Autosalon Ženeva 2014: Škoda představuje studii VisionC

Vrcholem prezentace značky Škoda na autosalonu Ženeva 2014 bude letos představení designové studie Škoda VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky Škoda, který probíhá několik posledních let.

Studie Škoda VisionC se představí na autosalonu Ženeva 2014
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

Další krok v evoluci designu vozů Škoda podtrhuje vzestup značky. Škoda v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů Škoda roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky.

Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky Škoda bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.

tisková zpráva

One Comment on “Autosalon Ženeva 2014: Škoda představuje studii VisionC”

Napsat komentář