Výroba elektromobilů StreetScooter skončí, nenašel se investor

Jan Horčík - 04 Březen 2020

Unikátní projekt výroby užitkových elektromobilů StreetScooter společnosti Deutsche Post DHL končí. Auta byla příliš drahá.auto elektromobily flotila konec výroby StreetScooter DHL Deutsche Post

DHL Deutsche Post sice končí s výrobou vlastních elektromobilů StreetScooter, ale flotilu více než 11 000 kusů si ponechá a bude se soustředit na její maximální využití. Plus připraví i nákup elektromobilů od jiných výrobců.
foto: Deutsche Post DHL

Ačkoliv Deutsche Post DHL už provozuje v Německu přes 11 000 elektromobilů StreetScooter, záchraně jedinečného projektu nepomohly ani snahy o expanzi do Číny a USA.

StreetScooter se prostě a jednoduše příliš dlouho potácel v červených číslech. Jen za rok 2019 bude ztráta činit podle Bloombergu až 100 milionů eur.

Výroba užitkových elektromobilů StreetScooter proto skončí ještě během letošního roku. Deutsche Post DHL díky tomu vykáže jednorázový odpis mezi 300 a 400 miliony eur.

Než se ale výroba zastaví, zvládnou dělníci v Cáchách a Düren vyrobit ještě minimálně několik stovek kusů. Možná, že právě ve výrobě doma v Německu je ale problém.

Pokud by se bývala auta vyráběla v zemích s nižšími mzdovými náklady, býval mohl StreetScooter třeba i uspět. Dnes, kdy se do výroby elektromobilů, včetně dodávek a nákladních aut, konečně pustili i běžní výrobci, už by neměl šanci konkurovat ani tak.

Zpět na HybridPřidat komentář

Takze kombinace nove automobilky, co dela jen BEV a v Nemecku je kriticka? Co na to Sono? Pujde stejnou cestou, nebo ukazi, ze jsou schopnejsi?

Obrázek uživatele Radovan

To mne teda velmi mrzí, protože to zřejmě koupí Čína a ukáže jim, jak se to dělá. Nebo taky ne, mají svoje a chrlí to v desetitisících měsíčně.
Holt se ukázalo, že Deutsche post vyrábět auta neumí a už vůbec ne v drahém Německu.
Já měl tyhle informace bohužel už loni na jaře, když se s nimi pro jejich totální neschopnost dodržovat termíny, specifikace a počty aut, rozešel náš CV tech. A to měli hafo objednávek. Dneska dělá CV tech s číňany a nabízí Maxus. A jsou v pohodě a prodávají o106.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 83 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 37 tis. km (51 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Právěže ti nikdo koupit nechtěl a proto to končí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Prof. Schuh ktery Streetscooter vyvijel firmu chtel koupit. Bohuzel mu bylo odmitnuto z duvodu omezeni kontaktu kvuli Koronaviru. A je vymalovano. Takze asi rizeny konec bez jakekoliv moznosti oziveni.

Maxus má jednu super výhodu a to je koncepce nákladového prostoru.
Ten scooter se mi líbil a přišel mi takoven přátelskej, pohodovej a domácí, ale krabice na žebřinovém rámu je neuniverzální, méně praktická a tedy těžko konkurence schopná v širším okruhu zákazníků.
Celkově mi to dost připomínalo 2CV minivan - což bylo krásné autíčko :)
Navíc forma výroby neprosaditelná...

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Obrázek uživatele Tomáš

Kde jsou dnes vsichni ti kteri kritizovali "klasicke" vyrobce. Holt se ukazalo ze se zazrak nekonal a ani nemohl. Na dluh umi vyrabet kazdy pokud sezene investory. Pral bych jim uspech ale evidentne to neni zadna legrace.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele honza.t

Protože je to maloseriová zakázková výroba a ještě k tomu vysoké mzdy v DE
tak je cena vysoká
Přesunutím výroby mohou snížit náklady a prodejní cenu
https://www.streetscooter.com/de/
Jsem zvědavý jak dopadne Ford
Proč to nenapadlo Toyotu udělat hybridní užitkáč

