Výroba baterií HE3DA - podívejte se na kmitající roboty!

Jan Horčík - 20 Prosinec 2016

Včera jsme informovali, že v Česku se rozběhla výroba revolučních baterií HE3DA. Dnes přinášíme doplňující videa.auto výroba baterií HE3DA Letňany Praha

Společnost HE3DA začala ve své malé továrně v pražských Letňanech vyrábět své přelomové baterie.
foto: Hybrid.cz

Všechna videa najdete také na YouTube kanálu Hybrid.cz:

Jan Procházka názorně předvádí nehořlavost separátoru

Roboti skládají baterie

Krátce o historii baterií HE3DA

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak tohle je odpověď.
"Doba vybíjení - Typicky 1/3 doby nabíjení"

Kdyby napsal " podle zatížení" tak tomu i věřím.
Stačilo připojit tabulku s VA charakteristikou.

Sbírka řečí a mediální mlhy.
I vývojáři Toyoty zjistili, že elektromobily nejsou ta správná cesta. Cesta je vodíkový článek...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kam se hrabete kdyz ani nezvladnete mit odkaz abych nemusel davat ctr c ctrl v

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejaky scam, neverim. Pokud je to vsecko pravda a je to tak uzasne, tak super a preju jim to. Ale to, jak malo informaci zverejnuji a forma te prezentace je nadmiru podezrela. Zase dalsi Hejl? Zase dalsi Hlodac? :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

preco im tie serva tak revu ? idu v nejakom neprirodzenom prepetom rezime ? mozno spomalene koli demu alebo chybam v presnosti, preskakovaniu signalov.

k demu sa hodi rychle tempo v uplnom tichu, toto vyzera ako vyteseny amater na skolskej sutazi. ja chcem fakty, nie dema site na PR tohoto regionu (cize motto: tesim sa z kazdej blbosti za sklom co nieco robi a vsetci okolo toho chodia ako na ihlach)

ktore vacsinou znamena, po 10 rokoch sa uvidi ako z toho vytriezvieme, teraz mame vianoce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Starting Lincoln by 3D nano battery HE3DA

youtube

watch?v=4dqa8R8kPAI&t=64s

Obrázek uživatele Josef

Z těch tajnůstek mám spíš pocit, že se HE3DA trochu bojí patentových sporů. A mám dojem, že oprávněně.

Obrázek uživatele Magy

videa videa, samy balast, clanky sa uz vyrabaju, ale zahadne stale nepozname 3 najzakladnejsie a smerodajne parametre
- energeticka hustota na objem a vahu pri roznych rozmerov clankov
- zivotnost, cykly
- cena za Wh resp. kWh.
A samozrejme take malickosti ako napatia, prudy, odpor, vlastnosti, specifika pri nabijani, vybijani, charakteristiky.. Nieco konkretne, rukolapne.
Aby sa to tieto clanky dali nejako rozumne zaradit medzi ostatne uz existujuce a jasne definovat, v com su lepsie, horsie...

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přímo od pana Procházky nám na dotaz po bližších technických parametrech přišlo toto:

Pro pořádek uvádím dosažitelné parametry měřených článků na UFCH AVCR
Laboratorně dosažené parametry pro různé tloušťky elektrod byly změřeny:

Možná napětí článků podle použitých aktivních materialů: 1,5; 2;2,5;3,2; 3,7 a 4V

Max dosažená měrná energie
525Wh/L
160Wh/Kg

Typická doba nabíjení:
2mm elektrody: 12 hodin
1mm elektrody: 4 hodiny
0.5 mm elektrody pod hodinu
Elektrody podle patentu 3 (rychlonabíjení) pod 15 minut

Doba vybíjení - Typicky 1/3 doby nabíjení

Maximální proudy:
2mm elektrody: 5000A/KWh
1mm elektrody: 10000A/KWh
0.5 mm elektrody 20000A/KWh

Účinnost při C/15- lepší než 95% (ztráty pod 5%)
Minimální dosažené ztráty - 1% (účinnost per round trip 99%)

Cyklická stabilita - je závislá od hloubky vybití
5% DOD - 450000 cyklů
100% DOD - okolo 1000 cyklů
Běžný provoz bez přetěžování baterií ~5000 cyklů

Parametry pro robustní baterie pro energetiku (předimenzovaná kapacita přenosu proudů, aby se nehřály):

Napětí článku: 2-4,1V (střed 3,7V)
Kapacita 1KWh
Měrná energie
200-300Wh/L
80-125 Wh/kg
Očekávaná životnost 20 let

Baterie přináší možnost maximálního zjednodušení ovladacích systemů)

Přesné specifikace baterií vyráběných v plně automatizované lince a cena budou oznámeny v okamžiku, kdy budou známy (vydáme technické listy)

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Magy

Dakujem velmi pekne za udaje. Toto uz ma aku-taku vypovednu hodnotu, aj ked si myslim, ze tam mate chybu.
2mm elektrody znesu len 1/4 maximalny prud oproti 4x tensim? Nebude to naopak, ze 2mm elektrody daju max. 20,000 A a 0.5mm len 5,000 A?
Inak to nema logiku, ze tensia elektroda vydrzi vacsi prud.

Podla popisu aj zo stranky HE3DA sa fakticky jedna o zdokonalene litiove clanky, teda akehosi naslednika Li-ioniek.
A podla toho, ako tie svoje zazracne clanky p. Prochazka vychvaloval, som cakal zabijaka Li-ioniek vo vacsine parametrov, ale toto je dost sklamanie. V pocte cyklov/zivotnosti su na tom lepsie, bez diskusie, ale vyrazne horsie (cca polovicu) co sa tyka kapacity (mernej energie a hustoty).
Na stranke sa chvalia ze: "Kapacita bateriového systému až přes 500 Wh/litr"
No ano, mozno v laboratornych podmienkach, ale ako vidiet aj z informacii vyssie, realita konecnych vyprodukovanych clankov je uplne inde - cca 50-60%.
Hotove Panasonic NCR18650G clanky, ktore kdekolvek kupim uz aj dnes, maju hustotu cca 250-269 Wh/kg resp. 728-750 Wh/L.
Hodnoty tychto HE3DA su iba okolo 40% (125 Wh/kg a 300Wh/L), s navyse s vyhladom na moznost kupy leda tak niekedy za rok ci dva.

Napr. Tesla S kompletny bateriovy pack ma 156 Wh/kg, teda samotne clanky aj s celym tym zelezom a plastmi okolo. Samotny HE3DA ma max. 125Wh/kg (priemerne este menej), plus na to pridajte dalsie obaly a vysledkom bude celkova vysledna hustota battery packu este nizsia, mozno menej nez ma Leaf (95 Wh/kg). A u elektromobilov, ako vieme, je hmotnost klucovy faktor. Pri tychto parametroch sa ziaden vyrobca elektromobilov nepojde potrhat, aby si zabezpecil licenciu na vyrobu ci pouzitie tychto clankov.

Tolko ospevovana vlastnost pouziteho nanomaterialu, ze to nehori a clanok nevybuchuje alebo nehori pri prerazeni ci poskodeni podla mna pri konecnom vyuziti v praxi az taka dolezita nie je. Za normalnych okolnosti maju Li-ion clanky elektronicku ochranu pred pretazenim a prehriatim, maju kopec zeleza okolo a navodit situaciu, aby Li-ion zacali horiet, su natolko extremne, ze v praxi ma tato vlastnost len maly vyznam a len u okrajovych typov pouziti.

Rovnako nevidim nikde ani zmienku o samovybijani. Zeby to bola achillova pata tychto clankov?

Teraz sa uz len dozvediet, kolko bude stat konecny vyrobok (napr. kazda kWh) a dalsia vec - ake konkretne materialy a chemikalie sa pouzivaju pri vyrobe a samotnych clankoch, teda aka je ekologickost/recyklovatelnost tohoto vyrobku a zataz na prostredie pri vyrobe. Vyjadrenie "jsou ze 100% recyklovatelne" je tiez dost mlhave.

Obrázek uživatele Jolinar

plne souhlasim, PR slusne ale produkt chybi...

co se tloustky elektrody tyce, nemate pravdu podle me: tady nejde o to ze tlustejsi elektroda vydrzi mene, ale o to ze tlustejsi elektroda brani pruchodu iontum a tedy poskytne / prijme mensi proud.

Cim tensi elektroda, tim snazsi nabijeni/vybijeni (tedy vetsi proud) - pochopitelne to ma svoje limity a jine omezeni, nelze ztencovat donekonecna. A cim tensi, tim se prodrazuje samotna vyroba taky.

Obrázek uživatele Jolinar

zajimave, take dekuji za parametry...
no vypada to, ze jde opravdu jen o bezpecnou baterii, kdo bude chtit levne baterie pro elektromobily tak se proste obrati na asijskou trojici...
jiste si to najde svoje misto na trhu, ale s masovkou bych moc nepocital. Leda mozna pro automobilky, ktere nechteji vyvijet sofistikovany battery pack a proste jen pouziji odolnejsi clanky. To by mohlo mit smysl.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Osobně si myslím, že HE3DA primárně cílí na energetiku a průmyslové využití a elektromobily jsou taková vějička, na které lze snadno získat mediální pozornost. A třeba tam ty baterie někdy v budoucnu dopracovat.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Hurá konečně něco. Díky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ty parametry dosud prokazatelně nedoložil proč...?

Obrázek uživatele PaRi

Tím 'prokazatelně nepodložil' myslíte co? Prostě vzali baterky do laborky a tam je trápili na tísíc různých způsobů, z toho jim vypadly tisíce grafů a tohle je výcuc, který ti pan Procházka prostě poslal. Jiný by se na takového, s prominutím trola, dávno vykašlal.

A technické listy budou po Novém roce, jakmile se zajede výroba a začnou z toho padat baterky jedna jak druhá.

Berte to tak, že máme to štěstí sledovat vývoj nějakého výrobku od píky. Každá věc má svůj čas. Tohle prostě není Jobsovo kouzelnické vytažení králíka z klobouku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prokazatelně zde znamená třeba ukázat, kolik v té baterce je skutečně energie.

Obrázek uživatele PaRi

O dva posty přede mnou to máš jasně a prokazatelně napsané. Panasonic nebo Samsung ti taky dá technické listy a tím to končí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha, jasně.
Prokazatelně tu přistáli mimozemšťané, někdo o tom napsal cosi na papír a tím to končí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně, pokud totiž Samsung nebo LG napíšou na papír že tu přistáli mimozemšťané, tak se tomu dá věřit. Pokud tosamé udělá nějaká HE3DA přeprodávaná na justici jak horkej brambor, tak je to na zasmání. Proto měli hned první kusy být rozhozeny jak novinářům tak univerzitám na testy. A ne že vtipně - kupte si lajnu s licencí za miliardy a doděláme Vám na to papír s parametry jaké od ní chcete, třebas se i trefíte.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud totiž chci něco PROKAZATELNĚ doložit a půjde například o kapacitu akumulátoru, pak to provedu právě při té předváděcí akci.
Např. prezentuji, že jsem dosáhl energetickou hustotu 333 Wh/litr.
Postavím tedy akumulátor na stůl, položím zde metr (ostatně si každý může změřit i třeba svým měřidlem) a tím doložím rozměry např. 300 x 100 x 100 mm.
Dále pak doložím měřením, že tento akumulátor má 1 kWh.
Akumulátor plně dobiji, připojím prokazatelnou zátěž, třeba 1 kW halogen, co se používá na stavbách. Ten nechám svítit třeba těch 50 - 60 minut a na konci měření títmo zároveň předvedu, kterak že hluboké vybití za zázračná baterie snese.
během pokusu samozřejmě používám voltmetr a ampérmetr - kdokoli z přihlížejících se může před a po pokusu přesvědčit, že přístroje jsou správně nacejchovány (třeba srovnávacím měřením, když si přinesou svůj přístroj).

Nějaké kecy na papíře a plácání pana BrP.nemají váhu.
Váhu má jen ověřený pokus.

Na tento příspěvek asi již majitel webu hybríd.cz ani jeho PaRi nebudou chtít odpovědět, neboť již nenaleznou argument.
Není divu, tito humanitně (pa)vzdělaní lidé obvykle základní fyzikou opovrhují.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak, samé šaškárny s krumpáčem a samopalem, ale nikde není žádný akumulátor v provozu a nikde nebyly doloženy žádné parametry.
Odborníci se k celé věci v tisku nevyjadřují (proč...?), nikde není prototyp, který by podstoupil ověřovací testy jako součást nějakého zařízení (zálohování, startování agregátů, malé el. vozdlo apod.).
A to, co Procházka povídá, jsou velmi často rozporuplná prohlášení a někdy dokonce úplné nesmysly.

Obrázek uživatele PaRi

Na stránkách HE3DA máš jasně napsány jejich parametry a taky jasně napsáno, že jsou technologickou firmou, která nastaví parametry baterky podle přání zákazníka a možností jejich technologie. A dodá to i s výrobní linkou.

Tři příklady jsou v níže uvedené tabulce, záleží na tom, co preferuješ a podle toho ti tu baterku navrhnou.

Takže ještě jednou: NEMÁ TO JEDNOZNAČNĚ URČENÉ PARAMETRY, TY SI URČÍ JEJICH ZÁKAZNÍK

Zdroj:
http://www.he3da.cz/technologie

Doplněno:
Takže si myslím, že s spíše potkáme s výrobky jejich licenčních partnerů, než s výrobky firmy HE3DA

Obrázek uživatele ozana

Dobře vymyšleno, jak velmi dlouho mlžit s parametry.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Žerou mu to 7 let, tak o nějakém tom roce navíc už nesejde.

Obrázek uživatele Magy

Nic v zlom, ale to co maju na stranke je jedna velka bieda. Kopec nicnehovoriacich vyrazov ako "Nízké výrobní náklady" - bez akychkolvek konkretnych cisiel je to informacia uplne zbytocna.

Zjavne maju zvladnutu celu vyrobnu technologiu, ked uz vyrabaju seriovo. A pokial aj teraz stale mlzia v oblasti tak zasadnych informacii, ako je cena a ine tabulkove parametre, ze nie je mozne tieto clanky niekam vierohodne zaradit co sa tyka trhu, porovnat s existujucimi technologiami, zaradit do tabuliek pouzitelnosti, konkurencieschopnosti atd., tak je nieco v neporiadku.

Vychvaluju taku ci onaku schopnost tohoto clanku ale tusim v tom nejaky riadny zadrhel. Bud privysoku cenu (aj napriek proklamovanemu tvrdeniu o nizkych nakladoch), alebo nejaky iny neduh, ktory sa im nepodarilo zvladnut, ale musia s niecim von, aby si im ten investicny domcek z karat nerozsypal.

Maju to patentovane krizom krazom po celom svete. Fajn, chapem, chrania si svoje investicie vrazene do vyskumu a vyvoja. Ale pokial to znamena, ze inak konkurencieschopne vyrobne naklady tymito poplatkami vzrastu do neumernych vysin, tak to moze znamenat rovnake fiasko, ako s tymi grafenovymi superkondenzatormi.

Obrázek uživatele Jolinar

ok, tak aspon rozpeti tech parametru by nebylo spatne...

na vasem odkazu chybi Wh/kg, cena/kWh i cyklovaci zivotnost (udavaji jen "pres 5000")

ale ve videu rika, ze se jedna o NMC a grafit, takze z toho se da aspon trochu usoudit zbytek...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to 5000 cyklu pri hloubce vybiti 50 procent ale kolik je zbytkova kapacita po 5000 cyklech netusim. Je to udaj primo od Dr. Prochazky.

Obrázek uživatele Jolinar

no vidite a ja si blahove myslel, ze jeden cyklus je 100%, nebo aspon 80% DoD.

Kazda dalsi informace me utvrzuje v tom ze ty jeho baterky sice funguji, ale nemaji ty parametry co proklamuje...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tusim ze pri 100 procentech DoD je to jen 200-250 cyklu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No s 200-250cykly může jít leda tak....nebo se s tím vyfotit.

Obrázek uživatele Michelin

Ani uz nevim kolikate video s tim chlapikem vidim a zatim jsem ho neslysel mluvit o nicem jinym nez, jak vsechny baterie vybuchuji a ty jejich ne, protoze pouzivaji keramicke separatory.
Jinak jsem se jeste nic kloudneho nedozvedel.
Nechci byt za skarohlida, ale i s ohledem na to s kym se spojil (jeho investor) v tom tusim nejakej megapodvod.
Snad se uz brzy ukaze, ze jsem se mylil.

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten pán BrP. Jan Procházka je jen takový fantastický povídálek.
Megapodvod za tím nejspíš bude. Kdyby nebyl, už by za ty roky někde byl hotový akumulátor ve zkušebním provozu, třeba jako záloha nějaké ústředny, alarmů, datových center a podobně.
Nikde nic, jen PR, legrační videa a povídání o údajných patentech.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Požádali jsme o přesnější technické specifikace, uvidíme zda se o ně HE3DA podělí.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jak je to s tou odpovědí od něj? Bude do vánoc....2016.

Obrázek uživatele Jan Horčík

zde

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Jolinar

nemusi se podelit, staci kdyz nam prodaji jednu baterku a my si ty parametry zjistime sami :-D

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pan Procházka nám tvrdil, že koupit by se měly dát už od poloviny 2017, tak uvidíme.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cokoliv, co pan Procházka tvrdí, nelze brát vážně.
Kdo sleduje jeho výroky, ten už musí vědět, o jakého jde brouka pytlíka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud Prus (prochazkuv investor) nekeca, task s nima i Tesla jedna. Pak by to znamenalo ze chechta zavidi a pomlouva coz je v CR normal...

Obrázek uživatele Jolinar

ano, taky jsem to slysel, ze s nima jednala i Tesla, ale baterii ohodnotili jednickou (tedy nejnizsi hodnoceni) na stupnici 1 az 5.

Tak dle tohodle článku by to znamenalo, že baterka HE3DA je dle Tesly nesmyslná :D

"Tesla sleduje přibližně 60 různých typů nových druhů baterií, o kterých nejspíše také neustále slyšíme. Všechny tyto projekty byly interně v Tesla Motors ohodnoceny pomocí bodů 1 až 5. Nejnižší jeden bod znamená, že technologie je nesmyslná a pět bodů značí, že by s tvůrci měla Tesla navázat obchodní spolupráci. Čtyři body pak znamenají, že už by Tesla měla předběžně začít komunikovat a připravovat se na bližší spolupráci."
Elon Musk: žádné „revoluční“ baterie nejsou použitelné
http://www.mobilmania.cz/clanky/elon-musk-zadne-revolucni-baterie-nejsou-pouzitelne/sc-3-a-1332733/default.aspx

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je jedno jestli podle Tesly, ale ta zázračná HE3DA nesmyslná je. Za celou dobu, co veřejně prezentují různé údaje, nepředvedli doložení parametrů.
Kdyby šlo o seriozní podnik, pak už by dávno někde musel fungovat v provozu alespoň prototyp. Ale ono kde nic, tu nic, jen samé komedie s palicí, krumpáčem a samopalem.

Link?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono je úplně jedno, co povídá Prus.
Zatím nikde není žádný akumulátor, prokázazující parametry.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, ale vy jenom melete zatimcvo prochazka stavi jednu u nas a jednu tovranu na slovensku neco uz u nich vyrabi...

Takze shrnuto, vy jste jenom kecka co nic nedokazal a mam vam verit :D A ted jinej for at se zase muzem zasmat jakej je cheta king co meni svet :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ukaž jednu baterku s prokazatelnými parametry!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co dělají s téma baterkama z třídenní produkce? Už měli jít na testy ke třem univerzitám a deseti novinářům.Trapaci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejspíš žádná produkce nejede. Je to komplet celé jen blamáž, protože kdyby nebyla, dávno budou ty slavné akumulátory na testech v provozu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně, ale jestli to tomu baronu prášilovi žerou i pucfleci z ministerstva plus bybrid.cz (ten tam taky byl a nic objektivního o tom nevymáčkl) tak je to sranda třicetiletí :) .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BrP. Procházkovi to žere kdekdo, takovej Bursík určitě. naštěstí už nemá funkci.
Hybríd.cz je technický analfabet, ten umí jen opisovat věty.
Zatím ta podvodná firma dostala z dotací pro Prahu několik mega na vybavení - šlo o jakýsi program pro zvýšení konkurenceschopnosti města.
Pak ale čínský podnikatel slíbil 100 mega Eur, ale vyplatil BrP. Procházkovi jen 5 mega, takže asi 135 megoKč.
Pokud se číňan naštve, bude chtít prachy zprátky a hrozí státní arbitráž. Tu zaplatíme z našich daní.

no popravde kmitajiciho robota si predstavuju jinak, vidim tam jen celkem pomale line rameno ktere presune jeden separator z A do B

pro EV jako takove myslim zatim nic co by nas melo zajimat, ale prenesene v energetice kde by tyhle baterky meli mit obrovskej vyznam budou vlastne dulezite i pro EV, takovehle baterky pujdou krasne pouzivat pro ostrovni systemy pri akumulaci a pro velkou energetiku pro regulaci, tedy i dulezity prvek pro masove rozsireni EV kde bude treba mit kvalitni stabilni site s akumulaci prave pro stabilni sit

snad se HE3DA rozjede a dockame se treba i domacich ulozist zajimavych kapacit za rozumne ceny, dnes se 50kWh ostrovni trakcni baterie pohybuji na urovni cca 220 tisic korun, pokud by HE3DA byla levnejsi, tak by mohla slusne zamavat s trhem :)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Podle informací od jednoho z obsluhujících techniků slo o zkušební zpomalený provoz.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

teda šéfe, to bude chtít pod stromeček na příští roky lepší kameru ;)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Nepříliš vysoké kvality jsme si vědomi, je to natáčené jen zbežně mobilem, nicméně podle nás i tak dost zajímavé na to, abychom se o videa podělili s našimi čtenáři.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

samozřejmě sme rádí za každou videodokumentaci to jo díky, ale přesto pod stromeček na příští roky lepší HD kameru ;)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pokud jde o HD, tak nahrávky jsou v HD rozlišení - stačí si tuto volbu nastavit pod ozubeným kolečkem na YouTube.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

off

Marques Brownlee a problémy s jeho Teslou S po 3 měsicích a 50 000 mílích
https://www.youtube.com/watch?v=QM5z0dW60KE&feature=youtu.be

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže chceš napsat po extrémním zatížení během krátké doby někdo najel 50000mil a má nějaké problémy.
Kuku napsat 3 měsíce v tom kontextu jako ty, tak je to čistá demagogie, ale co jsem četl tvé příspěvky už dříve, asi máš nějaký osobní problém s firmou Tesla, ale neměl by jsi tím zatěžovat své okolí, to je tvůj osobníé problém...

P.S. uvědomuješ si, že ten člověk musel najet denně 537mil, tedy 1365km..., asi ne, jinak bys to nepsal ve stylu, aby jsi vzbudil dojem ze je tesla krap...

Nechci napsat vůbec nic. Jen odkaz na video o problémech s nedodělky z Fremontu, které by někoho mohlo zajímat.
To že ty slyšíš trávu růst a ze dvou řádků vydedukuješ celý můj osobnostní profil a můj podlý podsouvačný záměr je naprosto fascinujíci :)))
Že ty tančíš s tím bubínkem v televizi v té jasnovidecké šou a vydáváš u toho to šílené kvílení? :)))
Možná ti někdy pošlu sedlinu z kávy, kterou nepiju, aby sis trochu zavěštil :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jolinar

nechapu jak nekdo mohl najet 58000 mil tedy 93000km za 3 mesice. To by najel za cely rok 372000 km a za 3 roky pres milion km.

Někdo najel za 3 měsíce 50.000 US mil? Tak to jezdí na robota na okruhu, ně?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No pokud jezdil 24hodin denne pak kazdou hodinu ujel 54km?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To asi neujel, pač by musel co pár hodin nabíjet a on ten čas nabytí není i na superchargru až tak krátkej... .Takže průměrka by šla ještě nahoru a to už tak moc reálné není (pokud nejsme v rovině vyložených testů a ne normálního používání).

Obrázek uživatele Jolinar

1000km za den je vpohode. Pak to vychazi na 90 tisic km za mesic. Pochopitelne jen teoreticky, to by clovek nedelal nic jineho nez jezdil a spal.

Nas rekord s Modelem S je 2000km za 24h.

Omluva, napsal jsem blbost, je to 5800 mil za 3 měsíce.
Důvod: vždy, ale opravdu vždy mě zmate ten jejich způsob čtení tisícovejch čislovek po stovkách.
Ale koukám, že nikdo z vás se na to video ani nepodíval a radši jste se tradičně pustili do řádnéného spekulačního rozboru možného a nemožného :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Jolinar

prave naopak, ja se na to video podival a kdyz si prectete co jsme psal tak jsem byl jediny kdo napsal 58000 mil, na rozdil od tech co opakovali 50000 mil.

kazdopadne kdyz se na to ted divam podruhe, tak opravdu rika 5800 a ne 58000 :-D

Aha, no tak to vidíte :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group
185.66.36.26