Autosalon Peking 2018: Toyota Corolla PHEV zvládne 50 km na nabití, chystá se elektromobil C-HR
Toyota v Číně nabídne do roku 2020 deset nových elektrifikovaných aut (tzn. včetně hybridů). Na autosalonu v Pekingu aktuálně odhalila dvě: Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV.
foto: Toyota
Nutno hned na úvod dodat, že Corolla i Levin jsou v podstatě totožná auta, jen od jiného lokálního výrobce. Oba nové plug-in hybridní modely Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV zvládnou ujet až 50 km na jedno nabití. Na trh půjdou v roce 2019.
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Peking 2018: Honda Everus je další exkluzivní crossover elektromobil pro Čínu
Už minulý rok Toyota v Číně představila lokálně vyráběné hybridní varianty obou vozů. Také PHEV verze budou vyráběny přímo v Číně.
V roce 2020 pak chce Toyota v Číně představit také elektromobily Toyota C-HR a Toyota IZOA, což ovšem opět budou dvě stejná auta, jen vyráběná lokálně odlišnými firmami (C-HR v GAC Toyota Motor, IZOA v FAW Toyota Motor Sales).
Zvýšený zájem o elektrifikovaná vozidla Toyota podpoří také navýšením výroby NiMH baterií ve svých závodech Sinogy Toyota Automotive Energy System a Corun PEVE Automotive Battery na 220 000 v roce 2020.
Jen za rok 2017 prodala Toyota v Číně celkem 140 000 elektrifikovaných vozů, včetně hybridů. Za celou dobu působení Toyota na tamním trhu je to už 350 000.
A těch 50 km je podle jakýho cyklu, čínskýho nebo snad japonskýho? :))) Buhví kolik to bude v reálu?
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Toyoty prodávám a z vlastní zkušenosti můžu říct že udávaných 50km dojezdu čistě na elektřinu u priuse plug ina je realný dojezd, dá se i překročit, ale za volantem je to pak úplná nuda :)
Díky, Prius bude asi moje další auto, ale nějakej vojetej neplugin.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Toyota jede. Realisticky, pomalu ale jiste. Bravo!
Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na světě, a co za to zvládla inovativního postavit?
Masověji zainvestovat do zastaralých niklových baterií a pak ještě vodíku v osobácích, který bude mít neustále skvělou budoucnost a nikdy přítomnost.
Usnula na vavřínech. 2020 slibuje už úplně každá automobilka.
Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD ;)
Firmy jiz nakoupily 5,58% (!) všech bitcoinů které kdy budou existovat! https://bitcointreasuries.org/
Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu... Hybridů se prodává pořád o řád víc než čistých elektro, takže tam teď rejžujou.
Ač se mi to nelíbí, tak ono to s tou elektrifikací nebude zase tak horké... viz například dnešní info, že škoda opět nestíhá výrubu a přemýšlí, že přesune část výroby do německa.
Uvidíme k čemu všechny dotlačí čína... snad budou kluci šikmooký tlačit hodně a za chvíli budeme na Aliexpresu kupovat i škoda elektromobily, protože v ČR se nebudou nabízet...
Jo, jsou to přizdisráči!
Elektrofikované jsou auta od té doby, co se nestartují klikou a nesvítí petrolejkama.
Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD ;)
Firmy jiz nakoupily 5,58% (!) všech bitcoinů které kdy budou existovat! https://bitcointreasuries.org/