Audi e-tron Sportback vstupuje na český trh, cena elektromobilu začíná na 1 936 900 Kč

Audi pokračuje v realizaci své elektrifikační strategie uvedením nového elektromobilu e-tron Sportback na český trh.

Nové Audi e-tron Sportback sdílí nejmodernější techniku elektrického pohonu s elektricky poháněným luxusním SUV Audi e-tron. Nabízí prodlouženou záruku na 4 roky/120 000 kilometrů a servisní balíček na pět let/120 000 km, osmiletá záruka na akumulátory s limitem 160 000 km.
foto: Audi

Od svého staršího sourozence se elektromobil Audi e-tron Sportback odlišuje především sportovně elegantním designem a ještě hospodárnějším provozem díky optimalizované aerodynamice.

Zákazníkům se nabízejí dvě výkonové verze e-tron Sportback 50 quattro a e-tron Sportback 55 quattro za ceny od 1 936 900 Kč, resp. 2 187 900 Kč. Aktuálně se mohou zájemci s vozem alespoň podrobně seznámit na webových stránkách www.audi.cz a vůz si nakonfigurovat a po skončení platnosti mimořádných opatření proti šíření koronaviru budou obě verze k vidění u autorizovaných prodejců Audi v České republice.

Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback
foto: Audi

Bohatá standardní výbava zahrnuje mimo jiné navigační systém MMI Navigation plus s inovativním ovládáním MMI touch response, podvozek se vzduchovým odpružením a prodlouženou čtyřletou záruku (s omezením na 120 000 km) ve spojení s pětiletým balíčkem servisních služeb. Praktický provoz s nulovými emisemi usnadňuje zákaznický program pro rychlé nabíjení za transparentní ceny po celé Evropě.

„Stejně jako u Audi-etron nabídne dvě výkonové verze lišící se také dojezdem. Víme, že etron Sportback přichází ve složitém období, ale věříme, že po skončení stávajících opatření bude vítaným rozšířením nabídky,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika.

Nové Audi e-tron Sportback kombinuje robustnost prostorného SUV s elegancí čtyřdveřového kupé a progresivním charakterem elektromobilu s nulovými lokálními emisemi. Ceny na českém trhu začínají od 1 936 900 Kč za verzi 50 quattro, zatímco výkonnější 55 quattro lze pořídit za 2 187 900 Kč.

Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback
foto: Audi

Kromě základní výbavové linie jsou k dispozici varianty Advanced a S line. Vrcholné Audi e-tron Sportback 55 quattro S line stojí 2 272 900 Kč. Audi e-tron Sportback S line s virtuálními vnějšími zpětnými zrcátky se může pochlubit vynikající hodnotou součinitele aerodynamického odporu vzduchu cx = 0,25, čímž překonává i svůj sesterský model Audi e-tron. Prodloužení dojezdu o 10 kilometrů v porovnání s modelem e-tron má na svědomí právě optimalizovaná aerodynamika.

Sportovní crossover Audi e-tron Sportback se vyznačuje rozsáhlou standardní výbavou, jejíž součástí je mimo jiné multimediální systém MMI Navigation plus včetně audiosystému Audi Sound System s 10 reproduktory a intuitivního ovládání MMI touch response se dvěma dotykovými displeji, digitální panel sdružených přístrojů Audi Virtual Cockpit na 12,3“ displeji, komplexní konektivita s nabídkou funkcí a služeb Audi connect e-tron services a Audi connect Navigation & Infotainment, asistenční systémy Audi pre sense basic a Audi pre sense front, pasivní asistent pro jízdu v jízdním pruhu, dvouzónová automatická klimatizace s funkcí nezávislé klimatizace, 19“ kola z lehké slitiny, adaptivní vzduchové odpružení, elektricky ovládané výklopné víko zavazadlového prostoru, světlomety LED, zadní svítilny LED, progresivní řízení a tempomat.

Verze Advanced jsou odlišeny především 20“ koly a vnějšími díly karoserie v kontrastní barvě. Výbavová linie S line nabízí 20“ kola, sportovní adaptivní vzduchové odpružení, osvícené prahové lišty s logem S line a exteriérový paket S line, jehož vnější díly karoserie jsou lakovány naopak v barvě vozu.

Klienti mají pro výhradně elektricky poháněné SUV s prvky kupé na výběr 13 laků karoserie. Exkluzivně pro model e-tron Sportback byl namíchán metalický odstín modrá Plasma.

Součástí standardní výbavy je i prodloužená záruka výrobce na 4 roky (s omezením na 120 000 km) a servisní balíček na 5 let, resp. 120 000 km, který pokrývá pravidelnou údržbu předepsanou výrobcem.

Audi poskytuje záruku také na sadu akumulátorů, a to po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km. Prodej a servis automobilů Audi e-tron Sportback v České republice zajišťuje průběžně rozšiřovaná síť speciálně certifikovaných partnerů e-tron z řad autorizovaných prodejců a servisů Audi.

Audi e-tron Sportback

Audi e-tron Sportback
foto: Audi

Majitelé modelu Audi e-tron Sportback mohou navíc využívat službu e-tron Charging Service pro snadný přístup k více než 139 000 nabíjecím stanicím ve 22 evropských zemích, a to s jednou smlouvou a jednou kartou, resp. aplikací myAudi.

Mezi další výhody patří naprostá cenová transparentnost díky jednotným cenám na příslušném trhu. Klienti mají na výběr dva tarify, City a Transit, vhodné pro cestování na krátké nebo dlouhé vzdálenosti.

Na dlouhých trasách může být model Audi e-tron Sportback 55 quattro nabíjen na rychlonabíjecích stanicích stejnosměrným proudem a výkonem až 150 kW. Za necelou půlhodinu se tím akumulátory doplní na 80 % kapacity, což postačuje pro další etapu dálkové jízdy.

Audi e-tron Sportback 50 quattro umožňuje nabíjení výkonem až 120 kW a identického stavu nabití dosáhne rovněž do 30 minut. Vrcholné Audi e-tron Sportback 55 quattro nabízí nejvyšší výkon 265 kW a točivý moment 561 N.m se v režimu Boost zvyšuje až na 300 kW, resp. 664 N.m.

SUV s geny kupé díky tomu dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 200 km/h. Dojezd na jedno nabití může být až 446 kilometrů.

Za svou dynamiku se nemusí stydět ani základní Audi e-tron Sportback 50 quattro, které poskytuje nejvyšší výkon 230 kW a točivý moment 540 N.m. Audi e-tron Sportback 50 quattro zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 190 km/h. Kapacita akumulátorů vystačí na ujetí až 347 kilometrů.

Sportovně laděné SUV s elektrickým pohonem všech kol dodává na český trh rozsáhle modernizovaný výrobní závod Audi v Bruselu. Inovativní výroba je v něm optimalizována tak, aby byla zaručena neutrální bilance emisí CO2.

tisková zpráva

130 Comments on “Audi e-tron Sportback vstupuje na český trh, cena elektromobilu začíná na 1 936 900 Kč”

  1. Ale auto je to kvalitni, nabijeni bude asi taky super. Lepsi
    Ale auto je to kvalitni, nabijeni bude asi taky super. Lepsi nez Tesla, protoze muzete zacit nabijet s dost plnou baterii a porad to tam pere rychle. ne tak zboznovana Tesla. Normalni ridic potrebuje aby se nabijelo zhruba stejne rychle za vsech okolnosti.

    Jo a takhle nabiji Taycan. To je jeste uplne jina league.
    https://www.youtube.com/watch?v=dm1be1L7aG4

    1. Auto je to kvalitni a nabijeni super? Lepsi jak Tesla? Ty si
      Auto je to kvalitni a nabijeni super? Lepsi jak Tesla? Ty si jezdil uz s obema autama aby jsi to mohl porovnat??? To uz ti ta rejze vlezla na mozek? Kazdej tvuj prispevek oslavuje german auta a pomlouva Teslu ale jezdis zaprdenou stoletou popelnici a jenom porad meles svoje moudra a v kazdym tretim prispevku (a ze jich je zbytecne moc a o nicem) nezapomenes zduraznit ze bydlis v Japonsku.. hlavne tam zustan, protoze takovejch pitomcu je TADY U NAS PORAD DOST !!!

              1. Hele nic ve zlym, ale pokazdy kdyz vyjde neco o VW, Audi nebo
                Hele nic ve zlym, ale pokazdy kdyz vyjde neco o VW, Audi nebo treba BMW tak tvrdis jak to je super… ale zatim nam nic super ti nemci neukazali. Tak nechval kdyz si to nemuzes sam osahat… nejdulezitejsi (alespon pro me) jsou zkusenosti lidi co uz ty auta maji a jezdi s nima… nejsem Teslomaniak ale Elon celemu svetu ukazal ze to jde i kdyz se mu cela dlouha leta vsichni posmivali, obzvlast skopčáci… pokud bys dal info jak probiha pandemie v Japonsku (pac z nas mas asi nejvetsi zkusenosti) tak to bude urctite zajimave 😉
                良い夜を

                1. Já si myslím, že Němci ukázali dost super věcí, ale
                  Já si myslím, že Němci ukázali dost super věcí, ale Elon je dokáže daleko líp prodat na sociálních sítích. Marketing Tesly prostě daleko předčil marketing VW, který taky uměl zamaskovat strašně moc průšvihů..prostě je v tom Tesla ještě lepší.

                  Apropos..před X lety jsem tvrdil, že VAG jako první pochopil, že je výhodné snížit náklady na vývoj o (třeba) 20% a z toho 10% vložit do marketingu (pozor ne do reklamy). A tím strčil do kapsy Opel i Ford i když technicky ne nejednalo o žádný velký rozdíl. Ale podařilo se mu naučit novináře, že se čudlík prostě „normálně“ otáčí vpravo. No a ti zbylí dinousaři ho otáčeli furt vlevo… stejná situace se opakuje dnes s Teslou.

                2. Napsal jsem to o něco výše tak to sem kopypejstnu.
                  Tak

                  Napsal jsem to o něco výše tak to sem kopypejstnu.
                  Tak nařízení to zatím vlastně nejsou jenom doporučení. Doporučili zrušení velkých shromáždění lidí takže u nás zrušili třeba průvod sakurový. Teď Tokio požádalo lidi aby o víkendu nechodili ven pokud to nepotřebují. Takže lidi údajně pár krámu trošku vykoupili jak se před zásobovali. U nás třeba v posilovně zrušil aerobik ale posilovna otevřená je Já tam teda teď nechodím. Co se nákupu týče tak nebyl toaletní papír ani tady teď už občas je. Ale je problém s rouškami který se to běžně jinak všude prodávají ale protože je o ně větší zájem tak pokud chcete roušku tak musíte ráno tak hodinu minimálně stát frontu. tadněhoNagoji kde bydlím restaurace třeba zavřený nejsou ale různé muzea a tak zavřený jsou prostě záleží na instituci jak se rozhodne. Trochu se obávám aby to tady nepodcenili jako v Evropě. Lidí nosí masku víc povinný to není ale všichni nenosej tak 70% možná těžko říct. Jo a teď zakázali lety v podstatě hlavně ze západní Evropy a Ameriky. Už se sem vůbec už jako nedá dostat. Používám rozpoznávání hlasu takže ta čeština je trošku zvláštní no snad tohle stačí.

              2. No tak, pokud ti to naznačilo vícero lidí, jsou dvě
                No tak, pokud ti to naznačilo vícero lidí, jsou dvě možnosti :

                a/ pohybuješ se v prostředí ve kterém je vyšší výskyt pitomců
                b/ něco na tom je

                Pokud ti to naznačil pouze Krueger, netrap se tím.
                Pravdou ovšem je, že někdy méně znamená více.

        1. Kazdej zijem nekde ne? Ja to uvadel protoze jsem popisoval
          Kazdej zijem nekde ne? Ja to uvadel protoze jsem popisoval zdejsi situaci. Aby bylo videt ze mam informace z prvni ruky. Pokud jsem se tim snad nekoho dotknul (i kdyz nevim proc), tak se omlouvam, to nebylo opravdu mym cilem. Do Ceska se kazdy rok rad vracim. Letos se asi vejlet konat nebude kvuli korone. Takze muzete oslavovat :-).

          Jinak preju NAM VSEM abysme to svinstvo nechytli a kdyz tak aby melo jen mirnej prubeh. To preju samozrejme i vam.

            1. Tak nařízení to zatím vlastně nejsou jenom doporučení.
              Tak nařízení to zatím vlastně nejsou jenom doporučení. Doporučili zrušení velkých shromáždění lidí takže u nás zrušili třeba průvod sakurový. Teď Tokio požádalo lidi aby o víkendu nechodili ven pokud to nepotřebují. Takže lidi údajně pár krámu trošku vykoupili jak se před zásobovali. U nás třeba v posilovně zrušil aerobik ale posilovna otevřená je Já tam teda teď nechodím. Co se nákupu týče tak nebyl toaletní papír ani tady teď už občas je. Ale je problém s rouškami který se to běžně jinak všude prodávají ale protože je o ně větší zájem tak pokud chcete roušku tak musíte ráno tak hodinu minimálně stát frontu. tadněhoNagoji kde bydlím restaurace třeba zavřený nejsou ale různé muzea a tak zavřený jsou prostě záleží na instituci jak se rozhodne. Trochu se obávám aby to tady nepodcenili jako v Evropě. Lidí nosí masku víc povinný to není ale všichni nenosej tak 70% možná těžko říct. Jo a teď zakázali lety v podstatě hlavně ze západní Evropy a Ameriky. Už se sem vůbec už jako nedá dostat. Používám rozpoznávání hlasu takže ta čeština je trošku zvláštní no snad tohle stačí.

      1. Na tom displeji te nabijecky to videt je. Pokud neumite
        Na tom displeji te nabijecky to videt je. Pokud neumite nemecky, zadejte si to do prekladace.

        Vsichni se mi tu porad smali jak VW koncern nic nedokaze, dinosaur. A kdyz se vynori s autama ktera jsou v leccem lepsi nez Tesla, tak dokazete jenom nadavat. Smutne.

        1. Donalde, slezte z te vetve. Prectete si jak je na tom ID3
          Donalde, slezte z te vetve. Prectete si jak je na tom ID3 spatne.
          ecomento.de/2020/03/26/vw-id-3-elektroauto-weit-entfernt-von-der-marktreife-insider/
          ID3 je daleko od trzni zralosti. Prumyslova vyroba to jeste neni. O seriove vyrobe nemuze byt rec.

        2. No já bych se na Vašem místě ještě moc neradoval,
          No já bych se na Vašem místě ještě moc neradoval, uvidíme až těch aut prodají alespoň polovinu co Tesla a po cca 5-6 letech provozu a praktických zkušeností se teprve ukáže, jestli se tady lidé posmívali
          dinosaurům, jako je VW, oprávněně nebo ne.

    2. Nakonec mi to nedalo. Dle mého povědomí o současném stavu
      Nakonec mi to nedalo. Dle mého povědomí o současném stavu poznání se Taycan ve své třídě jen tak tak přehoupl přes hranici ostudy. Vůz je totiž třeba hodit komplexně. Tedy začněme: slib 350kW dobíjení se nepodařilo splnit, slib uvedení na trh se nepodařilo splnit, vývoj trval minimálně stejně dlouho jako jedné „garážové firmě, která již měla dávno zkrachovat“. Slib objemu produkce se stále nepodařilo splnit.

      I proti zvoleným vlastním technickým řešením mám výhrady. Dle mého skromého názoru myšlenka vyhrazení prostoru pro nohy v bateriové krabici pro zadní sedadla je naprostá marketingová zhovadilost, vypovídající o odtrženosti/degeneraci těch lidí od reality. Oni by lépe než kdo jiní měli vědět, že Taycan asi nebude pořizován jako hlavní rodinné auto, nebo firemní služební auto, kde se předpokládá převoz 4 dospělých. Navíc i s tím výřezem se tam dle novinářů sedí špatně = prostě tak jako je v této třídě aut standardem. Od toho má ostatně Porsche v ceníku SUV modely!!!

