ABB postaví další nabíjecí stanice pro elektrické autobusy

redakce - 13 Duben 2017

Společnost ABB Divize ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů. Nabíjecí stanice pro elektrické autobusy Volvo

Nabíjecí stanice pro elektrické autobusy Volvo
foto: ABB

Předmětem všech zakázek jsou nabíjecí stanice OppCharge, které jsou svou konfigurací určené pro nabíjení elektrických nebo hybridních autobusů od Volvo Buses. Největší zakázka je od společnosti Volvo Buses, a to na dalších 12 nabíjecích systémů pro využití v belgickém Charleroi.

Společně se třemi systémy ABB, které již jsou instalované, budou zajišťovat napájení pro největší síť elektrických autobusů a nabíjecích autobusových stanic v Evropě. Instalace bude dokončena v roce 2018 a systém bude sloužit k napájení 101 hybridních elektrických autobusů Volvo, které zajišťují veřejnou dopravu ve Valonsku.

ABB rovněž získala zakázku na rychlonabíječku pro autobusy od města Värnamo ve Švédsku, a to prostřednictvím tamějšího městského podniku služeb Värnamo Elnät. Je to první švédská zakázka ABB na nabíjecí systém pro komerční autobusovou linku.

A konečně Novabus, severoamerická divize společnosti Volvo Buses, nedávno oznámila, že se společností ABB bude spolupracovat na dodávce první nabíječky ABB pro elektrobusy v Severní Americe. Nabíječka bude instalována v Montrealu a bude sloužit jako ukázka technologie pro dopravní systémy v daném kanadském regionu.

Dvě rychlonabíječky pro hybridní elekro-autobusy byly též uvedeny do provozu koncem minulého týdne na hlavním nádraží ve městě Lucemburku. Nabíječky budou zajišťovat napájení pro pět hybridních elektro-autobusů značky Volvo.

Nejmodernější nabíjecí stanice dokážou zajistit úplné nabití hybridních i plně elektrických autobusů běžné velikosti. Nabití obou typů autobusů trvá pouze tři až šest minut během přestávky na konečných stanicích linky.

Technologie je založená na rozhraní s otevřeným standardem OppCharge. OppCharge umožňuje, aby nabíjecích stanic mohly využívat elektrobusy různých výrobců, a odstraňuje problémy s kompatibilitou.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Chlubili se tím na Amperu a jak vidno, nekecali. Jen tak dál.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Kuk

Off

Tezla Semi, čili kamión se odhalí v září, to znamená že finišujou, takže za 1-2 roky na silnicích. 2019 ??
Tezla pickup bude až za 2 roky, to znamená že teprv začali. Takže v prodejí 2020 ??
Tezla Roadster bude i v kábriu, ale buhví kdy. Odhalení 2019 ??
TM3 vokážou až v červenci
https://electrek.co/2017/04/13/tesla-semi-all-electric-truck-september-elon-musk/

Tesla Semi má zřejmě šanci ovlivnit 2 aspekty provozu kamiónu, náklady na plat řidiče díky autopilotovi a náklady na palivo. Podle mě se asi o dost sníží i náklady na servis auta, ale to jen odhaduju.
Otázkou na druhou stranu bude výsledná cena za tahač plnej drahejch baterek a při provozu pak čas nabíjení.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


10% sleva na produkty EVmotionVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol