Volkswagen plánuje vyrábět ve Wolfsburgu 1 milion vozidel ročně

redakce - 20 Srpen 2018

Volkswagen v budoucnosti zvýší objem výroby ve svém hlavním závodě ve Wolfsburgu na cca jeden milion vozidel ročně. Tento krok přinese vyšší produktivitu a lepší vytíženost výrobních závodů.auto výroba Volkswagen Golf ve Wolfsburgu

Nový Volkswagen Golf se bude vyrábět už výhradně jen v továrně ve Wolfsburgu.
foto: Volkswagen

V rámci realizace dohody pro zajištění budoucnosti dojde k soustředění výroby modelu Golf do jednoho výrobního závodu. S příchodem modelu Golf 8 bude ukončena výroba této modelové řady ve výrobních závodech Cvikov a Puebla a rozšířena výroba v hlavním závodě Wolfsburg.

V něm se bude vyrábět také nový SEAT Tarraco. Dr. Andreas Tostmann, člen představenstva značky Volkswagen, odpovědný za výrobu a logistiku, k tomu říká: „Na základě dohody plánujeme zvýšit produktivitu ve všech německých závodech do roku 2020 o 25 %. Volkswagen musí vynakládat další úsilí, aby si zachoval konkurenceschopnost, zejména pro období po roce 2020.“

Oddělení výroby značky Volkswagen definovalo novou výrobní strategii, jejímž cílem je další zvyšování efektivity výroby. K její realizaci jsou nyní přijímána opatření v osmi oblastech. Hlavní pozornost je i nadále zaměřena na výrazné zjednodušování výroby a její standardizaci v rámci globální výrobní sítě.

K tomu patří také vytváření jednotných struktur ve všech výrobních závodech Volkswagen na základě vzájemně porovnatelných ukazatelů. Všechny závody se budou ještě intenzivněji soustředit na optimalizaci výrobních procesů, aniž by tím byla ohrožena vynikající kvalita produktů značky Volkswagen.

„Kompetentní výrobní síť, která je lídrem v globálním měřítku, je jedním z největších faktorů pro zvyšování hodnoty koncernu Volkswagen,“ vysvětluje Dr. Andreas Tostmann. „Značka Volkswagen učinila v uplynulých letech velké pokroky. Jsme na správné cestě. V rámci automobilového průmyslu jsme nyní průměr, proto chceme pokračovat v dalších optimalizacích, abychom patřili mezi nejlepší v našem odvětví.“

Značka Volkswagen zveřejní na konci září 2018 pilíře své nové výrobní strategie „Transform.Together“ společně s podrobnějšími informacemi o plánovaných opatřeních v jednotlivých oblastech.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Až se ve Wolfsburgu budou vyrábět Tesly, tak je požádám (VW), jestli by mi jednu nekoupili a nedarovali. :-)

---

hariprasad

Hybrid to je hlásná trouba koncernu a jeho spalovacích popelnic.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady zase nějaká Muskova nadržená ovce netuší, že levné elektroauto je dostupné už dnes ve formě e-Golfu.
A místo toho zase další rok čeká na TM3, který se jakožto Kalifornská splácanina rozpadá i v normálním větším evropském dešti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nazvat egolf levnym autem je vtip.
Vzdyt rozdil v cene od klasiky je 150 procent navic.
Nekde v historii hybridu se dokonce pocitalo jakou marzi si na tom VW nasadil aby si nekonkuroval a byl pokud mozno neprodejny.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nazvat egolf levnym autem je vtip.
Vzdyt rozdil v cene od klasiky je 150 procent navic.
Nekde v historii hybridu se dokonce pocitalo jakou marzi si na tom VW nasadil aby si nekonkuroval a byl pokud mozno neprodejny.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

E-Golf je na US trhu o 15% levnější než Tesla 3. Obávám se, že až se dostane Tesla 3 na trh v EU, bude to procento minimálně 2x vyšší.
Máš dnes možnost si koupit plně vybaveného E-Golfa 100kW a jednoho Golfa 1,0 TSI za cenu jedné Tesly 3.
Dvě reálná auta za cenu jedné Tesly, která stále není na EU trhu dostupná.

Včil mudruj. Auto pro sebe a pro manželku, jedno s neomezeným dojezdem a druhé pro radost. Tož kterou volbu si zvolíš?? Já jdu do Golfů.
Servis dostupný,náhradní díly dostupné. Nikdo ti to nebude závidět, nikdo ti u Golfa nebude stát a fotit se s ním.

Naivko, na e-Golfa se v Americe čeká až přes rok, (to vyplivla zájemcům jejich US webovka) a za druhé e-Golfa si koupíš pouze v 11ti CARB státech, takže tůdle nůdle. Takže ten veleslavnej VW e-Golf je v Americe jen těžkej compliance car. Vůbec nemaj zájem to tam prodávat a za letošek střelili zatím stova 800 kousků :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele M.Krupka

Na Teslu 3 se čeká kratší dobu? Volkswagen má na US trhu jiné starosti s výkupem TDI vozů. Trumpelín hrozí clem. Volkswagen má v US dnes špatnou pověst. V EU se na E-Golfa čeká 8měsíců.
Technicky vzato můžeš si je tady objednat a dovézt je tam sám a využít díru na trhu. Sežeň přes Internet závazné objednávky na 5000-500000ks a zavedou ve fabrice další směnu. :-) Pokud neumí dealeři prodávat E-Golfy, můžeš to zkusit sám. Divil bych se, že by se Volkswagen branil spolupráci, pokud mu přinese někdo kšeft.

Nevím jak dlouho se čeká na M3, ale jak už zde někdo uvedl je to prý asi jenom 3 měsíce. To si jako chtěl dodacíma lhůtama Tezly omluvit dlouhý dodací lhůty Volkswagenu? ;-)
A to ještě nevíš že ten dinosaurskej e-Golfík (ač je to nejpovedenější předělávka spalováku vůbec) se nabízí pouze v 11 CARB státech USA a pokud si z jinýho ze zbyvajících 40 státu USA tak máš prostě smolíka protože ti nevybavěj financování a na servisy budeš muset jezdit k nim což je trochu kách. V Americe si fakt málokdo kupuje auto za svoje prachy. 107 milionů Američanů má auto koupený na půjčku (včetně vojetin) takže se jim na to běžnej John Doe pěkně vykašle :)))
Model 3 se nabízí ve všech 50ti +1 státech USA a i v Kanadě.
VW dealer v Chicagu v životě neviděl e-Golfa na živo a myslím, že po tom ani 2x netouží. True story.
VW je určitě schopen vyrobit dost elektroaut, ale
1. musí chtít nebo k tomu musí být donucen (třeba dízlgejtem)
2. musí si to naplánovat
3. musí někde splašit hromadu baterek

VW si to teda z donucení naplánoval, ale až na rok 2020. Rozhodně nepočítej, že se teď s výrobou e-Golfů přetrhne. U VW se dokáže přetrhnout zatím jenom pírár oddělení. :))

Mě se VW ID dizajnově líbí 100x víc než Tesla, bohužel je pro mě malý a bude mít nejspíš všechny necnosti dinosaurskejch aut včetně nezájmu o propojenou hustou infrastrukturu bezstarostnejch rychlonabíječek o kterých nemluví ani jejich veleaktivní píár. Takže tak.

Tady si zkus e-Golfa nakonfigurovat.
http://www.vw.com/models/e-golf/trims/2017/se/edit/tab/summary/

Když tam vložíš třeba Čikágský PSČ (ZIP) 60018, tak to to vyplivne toto :))))

"Inventory near you

60018 Change your ZIP code

Sorry, the e-Golf will be available only at participating dealers in California, Connecticut, Maine, Maryland, Massachusetts, New Jersey, New York, Oregon, Rhode Island, Vermont, and Washington, DC."
chachacha

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele M.Krupka

A jak available je E-Golf v ČR?? Evidentně jsi to nezkoušel. Nebude problém i u prodejce?? Nemusí k tomu vyškolit servis? Nestojí ho to peníze? Nemusí k tomu mít diagnostiku, software? Nestojí tohle peníze?
Když o něco nebudou mít zákazníci zájem, budeš to držet skladem? Utopíš v tom milión korun, nebo pojedeš ve stálé stejných zajetých kolejích?

VW dealer v Chicagu v životě neviděl e-Golfa na živo a myslím, že po tom ani 2x netouží?
Podobné to bude i v ČR. Proč asi?

Tohle řekl mimo záznam představitel jedné automobilky: „Bez elektromobilů nejdou splnit stále přísnější emisní limity. My umíme takové auto vyrobit, ale už nemůžeme řešit, jak si mají lidé taková auta kupovat a kde je nabíjet. Když po nás úředníci něco chtějí, musejí pro to vytvořit podmínky.“

Kdybych si měl kupovat dnes E-Golfa, jedu pro něj do Drážďan.
Pro američany to asi není nejlepší řešení, ale je dost podobné tomu mému s dostupností TM3. Osobně těm třem měsícům čekací doby moc nevěřím.

Čéče seš normální? Proč bych měl zkoušet dostupnost v EÚ, když MK řešil americký trhu a já na to reagoval? Ty ses k tomu přichomejt se svým whataboutismem, začal řešit dostupnost M3 a zkoušel se tím omluvit realitu ne-dostupnosti VW e-Golfu v USA. Sleduj trochu tok diskuze :)))) Stejně tak je mi celkem šumafuk jaká je teď dostupnost TM3. Mimochodem je to údajně ještě méně, asi 1-2 měsíce jak zde někdo zmínil. Věřit můžeš akorát tak v boha. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mimo záznam - pokud neumí vyrobit a prodat automobily splňující limity tak je to jednoduché. Zavřít bránu a věnovat se něčemu čemu rozumějí, nebo se nechat zaměstnat u někoho kdo to umí. Prostě si musí i majitelé firem uvědomit, že pokud jsou neschopní držet krok s potřebami lidstva, tak jim na jejich děngy tak nějak z vysoka ..... .

Obrázek uživatele M.Krupka

Doporučuji zavřít se garáži s nastartovaným spalovacím vozem nejlépe made in USA. Pak si stejný test zkuste s evropským vozem. Porovnejte to a můžete nám zde udělat přednášku o emisních limitech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nechápu proč by se měl zavírat do garáže?! Obhajoval snad někoho emisní limity, nebo snad že v EU jsou přísnější limity?!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a proč asi píši že když to neumí dělat a neumí prodat elektromobily, tak ať jdou žrát seno? Čemu jsi na tom co jsem napsal nerozuměl? Stačí se zeptat. Emise z elektromobilů jsou stejné jako z mobilních telefonů. Klidně se s nimi zavřu v pokoji.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobijeckovy PR jim dela Ionity, budovana sit s 20 stanicemi do konce roku 2017, 200 do konce roku 2018 a 400 do roku 2020. Aktualne jich maji 7, coz zaseva zrnko pochybnosti, zda tech 20 do konce lonskeho roku stihnou ;-) a zda se daji jejich plany brat vazne, kazdopadne jako o spolecne siti nekolika evropskych automobilek o sobe davaji casto slyset.

Když se musí spojit 5 největších evropskejch autodinosaurů, kterejm muselo přispět EÚ (pochybuju, že by bez toho vůbec začali) aby někdy vybudovali pár nabíječek u kterých vůbec není jasný jak budou propojený s auty a jak bezstarostný a drahý bude placení, tak je to zatím jen dost smutný oproti tomu co stihla udělat sama Tesla.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tezko rict, Ionity se zameruje na PR formou clanku o tom, ze nekde neco otevreli, ze testuji 450kW dobijeni, po deviti mesicich slavnostne spustili mapu ... na takove nepodstatnosti, jako je cena nebo zpusob placeni zatim nedoslo. Nicmene z vyjadreni Porsche vime, ze to nebude zadna lace, dobijeni ma byt podobne nakladne jako tankovani benzinu. Uvidime, prvni auta, na ktera je tato sit nabijecek zacilena by mela prijit snad uz nekdy koncem pristiho roku, do te doby snad nejake info bude a take bude zrejmejsi, jesli je ten projekt spise k placi nebo k smichu.

Dobré připomínky. Podle všeho Ionity jde výstavba sítě zatím velmi pomalu. Nicméně stanice již nabíjí a jsou vybaveny terminály bezkontaktních platebních karet. a z tohoto videa je vidět že zatím jsou k dispozici zdarma.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, vypada to pravdepodobne. V clanku na Ecomento de z 9. cervence se pise, ze na prvnich 6 nabijeckach bude zatim mozne dobijet zdarma a CEO Ionity Hajesch k tomu dodal: “Wir werden unser Preismodell präsentieren, wenn die Zeit dafür reif ist.” Coz se da prelozit jako: "Predstavime nas cenovy plan, az k tomu nastane spravny cas."

Dik za video diky nemu me napadlo, ze mozna bude lepsi hledat info v nemcine, i kdyz ji moc nerozumim.

Kazdopadne uz jsem nekde narazil na jejich webovou aplikaci, ktera ma umet vyhledavani stanic, volnych stojanu a mozna i rezervaci nebo platby, zatim vsak nefunguje, mozna je to jeden z duvodu, proc zatim neni nabijeni zpoplatneno, i kdyz z poznamek k otevirani prvnich stanic to vypadalo, ze puvodne mel byt bezplatny provoz mnohem kratsi.
17. April 2018 - A61 Brohltal Ost: bis zum 31. Mai 2018 kostenfrei laden (bezplatne dobijeni az do 31. kvetna 2018)
24. Mai 2018 - A61 Brohltal West: ... das Laden in den ersten Wochen nach Inbetriebnahme kostenfrei ist (dobijeni je bezplatne v prvnich tydnech).

Při objednávce dnes můžete mít TM3 v USA za 1-2 měsíce (plně vybavená Performance verze za $80000), do konce roku ostatní nabízené verze (LR a AWD LR), verze se standardní baterií pak zhruba za rok.
Jinak nevím, jestli by Kuk zvládl získat závazné objednávky na 500 tisíc e-Golfů, když by poslední dodávky byly zhruba za 20 let i s další směnou navíc :-D

Obrázek uživatele M.Krupka

Pokud mám dát za TM3 80000$ pak v porovnání je E-Golf dostupné lidové vozidlo za lidovou cenu. A o tom byla řeč. Já si osobně myslím, že pro Volkswagen není problém vyrobit půl milionu aut. Problém je jen prodat. Veškerý obchod s EV záleží na politice dodací a různých pobídek. Výroba aut není pizzerie, kam přijdete a on tam kuchař na počkání něco vytvoří z dvaceti dostupných ingrediencí.

Když není problém vyrobit, ale prodat, proč je tedy čekací lhůta na e-Golfa 8 měsíců a ne pár týdnů?

Obrázek uživatele M.Krupka

V podstatě je to problém plánování výroby. Dnes VW děla EV auta pouze na zakázku. Nic nikdo nedrží skladem(až na pár prodejců), kteří si je objednávají a pak jim tam třeba tři roky stojí(Carpoint Karlovy Vary). Auta nejsou rohlíky. Většina lidí má na auta různé požadavky, barva, sedačky, vybavení..... atd. Takže pokud si vyberete červené sedačky, zadají je do výroby sedaček a tam je někdo šije až po objednávce. EV téměř nikdo nedrží skladem a ten kdo je drží má problém, že mu tam stojí a zabírají místo i peníze. Prodejce prodá mnohonásobně více Golfů TSI, než se mu podaří prodat jednoho E-Golfa, tudíž není moc zájem je držet skladem. Podívejte se na německé stránky prodejců aut, tam najdete E-Golfů relativně dost. 80% E-Golfů jde do Norska. Pokud tam zítra někdo změní zákony,bude dodací lhůta kratší a až přestanou chodit objednávky, výrobu zastaví úplně a začnou vyrábět na té lince jiné vozy o které je zájem. Volkswagen je globální výrobce aut a EV jsou pro něj okrajovou záležitostí. Lidí zaměstnanců má hromadu a nelze jim dávat práci na 10dní dopředu.V Německu zabíjí EV rychlostní limity na dálnicích, tam jste prostě louda. V ČR zabíjí EV cena, kdy normálním lidem nevysvětlíte, že tohle bílé jezdi na benzín a stojí 360tis. A tohle vedle je taky bílé, ale na elektřinu a stojí skoro 3x víc a ujede jen 200km. Vždyť většina těch lidí ani nikdy neviděla nabíjecí stanici a ani netuší kde jí má hledat a u paneláku zásuvky nejsou. Leckde to netuší ani prodejce. Zkuste se nějakého zeptat. Celý byznys s EV je založen na zákonech. V Kalifornii výrobci musí nabízet vůz na alternativní pohon. V EU počítáme flotilové emise a za nadměrné pokutujeme čímž je nutíme dělat EV. Norsko má nadbytek elektřiny z vody a ropu raději výhodně prodají, než zbytečně levně prodávat elektřinu a tak podporují EV. Mimochodem doporučuji navštívit výrobu E-Golfů v Německu a pak pár německých měst ideálně Magdeburg. Tam zjistíte, že Německo obrovským způsobem bojuje s nedostatkem lidí a pracovníků. V tom Magdeburgu pochopíte, proč ta paní Merkel tahá do Evropy lidi z Afriky. To je ale už nad rámec dotazu. Svět prostě není jen černobílý.

Navíc Petr původně psal o e-Golfu jako o "levném elektroautu", nikoli o levném autu - to je docela rozdíl. Čili jde o srovnání v rámci segmentu EV, nikoli o srovnání s klasickými auty, takže těch Omegových 150% navíc je ve smyslu původního příspěvku naprosto irelevantní.

---

Nissan Leaf 24kWh, 196.000 km

Obrázek uživatele M.Krupka

Pojem "levné auto" vidí jinak Petr Kellner, jinak Lionel Messi a jinak Pavel Vonásek skladník jednoho nejmenovaného obchodu.

Řeč byla o levném elektroautu, nikoli o levném autu. Elektroauto je a ještě dlouho bude jiná kategorie než klasické auto. Problém je v tom, že to spousta lidí pořád nedokáže pochopit.

---

Nissan Leaf 24kWh, 196.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

E-Golf je levné elektroauto :))) Na čom frčíš, že máš z toho také halušky :DDD ??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady zase nějaká Merklovvic nadržená ofce netuší, že levná elektrokonzerva e-Golf je maloseriová srandakára to aby se neřeklo že konzerva nedělá elektromobily i když všichni na celým světě dávno víme, že je ve skutečnosti dělat ani nechce ;)

Klídek, příště bude zase něco o elektromobilitě.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je marný, hořčík se už tak dehonestoval, že i kdyby teslu blahoslavil flastr na ksichtě mu už zůstane ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neviem ci ste to Vy co tu stale na redaktora nieco vypisuje, ale nerozumiem Vam. Preco vlastne chodite na hybrid.cz a stale vytvarate nove a nove negativne komentare proti redaktorovi. Nam sa hybrid.cz paci, teda aspom mne osobne ano a nemyslim, ze som sam...
Aj ked viem, ze tento komentar nepomoze tomu aby ste prestal, rozhodol som sa ho napisat. S pozdravom Peter

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele von tomu nejspíč už dávno nešéfuje, ty sračkoidní reklamní články vycházejí s podpisem redakce a to nejspíš v časech když se velkej šéf válí pod stolelem zhulenej jak mužik to když si uvědomí jakýmu konzervímu bratru hybrid upsal ;)
Jo a jesi chceš blahoslavit fosilní konzervy tak táhni na auto.cz a nevotravuj tady elektromobilisty a tesláky ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kdo má jednu z 700.000 autopopelnic Tiguan-wagen a Touran-wagen fofrujte do servisu ;) stahovačka zaprodanci ;))))))

investicniweb.cz/news-volkswagen-stahuje-k-oprave-700-000-vozu-modelu-tiguan-a-touran/

off

Jak předělat ruskou OKU ze spalováku na elektro v jednom videu.
https://www.youtube.com/watch?v=-5amE5HVy08

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No paráda. Takže si na hybrid.cz počteme o tom, kolik VW vyrobí čmoudů. Bravo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jesltliže se ve Wolfsburgu budou vyrábět veškeré Golfy tak se tam budou vyrábět i plug-in Golfy a e-Golfy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hořčák fandit fosilům sou tam many ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Praha má tři nové chytré lampy. Dobijí i elektromobil

fzone.cz/clanky/praha-ma-tri-nove-chytre-lampy-dobiji-i-elektromobil-344

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

takhle vypadá parádně napsaná zpráva s fotodokumentací, ne jako trapný hybridí písmenka z wolfsburg :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

NEZAJIMÁ NÁS PROVAŘENÁ KONZERVA HOŘČÍK JASNÝ :)))

Investorský magazín: Expertní burzovní jízda Teslou

investicniweb.cz/video-investorsky-magazin-expertni-jizda-teslou-s/

VW ma dnes asi jine problemy nez kolik kde vyrobi Golfu. Konkretne je predseda predstavenstva na musce vysetrovatelu s diselgate. Diess ten podvod vedel mnohem drive nez tvrdi. Asi bude take balit kufry :-)
A 1 milion spalovacich rakovin si muzou strcit do .... (nepublikovatelny vyraz).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aneb vyvrácení teorií globálních kapitalistů, že obří továrna může být jen u obřího města, kde je dost volných obyvatel v dojezdové vzdálenosti, aby mohli v případě stávek nahradit alespoň polovinu dělníků továrny.
Kvůli čemuž preferovali i to globální rozsévání nových továren na zelené louce do maximální velikosti 500 zaměstnanců i na místech bez průmyslové tradice, které teď sfouknou centralizované rychle robotizované továrny v oblastech s tradičně nejkvalitnějšími technickými pracovníky.

O tom že tam ta fabrika bude rozhodl Hitler a taky nechal udělat architektonickej návrh a model. Pak samozřejmě s Ferdinandem Porše položil základovej kámen. Vše nejspíš za státní prachy.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je úplně jedno, důležité je dlouhodobé prověření časem, že se dá špičkový průmysl nepřerušovaně provozovat i u pouhých městeček s venkovským okolím.

Tobě je jedno úplně všechno.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Až budeme vyrábět 1 mld. aut ročně, kde budeme bydlet? Jsem zvědav zda se dožiji kolapsu téhle šílené společnosti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To musíte říct i Elonovi. Ten taky chrlí teď už 5000 popelnic modelu 3 týdně. Sice jsou na elektřinu, ale místo na bydlení zabírají úplně stejně jako ty fosilní polelnice.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak to prr hošánku, Elon chrlí elkáry. Autopopelnice s laufem fprdeli a vnitřnostma bordelizovanýma popelem chrlí autodebilky nikoli Tesla ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Argument byl, že auta zabírají místo a že za chvilku tímto tempem nebudeme mít kde bydlet. A na to jsem reagoval... protože elektrická popelnice zabírá stejné místo jako fosilní popelnice, takže v tomto ohledu si nemají co vyčítat :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolaps nastane za 5 let, když se rychle sníží počet prodávaných nových aut o zhruba polovinu rozšířením automatických taxíků, ale to akorát znamená, že masově zaniknou menší a málo efektivní továrny na auta, a ti co chtějí přežít musí efektivitu výroby maximálně navýšit.
Taky těch pět let ještě může poptávka po osobních autech díky Číně a Indii růst klidně o 20%.

Tohle je ten lepší konec. Ale já jsem větší pesimista.

toho by som sa nebál.
stane sa to, čo vždy - až sa vyčerpajú všetky "nerozumné" riešenia, tak prikročíme k tým rozumným (orientácia na hromadnú dopravu a zdieľanie aut).

Jedine že by som sa mýlil :-D

Ten milion vypada jako obrovske cislo, ale podle cisel z netu se jen v Evrope prodalo v roce 2016 15mil novych aut. Takze pro zachovani stavajiciho stavu v souctu nekde existuje 15 takovych tovaren.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Právě že ne.
Drtivá většina autotováren světa byla stavěna daleko menších na 50-300 tisíc vozů ročně.

Myslím, že tahle společnost si musí řádně nabít držku. Nic jiného už nezabírá. Lidi jsou sobci a nic nechtějí řešit.

Vsichni by omezovali, ale jen za podminky, ze jich se to nedotkne a tu TM3 si budou moct koupit? ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Erycu, jděte se svými předpoklady už do prdele.

Je treba si vybrat. Bud chci, aby individualni doprava frcela
(napr. "Vložil/a sany, Po, 2018-08-20 13:28 Doufám, že ty jete iPace se budou brzy prodávat za 10% původní ceny. :-)")
nebo je to hrozne zlo a nechci to. Nejde mit oboji a nebyt pokrytec.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Jsem rád, že jste ustál moji vulgaritu.
K tématu: dokud bude společnost fungovat jak funguje a člověk aby se uživil bude muset cestovat (zatím máme jen 1 den home office týdně) tak budu muset jedním z milionů aut jezdit do práce. Nemůžu se dočkat až to bude aspoň elektromobil čím budu brázdit silnice. Vidím v tom přínos udržitelnému rozvoji. Velmi rád se vzdám auta úplně, pokud mi to společnost umožní. A do té doby mi na značce záleží jen dle zkušenosti. VW a Škoda ok, Ford nebrat.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupBUS2BUSe-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online

Newsletter