Autosalon Ženeva 2019: odvážný koncept elektromobil Kia Imagine

Jan Horčík - 05 Březen 2019

Nový čtyřdveřový koncept elektromobilu Kia Imagine s 21 displeji v interiéru je nejspíš pomyslným lakmusovým papírkem. Má otestovat, jak by se zákazníci tvářili na sportovnější elektromobil jihokorejské značky.auto elektromobil autosalon Ženeva 2019 Kia Imagine

Kia Motors spojila síly s výrobcem pneumatik Goodyear, který vytvořil návrh obutí 255/35 R22 Intelligrip EV speciálně pro vývojovou studii
foto: Kia

I proto se o konceptu nedozvíme žádné podrobnější technické informace ani specifikace. Kia v tiskové zprávě básní o designu, tvůrčím duchu a budoucnosti elektromobility, ale detaily jsou skoupé. Například, že za konceptem Kia Imagine stojí nízko uložený bateriový modul s indukčním dobíjením, pohánějící kompaktní hnací ústrojí.

Auto "harmonicky spojuje prvky atletického SUV, elegantního a sportovního rodinného sedanu, resp. všestranného a prostorného crossoveru". Jinými slovy, je to auto pro všechny, ale možná také pro nikoho. To podle toho, jestli a v jaké podobě se nakonec dostane do výroby.

Kia Imagine

Kia Imagine
foto: Kia

Čelní sklo i střechu tvoří jediný skleněný panel, ubíhající od základny předního A-sloupku dál přes kabinu, čímž tvoří ohromné střešní okno a následně se zužuje do dvojitého vyboulení nad prostorem pro zadní cestující.

Módní tvary se svalnatými boky karoserie a úzkým prosklením jsou ještě zdůrazněny svítícím dynamickým pruhem, jenž vede od předního A-sloupku až po zadní sloupek, kde je zakončen integrovaným směrovým světlem.

Kia Imagine

Kia Imagine
foto: Kia

Gregory Guillaume, viceprezident pro design ze společnosti Kia Motors Europe, se společně s týmem návrhářů intenzivně zaměřil i na aerodynamiku vozidla, aby se co nejsnáze prořezávalo vzduchem, potlačily se nežádoucí turbulence a vůz vykazoval co nejdelší dojezd.

Kia Imagine

Kia Imagine
foto: Kia

„Přední vzduchová clona; způsob, jakým dvouplášťová kapota usměrňuje vzduch skrz příď vozu nahoru a přes čelní sklo i střechu; dvouplášťový zadní C-sloupek, tvořící vzduchový spoiler; plně zakrytá spodní část karoserie; aerodynamické kamery na blatnících nebo ostrá hrana pro odtrhávání vzduchu na zádi vozidla – všechny tyto prvky souhrnně zlepšují aerodynamické vlastnosti a potlačují víření vzduchu a odporové síly,“ vysvětluje Guillaume.

Díky uspořádání hnací jednotky vznikla podvozková architektura zcela odlišného typu, než mají vozidla poháněná spalovacím motorem. Toto uspořádání proto Guillaume se svým týmem plně zužitkoval ve prospěch co největší kabiny a vzdušného, prostorného interiéru

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Děláme odvázný koncepty proto, aby jsem pro vás mohli vyrábět ty nudný a hnusný plechofky co máte tak rádi.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Altletické SUV, no to je ale pitchovina.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

off

Příjemná půlhodinová procházka s Johnem z FCH po prototypu Honda e. Zajímavé je, že zde Honda rovnou pracovala na prototypu a aby měla co ukázat, tak vytvořila koncept. Čili úplně opačný postup než by jeden očekával. ;D
Dojezd 200 km.
https://youtu.be/MfD67KCFxqI

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není tam těch displejů nějak málo, Antone Pavloviči?

Obrázek uživatele Radovan

Že by se Kia nakazila u VW a začala nám konceptovat? Místo výroby a prodeje? Vir se šíří nebezpečně rychle.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 75 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 30 tis. km (44 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejsou ty sedačky moc tlustý Antone Pavloviči?

Vzhledově o moc hezčí než Tesla 3 nebo Tesla X či S.

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
BMW 330e

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no ono to není nic moc složitého překonat tyto atrapy aut

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No minimálně zepředu jsou všechny Tesly mnohem hezčí. Jinak by to bylo opravdu pěkné auto. Největší škoda je, že je to zase nějaká vižn, co se nikdy nebude vyrábět.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bude.
Ale bude to mít jinej volant, dveře, sedačky, motor....


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?