Čínská společnost LVCHI Auto se poprvé představila na autosalonu v Šanghaji v roce 2016. O dva roky později si pro Ženevský autosalon připravila unikátní exponát.
foto: LVCHI Auto
Plně elektrická čtyřmístná limuzína Venere jako většina čínských konceptů vykrádá elektromobil Tesla Model S. Slibuje celkový výkon 740 kW díky čtyřem elektromotorům (po 185 kW) a zrychlení 0-100 km/h během 2,5 sekundy.
Baterie o kapacitě 100 kWh zvládne dát autu dojezd 652 km na jedno nabití. Max. rychlost je omezena 286 km/h a celková hmotnost je 2100 kg. Spíš než limuzínu tak Venere specifikacemi připomíná ultimátní sporťák.
Auto je 5150 mm dlouhé, 1418 mm vysoké a 2120 mm široké, rozvor činí úctyhodných 3040 mm. Aerodynamický koeficient je 0,28. Jestli se ale tohle auto skutečně někdy dočká výroby, to vědí asi jen daleko v Říši středu.
LVCHI Auto pochopitelně spechá na trh s konkrétními sliby. Tvrdí, že Venere se začně vyrábět v italském Turíně už od roku 2019 a že následně přijdou na trh i další elektromobily. Jenže… věřte tomu.
Sakra, vcem to vykrada Teslu ? Tohle je konecne auto co
Sakra, vcem to vykrada Teslu ? Tohle je konecne auto co vypada!A ne jako ty pokusy od velkejch automobilek.
A zde je pojetí sedanu od indické Taty. Předpokládám že
A zde je pojetí sedanu od indické Taty. Předpokládám že je to elektrika.
https://www.youtube.com/watch?v=S297st_KsCU
Toto auto nadherne znazornuje, proc dinosauri nechteji
Toto auto nadherne znazornuje, proc dinosauri nechteji elektromobilitu. Fajnove auto se silnym a kultivovanym motorem neumi vyrobit kdekdo. U elektromobilu to je presne obracene. Kazda vetsi dilna umi smontovat paradni autak s parametry ktere kazdeho ohromi. Ty komponenty se daji koupit pomalu v kazdem eshopu. Exklusivita nejakych motoru BMW jde tim do hajzlu. Najednou jsou premiove znacky na stejne urovni jako nejaky cinsky startup. To je tvrde pro dinosaury, ale zaslouzi si to. Meli tu sanci brat hned na zacatku a mohli si to pohlidat.
ale to je nesmysl, postavit elektromobil není tak jednoduchý
ale to je nesmysl, postavit elektromobil není tak jednoduchý jak píšeš. Ani náhodou. A jako důkaz si vem ty tvoje dinosaury, kdyby to bylo tak jednoduchý tak by už tu nějaký auto srovnatelný s Modelem S bylo. Model S už pomalu zastaravá a potřebuje novou generaci a za tu dobu jeho „života“ zatím nikdo nepředstavil nic než koncept….
Jedna věc je, jestli to lze a druhá, zda to dává
Jedna věc je, jestli to lze a druhá, zda to dává smysl.
Tesla S zaplnila díru na trhu a moc dalšího prostoru tam není.
Těm „Dinosaurům“ se to prostě nevyplatí.
A Bugatti Veyron, VW Phaeton, Audi R8 e-tron či VW XL1 se jim
A Bugatti Veyron, VW Phaeton, Audi R8 e-tron či VW XL1 se jim vyplatili? Ani náhodou. Dinosauři se pouštěj do ledajakejch nerentabilních kravin a nikdo ani nezývne, že vyhodili pár miliard. ;-D
Prave to pisu, dinosauri to odmitaji dat do provozu a brzdi
Prave to pisu, dinosauri to odmitaji dat do provozu a brzdi jak jen to jde. Dokud se jim dari bulikovat lidi ze EV jsou spatna, tak to nikdo nekupuje. Az Tesla 3 doufejme rozjede velkovyrobu a lidi se s tim skamaradi, pak uz musi do to jit i dinosauri. A pak budou vyrabet a prodavat i noname cinske automobilky. Tim ztrati dinosauri svuj monopol.
Vyrobit elektromotor je s dnesni dostupnosti neodymovych magnetu pres eshopy sranda. Mrknete na youtube. Tam sice kazdy kutil vyrabi generatory pro vetrne turbiny, ale kdyz to obratite, mate krasny elektromotor. A elektronika je uplna brnkacka. Mozna ne tak sofistikovana jakou ma Tesla, ale neni to zadny hokuspokus. Kazdy elektricky dron nebo vrtulnicek pracuje na stejnem principu. Dinosauri jsou brzy v perdeli. Mozna umi male skviry mezi plechy, ale to je tak vse cim se budou lisit od startupu.
Omlouvám se za off – byl tu článek s fotkou elektrické
Omlouvám se za off – byl tu článek s fotkou elektrické konverze starého českého mopedu a už to nemohu najít (nemyslím prase)… pomůže mi někdo ?
https://brno.idnes.cz/legendarni-motorka-pionyr-na-elektrinu-mo
https://brno.idnes.cz/legendarni-motorka-pionyr-na-elektrinu-motosalon-brno-pg2-/brno-zpravy.aspx?c=A180309_388161_brno-zpravy_krut
děkuji
děkuji
pionier nie je moped, to boli stadioni a jawety. resp. novšie
pionier nie je moped, to boli stadioni a jawety. resp. novšie babety.
MOFA.