Autosalon Peking 2018: Toyota Corolla PHEV zvládne 50 km na nabití, chystá se elektromobil C-HR

Jan Horčík - 26 Duben 2018

Toyota v Číně nabídne do roku 2020 deset nových elektrifikovaných aut (tzn. včetně hybridů). Na autosalonu v Pekingu aktuálně odhalila dvě: Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV.Toyota Corolla PHEV plug-in hybrid autosalon Peking 2018

Toyota Corolla PHEV ujede na jedno nabití až 50 km.
foto: Toyota

Nutno hned na úvod dodat, že Corolla i Levin jsou v podstatě totožná auta, jen od jiného lokálního výrobce. Oba nové plug-in hybridní modely Toyota Corolla PHEV a Toyota Levin PHEV zvládnou ujet až 50 km na jedno nabití. Na trh půjdou v roce 2019.

Už minulý rok Toyota v Číně představila lokálně vyráběné hybridní varianty obou vozů. Také PHEV verze budou vyráběny přímo v Číně.

V roce 2020 pak chce Toyota v Číně představit také elektromobily Toyota C-HR a Toyota IZOA, což ovšem opět budou dvě stejná auta, jen vyráběná lokálně odlišnými firmami (C-HR v GAC Toyota Motor, IZOA v FAW Toyota Motor Sales).

Zvýšený zájem o elektrifikovaná vozidla Toyota podpoří také navýšením výroby baterií ve svých závodech Sinogy Toyota Automotive Energy System a Corun PEVE Automotive Battery na 220 000 v roce 2020.

Jen za rok 2017 prodala Toyota v Číně celkem 140 000 elektrifikovaných vozů, včetně hybridů. Za celou dobu působení Toyota na tamním trhu je to už 350 000.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

A těch 50 km je podle jakýho cyklu, čínskýho nebo snad japonskýho? :))) Buhví kolik to bude v reálu?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyoty prodávám a z vlastní zkušenosti můžu říct že udávaných 50km dojezdu čistě na elektřinu u priuse plug ina je realný dojezd, dá se i překročit, ale za volantem je to pak úplná nuda :)

Díky, Prius bude asi moje další auto, ale nějakej vojetej neplugin.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyota jede. Realisticky, pomalu ale jiste. Bravo!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toyota byla přez 20 let nejziskovější automobilkou na světě, a co za to zvládla inovativního postavit?
Masověji zainvestovat do zastaralých niklových baterií a pak ještě vodíku v osobácích, který bude mít neustále skvělou budoucnost a nikdy přítomnost.

Obrázek uživatele ozana

Usnula na vavřínech. 2020 slibuje už úplně každá automobilka.

---

Jezdím na proud, najeto 77 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 80 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neusnula, jen jede na vlně mainstreamu... Hybridů se prodává pořád o řád víc než čistých elektro, takže tam teď rejžujou.

Ač se mi to nelíbí, tak ono to s tou elektrifikací nebude zase tak horké... viz například dnešní info, že škoda opět nestíhá výrubu a přemýšlí, že přesune část výroby do německa.

Uvidíme k čemu všechny dotlačí čína... snad budou kluci šikmooký tlačit hodně a za chvíli budeme na Aliexpresu kupovat i škoda elektromobily, protože v ČR se nebudou nabízet...

Obrázek uživatele ozana

Jo, jsou to přizdisráči!

Elektrofikované jsou auta od té doby, co se nestartují klikou a nesvítí petrolejkama.

---

Jezdím na proud, najeto 77 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 80 tisíc km.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter