Volkswagen jedná o odškodnění pro české zákazníky za kauzu Dieselgate

redakce - 03 Březen 2020

Společnost SAFE DIESEL zahájila se skupinou Volkswagen jednání o odškodnění svých klientů poškozených kauzou Dieselgate.Společnost SAFE DIESEL pro své klienty požaduje odškodné ve výši 220 000 Kč, tedy stejnou částku, jakou byli odškodněni poškození zákazníci v USA.

Společnost SAFE DIESEL pro své klienty požaduje odškodné ve výši 220 000 Kč, tedy stejnou částku, jakou byli odškodněni poškození zákazníci v USA.
foto: Volkswagen

Německá automobilka Volkswagen oznámila dohodu o vyrovnání s německými majiteli vozů dotčených kauzou Dieselgate. Společnost SAFE DIESEL, zastupující 6 500 zákazníků Volkswagen v ČR, v reakci na to vítá skutečnost, že koncern Volkswagen začne odškodňovat i evropské spotřebitele poškozené kauzou Dieselgate.

SAFE DIESEL předpokládá, že Volkswagen odškodní i české zákazníky. Proto už společnost zahájila se skupinou Volkswagen jednání o odškodnění svých klientů.

V Německu koncern Volkswagen odškodní pouze ty zákazníky, kteří se připojili k žalobě. V Česku se zatím o svůj nárok přihlásil jen zlomek majitelů z celkového počtu 165 000 dotčených vozů.

Registrace nároku v ČR je v současnosti stále možná prostřednictvím webových stránek safediesel.cz. Společnost SAFE DIESEL pro své klienty požaduje odškodné ve výši 220 000 Kč, tedy stejnou částku, jakou byli odškodněni poškození zákazníci v .

tisková zpáva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Je hezké odškodnit ty, co kupovali rakovinomety, ale co my ostatní, co jsme museli jejich nadprodukci dýchat?
Mně se líbí trest pro VW á la USA. VW v Americe je donucen po dýzlgejt investovat do nabíjecí sítě, namísto placení pokuty. Jen za první půlrok 2019 do července nainstaloval 484 nabíjecích míst s více než 2.000 nabíjecími stojany. Což by je taky donutilo druhotně vyrábět elektriky a reálně je prodávat. Ne parkovat za halou, jako ID3, či ukazovat v powerpointu, jako ID4.
Jinak v článku je hezká fotka řešení parkoviště a pomalého nabíjení pro 12 aut. Pomalé nabíječky do 22 kW výkonu, tedy 400V 32A, předpokládám i online úpravy jejich výkonu podle počtu nabíjených aut a rezervovaného příkonu.
https://techcrunch.com/2019/06/11/charging-an-electric-car-in-america-is-about-to-get-a-little-less-painful/

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

A Ty se ptáš co já? Tedy "co my ostatní, co jsme museli jejich nadprodukci dýchat?" Povím Ti to Radovánku - vám nas.rat. Čus, Dlaždič.

Obrázek uživatele Radovan

Nápodobně.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Kuk

Jenže nabíjení na těch jejich nabíječkách už je taky pěkně drahý takže výsledek se poněkud míjí účinkem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Radovan

To netuším, po tom jsem nepátral. Máte zdroj?

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Kuk

https://www.quora.com/Why-is-Electrify-Americas-charging-rates-so-much-more-expensive-than-Tesla-Superchargers

Jsem naraazil i na nějakýho majitele Bolta co mu to přišlo drahý.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Smutný je, že se plive na VW a neplní to nikdo a to co VW dělali všichni, samozřejmě za podvod si zaslouží trest, jen je smutné, že někdo je exemplárně trestá a další dvacet třicet kolem tiše šoupe nohama, protože kdyby měli jen máslo na hlavě...
A do toho se nahnalo spousta "příživníků", co se na tom snaží jen profitovat na vlně vznostné filosofie ochrana spotřebitele...
nakonec si stejně klidně jezdí těmi auty dál...a nějaká ekologie?...o tom se popovídá u soudu, slzičky ukápně...srdíčko do dlaně.. a jakmile bude vyplaceno odškodné...hurá dostal jsem na ten křáp ještě slevu, mám zaplacenou naftu na xy...

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele sy35

Platí se za NOx, a ty mně osobně teda hodně smrdí. Ne za emise CO2.

---

Toyota Prius II

stejně o nic nejde, jde jen o defacto vyšší zdanění lidí, přírodě to nepomůže vůbec, protože lidi na přírodu nemají téměř vliv a nám také... nám hlavně škodí BIO paliva, která jsou vysoce karcinogenní .. malinké částice, co nedokáže tělo odbourat, tedy opět EU

Aspoň Čína a Indie se snaží nás zachránit, když nás západ likviduje:
"NASA Says Earth Is Greener Today Than 20 Years Ago Thanks To China, India"
is.gd/UJjiYX

To jakože tu burešovu řepku stále musíme pěstovat a přidávat do nafty, když ostatní od toho ustupují? Tedy hnusná EU asi tohle diktuje jenom v ČR? Lidé na přítodu mají negativní vliv od té doby, co existuje "civilizace". Hlavně svojí nenažraností a leností. Příroda tu bude i bez nás, když ji zdevastujeme úplně.

ano, přidávat bio byl rozkaz EU

A proč se vlastně přidává biopalivo do nafty ? Aby se ušetřila nafta ? To znamená, že když je ve 100 litrech nafty 7 litrů MĚŘO, že se ušetří 7 litrů nafty ? Jenže : Aby se vyrobilo z řepky 7 litrů MĚŘO, musí jet traktor pole poorat, zasít, vláčit, sklidit, odvést a přitom se spotřebovává nafta a traktor čoudí. No a pak ještě další energie na zpracování atd... Má to vůbec nějaký smysl ? Nebo není to nakonec ještě horší ?

Pro ty pole je intenzivní využíváni pro "průmyslové" plodiny hodně devastující.

Aby se plnil papírový požadavek, reálně nás ta trachtace energeticky stojí víc, než kolik získáváme. Cílek to zajímavě rozebírá v knize Nejistý plamen

A ještě to má důvod - ekologisticky bylo rozhodnuto, že je to je ekologické

Jinak viz Jenja - likviduje to docela hezky skoro veškerá pryžová těsnění, membrány a palivové hadičky, zejména na starších autech

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Obrázek uživatele M.Krupka

Metody jak dostat staré výrobky z oběhu jsou různé. Degradujících plast je dnes trend. A degradujicí palivová hadice je pro jízdu starých vozidel celkem zásadní problém.

1) aby se zlikvidovalo zemědělství v EU (půda je likvidována pesticidy, stejně tak včely a soběstačnost)
2) aby se likvidovali lidi
3) aby se likvidovaly motory
4) aby se vzalo více peněz chudým a přerozdělilo se korporacím

už chápeš? :)
bod 4 je vlastně bod na prvním místě, to je hlavní důvod jako každý zákon EU

EU chtela davno snizit kvotu pro bioslozku v Phm. Bohuzel CR zamer vetovala. Jisty Agrofert a nejaky zlodej to zablokovali.

No jistěěě, Vendulko, ta nejhodnější EU chtěla snížit kvóty na biosložky, chtěla snížit kvóty na migráčky..... Chyť se s milou EU za ruce a vyrazte směr do tmy tmoucí.... Díky, včera bylo pozdě. Dlaždič.

jo, Babiš v tom má jako korporace pochopitelně prsty, jako vždy korporace ovládající EU, bohužel vše legálně a pochopitelně.

Dotace by prostě měly dostávat jen malé firmy.... ale ještě lépe zrušit, aby tu peníze zůstaly pro důchodce, vzdělávání či jiné důležité věci ne na cyklostezky či dálnice, které staví také západní korporace

Ty spalovny odpadu z Vlkohradu by meli konecne sesrotovat.

Člověk se tu podívá jednou za týden a vidí, že ve Tvém případě Vendulko je spolehlivě vše při starém - hlava a řiť si vyměnily místo, že? :-) Čus, Dlaždič.

Dobry den pane hloupy.

Dobry den pane chytry.

Ne tady se nic nemeni, presne jak je napsano. Par exemplaru zijicich ve sve bubline s hlavnou v prdeli se stale projeuje stejne.

Off: I Tesla ma problemy: https://electrek.co/2020/03/03/tesla-model-3-without-self-driving-computer-supply-chain-issue/

Off.. Čezko jako jediné z EU nezvyšuje podíl OZE..

https://www.obnovitelne.cz/cz/clanek/1108/zlomovy-rok-pro-uhelne-elektrarny-v-evrope-ctyri-z-peti-nedavaji-ekonomicky-smysl/

Měli by to udělat formou poukázky na ID3 :)

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Vidíš, to já bych zrovna bral. Ale to by se v první řadě musel ID3 prodávat a musela by to být sleva nad rámec toho, co vyjednám u dealera. A spokojil bych se i zajímavou slevou na eGolfa. A v mém případě dokonce stačilo poslat slušný omluvný dopis a ne pomalu výhrůžku, že když se nedostavím s autem do servisu, nebude splňovat normy a nemusí projít technickou.

Obrázek uživatele M.Krupka

Možná by stačilo těm poškozeným lidem zapůjčit EV na měsíc. Návrat z EV do naftového vozu je nezapomenutelný a nepopsatelný zážitek. Ten pocit ranního startu studeného klapajícího motoru. Pár lidí by se naftového vozu ráda a rychle zbavila a konvertovala k EV. :-)
Já občas stojím na parkovišti a poslouchám ty zvláštní zvuky různých motorů. Docela si to užívám, protože generace které přijdou po nás, už to nepoznají, tak jako my dnes neznáme ve městech smrad koní a splašky na ulicích.

To by bylo spravedlivé vyrovnání, poukázka na slevu ID3, pro všechny ty nebohé vykutálence, které zplodiny jejich plechovek zajímají až teď s nadějí něco z toho vytřískat.

Budiž jim odpuštěno. Alespoň si nekoupí další spalovák

---

<_-@--°°°°°°°°°°-@-_> ☺
Kia e-Niro 64 kWh, 2000 km

Obrázek uživatele Kuk

off
Kocept BMW i4
https://electrek.co/2020/03/03/bmw-i4-electric-car/

Čumák to má dlouhej že by se tam vešla i Dlouhá Lhota nebo V12 :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?