      Tedy zákaznici by ocenili daleko víc, kdyby ta baterie měla místo 33ks modulů plný počet 41ks, tedy kapacitu 116kWh. S tím by se pak svezlo i to slíbené 350kW dobíjení. Ale bohužel…

  2. Tak pro mě v porovnání s Teslou drahé a přetechnizované,
    Tak pro mě v porovnání s Teslou drahé a přetechnizované, víc než plyn, brzda, volant, směrovky a tablet není k ovládání potřeba, no ale když někdo chce všecny „bells and whistles“ proč ne. (ale i ten kdo je chce tak v Tesle by jich na tabletu našel možná víc).

    1. Ja bych bral urcite jeste i ostrikovace – kdyz mi auto jedouci
      Ja bych bral urcite jeste i ostrikovace – kdyz mi auto jedouci prede mnou zaspini celni okno (treba projetim kaluze), ze neni moc videt, nerad bych v te stuaci hledal nekde na tabletu, jak si ostrikat okna 🙂
      No a kdyz bych jeste chvili premyslel, jiste bych nasel jeste neco.
      Ciste teoreticky by mohli vyrobsi aut delat rozhrani pro externi ovladace a displeje (pripojitelne pres USB ci bluetooth), kde by si pak mohl uzivatel navodit, co jaky pripojeny ovladac dela a co jaky displej zobrazuje. Tim by uspokojili i ty, co maji mastnej displej 🙂

      1. To ano, taky bych si asi na něco ještě vzpoměl, nicméně
        To ano, taky bych si asi na něco ještě vzpoměl, nicméně pokud srovnáte interiér řidiče Audi e-tron a Tesla tak je to podstatný rozdíl. Změť displejů a čudlíků proti jednoduché eleganci. Nicméně chápu že ta změť jsou bells and whistles která někdo mít musí a je ochotný si za ně i připlatit, to není nic proti ničemu.

  3. Fajn, stačí si měsíčně odložit 50 000 Kč a za 3 roky
    Fajn, stačí si měsíčně odložit 50 000 Kč a za 3 roky je Tron u chalupy.
    Za stejnou dobu to bude mít cenu o 2 třetiny nižší a to se oplatí!
    Asi jsem stará škola,ale tohle mi přijde jako výsměch z ekologického záměru,chceme planetě i lidem odlehčit,nebo jen pokračovat stejně nesmyslně?
    Dle mého názoru by se v první řadě měli předělat stávající auta na el.pohon.
    A nové by měli mít ne jen povinnost být ekologické pohonem,ale i náklady na výrobu,jinak je to jen divadýlko a pohrdání vším pro lidi důležitým!
    Jestli má někdo nepřekonatelnou touhu se za každou cenu zviditelnit,souhlas,má to mít i s eko daní v hodnotě toho auta a ta by se měla využít k zajištění nových zdrojů čisté energie.

    1. No tak odkládej, odkládej, a za tři roky ušetříš ranec.
      No tak odkládej, odkládej, a za tři roky ušetříš ranec. Jenže ty bys za něj nedal ani těch sedmset, takže je to vlastně jedno.
      Každý zboží má svýho kupce, to platilo vždycky a platit to bude dál.
      A pokud to budou lidi kupovat, tak ok, vývoj někdo musí zaplatit.
      Ale dobrá zpráva – snad už brzo nacpou baterky do Dáčije a to bude jízda ! A pro všechny !
      Eko daň – a co ty krámy, za kterýma není cestou do kopce kilometr vidět, co bys napařil jim ?

      1. Jo tak to by bylo v poho,kdyby se s ceny těch drahostrojů
        Jo tak to by bylo v poho,kdyby se s ceny těch drahostrojů zaplatil vývoj,ale bohužel ten vázne a hlavně proto,že není dostatek zdrojů obnovitelné energie, která by to celé koloseum rozhýbala.Takhle se vymlouvají na sice né lokální,ale nakonec stejně špinavou energii.

      1. Moc jsem nepochopil co tím myslíte v traktoru,jestli
        Moc jsem nepochopil co tím myslíte v traktoru,jestli klasické traktory,tak je to špatné přirovnání,oni totiž pracují a na sebe si několikanásobně i vydělají,nemluvě o tom,že bez nich by to ani nešlo!
        Totéž platí pro pick- up,ten je li v správných rukou,maká až se z něj kouří!

            1. No to já právě taky. Protože teď v lednu a únoru se tady
              No to já právě taky. Protože teď v lednu a únoru se tady v Evropě Tesla skoro neprodává, až v březnu dorazila loď, takže vlastně prodeje za březen budou jako za celý první kvartál. Pak to lze srovnat s prodeji ostatních za 01-03/2020.

                1. To je operák a s omezením km, to je nanic 🙂
                  Koukal jsem

                  To je operák a s omezením km, to je nanic 🙂

                  Koukal jsem na web Tesly a pokud bych chtěl model 3 SR plus, tak při akontaci 300 tisíc je to měsíčně cca. 17 tisíc na 5 let.

                  Pokud bych chtěl LR, tak to bude 21 tis.

                2. Nevím kolik najezdíte, já max. 20 tis. za rok a omezení na
                  Nevím kolik najezdíte, já max. 20 tis. za rok a omezení na 30 tis. za rok vyhoví 90% lidí. Jinak splátky od Tesly fajn, jen si připočtěte tak 30-35 tis. povinné a havarijní pojištění ročně….

                3. No to jo, pojistka se musí připočíst. Hlavně jsem ale
                  No to jo, pojistka se musí připočíst. Hlavně jsem ale chtěl sdělit, že ten váš odkaz je na operák, nájem, auto není vaše. Aspoň tak to chápu…

                  Najedu asi 35-40 tisíc ročně. Na model 3 jsem koukal, byl bych ochoten to vzít na splátky s tím, že díky levnějšímu provozu bych měsíčně platil cca, stejně co teď a měl bych nové auto. Ale pak jsem si stejně uvědomil, že v konečném součtu by mě ta tesla vyšla mnohem dráž než současné auto a nic lepšího by mi nepřinesla. Budu čekat na nějaký dostupnější a lepší EV.

                4. Já bych neplatil za BEV více než 15 tis. měsíčně,
                  Já bych neplatil za BEV více než 15 tis. měsíčně, nedává mi to smysl, zvláště v dnešní době. Takže auta nad jeden milion rád přenechám jiným 🙂

                5. Ano, i s tím nájezdem co má, je to nesmysl. A zvlášť,
                  Ano, i s tím nájezdem co má, je to nesmysl. A zvlášť, když pak kouknu jak to auto vypadá, ten milion a půl tam prostě nevidím. Jak jsem psal už několikrát, pro mě ještě čas EV nenastal a ani není kam spěchat 🙂 Letos nebo v 2021 budou snad novinky, co by stály za zvážení a finance dovolí konečně po letech už i koupi nového auta…

                1. Jedno to není, před vozíkem se ochráníte rukavicema.
                  A

                  Jedno to není, před vozíkem se ochráníte rukavicema.

                  A proč by měla být doprava ekologická? Na to vám kašlu, já chci dopravu takovou, aby mi vyhovovala. Ta současná mi vyhovuje. Včetně toho, že akceptuji i negativa. To je moje rozhodnutí.

                2. A pred madlem v mhd se rukavicema chranit neda? V supermarketu
                  A pred madlem v mhd se rukavicema chranit neda? V supermarketu mate lidi blizko k sobe stejne jako v MHD. Osobne nevidim rozdil.
                  Aproc by mela byt doprava ekologicka? Protoze dnesni doprava (energetika obecne) vypousti jedy, na ty jedy predcasne umiraji statisice lidi jen v Evrope. Pokud Vam nevadi, ze prispejete k astmatu nejakeho cloveka, jeho zhorsene kvalite zivota ci dokonce k jeho predcasne smrti, tak Vam mohu Vas „zaludek“ jen zavidet. Mne holt neni jedno, co zpusobuju ostatnim lidem a predevsim pro sve deti chci to nejlepsi. Kdyz vidim lidi, jak v zime nastartuji auto, kolem se srocuje rodina, kour se dostane dovnitr, dychaji to deti, tak jen nevericne kroutim hlavou. Clovek usetri a ulehci si zivot tim, ze zhorsuje zivot a i finacni situaci svym detem… Akceptujte si negativa, pokud se tykaji jen Vas, to Vam vubec neupiram. Jen ty negativa nehazejte na druhe.

                3. Před madlem ano, před ostatními lidmi v těsné blízkosti
                  Před madlem ano, před ostatními lidmi v těsné blízkosti ne. Kdy jste byl naposledy nakupovat a kdy v zaplněném autobuse? V Globu 2m žádný problém, v autobuse ani omylem.

                  A právě proto je refrendum na místě. Protože vygenerováním splodin s nějakou mírou pravděpodobnosti někomu zkrátíte život. Ta pravděpodobnost je extrémně malá, v zásadě obtížně kvantifikovatelná (protože zkrátíte, oproti čemu je kratší a o kolik?). Ale za to ti lidé zpaltí nepohodlím, zdaleka tolik lidí nebude mít auto, elektromobily jsou v současnosti tak možná jako druhé auto do rodiny, ale jako jediné auto v rodině se nehodí a pro lidi z paneláku vůbec ne. Takže lidičkové, opravdu to chcete? I s těmi negativy ekologie. Já osobně NE, pro mě mají daleko větší hodnotu věco jako osobní svoboda před omezování ve jménu zvrácené ekoideologie. Odmítám, aby EU stanovoval nesmyslné požadavky na auta, mimo jiné.

                4. Vsichni tvrdi,z ejse HD ted poloprazdna. Priznam se, ze
                  Vsichni tvrdi,z ejse HD ted poloprazdna. Priznam se, ze nakupovat jsembyl asi pred 2ma mesici a HD jel asi pred 4mi mesici. V Kauflandu se mi stalo jen pred 22:00, ze bych k nekomu neprisel na metr. Vlastne prisel k pokladni, takze si clovek nevybere.
                  Pravdepodobnost je mala, ale i tak umiraji deti ci lide v produktivnim veku na rakovinu. Takze nekomu to sebere mesic, jinemu pul zivota. No a konkretne z Vaseho auta se asi nikomu moc nestane,ale tech aut jsou stamiliony a to uz je problem.
                  Urcite se tu najde nekolik lidi, pro ktere je BEV hlavni auto v rodine. No a BEV tu jsou 10 let? Dejte jim cas. Dosluzte vsichni stara spalovaci auta, dokud jedou a nekupujte uz nova (stara ano).
                  Nezapomente, ze Vase osobni svoboda konci presne tam, kde zacina svoboda nekoho jineho. V nasi prelidnene Evrope po par decimetrech. Reknu to tak, pijte alkohol,co hrdlo raci, ale v dosahu jinych lidi nekurte.
                  Ja zase odmitam, aby lide, kteri to nechapou, nemohli byt dale sobecti a bezohledni. Pokud je rodice nenaucili uctu k druhemu, musi je to holt naucit stat (EU). Uplne stejne uci zlodeje nekrast a vrahy nevrazdit, i s tim mate problem? Navic pozadavky na auta nejsou retrospektivni a budouci vyvoj je znam dost dopredu, takze z meho pohledu je to naprosto v poradku.

                5. BEV dám času kolik chce, ale v žádném případě své
                  BEV dám času kolik chce, ale v žádném případě své peníze, rozumějme dotace. Až bude skutečně konkurence schopná, sama se prosadí.

                  Ohleduplný být mohu, ale to neznamená fanatický. Přiměřenost. Moje osobní svoboda je také na misce vah. Takže není možné zakázat něco jen proto, že to působí někomu i sebemenší příkoří. To by vám snadno někdo mohl zakázat žít, protože vydechujete CO2 a to otepluje planetu (no, upřimně s tím CO2 to je blbost, ale dobře se na tom vydělává). Takže mohu jezdit autem, pokud bude rozumné a omezní někoho jenom přiměřeně. Stějně tak mohu jezdit v BEV i když těžba vzácných kovů ničí lokality, kde se těží, otravuje toxickými odpady místní obyvatelé a energeticky je tak náročná, že spotřebuje víc zdrojů než běžný automobil. Ano, uživatelé BEV jsou sobci a bezohlední lidé, kteří ničí tuto planetu. Ale což, tak jim to odpustíme, evoluce prostě tak funguje.

                6. Vy me bavite. CO2 podle vas nema vliv na klima, obzvlast ne to
                  Vy me bavite. CO2 podle vas nema vliv na klima, obzvlast ne to ze spalovaku. Ale CO2 „ruksak“ z vyroby baterek nici tuto planetu.
                  Pokud jste takovy ochrance prirody a vadi vam par tun vytezeneho kobaltu a lithia, zajiste stojite s plakatem a pozadujete zavreni ropnych vrtu v mori i na pevnine. Tusim, ze jste hlasite protestoval proti katastrofam Deepwater Horizon a Exxon Valdez.

                7. Ohledně CO2 a vlivu na planetu. Zda ze spalováku nebo
                  Ohledně CO2 a vlivu na planetu. Zda ze spalováku nebo čehokoliv jiného je úplně jedno. Víme, že se mění klima. Vůbec nevíme, zda to souvisí s lidskou činností nebo to je součástí jiných fyzikálních procesů. A když víme, že pára má větší skleníkový efekt než CO2, co s tím? Přestat vařit brambory a dělat jen hranolky?

                  No řekněme si to upřímně, majitelé BEV poškozují přírodu obdobně jako majitelé fosilních aut. Jen jich není tak moc a tedy absolutní hodnoty škod jsou menší.

                8. Vetsina klimatologu uvadi, ze CO2 ma vyznamny podil na reflexi
                  Vetsina klimatologu uvadi, ze CO2 ma vyznamny podil na reflexi infrazareni zpet na zemsky povrch. Tak netvrdte, ze to nevime. Vy asi to fakt nevite, ale to neznamena ze to je smerodatne. Vodni para reflektuje Infrazareni v uplne jine vlnove delce nez CO2. Zda bude vic nebo mene vodni pary, uz nema takovy efekt, protoze ta co je v atmosfere tu vlnovou delku skoro vsechnu reflektuje. Ale v delce kde ma CO2 vyznam, tam je mira reflexe jeste nevycerpana. proto cim vic CO2, tim mene unika do vesmiru. Pro jednoduche osoby je asi vami uznavany blabol verohodny. pro ostatni to je fakt jenom blabol ktery pochazi od energetickych firem a jejich hlasnych trubek.

                9. My alepotrebujeme urcity sklenikovy efekt, udrzuje klima
                  My alepotrebujeme urcity sklenikovy efekt, udrzuje klima takove, na jake jsme prizpusobeni. 🙂 Tohle je zase od Vas hodne demagogicke. 🙂 Sam jste velmi spravne napsal, ze vypiti 20ti litru vody Vas zabije. Takze rozdil mezi dobrym a spatnym byva casto (nebo vzdy?) pouze v davce.
                  K tvrzeni posledniho odstavce mate nejake propocty?

                10. Co dotace do sbernych dvoru, ta Vam nevadi? Misto, aby jste
                  Co dotace do sbernych dvoru, ta Vam nevadi? Misto, aby jste nektere veci vyhodil do popelnice, dovezete je tam, obcas za to jeste zaplatite. Vlastne do popelnic taky neni treba hazet a platit je, mzuete vyhodit neproadek do struhy ci jej palit v kotlech na tuha paliva. Tak presne toto je rozdil mezi dotacemi na BEV a pockani, az si je nekdo koupi za sve (bez masove vyroby by se cena nesnizila, bez snizene ceny by BEV nekoupilo dost lidi, aby se vyplatilo masove vyrabet), takze by to trvalo silene dlouho.

                  Jak jsme psal, jsem ekofasista a nikdy by me nenapadlo omezovat zivot (ani skotu) kvuli sklenikovym plynum. Omezovat (hodne vysoke) pohodli ci penezenky (dotacemi do hromadne dopravy), nemam problem. Najdete mi nekoho rozumnehpo, komu vadi druhy clovek kvuli produkci CO2. Jo a pokud neverite na sklenikovy efekt, doporucuji shlednout toto kratke video a pokud nesouhlasite, napiste v cem.
                  Pokud se kvuli BEV nici lokality a otravuji lide, pak je to spatne a ukazuje to nefunkcnost daneho systemu (jeste ze my jsme v EU, kde je tohle hodne hidane). Bohuzel niceni prirody neni domena BEV, je to domena lidi. Stejne jako solarni tunel neni vlastnost FVE (nebo si myslite opak)?
                  Napiste mi, prosim toxicitu ICE a BEV behem normalni doby zivotnosti auta. A pak zopakujte to, ze jsme sobci. 🙂 Ja doufam, ze kolem Vas bude jezdit hodne takovych sobcu, abyste poznal ten rozdil.

                11. S tím, že třeba daňové zvýhodnění na podporu
                  S tím, že třeba daňové zvýhodnění na podporu čehokoli, je lepší cesta než dotace souhlasím. Ale s tou větší energetickou náročností BEV proti ICE jste to přehnal. Máte po ruce odkaz na srovnání, ze kterého čerpáte tuhle informaci?

                12. Pane Racionalisto, tak Vy máte strach z „nesmyslných“
                  Pane Racionalisto, tak Vy máte strach z „nesmyslných“ požadavků EU na auta? Za prvé, z hlediska našeho zdraví nejsou nesmyslné, za druhé, já tedy aktuálně mám větší strach z toho, že armáda bude „dohlížet“ na pohyb osob a měla by být nadřazena hygienickým stanicím. O zákoně, co dovolil VKR se bez jakékoli kontroly „napíchnout“ k libovolnému poskytovateli Internetu, ani nemluvě. A věřte, že na dalších podobných prasárnách burešův tým intenzivně pracuje. Stačí výroky o omezení cestování do zahraničí až na dva roky atd. Abyste si kvůli dovolené v zahraničí v roce 2022 nemusel jet pro „bumážku““ do Prahy, nebo cestou z práce Vám neodebrali řidičák za to, ráno jste spěchal a překročil povolenou rychlost. Z EU k nám zatím teče více peněz než opačně a evropská spolupráce a společný prostor není rozhodně nesmysl.

                13. Já nemám strach, já jsem rozezlen, protože to je zvůle
                  Já nemám strach, já jsem rozezlen, protože to je zvůle idiotů. Když někdo požaduje něco, co není fyzikálně možné, tak to je opravdu zásadně špatně. A ta otázka je, jakým právem to nařizuje? Právem silnějšího, to je správná odpověď. A nasilí se je třeba bránit, například vystoupením z EU. A jestli se Vám tam líbí, běžte tam, oba budeme spokojeni.

                  Burešův tým, jste směšný. Cenzůra, omezování svobody projevu, to přece tady teče z EU a dávno dávno před Burešem. Nebo snadtrestné činy schvalování trestného činu, popírání holokaustu a jiné zákony omezující co mohu prohlásit přijal Bureš? To máte krátkou pamět. Kdo popírá holokaust je možná blbec, ale nikoliv zločinec. A kdo shvaluje, že nějáky politik dostal přes hubu, jen projevuje svůj názor.

                14. Co je fyzikalne nemozne? Emisni mix pod 95 g/km? Vsak nektere
                  Co je fyzikalne nemozne? Emisni mix pod 95 g/km? Vsak nektere automobilky tvrdi, ze s tim nemaji problem.
                  Kazdy stat na svete si vynucuje ruzna narizeni. EU jde spolu s jinymi staty proti neunosnemu znecistovani atmosfery. Ukazte mi stat(staty), ktery ma dle vaseho presvedceni ty spravne regulace emisi. Uvidime ktere spolecenstvi by vam vyhovovalo.

                15. A proč zrovna 95? Jak to spočítali, na co to má vliv a
                  A proč zrovna 95? Jak to spočítali, na co to má vliv a proč to nemůže být 105?

                16. A nebude za rok ta hranice nizsi? Protoze je nejaky plan, tak
                  A nebude za rok ta hranice nizsi? Protoze je nejaky plan, tak aby se ten plan stihnul 🙂

                17. A co je cílem plánu, proč to všechno dělám? Není snad
                  A co je cílem plánu, proč to všechno dělám? Není snad lepší, aby se jezdilo méně? Pár videokonferencí a mohu jezdit za 120. A ještě lépe, pár tankerů na jaderný pohon a mohu mít cokoliv, protože v té chvíli zafunguje regulace cenou paliva. Jak snadné milý Whatsone!

                  PS: A tu odpověď na původní otázku proč zrovna 95 asi nevíte. To nevadí. No, ono jí možná ani neví ti, co to vymysleli.

                18. Ne, pravou odpoevd na 95 nevim, jen tusim, ze se proste nekde
                  Ne, pravou odpoevd na 95 nevim, jen tusim, ze se proste nekde zacit muselo, aby se v roce XY doslo k 0. Je to podle me naprosto jednoduche. Navic to bylo i s ohledem na technicke moznosti, ja osobne bych zacal na 25 ti 🙂
                  Tankery a jaderny pohon? Neni lepsi nemit tankery vubec a ten jaderny pohon (SMA bych dokazal zkousnout, proti JE jsem z 99,99 % z ekonomickych duvodu) pouzit pro elektrarny? 🙂
                  A Vam by nevadilo platit za palivo vice kvuli drazsi preprave? Nebo jste nekde videl, ale byl jaderny pohon jen v soukromych rukou a pod soukromym dohledem? Mrknete na bezp[ecnostni opatreni v JE, jake by musely byt nekde na mori (ceste, ve vzduchu)?

                19. No vy jako racionalista vsechno zpochybnujete. Mozna i
                  No vy jako racionalista vsechno zpochybnujete. Mozna i plnoletost od 18 let, ridicak take od 18 let, duchodovy vek, povolenou rychlost 50 v obcich, 90 mimo mesto a 130 na dalnici. Vy zrejme premyslite cely zivot, proc je metr dlouhy tak jak je a ne delsi nebo kratsi. Proste vsechny spolecenske normy byste asi zrusil a nahradil je . Ale cim? Vy nejste racionalista, vy jste pulmozek.

                20. Podle me to narizuje pravy slabsiho. Protoze dopravni
                  Podle me to narizuje pravy slabsiho. Protoze dopravni ucastnici, obyvatele mest, jsou negativn zasazeni temi vyrobky, ale pokud by se branili u soudu, prodelaji kalhoty.
                  Daleko vetsi nasili vidim od predstavitelu CR nez od tech z EU/ EU je hodne rovnostarska, v CR vidim u moci slusny protekcionismus.
                  Ano, je videt, ze jste inteligentni clovek a proto projevuyjete znechuceni nad popiranim holocaustu a schvalovanim nasili. Ne vsichni maji ale toliko rozumu a moralnich zasad. Stejne Vam vadi, ze je trestne rozsirovat pomluvy, uctinathat, krast a strilet kolemjdouci? I to posledni je projev nazoru. Nekdo s emi nelibi, chci aby mlcel, tak ho umlcim. Jak jsem psal, kdyz chybi moralka, rozum a ucta k druhemu, musi nastoupit restrikce.

          1. Patrim mezi ty blazny a nejak jsme si nevsiml, ze bych mel
            Patrim mezi ty blazny a nejak jsme si nevsiml, ze bych mel provoz 2x drazsi. Jestli pocitate, ze 1x mesicne misto na 10 kWh na verejne nabijecce dam 60 Kc misto 30ti Kc, tak to v prumeru za ujete km za mesic nedava ani procento. „Cim dal nakladnejsi“ si predstavuji trochu jinak.

            1. To je argument, jako když dcera průmyslníka měla napsat
              To je argument, jako když dcera průmyslníka měla napsat napsat, jak vypadá chudoba. Všichni jsou chudí, kuchařka je chudá, zahradník je chudý, řidič je chudý …. No a ti ostatní co bydlí v paneláku, když pominu fakt, že 2M za auto je nesmysl, tam tu levnou elektřinu dostanou jak? A v tom počtu co jsou lidé na sídlišti? Hmm, tak asi tak.

              PS: Jste bohatý, super, gratuluji. Ale většina NENÍ.

              1. Nejsem bohaty:
                1) kupuji jen za zdanene penize
                2) Jenja tvrdi,

                Nejsem bohaty:
                1) kupuji jen za zdanene penize
                2) Jenja tvrdi, ze jsem socka a ztotoznuji se s tim.
                3) nemam auto za 2 M ale za 300 k

                Lide v panelacich dostanou levnou elektrinu pouze a jen k dobijeni a to bud v garazi, nebo si vybuduji u panelaku sve nabijeci misto, nebo se budou orientovat na verejne DC body, kde je zatim cena kolem 3 Kc / kWh a nemyslim si, ze se bude zdrazovat, protoze toto (pomale) nabijeni bude pomahat stabilizaci site. Samozrejme s pristupem trosku chytrejsiho rizeni ne jen casovacem v aute.

                1. Podívejte se prosím na parkoviště kolem paneláku. Kolem
                  Podívejte se prosím na parkoviště kolem paneláku. Kolem paneláku nejde zaparkovat, není možné mít své místo, tedy ani svou nabíječku. A proč by to lidé měli dělat, když to k ničemu není. Teda podle mě. OK, udělejme referendum, hlas lidu, hlas boží. Co vy na to?

                2. Holt panelaky byly budovane tak, ze vetsina dopravy bude
                  Holt panelaky byly budovane tak, ze vetsina dopravy bude obstaravat verejna doprava. Pred 40ti lety nemeli uplne vsichni auto a mit vic aut uz byla velka rarita. Podle me by se to mohlo zmenit, az budou samoriditelna auta, pak vyjde lacineji si je na tech par minut denne pronajmout, nez platit porizeni a udrzbu parkujiciho auta.
                  Jsou mista, kde se mobilita s nizkymi mistnimi emisemi podporuje, proc by e nemohla podporavat i tim, ze budou vyhrazena stani pro BEV u panelaku?
                  Jeden z nas je idealni priklad toho, ze usporadat referendum je velice obtizne. Protoze pred referendemby melabyt co nejsirsi a nejobjektivnejsi informovanost. Takze az lide pochopi, co produkuji spalovaci auta (od financovani nedemokratickych rezimu, po vyvazeni penez (zvlastni, ze na dividendy tech, co tu driv investovali, se nadava, ale na vyvoz penez za ropu nikoliv), po jedovate exhalace pri rafinaci, preprave az po vyuziti a jeste k tomu produkce CO2. Pote vyhody a nevyhody BEV. Po teto (predevsim pravdive) informacni masazi bych byl i pro to referendum. Jinak v tento nastroj duveru v zadnem pripade nemam, staci, kdyz vidim, jak s lidmi mavaji koblihy, zvyseni duchodu (ktere by bylo tak i tak, jen bylo obratne PR vyuzite), slevy na jizdnem. Uplne stejne by dopadlo kazde referendum, staci kdyz budu vlastnit media, tak Vam v referendu prosadim cokoliv.
                  K tomu bych jeste zamontoval hromadnou dopravu bud zadarmo nebo nejaky smesny rocni pausal (dejme tomu do tisicovky)

                3. To je typický argument. Lidi jsou blbci, tak přeci
                  To je typický argument. Lidi jsou blbci, tak přeci nemůžeme dělat referendum. Pod tím se skrývá informace, až oni pochopí mou genialitu a to, že já mám pravdu, a rozhodnou jak chci já, tak se můžeme o referendu bavit. Tak to tedy opravdu nejste demokrat. Já myslím, že ty vaše argumenty jsou slyšet pořád. Ale ta základní myšlenka je v tom, že nemáte právo krást někomu peníze, jen proto, abyste realizoval své představy. Ty peníze vám prostě nepatří a podporovat, znamená financovat, tedy někomu něco vzít. Stát nemá v principu jiné přijmy, než přijmy svých občanů. Tedy referendum je o tom, zda alespoň většina chce na to dát své peníze a ta myšlenka za to stojí. Z mého pohledu nestojí, diesel s AdBlue je pro mě dobrá varianta a jediné na co jsem ochoten dát své peníze je vývoj termonukleární fůže nebo vývoj obecně (s vyjímkou pavěd jako jsou gendrová studia a podobné nesmysly typu VUML)

                4. Volit, rozhodovat v referendu apod by meli pouze lide co plati
                  Volit, rozhodovat v referendu apod by meli pouze lide co plati dane a maji IQ alespon 120 plus a vek 21-70let, to ze rozhoduje o osudu zeme kazdej kdo sezere koblihu od Burese je na dve veci… ty racionalisto…

                5. A proč? Proč zrovna 120? Jak jste k tomu číslu dospěl.
                  A proč? Proč zrovna 120? Jak jste k tomu číslu dospěl. Proč zrovna tolik let? Rozhodovat o osudu mají právo ti, kteří jej s tou zemí sdílejí. Protože je to jejich život.

                  A to že nemáte rád Babiše, no co já s tím. Já jej taky nemusím, díky němu musím tankovat na EuroOilu. Ale respektuji demokratický výsledek voleb. babiš je produktem Kalousků, Topolánků, Grossů a jiných zločinců, kteří zde vládli. Podle hesla jednooký mezi slepými králem.

                6. Uz se tesim na noveho premiera a vy budete jasat, ze ten novy
                  Uz se tesim na noveho premiera a vy budete jasat, ze ten novy je produkt podvodnika Babise. Doufam ze budu take jasat, ze AB je v pytli.

                7. Ehmm, no já vám nevím. Proč bych měl jásat více méně
                  Ehmm, no já vám nevím. Proč bych měl jásat více méně z kohokoliv. Já z AB nejásám, já si jen dobře pamatuji Topolánky, Kalousky, Dalíky, Bakaly, kauzy Diag Human a další věci. A pak z toho poměrně pragmaticky vyvozuji, že AB sice není ideální, kdo je, ale ten prostor, který mu vytvořili jeho předchůdci je velký. Premiér tady může být déle než kdokoliv z nás, počet volebních období na rozdíl od prezidenta není omezen. A kdo by byl tím vaším vysněným preierem?

                  PS: Kdyby jste věděl o někom, kdo by zrušil dotace na eokologii, gendrová studia, a další kraviny, dejte vědět.

                8. Prusery Babise vydaji za vsechny Kalousky atd. Proto pisu, ze
                  Prusery Babise vydaji za vsechny Kalousky atd. Proto pisu, ze Babisovi prusery vytvari tlak na jineho premiera.

                9. Volební průzkum to neodráží. Ale je fakt, že volební
                  Volební průzkum to neodráží. Ale je fakt, že volební průzkumy se falšují. Vidíme to u Trumpa, Brexitu a vlastně všude.

                10. 30-33% neni zrovna vetsina. Babis ma podporu jeste vetsich
                  30-33% neni zrovna vetsina. Babis ma podporu jeste vetsich pomatencu z kscm a spd. Ty to delaji ze msty. Chteji se pomstit uspesnym lidem a nepreji aby se darilo dobre v polistopadove dobe.

                11. No já jsem si myslel, že má koalici s ČSSD? A podporou
                  No já jsem si myslel, že má koalici s ČSSD? A podporou komunistů. A že by se Babiš chtěl někomu mstít, tak tomu přeci nevěříte. Chce si nahrabat, to je všechno. A protože ti před ním byli ještě daleko horší, než je on, tak ma :30% podporu. PS: Na AB si nadávejte jak chcete, je mi to jedno, nejsem jeho příznivcem.

                12. Asi jste to spatne pochopil. Mluvim o dalsich volbach a rikam,
                  Asi jste to spatne pochopil. Mluvim o dalsich volbach a rikam, ze cssd asi uz nepujde do koalice s ano. Kscm a spd se msti a podporuji grazla AB aby se prozral do statni spravy a ekonomiky jako mor a fungoval jako kliste. Po case se vsem rozesviti a pak bude uz pozde. AB se nemsti. To jste spatne vylozil. Ty vsichni pred nim byli nevinny kapsari. AB jede v jinych dimenzich. Myslite ze Agrofert vzniknul a rozrusta se diky poctivemu podnikani?

                13. Napisu to jeste jednou. Chci, aby pred referendem byly
                  Napisu to jeste jednou. Chci, aby pred referendem byly polopate vysvetleny klady a zapory veci, o ktere se rozhoduje a to co nejobjektivneji. Tady nejde o zadnou mou pravdu.
                  Ale kazdopadne si stojim za tim, ze majitel masmedii muze snadno ovlivnovat verejne mineni. Vidim to na rodicich, jak zerou Soukupa.
                  V cem tedy nejsem demokrat? Vas odhad byl milny.
                  No vidite, jste ochoten davat penize jen na vyzkum, pritom je davate na skolstvi, zdravotnictvi, hromadnou dopravu, bezpecnostni a zahranne slozky … a pak na ruzne uplatky, apod 🙂 No nikdo se Vas neptal.
                  Takze diesel s AdBlue je dle Vas neskodny?

                14. Chci aby před referendem dostaly prostor pro vysvětlené
                  Chci aby před referendem dostaly prostor pro vysvětlené všechny strany, aby spolu mohly soupeřit názory. Argument s ovlivňování masmedií je logický nesmysl v tom, že k ovlivňování dochází jak u voleb, tak u referenda. Proto přeci nebudeme rušit volby, i když množí ekofašisté by rádi.

                  Adblue a diesel nejlepší kombinace co máme nyní k dispozici a je reálně použitelné. Neškodného není nic, i 20l vody vypité najednou vás dokáže spolehlivě zabít. Jde o to, že to má rozumné parametry.

                  Ale jinak ta poznámka s tím, že se nás nikdo neptal, na co chceme přispět je případná. Člověk by měl mít právo rozhodnou o části svých daní, ostatně jsou to jeho peníze.

                15. Souhlasim, at dostanou prostor vsichni a argumenty a
                  Souhlasim, at dostanou prostor vsichni a argumenty a srozumitelnost vyhraji.
                  Proto si udrzujeme verejnoipravni media, ktera jsou vicemene vyvazena. Rozhodne jsem pro volby a pritom jsem ekofasista, tak jak mi to vysvetlite? 🙂
                  Ne, diesel s AdBlue neninej;lepsi kombinace a to hlavne ne ve mestech, kde splodiny dychaji kolemjdouci a ucastnici za Vami. Schvalne, jake splodiny cichaji ucastnici provozu od BEV?
                  Tak castecne (hodne maly zlomek promile) si rozhodneme, na co pujdou penize prave temi volbami.

                16. Veřejnoprávní média skutečně nejsou objektivní. Je to
                  Veřejnoprávní média skutečně nejsou objektivní. Je to snuška lží, stačí jen vzpomenout na volební kampaň v USA.

                  „Schvalne, jake splodiny cichaji ucastnici provozu od BEV?“ A proč se omezovat na účastníky? Jaké splodiny a kde produkuje BEV. To je u každé země jiné, u nás to je ponejvíce v okoli uhelných elektráren a částečně žádné v okolí elektráren jaderných, vodních a OZE.

                17. Temi verejnopravnimi medii jsem mel na mysli CR, predpokadal
                  Temi verejnopravnimi medii jsem mel na mysli CR, predpokadal jsem, ze se bavime o referendu v CR. A u nas je toto pro ne povinnost, ktera je kontrolovana a prip. sankcionovana. Jaka v nich byla lziva volebni kampan USA?

                  Takze uznavate, ze BEV maji potencial byt vyrobeny, provozovany a likvidovany bez skodlivych emisi. ICE, jak je zname dnes, pouze to prvni a posledni. Klidne mi nastinte ICE se stejnym bezemisnim potencialem a pak muzeme porovnavat dalsi faktory.

                18. Kontrola, kým proboha. A jak kontrolují objektivitu?
                  BEV

                  Kontrola, kým proboha. A jak kontrolují objektivitu?

                  BEV bez emisí je nesmysl. Naopak vám říkám, že to je blábol a platí to pořád omílané, že BEV má výfuk v elektrárně.

                19. A ty emise jsou hodne vzdalene od plic obyvatel narozdil od
                  A ty emise jsou hodne vzdalene od plic obyvatel narozdil od vyfuku aut v ulicich mest. Elektrarny maji ucinne filtry a jejich emise jsou mnohem nizsi nez z aut. Elektrina na kterou jezdi EV je stejna jako elektrina pro metro, tramvaje a domacnosti. Pokud by elektrina byla stejne skodliva, nebyl by asi duvod provozovat elektrickou dopravu a elektromotory. Mate doma vysavac se spalovakem? Asi ano. Nebo se pletu?

                20. Pračku mám na elektřinu, sekačku na benzín. Zjevně
                  Pračku mám na elektřinu, sekačku na benzín. Zjevně proto, že pračka není mobilní. Máte snad pračku na akumlátor? A pokud ano, jaké značky? Mi spaliny od aut ve městě nevadí, pokud vám ano, je to názor proti názoru. Co mi ale vadí jsou dotace. Vám evidentně ne. Opět názor, proti názoru. Pak nastupue ta krásná věc jak tento spor řešit, hlasujme. A všichni. Tedy referendum.

                  Pokud si budete jezdit EV za své, mohu vám jen zatleskat. Ale bez dotací, na cokoliv. Od fotovoltaiky, přes EV.

                21. Tak tleskejte, mam TC, termicke kolektory i BEV vse bez
                  Tak tleskejte, mam TC, termicke kolektory i BEV vse bez dotaci. I presto schvaluji kotlikovou dotaci (asi bych dokazal vymyslet lepsi zpusob podpory, bohuzel nasi predstavitele ne, tak aspon neco), protoze nechci, aby moje deti nekdo travil splodinama z kotlu. To same si myslim o BEV, ze by se mely podporovat, urcite bych byl prisnejsi na emisni kvoty a pokuty, pokud nechcete davat dotace. Jde mi o to, aby se liem pod nos nevypoustely jedy.
                  Vite, z ceho se splodiny z vyfukovych plynu skladaji a presto Vam nevadi? Jste masochista?

                22. Neschvaluji kotlíkovou dotaci, protože samotné omezení je
                  Neschvaluji kotlíkovou dotaci, protože samotné omezení je nesmysl. Pálit petky je zvěrstvo, ale kecat někomu do toho, jaký má kotel je opět jeden v výplodů levičácské EU. Obdobně jako byla katastrofa zakázat žárovky. Výsledkem zákazu jsou tuny rtuti v životním prostředí. Proč, protože stačilo počkat až LED technologie by vytlačila žárovky sama. Bez dotací, prostě se stala výhodnější.

                  Z čeho se skládají splodiny nevím a vy možná také ne. Jedná se o hodně různorodou směs, no možná u CNG by to asi šlo říct. Ale co vím, jaký průměrný věk obyvatelstva, kteří žijou s těma splodinama. A ten se světe div se, zvyšuje.

                23. Poradte mi kde dostanu dotace na moje EV. Jsem obcan osoba a
                  Poradte mi kde dostanu dotace na moje EV. Jsem obcan osoba a zadne neexistuji. Tak muzete byt v klidu. Pracka bezi casto na solarni elektrinu a TČ take. Samozreme vse bez dotaci. Ty dotace krmi akorat darmozrouty a cenu jen nafukuji. Proto delam vse bez dotaci. Diky za vas potlesk.

                24. Pokud vše děláte bez dotací a nedostáváte dotace za
                  Pokud vše děláte bez dotací a nedostáváte dotace za dodanou elektřinu do sítě, pak vám potlesk právem náleží. Ale takových je vás menšina.

                25. Mám dva BEV a jednu FVE, vše bez dotací, jinak bych to
                  Mám dva BEV a jednu FVE, vše bez dotací, jinak bych to nikdy neměl. Dotace u nás nefungují jak mají – místo toho, abych vyplnil jeden papír a dostal dotaci, tak musím nakrmit dvacet darmožroutů a pak díky nim dostanu peníze, abych jim mohl zaplatit a něco mi zbylo na tu věc, co jsem si chtěl koupit. To je zbytečná námaha. Zkrátka jdu a koupím si to.
                  Elektřinu z FVE neprodávám. Tak tleskejte.

                26. No což o to, to si ruce zas tak moc neošoupu. Zatleskat
                  No což o to, to si ruce zas tak moc neošoupu. Zatleskat dvěma, deseti nebo sto lidem je v pohodě. Ale za co teda platím ten nehorázný příspěvek na obnovitelné zdroje? Není něco špatně?

                27. To jsou jiní… My, co máme FVE doma, se svou výrobou
                  To jsou jiní… My, co máme FVE doma, se svou výrobou nepotřebujeme spekulovat.

                28. Nejvetsi FVE za ktere se plati poplatek na podporu OZE
                  Nejvetsi FVE za ktere se plati poplatek na podporu OZE vystavel polostatni CEZ. Pak je ale prodal nejake soukrome firme. Zrejme jako vzdy nejake offshore firme na Cayman islands. No a kdo to doopravdy vlastni se nikdy nedozvime. Kamaradu mel CEZ vzdycky dostatek.

                29. RRTV Vam neco rika Jsme rad, ze jste tu, mate moznost se
                  RRTV Vam neco rika Jsme rad, ze jste tu, mate moznost se dovzdelat. My z Vas jeste udelame zastance OZE a BEV, uvidite 🙂
                  Leoendula to napsal spravne, mate doma veskere spotrebice na spalovaci pohon? Takova pracka, susicka a mycka by byly v tomto velice efektivni (kvuli kogeneraci), mate je? Pokud ne, proc? Pokud ano, jake znacky.

              1. bobínku bobínku, tvá iluze je vyvrácena už jen tím, že
                bobínku bobínku, tvá iluze je vyvrácena už jen tím, že Musk jasně říká, že na marketing nedává ani dolar

                tvá iluze z neznalosti o marketingu si myslí, že stačí Twitter, sem tam dát rozhovor, mít blog stačí?

                hochu hochu, ty ani nevíš, co Tesla vůbec dělá za marketing, teď totiž začneš hledat na netu, aby sis zjistil, že to vlastně žádný marketing či řízení marketingu ani není

                hošíku hošíku, UČ se víc 🙂

                1. Nez se zacnete ztrapnovart, tak doporucuji se podivat na
                  Nez se zacnete ztrapnovart, tak doporucuji se podivat na definici marketingu

                  Vidim ale obrovsky rozdil mezi Vasimi vetami:
                  „ano, protože VW má marketing, Tesla ne“
                  a
                  „tvá iluze je vyvrácena už jen tím, že Musk jasně říká, že na marketing nedává ani dolar“

                  Takze jak to je, Tesla nema marketing a nebo na nej nedava ani dolar? 🙂 No a kdyz vezmu v uvahu, co vse je marketing, tak na nej davaji sakra velke penize.

                2. ty opravdu nic nikdy nevíš, proto se neustále ptáš a
                  ty opravdu nic nikdy nevíš, proto se neustále ptáš a stále vidíš svět jako malé děťátko, černobíle 🙂

                  Ty také nevidíš rozdíl mezi milióny a nulou, přesně jako jiné nuly 🙂

                  STUDUJ více, hošíku 🙂

                3. Mate pravdu, vubec nevim a ani netusim, co maji znamenat Vase
                  Mate pravdu, vubec nevim a ani netusim, co maji znamenat Vase prohlaseni, proto se ptam, jak bylo mysleno. Takze jak jste myslel toto?

                  „ano, protože VW má marketing, Tesla ne“
                  a
                  „tvá iluze je vyvrácena už jen tím, že Musk jasně říká, že na marketing nedává ani dolar“

                  Precetl jste si definici marketingu?

                4. ty jsi ten nejhloupější „člověk“, co jsem na netu potkal,
                  ty jsi ten nejhloupější „člověk“, co jsem na netu potkal, to je sranda, už i jiný ti něco zde podobnýho řekl, takže už nemusíš ukazovat, že svět stále chápeš jako maličký děťátko, černobíle, víme, že jsi neuvěřitelné hloupý 🙂

                  pro tebe v „praktickém“ životě limita blížící se nule nula stále není, až tak jsi hloupý, že ani nepochopíš, jak tímto na tebe reaguju 🙂

                5. Proc sva nesrozumitelna slova okecavate napadanim? To je
                  Proc sva nesrozumitelna slova okecavate napadanim? To je neumite vysvetlit? A ani neumite rict, zda jste cetl definici marketingu? Jsou to tak strasne tezke otazky, ze se odpovedi vyhybate? 🙂

                6. ty se chceš bavit o 1+1, jako každé malé děťátko, a
                  ty se chceš bavit o 1+1, jako každé malé děťátko, a ostatní se už dávno baví o integrálech, takže je už hloupoučké vidění světa černobíle nezajímá 😀

                  btw, z marketingu mám několik zkoušek a z matematiky i fyziky za jedna na vejšce, malý hošíku 🙂

                7. Tak jestli mate z marketingu nekolik zkousek, tak byste mohl
                  Tak jestli mate z marketingu nekolik zkousek, tak byste mohl dat nejakou jeho jednoduchou definici. Prosim o ni, poucte nas, prosim 🙂

                  Tak ma ci nema Tesla marketing?

                  A uz vite, jake vlastnite auto? 🙂

                8. Jenja je jenom komouSSky prase a primitiv, ubozak co si hraje
                  Jenja je jenom komouSSky prase a primitiv, ubozak co si hraje na chytraka, paranoidni blazen, nevyzraly chlapecek co neumi ani odpovedet na jednoduchou otazku… asi si tu leci nejaky komplexy z detstvi… chudak ( ͡° ͜ʖ ͡°)

                9. To je typická jenjovo taktika… okecávat, pošklebovat a
                  To je typická jenjovo taktika… okecávat, pošklebovat a zesměšňovat, dávat linky na jím „posvěcené a důvěryhodné weby“, zahltit diskutujícího oponenta nesmysly a to vše s cílem zakrýt nesmysly, kterými nás tady krmí, vyhnout se odpovědi na otázku, která mu není příjemná a usvědčila by ho z neznalosti a lži.

                  Člověk nesmí na tu jeho hru přistoupit, nechat se do ní vtáhnout, protože je to kontraproduktivní, rozumně diskutovat s ním je ztráta času a nikdy neuzná, že se mýlil, pořád mele ty svoje sr..ky dokola.

                  A završí to věty jako „uč se hošíku“, „jsi hloupý, Pavlíku“ a pod., které mají vyvolat dojem, že on je v té diskusi ten „moudrý“ a na jeho straně je pravda, přitom je to přesně naopak, stačí si vždy projít každou diskusi s ním.

                  To je náš jenja… ale baví nás, to zas jo 🙂

                10. Ano, s tim jsem do diskuze sel, ze je treba v dnesni ne moc
                  Ano, s tim jsem do diskuze sel, ze je treba v dnesni ne moc vesele dobe ziskat usmevne podnety. 🙂
                  Mimochodem, informace o tom,z e je matematiky a fyzikalni jednickar jiste rad nekdy vyuziji. 🙂 Jen u nas na skole nebyla matematika, ja osobne jsem mel nekolik semestru matematicke analyzi, linearni algebry, statistiky, pak algebru, matemaickou logiku, numericke metody, takze pro me je jednicka z matematiky tak informace o maturite nebo vejsce, kde se matematika bere okrajove (jedno ci dvousemestralni predmet) 🙂

Napsat komentář