Audi spouští v Česku předprodej elektromobilu Q4 e-tron

Audi spouští dnešním dnem předprodej zcela nového modelu Audi Q4 e-tron na českém trhu.

Cena elektromobilu Audi Q4 e-tron začíná v Česku na 1 157 900 Kč.
foto: Audi

Kompaktní SUV s elektrickým pohonem je k dispozici ve dvou výkonových variantách s pohonem zadních kol za ceny již od 1 157 900 Kč. Další varianty budou následovat v průběhu nadcházejících týdnů a měsíců. Audi Q4 e-tron s atraktivním moderním designem oblopí cestující nadstandardním vnitřním prostorem a nabídne jim inovativní řešení v oblastech ovládání, zobrazování a asistenčních systémů.

Autorizovaní prodejci značky Audi v České republice již přijímají objednávky nového modelu Q4 e-tron. Zpočátku jsou k dispozici dvě verze. Základní Audi Q4 e-tron 35 stojí 1 157 900 Kč a poskytuje nejvyšší výkon 125 kW a baterii 55 kWh. Ještě více dynamiky a větší dojezd nabízí Q4 e-tron 40, který lze pořídit za 1 332 900 Kč.

V tomto případě získá zákazník elektromotor o výkonu 150 kW, baterii o kapacitě 82 kWh a možnost ujet na jedno nabití až 520 kilometrů (WLTP). „To je však jen začátek,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika, a dodává:

„Již v průběhu jara do nabídky zařadíme také vrcholnou verzi s pohonem všech kol Q4 e-tron 50 quattro a na počátku léta bude následovat karosářské provedení Sportback, jehož ceny budou o 53 000 Kč vyšší oproti stejné výkonové verzi Audi Q4-etron.“

Zcela nové Audi Q4 e-tron přesvědčí nejen svým mimořádně prostorným a variabilním interiérem a vynikajícími jízdními vlastnostmi, ale také rozsáhlou základní výbavou. Ta zahrnuje mimo jiné automatickou klimatizaci, světlomety LED nebo 19“ kola z lehké slitiny. Čtyřramenný volant nese multifunkční ovládací prvky a páčky pro ovládání rekuperace, takže řidič má vše podstatné ve snadném dosahu prstů.

Elektricky poháněné kompaktní SUV se čtyřmi kruhy usnadňuje řidiči řízení vyspělými asistenčními systémy, z nichž se standardně dodává například tempomat nebo asistent pro jízdu v jízdním pruhu spolu s parkovacími senzory vzadu. Cestování v chladném počasí zpříjemní Q4 e-tron vyhříváním sedadel vpředu.

Ve výbavě nechybí ani plnohodnotná sada pro nabíjení, která umožňuje komfortní nabíjení jak z domácí elektrické sítě (220 i 380 V), tak z veřejných nabíjecích stanic se střídavým proudem.

Již samozřejmostí u všech vozů Audi dodaných u autorizovaných prodejců v České republice je prodloužená tovární záruka na 4 roky / 120 000 kilometrů a ani Audi Q4-etron není výjimkou. Na přání si mohou zákazníci zvolit servisní balíček na 5 let, resp. 120 000 km, jehož cena je 45 000 Kč.

tisková zpráva

21 Comments on “Audi spouští v Česku předprodej elektromobilu Q4 e-tron”

  1. Hurá, jen houšť. Krásný konkurent Y, Mustangu, iD4,
    Hurá, jen houšť. Krásný konkurent Y, Mustangu, iD4, Enijaku, IONIQ 5, tomu Nissanu, tomu Volvu a dalším dnes tak tolik oblíbeným SUV almarám. Už se těším až si to co největší věrejnost osahá a porovná jak na tom jsou jejich oblíbené značky vůči té Tesle na poli elektroaut a nastaví si nová měřítka co se týče užitnosti, nabíjecích sítí a novodobejch fíčur jako jsou asistenti, autonomie či OTA. Konkurenční boj může začít. 😉

  2. Off.Rusaci dostali pres koule a stahli ocas. Jak proti CR, tak
    Off.Rusaci dostali pres koule a stahli ocas. Jak proti CR, tak proti Ukrajine. Udajne hrozilo obsazeni vychodu Ukrajiny zapadem a ted najednou stahuji bandu ozralcu zpet na Sibir. Jsou to sasci, tak rychle se valecne ohrozeni nemeni. Asi se jim vojaci bouri a maji hlad. rusaky je nutne na 100 let zavrit do karanteny. Mozna pak budou jako normalni lidi.

      1. No co, zalozi se dcerina firma ktera bude cely Cesky Dum
        No co, zalozi se dcerina firma ktera bude cely Cesky Dum provozovat jako komercni subjekt. Zahranicni komercni subjekty zatim v rusku znarodneni nebyly. No u rusaku se ale musi se vsim pocitat, jsou to loupeznici nejhrubsiho zrna. Chapu, ze se rusaci chteji CD zmocnit. Nic jineho neumi. Krast, podvadet, obsazovat, mucit a vrazdit.
        Jeste jsem zvedavy, ktery stat pomuze rusakum v CR s konzularni cinnosti. Nejspis Srbsko, jsou to takovy polorusaci a maji uplne stejny charakter.

    1. Audi není lidový vůz ani ve spalovacích autech, tak proč
      Audi není lidový vůz ani ve spalovacích autech, tak proč by mělo být v EV? Cena začíná cca. na úrovni slušně vybavené elektrické Kony, přičem toto je min. o třídu větší a prémiově auto. Co se vám na ceně nezdá? Naopak, mě přijde, že u Audi je cenová politika mnohem příznivější než u Hyundai, co se teda týká rozdílu spalovací auto vs. elektroauto u cca. stejného modelu.

Napsat komentář