Plug-in hybridní dodávky mohou zlepšit ovzduší ve městech, ukázala studie Fordu
http://www.hybrid.cz/plug-hybridni-dodavky-ford-mohou-zlepsit-ovzdusi-ve-mestech-ukazala-studie

blbost, že to jde, už dokázala Tesla... .tady prostě zase zabraly západní korporátní fašisti a zlikvidovali to a méně nadaní si zase budou myslet, že to nejde, i když Tesle to nějakým zázrakem, který asi vůbec nechápou, jde ;)

další důkaz je to, že Tesla je velmi úspěšná u Taxislužeb kvůli nízkým servisům a celkovým nákladům při tak velkém nájezdu, takže tohle buď vedli neschopní lidé, nebo je zas zařízli korporátní fašisti, tak více čti, ať to lépe chápeš, tady máš celou historii EV už před 100 lety, jak to Rockefeller židovský bankéř zlikvidoval:

is.gd/IZcyoH

A zvlášť v Německu, který je neznámější pro své fosilní výrobce na světě. Stále nekapišto? :)

Ono totiž stačí zakázat jim půjčovat peníze na projekty (majitelé planety jsou příslušníci Israele Rockefeller, Rotschild, Soros apod.), jako udělal Rockefeller před 100 lety, a máš budoucnost zlikvidovanou tak, jak si přeješ. To se děje i dnes samozřejmě, jen otevři oči. Tesla je jen výjimka potvrzující pravidlo.

Obrázek uživatele Tomáš

Je mi vas celkem lito. Ale to je tak vse co s tim muzu delat.
A nebo je tu druha moznost ze tu schvalne placate hovadiny a pak se bavite nad reakcema.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

takže ty fakta, co jsem uvedl v lincích úplně ignoruješ? To by nám spíš mělo být líto tebe, když neznáš historii, natož současnost a už vůbec ne budoucnost :)

"Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost. Kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost." A ty jsi tím pádem ovládán, když nestuduješ historii sám a necháš se vést mainstream fake news, který u nás ovládají pro-západní oligarchové typu Epstein, Soros, Bakala.

Obrázek uživatele Kuk

off
1. fotky Škodováckýho SUV baterkáče. Totálně voplastovanej ze všech stran aby se zakryly skutečné tvary. Vůbec se neupínejte k tomu co vidíte. Snažili se rozbít skutečnou siluetu i proporce fejkovou spalovákovou maskou, prodlouženým zadkem, falešnejma prolisama a nesmyslně tvarovanou haubnou. Vypadá to na variaci mezi iD3 a 4.
https://www.autoexpress.co.uk/skoda/109116/new-2021-skoda-enyaq-electric-suv-spied-first-time?fbclid=IwAR2PEWv85wRFGD-vxn78QftKpsDOA9JU9XO85se2ANWVU-gaZxwG9_E3XLs

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Mezi Enyaqem a Karoqem bude asi takovy rozdil jako mezi spalovaci Kona a BEV Kona. Misto chladice nejaka zavrena maska a jinak male stylisticke kravinky.

Obrázek uživatele Kuk

Je to iD4 a žádnej Karoq.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Škoda ho - každopádně díky za ukázání všech těch slepých uliček. Snad to pomůže jiným, aby již neopakovali obdobné chyby.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
objednána FVE
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
---------------------------------------------------------------
...

Obrázek uživatele Kuk

off
Elon Musk řekl místnosti plný vojenských pilotů že éra pilotů je u konce.

Elon Musk says the fighter jet era has passed
https://cnb.cx/3at71lz

Uvidíme.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Elon je proste genius. Ten vi uplne fsechno.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Kuk

Ty zas nevíš vůbec nic a ještě to vytrubuješ do světa.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

To že je génius neznamená že nemá pravdu... nebo to že má pravdu neznamená že není génius :-p

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Tomáš

https://www.idnes.cz/revue/vztahy-a-sex/grimes-zpevacka-tehotenstvi-elon-musk-dite-jmeno-pohlavi-identita-gender.A200303_134234_sex_sub

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

OFF:Uplne novy Fiat 500 BEV je hezke auticko. Navic 1. polo-cabrio. Baterka 42kWh a WLTP 320 km. Jenom ta cena je trochu uhozena. 38.000 EUR. Uvidime kolik bude stat s celokovovou strechou.

Obrázek uživatele Tomáš

Ano. To nejdulezitejsi, cena, je opet mimo.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Kuk

off
GM ukázalo novou baterku
https://insideevs.com/news/402249/general-motors-ultium-electric-future/?fbclid=IwAR3w2aKoJvUYWNV-6_ZsRrnTbJpdPBBqzDMrgYxeb7QcVjAcdAjITUMCpL8

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

A co jejich auta co dělali spolu s Fordem?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Co my víme pane Horčík. Vy jste redaktor, tak nám to zjistěte.

Obrázek uživatele Kuk

Tvoje bába je redaktor.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

LMFAO!!!
HAhahahaahahah.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil