Elektromobil v roce 2020APPLE
Elektromobil v roce 2020
Spotřeba klesá, ČR je výjimkaČESKO
Spotřeba klesá, ČR je výjimka
Elektromobil Kia Soul EVTEST
Elektromobil Kia Soul EV
Jízdní kolo ovládáte silou myšlenekVĚDA
Jízdní kolo ovládáte silou myšlenek

Volvisté mají v Praze vlastní soukromou dobíjecí stanici

Jan Horčík - 28 Listopad 2014

Společnost Auto-Staiger CZ otevřela první nabíjecí stanici pro hybridní vozidla značky Volvo v Praze. Dodavatelem stanice je finská společnost ENSTO. Náklady na pořízení se pohybovaly podle tiskové zprávy v řádech stovek tisíc korun.auto Volvo dobíjecí stanice Ensto Auto Staiger

Volvo již na českém trhu nabízí svůj plug-in hybrid Volvo V60 PHEV. Dobíjecí stanice je určena skutečně pouze a jen majitelům vozů značky Volvo.
foto: Auto-Staiger CZ

Dobíjecí stanice byla postavena přesně v souladu se standardy Volvo a je určena pro všechny zákazníky AUTO-STAIGER CZ. Dobíjecí stanice umí dobíjet všechna plug-in hybridní vozidla, ale i vozidla na elektrický pohon. Jde o stejný stojan, který využívá ve své síti také společnost PRE.

Hybridní vozy značky Volvo je možné dobíjet i v jiných elektrických dobíjecích stanicích, ale i v běžné elektrické zásuvce s proudem nejméně 13 A. Doba nabíjení hybridních vozů v dobíjecí stanici se pohybuje okolo 6 hodin. Dobíjecí stojan nabízí klasickou Schuco zásuvku plus Mennekes.

„Naší strategií je nabízet zákazníkům kompletní garantované služby, od prodeje přes autobazar 
a servis, garantovanou kvalitu pohonných hmot vnímáme jako důležité doplnění naší nabídky,“ říká Miroslav Procházka, předseda představenstva AUTO-STAIGER CZ.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Průhonicích u Volvo dealera Auto Průhonice je stojan taky. Dokonce hned dva. Nevím jestli jsou už spuštěny, ale brzy budou.

100tKč 230V/13A zásuvka??? To pak vysvětluje, proč je dobíjecí infrastruktura je v ČR tam..... kde Slunce nesvítí ;-)

Obrázek uživatele Jolinar

podle obrazku to vypada na standardni PRE dobijecku a ty byvaji 3x32A (tedy 22kW). to ze ty hybridy umi vyuzit jen 1x13A je vec druha...

Za to takovy Smart ED, Renault Zoe nebo Tesla Model S by jim tam cucli celych 22kW :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Škoda že VOLVO v ČR neprodává raději auta na CNG.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale proč! Hybridní vozidla a elektromobily jsou ve vyspělém světě na stejné urovni jako vozidla na plyn! A to, že VY zrovna máte plynové vozidlo ještě neznamená, že se svět bude točit podle vás.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak napr "Doba nabíjení hybridních vozů v dobíjecí stanici se pohybuje okolo 6 hodin."

U plynu je to par minut.

Obrázek uživatele Jolinar

mel by jste tu hlasku upravit... doba kterou stravim nabijenim je 10 s.
5s rano kdyz ho odpojuji, 5s odpoledne kdyz ho pripojuji...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

LOL. Me je celkem jedno kolik Vy stravite odpojovanim a zapojovanim. Podstatne je za jak dlouho se auto dobije. PS. A uzivatele bytovek budou predpokladam dobijet kabelem z okna....

Obrázek uživatele Jolinar

proc je to podstatne? Copak vy na to dobijeni cekate jak na nacepovani benzinu na benzinove pumpe? Proc to delate?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podstatne to je pokud chci dal ihned pokracovat v ceste.

Obrázek uživatele Jolinar

sam jste psal, ze je to hybrid, tak co Vam brani? :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak cena samozrejme. Pokud si kupuju hybrid tak nechci jezdit za draho.

Obrázek uživatele Jolinar

aha, ja myslel, ze kdyz si kupujete plug-in hybrid tak nejspis mate spoustu kratkych popojizdek, proc si jinak kupovat plug-in hybrid a ne rovnou EV, kdyz nechcete jezdit za draho?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dekuji za vysvetlenou Staniku.... A ja myslel ze se svet bude tocit kolem me...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ač přesné ceny neznám, tak Muska každý Supercharger stojí několik milionů (možná i desítek?) a i tak je drtivé většině majitelům plug-in hybridních a elektrických vozidel k ničemu. Je to potom "dokonalý" systém?

Toto je služba (nadstandard) pro zákazníky autosalonu Volvo, který vyplývá z nějaké strategie společnosti Volvo. Kritika dle mého názoru není na místě.
Ostatně největší náklady jsou vždy náklady na připojení (výkopy, kabely, stavební práce atd.).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cenou těch SC bych se moc nezabýval, protože hustota jejich sítě podle mého tvoří celkem velkou tržní cenu Tesly. SC je technicky odlišný, od jiných nabíječek a proto by ho ostatní automibily nezvládly. Výnosnost bude spočívat v dohodách s automobilkami, které upraví své modely a zaplatí Tesle vatu za užívání SC (nebo smění technologie), podobně jako se teď Tesla domlouvá s BMW.

Až budou všechny SC vybaveny stacionárními bateriemi, ještě budou Tesle distributoři platit za možnost uskladnění elektřiny tak, jako dnes platí za provoz přečerpávaček :-)

Obrázek uživatele Jolinar

vsechny SC urcite nebudou vybaveny stacionarni baterii jelikoz na to na mnoha SC vubec neni misto...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pardon, toto měla být odpověď na komentář níže. ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vtip? K comu to majitelom volv bude? Stovky tisic korun? Dalsi "dokonaly" model ako sa to nema robit. Este ze mame Muska a Ghosta.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články