Z obyčejného kola elektrokolo? Jednoduše a rychle!

redakce - 22 Říjen 2015

Přestavby klasických jízdních kol na elektrokola jsou oblíbenou kratochvílí cyklonadšenců a kutilů. Pro běžné uživatele je určen go-e ONwheel. Skvělé zařízení, které z běžného kola udělá elektrokolo za pár vteřin.Díky uložení motoru těsně za středem kola si stroj udržuje i dobré vyvážení

Díky uložení motoru těsně za středem kola si stroj udržuje i dobré vyvážení.
foto: go-e

Nejrůznějších sad s jejichž pomocí lze běžné jízdní kolo přestavět na eletrokolo se u nás prodává celá řada. Často jde ale o složité stavebnice, které navíc nejsou vůbec levné. A leckomu se pak nakonec spíš vyplatí koupit rovnou nové elektrokolo.

S geniálním nápadem na jednoduché zařízení, které prakticky z každého jízdního kola umí udělat elektrické během vteřin, přišel podnikatel Frank Fox, dnes usazený v Rakousku. Jeho stavebnice má jen dvě části: baterii a motor. První instalace probíhá jednoduše a je hotova během ani ne pěti minut. Všechny další už jen pár sekund.

>>> ČÍST CELÝ ČLÁNEK <<<

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Může mi někdo říci, jestli to taky někdo u go-e objednal a dostal? Já už čekám na go-e ONwheel 4 měsíce od zaplacení a stále výmluvy, že už to posílají. Údajně se z nich kouří jak makají. Už ztrácím naději, že to svý objednaný go-e nebo svý Éčka někdy uvidím. Podle TV Nova jsem blbec nakonec a palec dolů pro go-e. :(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den,
prosím chci se zeptat,zda už jste dostal sadu go-e a případně že ano,jak jste spokojen? Díky Pavel

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pocity rozpačité.Po několika telefonátech jsem GoE nakonec obdržel. Montáž je celkem jednoduchá. Zprovoznění byla ale hrůza. Po několika telefonátech a mailech se to nakonec rozeběhlo, ale neustále to vypadávalo. Protože se to neustále opakovalo, tak jsem to poslal zpět na reklamaci.Po třech týdnech to přišlo zpět, údajně opravené. Chyba byla prý v kontaktech základové desky. Ty kontakty se mi zdají takové vachrlaté. Jelikož ale už se chýlila zima, tak jsem to už ani nenamontoval a nevyzkoušel. Chystám se na to.

Málo zkušeností z prvních pokusů . Kolik to ujede nevím, díky neustálým výpadkům. Sílu to celkem má, takže po asi do mírných kopečků to pomůže. Je to také trochu hlučné( pocit na kole) ale ze vzdálenosti 10-15M už celkem OK. Možná to bylo vzorkem pláště se stykem s kladkou. Hluk je trochu nepříjemný, protože člověk hůře vnímá okolní provoz. EH

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím a děkuji za odezvu.Hlavně že jste to aspoň obdržel a uvidí se po delším čase co to vydrží. Díval jsem se i na videa pohonů Bafang 8 fun,kde byl vidět vnitřek a také žádná sláva,je tam šikmé ozubení,které by tedy mělo vydržet (otázkou je jak dlouho) a ložiska která není problém vyměnit.Asi to chce kvalitní vazelínu a mazat.Jenom ta cena je masakr,snad to někdy klesne. Řešení GoE se mi docela líbilo v jednoduchosti a ceně,ale chtělo by to vyzkoušet osobně.

Obrázek uživatele honza.t

Dvě velké výhrady
1- Třecí pohon znatelně zkracuje životnost pneu
2- Když je vozovka mokrá / zablácená, nebo jsou na ní prostě jen nečistoty, třecí pohon začne prokluzovat .

Obrázek uživatele Radovan

No říkejte si co chcete, ale po 2 letech zkušeností mohu prohlásit, že skladáčka elektrokolo Agogs Silver Go je prostě super. A pokud za něj nechcete dát za nové 35 tis. Kč, tak ve výprodeji začínají teď na podzim skládačky u ekolo.cz na 18. Situace se mění denně. Já ho pořídil předváděcí z výstavy za 17 v době, kdy nové stálo 31.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám to objednané jako Early Bird a do měsíce by to mělo dorazit. Baterka se mi zdá slabá, takže si udělám vlastní frog baterii s trojnásobnou kapacitou pro svou skládačku. Potom dám vědět, jak to jezdí.

Jako hlavní výhodu vídím to, že lehce vrátím kolo do původního stavu. Zbydou jen kabely a držák motoru. A můžu jezdit bezmotorově.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VIDEO OD ORIGINÁLU...
youtube.com/watch?v=nj9BnNeMAfQ
ŽÁDNÝ BÉČKO...

Na prvý pohľad to vyzerá super. Nepáči sa mi (ak som to správne pochopil), že bicykel je poháňaný cez trecí prevod priamo na plášť kolesa. To sa bude často opotrebovávať. A asi to má aj nižšiu účinnosť ako by mohlo mať cez reťaz.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Opotřebení pláště je prý dvojnásobné proti běžnému. Třecí váleček prý vydrží 5000km a pak ho lze svépomocí vyměnit jako náhradní díl.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hej, ale za takú nízku cenu za motorček (600€), sa dá predsa oželieť nižšia účinnosť, zvýšené opotrebenie plášťa na kolese a relatívne častá výmena tej priľnavej časti. Nie? :)

Keď by som chcel dať 600-700€ za Ebike, tak radšej toto:
http://www.aliexpress.com/item/Hot-sale-BBS02-8fun-bafang-48v-750w-mid-crank-drive-motor-ebike-kit-48v-11ah-Samsung/32282087344.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

600Euro se vám zdá málo? mně tedy určitě ne
pokud to byla ironie tal se omlouvám

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

málo - 600€? - to bolo myslene s totálnou iróniu

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC Group
185.66.36.26