Ikonický malý sporťák Audi TT bude nahrazen elektromobilem. Cenovka by měla být podobná, tedy od milionu výš.
foto: Audi
Dvoudveřový sporťák Audi TT vyráběný od roku 1998 dodnes je postaven na stejném podvozku, jako např. Volkswagen Golf nebo Volkswagen Scirocco.
NEPŘEHLÉDNĚTE Studenti přestavěli Audi TT na solární pohon
Do budoucna ale nemají tyto malé vozy s velkými výkonnými motory perspektivu, zejména kvůli přísným emisním omezením. Musí proto přesedlat na plně elektrický pohon.
To aktuálně potvrdil Bram Schot, předseda správní rady značky Audi. Vše ostatní je zatím spekulace. Třeba že nový elektromobil Audi TT bude postaven na platformě MEB – stejné, na které vyrůstá rodina elektromobilů Volkswagen ID.
foto: Audi
Bram Schot aktuálně na pravidelném výročním setkání značky zmínil, že se uvažuje také o elektromobilu Audi A8. „Příští generace Audi A8 může být elektrická. Ještě o tom nebylo rozhodnuto, ale dokážeme si to představit. … Přemýšlíme o revoluci v nejvyšší třídě s úplně novým konceptem A8.“
Schot potvrdil, že v roce 2020 uvede Audi na trh 5 aut do zásuvky. Do roku 2025 jich pak bude mít až 20!
Už je to jasné. Baterky pouze do vozů, které mají nízká
Už je to jasné. Baterky pouze do vozů, které mají nízká prodejní čísla. Normální rodina nechce eUp nebo TT, ale golf variant nebo Sharan a tam to prostě nedáme, protože by se vám to mohlo zalíbit.
Tam to nedáme proto že musíme na něčem vydělávat.
Tam to nedáme proto že musíme na něčem vydělávat. Nemůžeme mít ztrátu jako Tesla. Tak bych to spíš viděl já.
Taky si myslim. Navic VW ma zda se ma nedostatek baterii.
Taky si myslim. Navic VW ma zda se ma nedostatek baterii.
Když začínáš s podnikani navíc v takovém rozsahu, je
Když začínáš s podnikani navíc v takovém rozsahu, je nemožné mít v začátcích zisk. A to že nemají baterky je jejich chyba. Dotace brali a místo toho jen falsovali emise.
S tím začínáním mluvíte o kom?
S tím začínáním mluvíte o kom?
O tobě ne. Ty rozhodně s ničím nezačínej.
O tobě ne. Ty rozhodně s ničím nezačínej.
Trochu slušnosti by vám bylo ke cti, zvlášť když si tu
Trochu slušnosti by vám bylo ke cti, zvlášť když si tu prezentujete svoji firmu.
Když neumíš číst a chápat souvislosti, tak tu
Když neumíš číst a chápat souvislosti, tak tu nepřispívej. Přečti si vlákno.
A do mé slušnosti ti nic není. Na hrubý pytel hrubá záplata.
Teda afektovanějšího člověka jsem tu ještě nepotkal.
Teda afektovanějšího člověka jsem tu ještě nepotkal. Podle odpovědí na špatné recenze vašich zákazníků a rencenzí samotných (google, facebook) ale vidím, že je to váš obvyklý styl. Takové počtení jsem dlouho neviděl. Aspoň vím do kterých taxíků v Olomouci nesedat. Hezký den.
Natankuj plnou, když ti to jde tak rychle a zavři se do
Natankuj plnou, když ti to jde tak rychle a zavři se do garáže. A pak dej vědět, jak dlouho si to vydržel.
Tipuju, že s tím co máš pod kapotou moc ne.
To dá rozum, musej vydělávat aby mohli dotovat svoje drahé
To dá rozum, musej vydělávat aby mohli dotovat svoje drahé koníčky :))))
Analysts Say Bugatti Loses $6.24 Million For Every Veyron Supercar It Sells
https://www.businessinsider.com/bugatti-may-lose-6-million-per-veyron-2013-10?IR=T
ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https://drivetribe.com/p/according-to-a-new-study-bentley-OnMgqw3JSqGNDGZbW_M_5Q?iid=BbQeAX05SiyC701fiUXMTw
Kolik si asi tak pápne A8čka? 40 kWh/100 km?
Kolik si asi tak pápne A8čka? 40 kWh/100 km?