Autosalon Ženeva 2018: Venere – luxusní elektrická limuzína

Čínská společnost LVCHI Auto se poprvé představila na autosalonu v Šanghaji v roce 2016. O dva roky později si pro Ženevský autosalon připravila unikátní exponát.

Venere je čínský elektromobil s italským designem, který se má už příští rok začít vyrábět v Turíně.
foto: LVCHI Auto

Plně elektrická čtyřmístná limuzína Venere jako většina čínských konceptů vykrádá elektromobil Tesla Model S. Slibuje celkový výkon 740 kW díky čtyřem elektromotorům (po 185 kW) a zrychlení 0-100 km/h během 2,5 sekundy.

Baterie o kapacitě 100 kWh zvládne dát autu dojezd 652 km na jedno nabití. Max. rychlost je omezena 286 km/h a celková hmotnost je 2100 kg. Spíš než limuzínu tak Venere specifikacemi připomíná ultimátní sporťák.

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

Auto je 5150 mm dlouhé, 1418 mm vysoké a 2120 mm široké, rozvor činí úctyhodných 3040 mm. Aerodynamický koeficient je 0,28. Jestli se ale tohle auto skutečně někdy dočká výroby, to vědí asi jen daleko v Říši středu.

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

autosalon Ženeva 2018 auto Venere elektromobil

foto: LVCHI Auto

LVCHI Auto pochopitelně spechá na trh s konkrétními sliby. Tvrdí, že Venere se začně vyrábět v italském Turíně už od roku 2019 a že následně přijdou na trh i další elektromobily. Jenže… věřte tomu.

tisková zpráva

11 Comments on “Autosalon Ženeva 2018: Venere – luxusní elektrická limuzína”

  1. Toto auto nadherne znazornuje, proc dinosauri nechteji
    Toto auto nadherne znazornuje, proc dinosauri nechteji elektromobilitu. Fajnove auto se silnym a kultivovanym motorem neumi vyrobit kdekdo. U elektromobilu to je presne obracene. Kazda vetsi dilna umi smontovat paradni autak s parametry ktere kazdeho ohromi. Ty komponenty se daji koupit pomalu v kazdem eshopu. Exklusivita nejakych motoru BMW jde tim do hajzlu. Najednou jsou premiove znacky na stejne urovni jako nejaky cinsky startup. To je tvrde pro dinosaury, ale zaslouzi si to. Meli tu sanci brat hned na zacatku a mohli si to pohlidat.

    1. ale to je nesmysl, postavit elektromobil není tak jednoduchý
      ale to je nesmysl, postavit elektromobil není tak jednoduchý jak píšeš. Ani náhodou. A jako důkaz si vem ty tvoje dinosaury, kdyby to bylo tak jednoduchý tak by už tu nějaký auto srovnatelný s Modelem S bylo. Model S už pomalu zastaravá a potřebuje novou generaci a za tu dobu jeho „života“ zatím nikdo nepředstavil nic než koncept….

      1. Prave to pisu, dinosauri to odmitaji dat do provozu a brzdi
        Prave to pisu, dinosauri to odmitaji dat do provozu a brzdi jak jen to jde. Dokud se jim dari bulikovat lidi ze EV jsou spatna, tak to nikdo nekupuje. Az Tesla 3 doufejme rozjede velkovyrobu a lidi se s tim skamaradi, pak uz musi do to jit i dinosauri. A pak budou vyrabet a prodavat i noname cinske automobilky. Tim ztrati dinosauri svuj monopol.
        Vyrobit elektromotor je s dnesni dostupnosti neodymovych magnetu pres eshopy sranda. Mrknete na youtube. Tam sice kazdy kutil vyrabi generatory pro vetrne turbiny, ale kdyz to obratite, mate krasny elektromotor. A elektronika je uplna brnkacka. Mozna ne tak sofistikovana jakou ma Tesla, ale neni to zadny hokuspokus. Kazdy elektricky dron nebo vrtulnicek pracuje na stejnem principu. Dinosauri jsou brzy v perdeli. Mozna umi male skviry mezi plechy, ale to je tak vse cim se budou lisit od startupu.

Napsat komentář