Závodní elektromobil Volkswagen I.D. R Pikes Peak před světovou premiérou

redakce - 19 Duben 2018

Volkswagen I.D. R Pikes Peak zahajuje novou éru značky Volkswagen v motoristickém sportu. První elektricky poháněný závodní vůz značky Volkswagen bude veřejnosti představen 22. dubna.Závodní elektromobil Volkswagen I.D. R Pikes Peak se představí veřejnosti 22. dubna 2018 ve Francii.

Závodní elektromobil Volkswagen I.D. R Pikes Peak se představí veřejnosti 22. dubna 2018 ve Francii.
foto: Volkswagen

Dosud byly zveřejněny pouze velmi kvalitní počítačové skici závodního vozu I.D. R Pikes Peak pro nejslavnější závod do vrchu na světě, které poskytují první představu o jeho vzhledu.

Nyní je však přede dveřmi odhalení dokončeného prototypu. Lehká konstrukce a dokonalá aerodynamika přispívají ke vzrušujícím tvarům automobilu, v jehož útrobách je uložen výkonný systém elektrického pohonu.

Na závodním okruhu v Alès (Francie) – rodném městě jezdce světové úrovně Romaina Dumase (F), který bude sedět za volantem v závodě do vrchu Pikes Peak Hill Climb – bude I.D. R Pikes Peak nejprve představen zástupcům mezinárodních médií a o den později zahájí svůj oficiální testovací program.

Rozhodný den 24. června 2018 – cílem je překonání rekordu pro elektricky poháněné závodní vozy

Trasa s délkou 19,99 kilometru a převýšením 1440 metrů. To vše za necelých devět minut a jen na jeden pokus. Podél cesty nejsou téměř žádná svodidla, za krajnicí následují srázy hluboké až několik stovek metrů.

Podnik na hoře Pikes Peak, nazývaný s respektem „Závod do oblak“, se startem v nadmořské výšce 2862 metrů a cílem 4302 metrů nad hladinou moře, je již více než 100 let nejpozoruhodnějším závodem do vrchu v motoristickém sportu.

Dne 24. června 2018 zaútočí I.D. R Pikes Peak na rekord pro elektricky poháněné závodní vozy v legendárním závodě do vrchu Pikes Peak.

Dne 24. června 2018 zaútočí I.D. R Pikes Peak na rekord pro elektricky poháněné závodní vozy v legendárním závodě do vrchu Pikes Peak.
foto: Volkswagen

Volkswagen se postavil na start v roce 1987 s legendárním dvoumotorovým Golfem, ale jeho pokus skončil těsným neúspěchem. Nyní je na řadě odveta s cílem překonat dosavadní rekord pro elektromobily.

Při pokusu o rekord hledí do budoucnosti také Volkswagen R. Poznatky ze závodu do vrchu Pikes Peak International Hill Climb budou společností Volkswagen R GmbH využity při vývoji budoucích elektromobilů s optimalizovanými výkony.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Už je to venku
https://www.autorevue.cz/volkswagen-id-r-oficialne-odhalen-na-pikes-peak-miri-s-elektrickym-pohonem

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nezájem dokud nezmění logo ... nebo ego? :)))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm tak sem to hledal a nide sem neneašel jak VW nezvlad ten závod - jen jak to tam masti stim "autem" - teda nekolik mnotoru s kouskem kapoty ....

Klaus-Joachim Kleint řídil ten dvoumotorový vůz VW. Mezičasy na trati prý měl dobré, ale asi 1,5 míle před koncem závodu odstoupil kvůli závadě na přední nápravě. Ten den vyhrál Walter Röhl na Audi S1.

http://newsroom.vw.com/community/tbt-1987-volkswagen-golf-twin-engine-pikes-peak-car/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslím že ten těsný neúspěch znamenal, že s tím nedojeli vůbec do cíle. Takže jim k úspěchu mohlo chybět maximálně posledních 19,99 km
:-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% online
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter