Žebříček 10 nejprodávanějších elektroaut za letošní rok vede Tesla

Jan Horčík - 07 Listopad 2016

Magazín EV Sales specializující se na statistiku prodejů aut do zásuvky dal dohromady přehled 10 nejprodávanějších elektromobilů za letošní rok. Žebříček těsně vede Tesla Model S. Daří se i čínským autům.auto elektromobil Tesla Model S

Luxusní elektromobil Tesla Model S zatím vede letošní žebříček 10 nejprodávanějších elektromobilů na světě. Podaří se Tesle udržet vedení i ve zbytku čtvrtletí, potažmo příští rok?
foto: Tesla Motors

S těsným náskokem 240 kusů před celkově světově nejprodávanějším elektromobilem Nissan Leaf vede žebříček 10 nejprodávanějších elektroaut za letošní rok magazínu EV Sales elektromobil Tesla Model S.

Pro zobrazení absolutní hodnoty najeďte/tapněte na vybraný segment.
data: EV Sales

Globální statistika prodejů od ledna do září 2016 říká, že třetím nejprodávanějším autem do zásuvky je čínský plug-in hybrid BYD Tang, čtvrtým japonský Mitsubishi Outlander PHEV a na pátém místě americký Chevrolet Volt.

Nejprodávanější elektroauta 1-9/2016
38282
Nissan Leaf 38042
BYD Tang 26788
Mitsubishi Outlander PHEV 20001
Chevrolet Volt 18931
BYD Qin 18391
BMW i3 18251
Renault Zoe 15979
Tesla Model X 15813
BAIC E-Series EV 15457

Z hlediska automobilek jednoznačně vede čínské BYD. Není se co divit, Čína si vytyčila s ohledem na podíl elektromobilů vysoké cíle a vypadá to, že by je ráda alespoň částečně splnila. Právě v Číně ostatně představí Škoda svůj první elektromobil.

Zpět na HybridPřidat komentář

Z RSS: TS a TX se zrejme v Q4/2016 budou prodavat dobre, od 2017 (presneji receno, pro auta koupena od 2017) konci neomezeny Supercharging zdarma: electrek

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

jednou k tomu dojit muselo, platit "ucet" vsem by pro Teslu bylo casem likvidacni

Ze nebude pro T3 bylo jasne, ale u "vlajkovych lodi" me to trochu prekvapuje - cekal bych, ze to nechaji a spis jen budou vymahat "pro dalkove cesty" (napr. pokud nabijim u SC min nez 100km od domova casteji nez jednou za tyden, zaplatim). Ale to by zrejme nastvalo "reklamni" taxisluzby a do takoveho negativniho marketingu nikdo nepujde.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

jak chces zjistovat kde je co jak daleko od domova? credity jsou snadna cesta a vpodstate cesta jak si zajistit dalsi prijmy, business s nabijeckama muze bejt do budoucna podobne lukrativni jako je dnes ten s benzinkama :) ostatne spousta i celkem znamych ekonomu predpoklada ruzne po netu, ze Tesla bude do budoucna mnohem vydelecnejsi v jinych oblastech podnikani nez jsou auta, odhaduji to i u fuze se SolarCity, nejvetsi prijmy by Tesle meli v budoucnu generovat baterky, fotovoltaika a sit nabijecek

Tak treba se da rict, ze domov je misto, kde auto travi nejcasteji noc. K tomu by se dalo nejak analyzovat frekvence vyskytu na jednotlivych SC. Pripadne neco uplne jineho. Ale to je jedno, jen mi prijde skoda se zbavit hlavniho marketingoveho tahaku (vzhledem k tomu, ze S a X ma byt oproti 3 zanedbatelny pocet).

Ad vyznamny zisk z nabijeci site, taky bych to cekal. Ale podle toho clanku, co jsem daval, ...our Supercharger Network will never be a profit center...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

jakekoliv ukazovani ze vedi kde casto stojis a kde a jak casto nabijis zavani tak trosku ...hodne spiclovanim/sledovanim :D dokud to ukazuji jen jako vseobecna anonymni data pro celou flotilu Tesel tak je to unosne a vpohode, ve chvili kdy by to vztahli a spojili na jednotlivce a konkretni auto, tak by to mohl bejt v urcitych castech sveta dost problem

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

akéšpicľovanie? veď auto neustále odosiela údaje, o. i. o tom, kde sa nachádza, ako rýcjhlo ide (a podľa toho sa na tej ktorek komuunikácii správajú aj ďalšie teslaEV, ... a auto aj vie, kto v ňom sedí, pretože číňania chcú aby tieto údaje výrobca odovzdával "štátu a strane"
k nabíjačke sa auto prihlasuje - najprv sa identifikuje a až potom môže začať nabíjať.

Máte sice pravdu, že auto odesílá o sobě nějaké údaje, ale rozdíl je mezi tím, zda pro další zpracování získaná data anonymizujete nebo ne.

Jsem zvědav na Bolta

Obrázek uživatele Kuk

Plán výroby pouze 30 000 kusů za 1. rok ho z 1. místa asi nejspíš vyeliminuje. Škoda.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

a opravdu je to oficialni plan automobilky, nebo jen nejaka rozsirena "internetova pravda"? je nekde odkaz na oficialni vyjadreni nekoho odpovedneho z GM ze to proste bude 30k kusu rocne a ani o kus vic ikdys poptavka bude nasobne vetsi?

Obrázek uživatele Kuk

Je to bohapustá spekulace na základě LG sdělení že jsou schopný dodat jen 30 000 kusů baterek.

"During a conference call to discuss the company’s third-quarter earnings, LG Chem Vice President Kang Chang-beom said that the company is projecting over 30,000 sales for the Bolt EV program, according to Reuters."

Ale co já vim, třeba si GM poslepuje ještě nejaký baterky navíc doma v Mišiganu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

mezikorporatni smlouvy, predpokladam ze pokud to auto nema bejt predbezne prodelecne a tedy nebudou mit skutecne zajem navysovat vyrobu neb by o to vyce prodelavali, tak maj jiste smluvne osetrene ze LG bude v nejake dobe stanovene smlouvou schopno navysit dodavky a montaz potrebnych komponent/celku, dela se to tak se subdodavateli u jinych aut ruznych znacek a asi neni duvod aby to tak nebylo i u elektromobilu :) proste podle prvnich mesicu/kvartalu jejich analitici odhadnou jaky je o auto zajem, jaky zajem by mohl o nej bejt v dalsich letech a podle toho se upravej objednavky/dodavky na dalsi kvartaly a roky

Myslím, že to bude záviset na poptávce - jestli jim budou lidi stát fronty před prodejnama, tak ty baterie navíc někde seženou, jinak je v prodejích 2017 předežene i Tesla :)
Jestli fronty nebudou, tak je to bezpředmětné

Obrázek uživatele Kuk

Já jsem jen pro, jen housť. Otázka jestli to taky tak jednoduše viděj i jejich kravaťáci z Dítrojdu a jestli tam nebudou nějaký politický tlaky. Todle normální elektroauto je potřeba jako sůl.

Na opravu elektrokár maj zatím autorizováno 2000 z 3000 servisů a první kusy letos dodaj jen do Kalifornie a Oregonu.

Co tak pozoruju na soc. sítích tak na zájemci neustále obletujou dýlery jako vosy :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

nejuspesnejsi je vpodstate Zoe, prodava se jen na vybranych trzich Evropy a presto je v prvni desitce, ale samozrejme Tesle urcite slusi gratulace, tech 54 tisic aut je super cislo :)

Obrázek uživatele Kuk

Off

Dízlgate 2 - Další podvod koncernu a Audi
Falšování emisí CO2
http://www.auto.cz/dieselgate-cislo-2-100027

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Off

AP 2.0
1. Foto
http://www.imgur.com/a/OFArl

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Prosím uvést i absolutní čísla.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jan Horčík

Tabulka doplněna, plus popisek grafu pro jeho lepší ovládání.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Kuk

Děkuju :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

A tiez by neskodilo nejako oddelit BEV od PHEV, tak ako pri inych tabulkach.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stačí ukázat myší na segment a vidíš i počet kusů.

Obrázek uživatele Kuk

Na ajpedu moc nemyšuju ;)
Tabulka by přesto neškodila.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na iPadu stačí na segment ťuknout.

Obrázek uživatele Kuk

Té moc super, ale kdybych se to nedozvěděl zde v diskuzi tak mi to zůstane zatajeno.
Člověk na padu neďobe na stránce do všeho co kdyby náhodou ještě něco vykouklo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Taky stačilo kliknout na odkaz zdroj.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Obrázek uživatele Kuk

Není nad to udělat ze čtení článku bojovku :)
Já už si to zjistil, ale myslel jsem i na další ćtenáře.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol