Volkswagen otevřel rezervace na ID.3, elektromobil nové generace s dojezdem až 550 km

Jan Horčík - 08 Květen 2019

Volkswagen otevřel možnost rezervovat si speciální edici nového elektromobilu ID.3 1ST Edition. Záloha činí 25 000 Kč.auto elektromobil Volkswagen ID.3

Volkswagen se nejspíš chce svézt na popularitě Tesla Model 3, a tak i svůj první elektromobil postavený na platformě MEB označil číslovkou 3.
foto: Volkswagen

Po úspěšném provedení rezervace a složení 25 000 Kč na účet importéra obdrží zájemce rezervační kód, se kterým bude moci na podzim 2019 již přímo u autorizovaného prodejce objednat speciální první edici vozu ID.3. Díky tomu bude mezi prvními zákazníky, kterým bude vůz předán hned s uvedením na trh v létě 2020.

Speciální modely ID.3 1ST se dodávají se středně velkou baterií (58 kWh). Sériový model bude k dispozici dokonce ve třech variantách: kromě středně velké baterie (58 kWh) také s malou baterií (45 kWh), se kterou má dojezdovou vzdálenost až 330 km (WLTP) a s velkou baterií (77 kWh), s níž dojezd může být až 550 km (WLTP). Vždy tedy existuje správný model pro téměř každou destinaci.

Volkswagen slibuje, že auto vás při nastoupení pozdraví, pomůže vám s navigací a řekne vám, abyste sešlápli pedál brzdy v případě, že zaznamená hrozící nebezpečí. Při vystupování z vozu dokonce upozorní na blížící se vozidlo. A to nejlepší nakonec: světlo dělá to, co řeknete - na přání prostřednictvím hlasového ovládání.

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 ve speciání edici lze rezervovat na tomto odkazu.
foto: Volkswagen

Když se přiblížíte k ID.3 1ST, probudí se, pozná vás a pozdraví vás "mrknutím" svých LED Matrix světlometů. Auto bude k dispozici také na leasing a samozřejmě bude možné spolu s ním objednat také domácí nabíjecí stanici typu wallbox. Teď už zbývá počkat si na ten nejdůležitější údaj, kterým je cena elektromobilu Volkswagen ID.3.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Ani jsem nezaznamelnal, že ID3 má pohon zadní náporavy a bude i 4x4.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 50 tis. km

Nepřípadá mi to špatný..
VW Golf R stojí vybavenej skoro 1,5 mil. Kč. Pokud do tohodla nacpou opravdu 77kWh a k tomu dají dva motory se stejným výkonem, jako má Golf R (221kW), které budou mít navíc převahu zadní nápravy a lepší rozložení hmotnosti, nevidím důvod, proč by si za to nemohli říct stejných 1,5mil. Kč.
A analogicky, trošku vybavenější Golf 1,4TSI (automat, látkový sedačky, navi) stojí 800tis. Kč. Takže pokud tohle s 58kWh baterií bude stát do milionu, opět v tom nevidím problém.
Navíc Egolf mi jezdil mezi 12-13kWh (strašný táhnutí se se zmrzlým zadkem) až po řekněme 20kWh. Tzn s 58kWh to i po nějaký degradaci baterií dá 250km. Verze se 77 by mohla dojet možná skoro i 400km, což už je super výsledek.
A nikdo snad vážně nečekal, že značka, která prodává Tiguany za milion+ kč představí tohle za 600tis? Proč by to proboha dělali. Stejnak žádná konkurence není (no dobře, malá kona a Leaf s hromadou drobných problémů..). Škodovka prodává víc než 20% Kodiaqů RS (tzn cena 1,3 až 1,5mil. Kč. O základní modely nikdo nezavadí a za 1,5 mil. Kč se jim klidně může podařit vyrobit podobně velký SUV s 80kWh baterií jak slibují. Ostatně někde jsem četl, že kWh baterie vychází Teslu kolem 100-200 dolarů. Takže 84kWh x 23kč/USD x 200 (řekněme, že to VW nebude mít tak levné, ikdyž jsem někde četl, že baterie pro Etron kupujíá za 110usd/kWh) je 400 tis. Kč. za baterie a to se jim určitě do 1,5 mil. Kč podaří nacpat.
A prodávat to pod cenou bez marže, jako proč?

Obrázek uživatele runner42

Lepší rozložení hmotnosti, to je elektrofans eufemismus pro tahání nadbytečné čtvrt tuny.
Ona ta hmotnost ale v zatáčce nezmizí.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Tak hmotnost není problém, pokud je auto na to postavené. Vše má svoje, ale je nutné si přiznat, že klasická auta jsou za pár let historie :)

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e , VW e-Golf

Obrázek uživatele runner42

Hmotnost přestane být problém v okamžiku, kdy se změní fyzika a vymaže se ze vzorce velikosti odstředivé síly.
Do té doby bude u vozidel zásadně ovlivňovat koncepci a náklady.

Jinak nic jako klasické auto neexistuje. Pokud vedle sebe dáte 30 let starý elektromobil a spalovací auto, tak to spalovací technicky pokročilo mnohem více.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele ozana

Jojo, stále tu máme olověné akumulátory a stejnosměrné kartáčové elektromotory ...

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Spalovací pokročilo, to máte pravdu. Ale to neznamená, že se to nyní nezmění. Fyzika je fyzika a proto účinnost elektromotoru je někde jinde. Elektrické auto bude efektivnější i s ohledem na to, že elektřinu si z velké části vyrábím sám. Staré olověné baterie se recyklovaly z 30%. Nyní moderní baterie lze recyklovat již ze 75%. Benzín či naftu judnou spálíte a zbyde jen smrad, nevíc neefektivní způsobem s účinností 30% či 35%. Nehledě na nemožnost rekuperace, tedy brzděním vytváříte ztrátové teplo místo elektřiny. Nejsem žádný fanatik, vlastním naftovou Octavii, hybridní BMW a elektického GOLFA. Tedy mne zajímá problematika komplexní. Na rozdíl od mnohých zde diskutujích, kteří plamenně horují za jednu či druhou možnost. Pěkný den přeji

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e , VW e-Golf

Obrázek uživatele runner42

Píšete, že vás zajímá problematika komplexní, přitom se ale oháníte účinností elektromotorů, což je vypovídající jako čas na prvních 100 metrů u maratonu.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Postavene muze byt jak chce, presto fyzika funguje, jak Hammondovi ukazal Rimac.

Obrázek uživatele Kuk

Hammond je jelito, které bourá s kde čím od dragsteru, přes motorku až po elektroauto a vždycky to skončí v nemocnici. Nechápu, že ho komisař vůbec pustil s tím Rimacem na trať.
https://www.youtube.com/watch?v=U22HWXVrSVM

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano. Současným tempem asi za 200 let.

Obrázek uživatele Michelin

To by me zajimalo za co jako by mel clovek platit 25tis. Za to, ze bude rok a ctvrt cekat na prumerne (a patrne po vzoru eGolfa opet predrazene) auto, kterych bude tou dobou davno na trhu nekolik?
Chlapci nejak zapomneli, ze nejsou Tesla.

Hadam, ze to bude fiasko ty predobjednavky.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Platíš za to, že to budeš mít první, a ta počáteční 30.000 série bude mít určitě vysokou výbavu za zvýhodněnou cenu a nejspíš i zdarma všechny budoucí updaty.

Obrázek uživatele Michelin

Tak to potom asi jo. 30tis. rezervaci nasbiraji.

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Předobjednávek bude dost. Budou se tím chlubit. Navíc je to omezeno na 30.000 kusů a 30.000 lidí co to chtěj mít první se najde snadno v tomhle bláznivým světě.

Obrázek uživatele runner42

Elektrofans opět kvičí, že další výrobce přichází s autem, které není podle jejich představ. Ano, i ID3 nebo jak se to debilně jmenuje (v názvu musí být íčko a trojka, aby to bylo in), bude mizérie.
Můžou za to ty dvě ženské. Kvůli ním je každý elektromobil velmi drahý a velmi špatný. Jmenují se Fyzika a Ekonomie.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Jak vidím někde EV, tak mám erekci. A jak vidím EV na nabíječe, tak sháním ručníček. Je vidět, že mne konkrétně znáte dobře. ;-) Posílám vám velkou pusu na výfuk!

+1

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e , VW e-Golf

Jdu to predobjednat. Bude to mit doufam autopilota, OTA updaty, 250kW nabijeni, sit SCH, zrychleni pod 5 sec a velikost aspon jako TM3. No tak urcite bude, vzdyt to maji zacit dodavat az za rok a Tesla bude tou dobou zase nekde uplne jinde, tak prece takovehle featury co ma USA zmetek z roku 2019 nemuzou ve VW chybet. Kdo by to pak kupoval, zeno

Updaty si můžou strčit za klobouk, ať to radši vyrobí pořádně napoprvé!

Lol, proc voni ty Windowsy, iOs a Androidy updatujou a radsi to nevyrobi poradne hned napoprve ,flakaci :)

No to mě narovinu žere podstatně víc, než updaty Tesly. Kdyť to je strašný, pořád nějaká aktualizace:(

To je ale ta zábava se SW. Pořád to MŮŽETE měnit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co blbneš, ty a VW. Chápu že je velká skrna na Slunci, ale už máš dávno mít TM3, ID3 je proti tomu hračka, nikam to nedojede a stojí to úplně stejně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže lidové vozítko se nekoná. WV lže jak Tesla a pořád bohužel platí že většinu problému ev už dávnk vyřešil spalovací motor.

Obrázek uživatele Tomáš

No evidentne zatim nekona. Ale jiste se bude prodavat vic nez Tesla S a X, tak je za par let sance na slusna ojeta EV.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Ivo

Záloha na auto které jsem ještě neviděl ani na fotce? Dodávka za více jak rok? Tohle fakt od Tesly odkoukat nemuseli...

Obrázek uživatele runner42

A proč nekopírovat, když hlavním cílem je vytěžit stejnou skupinu intelektově insuficientních?

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Obrázek uživatele Ivo

Musím se přiznat, že jsem se musel podívat do svého chorobopisu a tuhle diagnozu tu zatím nemám:))) Máte osobní zkušenost? Jak se to projevuje? :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je nad slunce jasnejší, že Teslakiler se nekoná. VW si jede svý odrbávky dál.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Odrbavky. Chytraku je to 2 automobilka na světě. Ty jsi pořádný trollik. Jak spustí všechny automobilky na světě vyrobu elektrouat celá tesla bude v hajzlu. Rozhodně v evrope nebude mit šanci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vlhký sen zdejších trolů :-) Ale kéžbys měl pravdu a jen pro tvoji informaci, já nejsem za Teslu ale za elektromobily. Je mi u prdele kdo je bude vyrábět, hlavně ať jej už konečně někdo vyrábí v pořádných množstvách a dostupných cenách. Zatim se snaži jenom ta Tesla (taky to není uplne ono) a ostatní jenom kecají.

Svatá slova. Tesle díky za rozběhnutí elektromobility. Rozhodně nejsem jejím nadšeným ( nekritickým )fanouškem, ale zásluhu jí nelze upřít. Osobně si raději koupím EV od VW, i když bude mít menší dojezd a možná horší spotřebu ( možná zde budu ukamenovaný ), ale pro mne je důležitý nějaký standard a TESLA to dělá jaksi po americku. Někdo to tak rád, proč ne. Já radějí precizní zpracování a klasický servis za barákem. Nejsem generace Y nebo Z.

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
TESLA 3 Performance, BMW 330e , VW e-Golf

Obrázek uživatele Marek_

Souhlas. Proto se taky v Evropě za první kvartál prodalo mnohem víc Audi eTron než Tesla X.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla se zabije sama. Killera nepotřebuje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jistěěě Trole :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Len taka info. Videl uz niekto realne a funkce auto? Ja som zatial videl iba pekne obrazky. Stale si myslim ze VW nema nic a iba caka na prilezitost zrusit vyvoj EV. Zatial robia iba Potemkina ale snad sa mylim.

Reálné auto nikde vidět nebylo. Jen prototyp a pak kamuflované. Pokud je mi známo. A pak už jen hromada a hromada photoshopu.
Ale věřím, že na měl fakt makají. Ale hotové ještě asi nebude. Asi to není tak jednoduchý, jak se pořád říkalo. Tesla, není schopná dodržet termíny, Tesla stále neprodává nejlevnější variantu, atd.
A pak se ukazuje, že všichni ostatní výrobci jsou na tom úplně stejně blbě, nebo hůř.
Tesla není určitě nejlepší auto, jaká by si člověk dokázal představit. Ale mezi slepými stále bude jednooký králem. Konkurence nic lepšího taky nemá.

Obrázek uživatele Tomáš

http://www.tesla.co.jp/ takze nic :-)

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Kuk

Tady je
https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE
https://www.youtube.com/watch?v=aSnUVpnfSVc

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No reálné.. Maskovaný RTC, možná RTM prototyp. Do sériovky pořád daleko.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nie prototyp to nieje, boli to predseriové autá postavené riadne v Zwickau. To že na sebe mali maskovaciu fóliu s nich nerobí prototyp.

Sériový znamená vyrobený v sérii. Tedy normální běžný produkční vůz. Těžko to může být produkční vůz, když ta produkce začne až v létě 2020. Koukněte na ta videa a uvidíte jak tam ten šéf konstruktér říká že to ještě nemá to a tamto a že v sériovém voze to ale bude. Takže to není sériový vůz. Je to jak jsem psal RTC (release to candidate), maximálně RTM.
Ale to jsou drobnosti. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle nebo TM3 ? Bych to videl podobne jako moznost si rezervovat mobil Razr? od znacky Motorola nebo koupit novy iPhone.

Obrázek uživatele Kuk

Jestli jich vyroběj jen 30 000 za rok tak to bude pořád ta samá pidi produkce jako dosavadní e-golf. To je fakt hrůza.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Na marketingový videa to stačí. Tam stačí i jedno jediný auto. Stačí pozvat stovky novinářů a natočit stovky videí a tisíce článků. No a pak to vypadá, že jich jsou na ulicích miliony a že Musk se může jít rovnou zabít. :-D

Obrázek uživatele Radovan

Náhodou, německý soudruh se překonává. eGolfů dělá 76 denně pro celý svět, jitrnice co svět neviděl slibuje dělat 120 denně. Tedy v pracovní dny. Slibují si klást o 50% vyšší cíle, úderníci a kabrňáci. Úplná parta HIC :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele runner42

Oni je ale dělat nechtějí.
A když je přinutili, logickým řešením je postavit potěmkinovu vesničku na odrbání ťulpasů.

---

370Z Black Edition, Mustang V8 Bullitt Black [ PRODÁNO ], Grand Cherokee V6 Overland, MX-5 stripped down [ K PRODEJI ], Superb 206kW L&K, objednán Caterham Seven 420S

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, vykořisťovatel, antiEU evropan, podle Radovana myšlenkový mrzák (ať to znamená cokoliv).

Volkswagen nedokaze ani dokoncit vyvoj Golf 8 v tomto roce a vysle ho do prodeje s redukovanou vybavou. Haha, ten ID bude asi dodavan po kouskach. U ostatnich automobilek jsou koncepty vzdy bez nejakeho pomalovani. jen ID koncept ma maskovani jako hotove auto pri testovani. To je soucast psychologickeho boje, nebo ta karoserie je uz definitivni????

To je zajímavý postřeh!

Obrázek uživatele Kuk

Prostě ve VW nestíhaj.
Ale ono nestíhá ani Porsche protože jim Audi nedodalo autopilota tak půjde Taycan do prodeje holt bez něj. V Porše jsou na Audi pěkně nasraný.

Audi už není inovačním tygrem. Manažeři čelí soudům, na inženýry si stěžuje i partnerské Porsche
https://www.e15.cz/zahranicni/audi-uz-neni-inovacnim-tygrem-manazeri-celi-soudum-na-inzenyry-si-stezuje-i-partnerske-porsche-1355840

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jak 40tis Euro? Dyť to mělo stát 500tis CZK :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je v pořádku ceny jsou 30 tis., 40 tis. a 50 tis. EUR pro 3 modely.

To bohužel nemělo...

Původně říkali za cenu naftovýho golfu. Což je 550-700k zhruba. (Ne že bych tomu tehdy snad věřil).

Ale nemluvili o výbavě. Třeba automat ...

Jasně. "Naftový Golf" je hodně široký pojem. :-)

Diess take prohlasil, ze budou prodavat auta ktera budou umet to same co Tesla a za polovicni cenu. TM3 v DE stoji 44.500 EUR. Tak by ten ID mel stat 22.250 EUR vcetne zakladniho autopilota.

A kapsičky? Budou, jářku budou.

Dočkejme času jako husa klasu. Třeba bude Tesla 4/5 za polovinu ceny 3.

Já jsem asi nenapravitelný optimista, ale tipl bych si, že ta 1ST edition VW Neo za 40tis Eur (u nás cca 1,0mil Kč) bude v plné palbě, tzn. že sociální edice s prostřední baterií bude začínat na nějakých 35tis Eur, což by u nás mohlo být rovných 900tis Kč. Tedy pokud bych to srovnal s Konou 64kWh v sociálu tak ta začíná na 1,12mil Kč a plná palba je za 1,26mil Kč. Nebo Leaf 62kWh, který sociál s touto baterkou nemá a začíná na 1,2mil Kč v plné palbě.

Neo s nejmenší baterkou bude nejspíš v sociálu začínat na 29,9tis Eur, tady bych viděl naši cenu na 750-800tis Kč, což je zase o 150tis Kč méně než aktuální konkurence.

Podle mne má VW stále šanci splnit slib, že něco u dělá s cenou. Sice to nebude tolik, kolik bychom si všichni přáli ale bylo by to po delší době první významné zlevnění prakticky použitelných emobilů o cca 20%.

Obrázek uživatele Tomáš

Na pomery v CR porad MOC drahy.

---

Prius PHV (2012)

No, opravdu hodně bych si přál, aby VW nabídl EV za lidovou cenu, ale VW dávno nedělá lidová auta, v daných třídách je to většinou z pohledu materiálů, zpracování a technologií to nejlepší. Takže čekat I.D. za cenu Renaultu ZOE chce opravdu vysokou míru optimismu :) Tohle first I.D. bude za 40t EUR bez DPH (stejně jako to bylo s cenou e-trona) a to pochybuji, že půjde o "plnou palbu"
e-Golf v plné s poloviční baterií je za 1330tis.
Ale tak někteří tu byli přesvědčeni, že to I.D. 60kWh za 600tis s DPH fakt bude :)))

Konkurence má cca rok čas. Dříve to nikdo vlastnit nebude.

VW přeci nemůže za to, že se české ekonomice nedaří, a že stále není euro za 12,50. :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Půl milionu se říkalo o budoucí Škodě e-CitiGo, a poslední informace je, že nejlevnější verze bude za 420 tisíc Kč.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

joo bez daně a bez baterky toviže joo :)) a podepiš se

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Marek_

Ne, těch 420 je s DPH a s baterkou 37 kWh. Byla o tom info i tady na hybridu, docela nedávno.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

420 s DPH a batériou 37 kWh.. Tomu sám neveríš :-) skôr 520..a neprekvapilo by ma ani 590.

Obrázek uživatele Marek_

To není podstatné jestli tomu věřím. Jenom píšu to, co zaznělo od představitelů Škoda Auto a objevilo se to i tady.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže pozor, cena 420tis byla zmíněna v souvislosti s případnou dodávkou pro Českou poštu, takže ceníkovka bude minimálně o 20 - 30% výš. A samozřejmě lze předpokládat, že je to ta nejlevnější varianta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To ovšem celé nedává tak úplně smysl - proč by v souvislosti s nákupem České Pošty byla uváděná cena vč. DPH?

Zdroj?

Obrázek uživatele Kuk

To jako lidi maj vypláznout 25 klacků za rezervaci počmáraný krabice o který se toho moc nedozvěděli? S M3 trojkou se aspoň svezli.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak lepší dávat za pocmarany VW než dávat rezervaci za nalestenou teslu na fotce která když ti po dvou letech přijde zjistis že je to pobouchana a rozvrzana atrapa auta :D

Je to vratná záloha. Až do dubna 2020.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tolik peněz a ještě tak dlouho čekat.
Jdu do Hospody.

VW téhle první verze plánuje vyrábět 30 tisíc kusů ročně. Po najetí ostatních variant po roce 2021 dokonce 100 tisíc kusů ročně.

Mimochodem Tesla už teď vyrábí 250 tisíc Modelů 3 ročně.
Nejpozději začátkem příštího roku se rozjede výroba v Číně. Takže až v roce 2021 vyrobí VW 100 tisíc, Tesla už bude vyrábět půl miliónu ročně. To je zase Tesla killer. :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z vás ten midrák úplně stříká a to teslu ani nevlastníte.

Kdybys byl alespoň takový hrdina aby ses podepsal, ty anonyme. :-D
Mindrák? Až jakákoliv automobilka vyrobí lepší auto tak klidně budu hejtovat Teslu jako o život. Beru jen podložená fakta, čísla. Prostě realitu. Ne jako někdo, kdo má svůj mindrák vycucaný z prstu.

Tak jsem se z AJ tiskovky konečně dozvěděl něco o cenách.

Takže tohle varianta, co se začne prodávat jako první v roce 2020 bude stát v Německu (pod) 40 000 EURO.
Dodání: léto 2020
Dojezd: 420 km
Cena: 1 050 000 Kč
Velikost: skoro jako Golf

Tesla Model 3 Standard Range
Dodání: konec 2019
Dojezd: 415 km
Cena: 1 060 000 Kč
Velikost: jako Passat

Sakra, co si vybrat? To se z toho nejednomu člověku zavaří mozek, aby tuhle složitou matematickou rovnici vyřešil. :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co si vybrat, chytrý člověk v tom má jasno hned, blbec vybere teslu a ty tu budeš slintat nad tou teslou jeste dlouho wa taky ale když zjistis že na ni a na její servis nemas tak budeš nakonec stastnej až si koupíš ojeté ID :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já bych věděl, auto jehož palubka nevypadá jako kuchyňská linka :) Jo ve Vysočanech si TM3 objednej už dnes, zítra ho dovezou a ta cena bude ještě nižší :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kde se dá dneska ve Vysočanech objednat TM3? Já bych jednu hned objednal....

Obrázek uživatele Marek_

Velikostně to má být prostornější než Golf, údajně pro posádku bude prostoru jako v Passatu. Takže v tomto směru stejně jako Tesla 3. Kufr bude praktičtější, protože HB, objem zatím neuvádí.

Rozhodne cena, dostupnost a německý patriotizmus :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Tyvole uz to nehul, meles pak dobry sracky

Obrázek uživatele Marek_

Co se ti nezdá? Viděl si to auto, seděl si v tom, umíš posoudit prostornost? Já ne, proto se musím spolehnout na to, co řekl nedávno VW:

"VW has claimed the ID will offer ‘Passat levels of space’ in a car that’s slightly smaller than a Golf. Sounds good!"

https://www.carwow.co.uk/volkswagen/news/3841/vw-id-price-specs-release-date

A že to bude HB je už taky jasné a jasné je i to, že HB je mnohem praktičtější varianta jako sedan. Opět, co se ti nezdá?

Ale chápu, tesla fanatizmus a snaha být vtipný a výsledkem je ten trapný příspěvek, cos vypotil :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Tvl, ty se spolehas na to co rekl nejaky marketing guru od VW? Jako opravud? Zatim vsechno co rekli byla jedna velka lez, od ceny, po dojezd az po datum vyroby. Tvl prober se uz proboha, jsi tu za blba.

Obrázek uživatele Marek_

Pokud je správný ten rozvor, který je jenom o 4 cm kratší než Passat, tak to klidně může mít vnitřní prostor srovnatelný s Passatem, nebo ne?

A za blba a nekritického Tesla fanatika jsi tady akorát tak ty... už dost dlouho, co tak sleduji :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Jasně jako Passat. :-D
Má to o 15 cenťáků míň, než Golf, ale díky o 20 cm kratšímu předku, to získá o 50 cm víc místa jako Passat. Ne nadarmo je VW největším výrobcem na světě. Umí nejlépe oblbovat lidi. Aby taky ne. Proslulá německá propaganda. Učili se od nejlepších. :-D
To kde říkali o tom Passatu?

Obrázek uživatele Marek_

O tom srovnání vnitřního prostoru u ID (dříve Neo) a Passatu mluvil nedávno jeden z představitelů VW. Nepamatui si kde jsem to četl, možná fdrive.cz nebo elektrickevozy.cz, nemohu to najít. Zmiňují to i tady na auto.cz:

https://www.auto.cz/elektricka-era-volkswagenu-se-blizi-tohle-jsou-prvni-snimky-serioveho-i-d-neo-126460

Já v tom ještě neseděl, nemohu to posoudit a tipnu si, že vy také ne...

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Jj, už mi svítá, to mi zní povědomě.
Máte pravdu, nikdo zatím neměl tu možnost. Ale s marketingovými kouzly jsme tu čest už měli. Takže se omlouvám, že jsem lehce skeptický. Asi čekají, že všichni budou tak blbý, nebo líní, aby si to zkusili změřit. Nebo lidi věří, že jen samotná skutečnost, že má auto elektrický motor způsobuje nějakou zvláštní magii, nebo ohýbá časoprostor a že možné je vlastně cokoliv?
"Vždyť to auto ale má jen 3 metry a vy říkáte, že je uvnitř velké, jako sedmičkové BMW?" ptá se zákazník. "Ale pane, pozor, to je ELEKTRO auto! Takže popírá všechny dosud známé fyzikální zákony. Má sice jen 3,5 m, ale ve skutečnosti vnitřní prostor je přes 5 metrů dlouhý! Proto taky samozřejmě stojí stejně, jako to sedmičkové BMW. To dá přeci rozum, pane! odvětí marketingový specialista VW.
Zákazník: "No není to úžasné? Je to úžasné. Beru dvě!" :-D

Důvěřuj, ale prověřuj! ;-)

Obrázek uživatele Marek_

Rozvor kratší jenom o 4 cm oproti Passatu. Takže klidně to může mít vnitřní prostor srovnatelný s Passatem. nebo myslíte, že to není možné? Zvlášť, když baterky budou v podlaze a posádka bude výš než v kalsickém spalováku.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

No na ten rozvor jsem taky koukal a nechce se mi tomu moc věřit. Ale dobře. Budu tomu věřit. Je pravda, že ten předek mají řešený ze všech nejlépe. A překvapivě to ani nevypadá jako nějaký starý Sharan, co nemá vůbec žádnou příď.
Každopádně když to bude pravda, tak dlouhá auta začnou postrádat veškerý smysl. O půl metru menší auto znamená taky o půl metru méně karosérie. A tudíž menší výrobní náklady na takovou karosérii. Tak by mě zajímalo, jestli se to ve výsledku taky někdy pozitivně promítne v ceně. Nebo od teď jen prostě budeme platit za auto vnější velikosti Pola cenu, jako za Passat? Co na tom, že je uvnitř větší, automobilka platí za méně plechů, z kterého je auto vyrobené, ne za více vzduchu pro cestující. Ale nám pak účtují za ten prázdný vzduch. Takže auto velikosti Pola, by asi mělo stát stejně jako Polo. Ne jako Passat.

Obrázek uživatele Marek_

Tak to jsem rád, že jsme se dobrali k tomu, že to může klidně mít vnitřní prostor srovnatelný s Passatem, o to šlo :-)

Ty úvahy o ceně jsou úplně zbytečné, budou to prodávat za tolik, za kolik to lidi budou ochotni kupovat. Ostatně, auta se neprodávají na metry jako záclony v galanterce, že? :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

No právě. A lidi za to budou chtít dávat jen tolik kolik si budou myslet, že to má hodnotu. Podceňujete celkový dojem a Nebo myslíte, že lidi naopak auta kupují jen podle místa na zadních sedačkách a kufru? Lidi nechodí na nákupy s metrem. To máte pravdu. A právě proto bude těžké je přesvědčit o tom, že auto, na které se právě zvenku kouká není stejně velké Polo, ale ve skutečnosti koukají na Passata a s cenou Passata. Se obávám, že pro hodně lidí to bude k smíchu a ostatní to budou brát jako podvod. Větší prostoj je sice příjemný, ale 400 tisíc navíc za to nedám, nejsem blázen, řeknou si.
Zatím se všechny modely na trhu vzájemně srovnali do stejných cenových kategorií podle vnější velikosti. Ne podle litrů kufru a cm vnitřního prostoru. Ano, takhle jednoduché to je. Snad žádná automobilka na světě nemá kratší vůz stejného zaměření dražší, než vůz delší. To platí jedině pokud mají jiné zaměření. Např. sporťák vs SUV. Kdyby platilo, co říkáte, tak by byla Oktávka absolutně nejvíce prodávané auto na světě, protože má větší prostor, než konkurence.

Obrázek uživatele Marek_

Jak jsem psal... Ty úvahy jsou úplně zbytečné, trh ukáže jakou to má cenu.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

To jsou pak zbytečný všechny úvahy o čemkoliv. ;-)

Přesně tak, tvrdil to přímo VW, např. zde: https://www.carwow.co.uk/volkswagen/news/3841/vw-id-price-specs-release-date "VW has claimed the ID will offer ‘Passat levels of space’ in a car that’s slightly smaller than a Golf."

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jsem vážně zvědavý, cena nižší něž 40.000 EUR co píšou na webu znamená tedy základní cenovku 39.990,- EUR - otázka bude jak moc oholené to auto za tuhle cenu bude. Normovaný dojezd 420km je fajn, ale to jsme si u Audi E-tron mysleli taky. A nakonec samozřejmě otázka jak moc to chtějí tlačit. tj. jestli jich za první rok vyrobí alespoň 100.000ks nebo víc a nebo jako všichni ostatní pár desítek tisíc. Každopádně je to pozitivní, že konečně snad příjde nějaká konkurence a zákazník si snad bude moc začít vybírat.

Obrázek uživatele Tomáš

39999,99 EUR

---

Prius PHV (2012)

Myslím, že Teslu 3 tak levně neseženete. Ale volil bych ji raději, zvláště pokud by byla za srovnatelnou cenu.

A za kolik jí seženu? Standard Range se porád prodává. Sice "podpultově" ale prodává. Ok, když se prodávat přestane, pořád je tu Standard Range Plus za 1,2 mega. Rozdíl 150 tisíc asi nehraje roli, ne? Passat třeba stojí o 350 tisíc víc, než Golf. A nikomu to divný nepřijde, když je to o třídu větší auto, ne?

Ale máte pravdu. SR sice stojí 1 050 000, ale jsem se spletl s tím dojezdem. Ten je vzatý z SR+.

Obrázek uživatele Tomáš

Tesla ma porad velkou vyhodu v SCh.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Radovan

Tak o tom žádná. VW a další dinosauři to vyrovnávají přisátím se na cecíky EU, viz Ionity a další projekty z našich daní.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Tomáš

Tesla taky vyuziva dotace pokud muze. Budme spravedlivi.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Radovan

To je právě ten hluboký omyl, dotace v USA nejsou pro Teslu, ale pro elektrické vozy a dokonce jen pro jejich zákazníky. A nejsou to dotace, ale slevy na daních. Takže nikdo nekoupí, sleva není. Dotyčný koupí, ale platí malé daně, sleva není. Že BEV v USA v podstatě dodává jen Tesla je druhotné. Dodávat je mohou všichni.
Na rozdíl od EU kde jsou dotace tvrdě adresné. Třeba Ionity zdaleka nezahrnuje všechny provozovatele nabíjecích stanic a dotace má. Další část dotací je sice na různé páteřní trati, ale jak je vypsali třeba u nás, tak se vlezl jen ČEZ, PRE a EON, aby vůbec mohli začít soutěžit. Aby v ČR dostal dotaci podnikatel, musí si najmout dotační agenturu napsat projekt na pořízení elektromobilu. Šílená byrokracie, nerovnost a plýtvání. A o tom to je.
V Evropě snad jediný, kdo trochu kopíruje USA, je Norsko.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Tomáš

Ja si to nepamatuju ale nekde jsem cetl ze Tesla mela ruzne slevy treba na pozemky pro Gigafactory a tak. Bylo to docela dlouhej seznam. Ale nevim to presne tak se nemuzu hadat. :-)

---

Prius PHV (2012)

Ta cena Modelu 3 SR+ je spatne a SR stejne nikdy do Evropy dodavat nebudou, nemaji ji nyni ani off-menu. Pokud vam to nekdo bude tvrdit, je to lez, overte si to na jakemkoliv Tesla storu. Model 3 SR+ vas nyni v Rakousku stoji 47 500 EUR + 980 EUR povinne poplatky, takze celkem 48 480 EUR, coz je pri dnesnim kurzu 1 246 000 Kc vcetne 20% rakouske DPH, tj. v CR to bude min. o 1% vice 1 258 000 Kc. Tj. pokud VW dodrzi cenu 40 000 EUR vcetne nemecke 19% DPH, bude pri podobnem dojezdu levnejsi, ale diky pravdepodobne nizsimu zrychleni a omezene maximalni rychlosti to bude mensi radost z jizdy ;-).

Jj, přesně tak.
A taky je to hlavně úplně jiný auto. ID má mít prý jen 4,1 m. Te je blíž Polu, než Golfu. Ale ok, díky kratšímu předku to bude mít větší prostor pro cestující. Ale o kolik větší? O půl metru asi těžko. Takže max. na úrovni toho Golfa. Kdežto Model 3 je naprosto stejně velký, jako BMW 3. Ale taky má oproti němu kratší předek. Takže místa jistě víc, než BMW. Taky maximálka 225 km/h vs nějakých 160 u ID? Plus zrychlení 5,6 s vs předpokládaných 9 s? Ale cena jen o 150-200 tisíc vyšší? Asi není o čem přemýšlet. Jedině pro ženu, co chce malé auto za každou cenu. Ať to stojí, co to stojí. :-D

Obrázek uživatele Tomáš

Je otazka k cemu vsichni potrebujou ty priserny zrychleni a motory silny jako prase? Jasne ze obcas by se to hodilo, to jo. Jasne ze je to kchul. Ale vetsinou tak stejne nikdo nejezdi. Akorat to ty auta prodrazuje, nici a zere to vic energie. Takze tady trpi i ekologie. Ja mam maximalni vykon na elektromotoru 37kW a svete div se, uplne normalne se s tim da jezdit. Jako at to delaji, v pohode, kupce si to najde ale nechtel Musk rozjet masove elektromobilitu? To se podari spis tomu VW, rekl bych. V TM3 jsme sedel a to je podle me porad celkem luxusni auto.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Radovan

Všichni si to myslí o VW, když Toyota jede nadále masově v hybridech, sem tam PHEV. Ale prozatím se VW nijak nepředvedl. O masovce, na kterou musíte čekat 10-12 měsíců a dělá se manufakturně už 5 let v prosklené továrně za bratru skoro milion v případě eGolfu se nedá mluvit. Totéž předvedli s výrobou eUP v Bratislavě za 600 tisíc. Oba vozy předražené tak o 150-200 tisíc vzhledem k cenám podobných vozítek na trhu. A samozřejmě počty mizivé, nejlépe to ilustruje ten poměr u eGolfu 72 denně ku 2000 spalovacích. Takže opět rozpaky.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty v tom máš pěknej hokej chlapce sedni si do bmw3 do golfa a do tm3 než tu zacneš poučovat sedis jen u počítače a realita ti trochu utíká, předpokládám že si ani v jednom tomto autě neseděl, co se týká velikosti a praktičnosti ano opravdu není co řešit tesla jednoznačně nejhorsi i přes to že má vnější rozměry největší

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako kratší předek OK, ale nechtěl bych v tom sedet při čelním nárazu stejném jak ta Tesla S v tunelu. Jsem zvědav na crash testy.
Bezpečnejší jak Tesla 3 to určitě nebude.

Vidíte, taky pravda.

Obrázek uživatele Radovan

Jen bych závěrem Vaší dlouhé diskuse na okraj upozornil, že porovnáváte něco, co nikdo neviděl a bude k dispozici možná 2020, s něčím co se běžně prodává jak rohlíky na krámě.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Co se prodává jako housky na krámě? Nicméně informací i reálných videí je už spousta. Jsou dostupné rozměry, cena atd... Model 3 taky nikdo pořádně neviděl, ale ještě to tady nikomu nezabránilo dělat detailní rozbory toho, jak je to určitě poruchoví a jak Tesla do roka zkrachuje a jsou toho tady plný diskuze.

Obrázek uživatele Radovan

Minulý týden jsem v sériové TM3 soukromého majitele seděl v Plzni. Kde se mohu posadit do sériové ID3 soukromého majitele?

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Jasně že jak housky na krámě. V době, kdy obdrží ID.3 první zákazník bude už vyrobených přibližně 600 tisíc TM3.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele spetak

jo jo, superman ....

---

Už jen EV, najeto 105 tisíc km.

;-))

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Volkswagen: v roce 2020 budeme mít elektromobily stejně dobré jako Tesla za polovinu ceny

Realita: V polovině roku 2020, tedy o 3 roky později, bude mít VW o 60 cm kratší auto se střední baterií s dojezdem menším jak nejslabší TM3 za cenu přes milion (dle holandských stránek VW bude stát 1st edition pod 40 000 €, tedy počítám 39 900 €, tedy, 1,025 mil.)
V polovině roku 2021 pak vydá verzi za 29 900 € (bezmála 800 tisíc) s o 23 % kratším dojezdem, tedy asi 325 km WLTP (cca 290 km EPA).
Jako sorry, na I.D. jsem se těšil, ale přes mega za 4,1metrové auto má být revoluce podle VW? Běžte už fakt do hajzlu s těma PR kecama.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Tomáš

Ja sem taky zklamanej. Holt fyziku a ekonomiku neobelsti nikdo.

---

Prius PHV (2012)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pro EU je daleko lepší kratší auto se kterým se ušetří podstatně místa při parkování ve městech, a vnitřní prostor pro pasažéry bude srovnatelný, jenže použitelnost kufru daleko větší než u amerických sedanů.

To určitě je lepší no.. Jen by tohle kratší auto muselo stát tolik, jako obvykle taková kratší auta stojí. A ne stát jako jejich delší příbuzní. :-D

Obrázek uživatele Radovan

Jenže my všichni nevíme to hlavní, co je skryto za takovou pálkou: Je malej, ale šikovnej :-))))))

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Chápu vás Radovane, čím menší, tím lepší. :-D

Obrázek uživatele Radovan

Znáte to: I s malým Kašpárkem lze zahrát velké divadlo :-)))

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Konec snění o levném EV od VW. Přesně jak jsem očekával je to taky auto za milion. Bohužel. Milion objednávek asi nebude.
Možná proto si Nissan zdražil Leafa ve VB.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Musim priznat ze jste mel asi pravdu. Zatim vykon/cena, ani terminy dodani opravdu nic moc. Ale diky VW za kazdou snahu. Mohli taky porad sekat jen dyzlsmrady.

---

Prius PHV (2012)

Žádné díky VW, oni budou dělat dál jenom smraďochy, EV v množství jenom aby pokryly flotilové emise. To by tak hrálo holoto chtít jezdit skoro zadarmo v elektromobilech. A ještě k tomu levných !

---

Nissan Leaf, Fiat 500e, elektrokolo 500W, FVE 15kWp + 5kWp

Obrázek uživatele Radovan

Počkejte, to by znamenalo, že Vás chytili. Je začátek května 2019, auta budou někdy snad ve 2020 v množství menším než malém á la eGolf. Takže ano, sekají pořád sračkomety. Vesele a denně. A tlačí lidem ve výhodných slevách, aby si zajistili servis na příštích +-25 let.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Tomáš

Jak myslite chytili? Jako ze jsem jim nalit? Asi jo. No myslel jsem ze bude cena nizsi a produkce vyssi. A ona asi nebudde.....ale porad si myslim ze by to mohl byt VW kteremu se podari EV aspon v Evrope prosadit do mejnstrymu.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele ozana

Pokud ne, tak skončil. Ale jestli to bude dříve než v roce 2025???

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

No za cenu naftového Golfu to fakt není... A ten dojezd u té levnější verze je v roce 2021 výsměch.

Obrázek uživatele Kuk

A jestli jich vyroběj jen těch 30 000 za rok, tak to bude fakt výsměch. Ale možná to fakt nebude nikdo kromě pár nadšenců chtít, co já vím.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Když se 2 perou, třetí se směje. Korejci minimálně VW dají na prdel. Teda pokud začnou brát vážně vyráběné množství ... možná prostě víc vyrobit neumí.

Kdy už všichni konečně pochopí, že vyrobit více umí, ale nechtějí a hlavně nemusí. A proč taky, flotilové emise splní.

---

Nissan Leaf, Fiat 500e, elektrokolo 500W, FVE 15kWp + 5kWp

Obrázek uživatele Kuk

Jak? Hjůndaj už si postavil gigatovárnu?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Hjondeeeee.....

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Kuk

Kolik flašek toho saké už si vyžbrundal?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Von je abstinent.

Obrázek uživatele Kuk

Takže je na práškách.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to jistě Volkswagen, a jaký podvod jste si vymislili tentokrát ? Asi jsme všichni na hlavu padlí a budem rezervovat verk co svět neviděl.
Raději bych četl zprávu žé vaše výroby dobíhají a v roce 2020 rozdělite mizi Volks který pro vás dřel a odcházíte někam od kid iž o Vás nikdy neislyšíme.

"Volkswagen se nejspíš chce svézt na popularitě Tesla Model 3, a tak i svůj první elektromobil postavený na platformě MEB označil číslovkou 3."

Jinými slovy nám chce naznačit, kolik že to I.D. bude stát. Připravte si 1,2 miliónu pánové!
A v druhé řadě nám bude vysvětlovat, že je to vlastně velký, jako Passat a proto to MUSÍ stát stejně jako Model 3, který patří, stejně jako Passat do střední třídy. :-D

Klidně se s každým vsadím, že první verze co přijde (střední dojezd) nebude stát míň. :-D

Obrázek uživatele Marek_

Teslu 3 si první zájemci z ČR rezervovali kdy? Někdy na jaře 2016? A pokud se nepletu, nikdo z nich zatím svůj vůz nemá. Koukám, že VW kopíruje tento prodejní model :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Jsou vtipný. Mám si rezervovat auto, o kterém VW na svém rezervačním webu nemá ani slovo, kolik bude alespoň přibližně stát. Jen plácnul něco do médií o tom, že stejně jako naftový Golf. Ale to se může dost lišit. Nafťák v plný palbě? Nebo základní? 550 tisíc vs. 1,4 miliónu v plný palbě?
Navíc to základní I.D. s cenou toho slavného deselu se začne prodávat někdy 2021-22. První se začne prodávat střední varianta. Takže si teď vlastně objednáváte auto ještě dražší. A to bude stát teda kolik? Jako Passat v dieselu? :-D
A pak že Tesla jsou šaškové. Alespoň řekli přesnou cifru 35 tisíc a ukázali reálná auta. Tady jen nějaké prototypy z výstavy, co nemají absolutně nic společného s reálným produktem. Nebo nějaké CGI rendery. Takových mi udělá šikovnější student grafiky za odpoledne stovky. :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zaplaťte již nyní, odměnou Vám bude nekonečné čekání, než vyjedou první kusy z výroby a všechny dětské neduhy zbrusu nové platformy MEB pěkně pohromadě.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil