Volkswagen uvede první auto z rodiny elektromobilů ID. v roce 2020

Jan Horčík - 07 Říjen 2018

Ačkoliv v minulosti Volkswagen naznačoval, že první elektromobil nové řady ID. by mohl jít na trh už koncem roku 2019, podle nejnovější zprávy to bude až rok další.auto elektromobily Volkswagen I.D.

Nová rodina elektromobilů Volkswagen ID. pěkně pohromadě
foto: Volkswagen

Volkswagen potvrdil, že má s elektromobilitou velké plány. Nová řada ID. (tedy nikoliv "I.D.") postavená na platformě MEB má učinit elektromobilitu dostupnou pro miliony lidí. První vozy této řady budou mít debut v roce 2020.

V průběhu posledních měsíců Volkswagen často mluvil přelomu let 2019/2020 a my jsme pochopitelně doufali spíš v to první. V nejnovější tiskové zprávě ale koncern potvrzuje spíš pozdější uvedení, hádáme, že brzy v prvním pololetí roku 2020.

K domněnce, že to bude spíš dřív, než později v roce 2020, nás vede i koncernem deklarovaný cíl prodat v roce 2020 globálně celkem 150 000 elektromobilů (z toho 100 000 vozů ID. hatchback a ID. SUV). Za dalších pět let to ale má být celý milion!

Volkswagen slibuje "žádné kompromisy". Nová řada ID. prý posune hranice v oblasti dojezdu, prostornosti interiéru i dynamiky. Auta budou obsahovat architekturu elektroniky E3 a nový operační systém vw.OS.

Volkswagen ID.

Volkswagen ID.
foto: Volkswagen

Modulární baterie nabídnou dojezdy od 320 km do 550 km WLTP. Pro první auto rodiny ID., hatchback s největší pravděpodobností pojmenovaný Neo, by měla základní verze baterie mít kapacitu 48 kWh.

Maximální výkon nabíjení bude 125 kW. Baterie budou samozřejmě vybaveny aktivním tepelným managementem. Jako články lze použít prismatické i sáčkové, což umožní kooperaci s více výrobci.

Krátce po uvedení hatchbacku začátkem roku 2020 by mělo jít na trh také plně elektrické SUV vycházející z konceptu ID. Crozz. Následně také mikrobus ID. Buzz. Hlavní továrnou rodiny ID. bude ta v Cvikově, do které nyní koncern investuje přes miliardu eur.

Dalších 1,5 mld. eur investuje Volkswagen do komponentových továren Braunschweig, Salzgitter a Kassel. V Evropě je VW také součástí společného podniku Ionity, který buduje po celém kontinentu síť nabíjecích stanic.

Volkswagen ID.

Volkswagen ID.
foto: Volkswagen

V budoucnosti pak Volkswagen hodlá rozjet také platformu mobility WE, jejíž součástí bude aplikace We Charge. Ta uživatelům ukáže nejbližší nabíjecí stanici, rezervuje ji a dovede je k ní.

Co se týká placení, to je aktuálně možné skrze RFID či mobilní aplikace. VW si představuje, že brzy nastane v tomto ohledu revoluce díky systému "Plug & Charge", který využívá technologii block-chain a elektromobily ID. dokážou platby vypořádat samy.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

off

Projížďka iPacem
https://youtu.be/qLuJ3iAmyRk

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

" Auta budou obsahovat architekturu elektroniky E3 a nový operační systém vw.OS" ...proč zas taková zdlouhavá oklika.??? Stejně nakonec všichni přijdou na to, že nejuniverzálnější a nejfunkčnější je system s Androidem, jako na to přišli výrobci telefonů, tabletů, televizí, atd. Tak na co vymýšlet už vymyšlené ve formě nějakých pitchovin typu vw.OS ?

Androida hackne kdekdo. Ten OS bude ridit vsechny funkce auta, tak by nebylo vhodne, aby si kazdy jouda naprogramoval vlastni system brzdeni a vlastniho autopilota. Nebo by naprogramoval smrtelnou nehodu manzelky...

No nejsem odbornik (kecam :-) ), ale Android je prave jen OS a OS jako takovy nema za ukol ridit nejake fce, to dela aplikace. OS obecne ridi prostredky (pamet, procesor), virtualizuje komponenty (ostatni programy nepotrebuji ovladace pro vsechny mozne grafiky, zvukovky... jako v DOSu) pro ktere dava jendotne rozhrani. System, ktery by ovladal auto by musel mit pouze dostatecnou prioritu, aby mu jiny proces (hackera) nesebral zdroje potrebne k tomu ovladani. Navic samotny system ovladani muze mit dodatecne zabezpeceni a bez jeho splneni by neslo zmenit jeho casti. Takze z meho pohledu jsou Vase obavy liche.

Protoze chteji mit uplnou kontrolu nad ekosystemem stejne jak Apple, nebo Tesla. To by tak schazelo, aby si tam uzivatel poustel neco, co vypada nebo funguje jinak nez co schvalil mesias (at uz u kterekoliv ze zminenych dvou firem)... :-(
Nez se toho nekdo chytne, bavime se o infotainmentu, ne o realtime casti systemu.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

EDIT: I kdyz mozna dnesnimu Applu krivdim, pry uz jsou treba povolene i jine mapy nez Apple mapy (zadny jejich produkt nemam, tak to uplne nesleduju, jen, co probehne na technickych serverech).
U Tesly je to jina liga, shop s aplikacemi asi nebude nikdy (prece jsme dostali Atari hry), v9 je podle vseho u S/X zhorseni proti v8 UI (zruseny split screen, rada veci utopena hloubeji v menu)...

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

+1, presne tak..

off

Rport o havárii elektroletadla v Maďarsku:
Udajně hořící letadlo nejspíš při pádu vůbec nehořeho a ani palubní kamera nezaznamenala žádné známky požáru. Tudíž je velmi vysoká pravděpodobnost, že letadlo vzplálo teprve následkem nárazu do země a ne za letu.

https://www.avweb.com/avwebflash/news/Magnus-eFusion-Report-No-Battery-Fire-231617-1.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

V roce 2020 může tesla produkovat 500 000 BEV ročně. Mastodontům ujíždí vlak a je docela dobře možné, že i v Evropě se uchytí nějaká začínající automobilka. Když už nic, tak továrny tu mají asijské automobilky, které to s elektromobilitou myslí vážně. Nevím, co to udělá s Německým hospodářstvím, ale ať se klidně VW vyfauluje sám.

---

hariprasad

Obrázek uživatele Radovan

Přesně. Nebo to dopadne jako s Deutsche Post a další potencionální uživatelé BEV ve velkém si koupí nějaký startup a budou si dělat BEV pro sebe sami a pak ho i prodávat. Tady je třeba kandidát https://sonomotors.com/de/ ke koupi.

Osobně čekám, jak s trhem elektrobusů v EU zamává BYD Maďarsko. Zda se všechny ty Solarisy, Mercedesy, Iveca a Škody pochlapí, nebo skončí na smetišti se svými neustálými 120 km teoretického dojezdu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Brzy prijde doba, kdy prvni Leafy pujdou do srotu a soucastek bude habadej. Pak si sestavim vlastni EV dle svych predstav. 2x motor, 2x baterka. A nejaka hezka karoserie ze spalovaku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No co si tak pamatuju tak slibovali před pár lety 2020, pak to posunuli na přelom 2019/2020 a teď zpátky na 2020, fakt hrozne drama

Drama se rozhodně nekoná, ale místo toho, aby to popohnali, tak zpomalili.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak VW ma holt na rozdil od Tesly ten komfort, ze se nemusi hnat za kazdou cenu, jinak bych rekl ze to je i tak velmi rychly nastup, kdyz zohlednime to, ze pred 10 lety jeste o elektroautech prakticky nikdo ani neuvazoval, a jak dlouho trva bezna priprava do vyroby u standardniho spalovaciho auta, kde jde casto "jen" o to, jinak nabouchat plechy, tak bych rekl ze jde doslova o raketovou rychlost...

Počkáme, až to Teslu přejde ..... (chuť vyrábět elektromobily). Tak to cituji Vratislava Kulhánka z ledna 2017. Tak to jen, kolego Bobane, abys měl představu, jak se VW "velmi snaží" připravit svoji výrobu EV. Je to v hlavě, nikoliv v technických a technologických možnostech -- a VW ze všech sil nechce vyrábět (i když bude muset, pokud to Teslu a jiné nepřejde). A že o EV nikdo prakticky ani neuvažoval? Uvažoval, dokonce i trochu vyráběl (včetně VW), ale už v roce 1996. Prohlídni si film "Kdo zabil elektromobil" ... Ten dokonce běžel i v televizi v ČR, když máme tu demokracii - ale v jednu hodinu v noci. Film k dohledání i na internetu ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano par automobilek udelal par malokusovych "serii" elektromobilu, s atronomickou cenou, ktere by v realu byly neprodejne...
Jinak predstava za automobilky vyrabeji to na co maji "chut" je ponekud usmevna, automobilky vyrabejsi predevsim to, co si lidi koupi a na cem vydelaji...

Evidentně to máme v hlavě seřazené dost odlišně. Já tvrdím, že automobilky vyrábějí co ony chtějí -- a tak nabídka určuje poptávku, nikoliv obráceně, jak nás učí "význační ekonomové", že tohle řídí všemocná ruka trhu. A úsměvné mně to vůbec nepřipadá.
Pamatuješ na mobilní telefony za 40.000 Kč, co vážily 3 kg a fungovaly jen ve velkých městech a trochu ještě na dálnici D1? Vždyť to bylo v reálu neprodejné !!!! A jak je to dnes, o 24 let později ? (jednoduchý telefon stojí asi tak 4 hodinovou mzdu a jsou jich mezi lidmi jen v ČR miliony), takže elektromobilů by tady časem mohlo taky cca 500.000 jezdit. Na 100% vozového parku to však nevidím asi nikdy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No s ohledem na to jaka je konkurence mezi automobilkami, tak osobne tomu "nabidka urcuje poptavku" v tomto segmentu zas tak moc neverim. Viz napriklad popularita SUV - prislo s tim par automobilek, a lidi to zacali kupovat jak zbesili a postupne tak vsehcny automobilky zacaly delat vice a vice SUV, protoze lidi to nejenze porad ve velkem kupujou, ale jsou za to ochotni i zaplatit vice nez za obdobny standardni model auta.
Jinak ta paralela s telefony - rekl bych ze VW dela prave ty kroky nutne k tomu, aby mohl prodavat ty "telefony pro miliony lidi" za par let, misto aby prodava predrazene polopouzitelne nedodelky....

Obrázek uživatele spetak

Těch pár let se mu může setsakramentsky vymstít.
Tady víc než kde jinde platí:
"Kdo chvíli stál ....."

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ted konci 2018, tzn VW chce prijit s prvnimi za cca rok a pul. Dneska nikdo auta, jako slibuje VW nedela, a do toho rok a pul jich zas tolik asi nikdo na trh nedoda...
To ze se do te doby proda par tisic hyndaiu jim asi nijak neublizi...
Znas ten pribeh o dvou podnikatelich, ktere si obec "najala" aby zajistili do obce dopravu vody? Jeden hned zacal vodu nosit ve vedrech, vydelal nejake penize od prvniho dne, lidi ho meli radi. O druhem chvili nikdo neslysel, pak prisel s partou a technikou, a postavil vodovod a lidem dal vodu mnohem levneji, ten prvni samozrejme zkrachoval...

Jenže v tomto případě Tesla již přivedla vodovod do prvních částí obce, zatímco Hyundai vozí cisterny a VW slibuje nosit za 2 roky vodu ve vědrech.

Obrázek uživatele spetak

Jo jo, tu znám. Znám jich víc. Ale není tady jenom Hyundai.
Koneckonců ukázaná platí. A pokud to dotáhnou, přece dobře pro nás pro všechny.
Nejsem zaslepenec ani fanatik jako mnozí zdejší přispěvatelé. A pokud VW vyrobí slušné EV, není důvod o něm neuvažovat jako o dalším autě.

Obrázek uživatele spetak

Tos tomu Bobane nasadil korunu. Jen aby se jim ta raketa alespoň odlepila od země.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohli jsme vám dát elektromobil s dobrým dojezdem za rozumnou cenu, ale my jsme řekli NE!
Váš výrobce čistých dieselů koncern Volkswagen.

.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jasně, nebo je taky mohli rovnou rozdávat, že?

Obrázek uživatele Radovan

Nic jsi nepochopil Ivánku, nic jsi nepochopil, děl dědeček Hříbeček v pohádce Mrazík. A v reklamě Vodafone se objevilo právě to proslulé: "Mohli jsme Vám dát...…, ale my jsme si řekli NE! Když ….., tak pro všechny!" http://www.tvspoty.cz/vodafone-vanoce-falesni-sobi/ O tom byl ten příspěvek.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW musel celou dobu vydělávat a stavět kvanta nových továren v Číně. A teď bude muset dál vydělávat a náročně předělávat velkou část svých operací a dodavatelů v EU.
To není jak Tesla, co si může dovolit neustále mnohaleté ztráty, má jen 2 továrny a na dodavatele kašle nebo se je dokonce snaží vydírat o zpětné slevy.

Obrázek uživatele Radovan

A to má být obhajoba nebo omluva, že celou tu dobu vyvíjel podvodné SW a zasíral planetu sajrajtem, takže neměl čas na čistou a tichou elektormobilitu? Dokonce až tak moc, že se vykašlal i na zákazníka typu Deutsche Post? Si děláte legraci, že?

Tesla si může dovolit mnohaleté ztráty, protože neustále investuje do svého rozvoje. Co vydělá, jde tam plus další investice od investorů a akcionářů. Dodavatelé s ní párkrát vyběhli, tak se snaží o vnitřní řetězec, ale to Vám je asi zbytečné vykládat.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Kašalním na dodavatele, jejich vydíráním, manipulací někdy dokonce i likvidací jsou naopak proslulí hlavně dinosauři.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Ty ještě popíšou hory papíru než se něco stane :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rovnako ako u teba ty fekalny odpad co sa tyka tvojho vozenia na starom kybli :-D

Pozlatit si kliku u svýho maďarskýho fekálu ty žumpojede, ať si aspoň v něčem originální. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Největší pohádkáři. Neustále to odkládají, jako když čekají, že se něco stane a oni to nemebudou muset vyrábět. Toto jsem našel jenom během krátkého hledání z let minulých : Volkswagen chce, aby v roce 2018 tvořila elektrická auta přibližně 3 % jeho prodejů. Zároveň si klade za cíl prodat ten rok přes 10 milionů aut celkem, takže to znamená asi 300 000 elektrických aut.

Obrázek uživatele Radovan

Jo, jo. S archivem v podobě internetu mají koncernoví lháři smůlu. Předtím jsme museli hledat v knihovně po časopisech, teď je nachytá novinář už v průběhu tiskovky pohodlně jen s chytrým mobilem v ruce. Tedy když chce, což zrovna u těch oslavných velkohubých článků a prezentací napříč médii jaksi nevidno.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

To budou P.R. Ale to je vám asi jasné.

Obrázek uživatele Radovan

Kde jsou všichni ti chytráci, co obviňují stále dokola Radovana z jeho chorobné zaujatosti vůči koncernu VW? Radovan jen nemá rád lháře, notorické lháře, dokola opakující jak jsou eko, náskok díky technice a elektromobily zaplavují svět. Radovan chce činy, ne letité kecy.
Schovejte si tenhle článek na rok 2019, kdy se od VW dozvíme o posunu prodeje spíše na rok 2021 z nynějších 2020. A ona čtvrtina elektrizovaných vozidel z celkové produkce (tedy včetně HEV a PHEV, jak to s oblibou počítají) se nebude konat 2025, ale 2030, ne-li později.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Koncern VW má pořád velmi slušné prodeje a zisky. Chtějí si to co nejlíp načasovat bez ohledu na další okolnosti. Připomíná mi to nějaky thriller, kde najatý vrah říká: "Neber si to osobně, je to prostě byznys." :+)

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V marketingu v Bostonské matici se tomu říká přechod z “dvojné krávy” na “bídného psa” ....

Termín bostonská matice je mi poněkud neznámý, nechci to hledat, ale "prašivý pes", to už jsem slyšel od ředitele jedné společnosti, který hodnotil naše produkty z hlediska profitability. :-) Hádejte, jak jsem dopadl?

---

hariprasad

Tak jako cíl 150.000ks je fakt hodně smutný. Docílí toho snadno: dají tomu šílenou cenu (tak mega) pro ten nejslabší dojezd.

Prosím odpusťte mi tuhle vulgaritu. Tomhunle říkám POŘÁDNÝ KOPANEC DO PRDELE. Díky VW. Vidíme jak dobře to se světem myslíte. Ale co bychom čekali od bandy podvodníků.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já Vám pořád nevím. By museli dát cenu tak 600/700 tis za auto se 48kWh baterkou v roce 2020. Když dneska za mego se začínají prodávat 64kWh a to jsme pořád ještě v roce 2018!
Jinak nevidím důvod si ten jejich elektromobil koupit. Pravda je, že mě se VW nikdy moc nelíbil, takže se pravděpodobně nestanu jejich zákazníkem ani po roce 2020.

Jezdím starším Passatem a ve srovnání s Fordem (S-max) je to pro mne vítěz. I moje stará Fabia mi přijde dobře udělaná. Více srovnávat nemohu. Ale teď už vidím, že třeba Hyundai bude mít dostupný (možná i ojetý) BEV dříve než VW. A nové zkušenosti se nebráním.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na druhou stranu u nás je typický zákazník spíše firma s fleetem a těm se dá prodat spousta věcí, když za to zodpovědná osoba dostane pořádný bonus :/.

Obrázek uživatele Radovan

Ano. Podle našich poznatků je to o té běžné malé korupci ve většině fleetů, na firmách i ve státních institucích. A nejde je o slevy na množství, bonus zodpovědné osobě třeba v používání půjčeného vozu za hubičku jí nebo příbuznému, ale berou tam všichni. Počínaje praktickými reklamními dárečky nemalé hodnoty všem uživatelům, přes malou domů v podobě zdarma myčky, servisu, náhradních dílů, spotřebních věcí až po nenápadně mizející palivo.
Vysvětlete těm lidem, proč by měli jít do jiné platformy, kterou elektromobilita je, když z toho budou mít jen samé ztráty.....
Že bude mít firma/instituce menší náklady a všichni čistý vzduch a ticho? Odpověď je v hlášce ze známého filmu: "Na to Ti sere Bílý Tesák." :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

VW bude vyrabet jen to, co je nutne na kompenzaci CO2 na pozadovanych 95gCO2/km. Vic ani tuk. A drive take ne, nez bude platit ten novy limit. Nakopat je tam kde to nejvic boli. Lzou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlavní problém je, že v Německu se s drahou elektřinou a benzínem zdaněným podobně jak v chudém Česku elektroauta prostě masově vůbec nevyplatí.
Jediné, co jim tam může rychle zajistit masivní prodeje, je zákaz vjezdu do měst fosilům.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

si uvědom, že v DE má řádově větší procento ovčanů FVE na střeše (neproběhla tam taková veřejná mediální masáž ČEZu jako u nás po roce 2010) Takže na drahou elektřinu Ti tam každý klade trus. Prostě má tu svou z FVE a lipa. Podívej se na prodej ojetých elektromobilů na mobile.de a srovnej to s ČR. Oni rozhodně nejsou sto let za orangutanem. Oni ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tady nejde o nějaký vyplácení, veřejný zdraví má vyšší prioritu tak se to prostě nařídí a hotovo. Póvl civilisti se podřídí tečka :)

Ono se to nakonec i vyplatí. Jaksi mrtví toho moc nenajezdí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já vám nějak nevím konzerva toho tolik nakecala že to má provařený na hooodně dlouho. A když si představím týýý spousty práce s novou platformou, těch nástrojů, předělat celý fabriky, všem manenažerům přeprogramovat mozky páč vyhodit se to díky politice nedá, víc makat jako študáci v tesle nebudou, ted nebudou elkáry tolik sypat jako autopopelnice a zároveň to má nadále živit ten konzerví ansábl v plný výši včetně prémií.... Slyšel jsem že ty jejich investice jsou pořát pár drobných a mluvil už někdo vůbec o baterkách??? Váte jak těžko zvedala produkci Tesla co nemohla tak jak asi VW co chtě nechtě nechce :))
Takže joo možná uvedou vižn 2020 na který zas jen vižn, ale armáda nebude následovat hned, ale pozvolný vzestup produkce 2021,2022,2023,2024,2025-2035-2045 dle dohody s vládou. To je tutovka soudluzi ;)

No a to je teda k PRDU,
páč soudluzi z NSR
kde se s elkárou NeSeRou
dělaji velkou CHYBU :)))))))))))))))))))))

fxstreet.cz/zpravodajstvi-99061.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono je to jen otázka ceny za emise.

Pokud skutečně bude požadována flotilový průměr z prodaných vozů na 95 gramů, tak v 10ti miliónech prodaných aut musí mít milión EV.

Pokud to mít nebudou, budou muset zdražit cenu spalovacích aut o tu pokutu. Přepočet podle dneška - čechy 2017, průměr CO2 je 127g CO2 na km. Takže pokud by to bylo na 95 gramů, je to 32gramů navíc krát 95Eur => 3040 Eur na auto. Průměrné zvýšení ceny auta by dělalo 3000Eur.

Něco se dá udělat snížením spotřeby - ale lidé si slabá auta nějak nechtějí kupovat - takže pokud se podaří u spalovacích aut na průměr 110 gramů v roce 2020, pořád jim bude 15 gramů chybět - ale 10% čistých EV v prodeji jim to na těch 95 gramů dá

Navíc od roku 2020 s přechodem na limit 95g/km CO2 opět začnou platit tzv. superkredity, tzn. za každé prodané vozidlo s emisemi pod 50g/km CO2 se jim do fleetu započítají dvě. Ty superkredity pak budou v dalších letech klesat.

Na stránkách komise EU je to celkem logicky vysvětleno

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta fotka toho cehosi bez skeletu je asi nejakeho spalovaku ci hybridu. To nemuze mit s BEV nic spolecneho, vzdyt pres to a pres hauptnu nebude videt na silnici. Ach jo.
Ten koncept "Inside the..." je to prave slivkove toho, jak by to mohlo v BEV vypadat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mýlíš se.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A napises v cem? Psal jsem o dvou vecech. Dik.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když to nerozepisuju, tak samozřejmě myslím ve všem.

Ten obrázek je starý koncept, a ta fotka je už konečná produkční verze nejmodernějšího masového elektromobilního podvozku, která ukazuje, že hlavní výhodou bude vynikající tepelný manažment a standartizace zachovávající levné náhradní díly a opravy na rozdíl od v těchto oblastech hyperpředražené Tesly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla je něco nového čím se mohou lidé několik let lišit. Proto logicky obchodník necílil na nízkonákladovou cílovou skupinu. Prostě si holt nechávají zaplatit fabriku za prachy lidí, kteří na to mají a stojí jim těch pár let vyjimečnosti za tu investici. Tak v době kapitalismu a tržního prostředí prosím Tě nehraj na city, že by jsi rád patřil za pár šupů mezi pracháče. Prostě se smiř s realitou. Ušetříš fůru nervů a budeš mít více kamarádů, kteří Tě budou mít opravdu rádi, ne jen ty Tvý řeči kterými hypertrofuješ své ego ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není pravda.
Teslu 3 si už kupují i kvanta čistých nadšenců, co tolik peněz zase němají, a počítali jen s velkým jednorázovým výdajem a pak levným provozem.
A ti se teď začínají už po pár měsících ozývat, že pojištění na Teslu 3 je stejně drahé jako na Porsche, a až takový nepojištění začnou platit i první opravy, tak se kvikot ošizených věřících ještě zmnohonásobí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže čistá elektroauta by měly vyrábět 2020 továrny Audi-Brusel, VW-Cvikov, VW-Bratislava, Porsche-někde a Škoda-Mladá Boleslav.
To by mohlo do pár let dosáhnou kapacity zhruba 1 milion ročně v EU. Další milion ročně asi bude mít koncern v Číně.

Tesla i přez všechny ty příšerně obří peníze nalité do jejích předražených akcií bude dodávat světově nejvíc elektroaut jen něco přez 2 roky (2. pol 2018 - 2020) a pak bude mít postupně už jen poloviční kapacity půl milionu v USA a podobně v Číně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha, takže celý svět bude stavět jen Tesla se zasekne na půl mega. Inu logiku tomu nelze upřít. Jen dále milý PR pracovníku FaultCVágnu. Blafuješ

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla potřebuje na stavbu nové továrny a plné zaučení nových lidí tak 5 let.
Na vnitřní rekonstrukci středně staré továrny potřebuje běžná automobilka max 2 roky, a dělníky už má a nejspíš jich bude pro elektra potřebovat spíš míň.

Obrázek uživatele Radovan

Že to zatím žádná z dinosauřích automobilek za posledních 10 let nepředvedla, když je to tak jednoduché....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

blockchain

*facepalm*

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zrovna na průběžné každoměsíční placení nabíjení (vyřazené spekulativní hromadění) je block chain ideální, když k tomu máš i možnost přirozené protihackerské kontroly kamerovým záznamem aut s SPZ u veřejné nabíječky.

Obrázek uživatele spetak

No budeme jim a vlastně i nám držet palce.
Ale faaakt bomba je, že už TEĎ (AKTUÁLNĚ) je možné platit nabíjení jejich EV skrze RFID !!!!

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil