tři firmy. Dále pak myslíte který z těch konceptů? Ten se vzduchovým, nebo magnetickým polštářem?
Chcheta nemyslí, ten rovnou ví jak to je 🙂
Chcheta nemyslí, ten rovnou ví jak to je 🙂
No já jsem popsal realitu projektů obecně.
No já jsem popsal realitu projektů obecně.
Design je v dnešní době stejně důležitý jako funkčnost.
Design je v dnešní době stejně důležitý jako funkčnost.