Volkswagen Cargo e-Bike, nákladní elektrokolo pro poslední úsek logistického řetězce, se bude vyrábět v Hannoveru a na trh bude uvedeno v letošním roce.
Volkswagen Užitkové vozy propaguje nové koncepty založené na pohonu s nulovými emisemi, které splňují požadavky na systémy dopravy budoucnosti. Výrobce lehkých užitkových vozů vstoupí před koncem letošního roku na trh s novým modelem Cargo e-Bike, koncipovaným pro přepravu na posledním úseku logistického řetězce.
Thomas Ludewig, vedoucí projektu Cargo e-Bike, k tomu říká: „Pro výzvy rozvážkové dopravy ve městech jsme připravili inovativní řešení a produkty – v tomto případě Cargo e-Bike. Cílem je změnit podobu městské mobility a dosáhnout výrazného snížení emisí.“
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Ženeva 2019: Volkswagen Cargo e-Bike je inovativní nákladní jízdní kolo s elektrickým pohonem
Cargo e-Bike značky Volkswagen Užitkové vozy je nákladní jízdní kolo, doplněné o elektromotor uložený uprostřed, který při šlapání podporuje jezdce výkonem 250 W (48 V) až do rychlosti jízdy 25 km/h.
Výhodou nákladního jízdního kola je skutečnost, že může být používáno prakticky kdekoli, aniž by jezdec musel mít řidičské oprávnění nebo provozovatel musel platit pojištění. Elektromotor je napájen lithium-iontovým akumulátorem (kapacita: 500 Wh). Dojezd nákladního jízdního kola je až 100 kilometrů.
Inovativní kinematika přední nápravy zaručuje zachování horizontální polohy a stability přepravovaného nákladu, a to i v zatáčkách. Systém vyrovnávání náklonu je inovací v segmentu nákladních jízdních kol. Volkswagen Užitkové vozy bude vyrábět model Cargo e-Bike ve svém hannoverském závodě a jeho výroba bude brzy zahájena.
Volkswagen Užitkové vozy se navíc aktivně účastní konference, která probíhá současně s výstavou vozidel. Ve „fóru“ probíhají diskuze a prezentace, týkající se inovací, ukázek osvědčených metod a možných řešení pro mikromobilitu.
V diskuzní zóně vedle fóra si mohou odborníci a uživatelé vyměňovat své názory a zkušenosti nebo navazovat nové kontakty s představiteli průmyslu a politiky.
A cena tohoto nákladního elektrokola bude srovnatelná s
A cena tohoto nákladního elektrokola bude srovnatelná s cenou nové Dacie.
Pěkný dojezd 100km ale 75km musí našlapat.
Pěkný dojezd 100km ale 75km musí našlapat.
To se mýlíte, asi nemáte elektrokolo. Musí našlapat celou
To se mýlíte, asi nemáte elektrokolo. Musí našlapat celou stovku, pokud nejede z kopce, protože elektormotor funguje jen s příšlapem a jen do 25 km/h. Legálně.
Myslel jsem to tak, že na takovou káru 500Wh by ujel bez
Myslel jsem to tak, že na takovou káru 500Wh by ujel bez šlapání
25km a zbytek by došlapal, ale ono je to jedno jestli přišlapuje celých 100km.
Elektrokolo nemám, ale mám koloběžku doma dělanou kola 20″ 1200Wh
liPol. Měření: Wh, A, V, z Brna do Jedovnic hlavně do kopce spotřeba
400wh zpět Jedovnice Brno spotřeba 300wh. Ujeto 64km.
Zbývá 500Wh.
Nepodelil by ses o vic detailu? Napeti, motor… Ne, ze bych
Nepodelil by ses o vic detailu? Napeti, motor… Ne, ze bych chtel stavet, ale rad se poucim. Dik.
Napětí jmenovité 74V špičkové 84V.
Golden Motor 1000W
Napětí jmenovité 74V špičkové 84V.
Golden Motor 1000W rychlost max 50kmh.
Regulátor BLCD 96V 1500W.
Přední vidlice odpružená
Dostanou se koupit i kompletní sady: různá kola s motorem, regulátory, otočné akcelátory, brzdové páčky s vypínačem.
Paralelním nebo seriovým zapojením lithiových dosáhneš různé napětí.
Čím větší napětí tím větší rychlost.
Stačí si posvařovat kostru a vše namontovat.
Pade na kolobezce uz bych se asi bal 😉
Pade na kolobezce uz bych se asi bal 😉
Nemusíš dávat plný plyn (otočné rukovítko).
Nemusíš dávat plný plyn (otočné rukovítko).
off
7700 pracovníků ve Cvikově prošlo přeškolením na
off
7700 pracovníků ve Cvikově prošlo přeškolením na EV
Zwickau plant – Training employees for e-mobility
https://www.youtube.com/watch?v=HgjmF532VQA
Laurin a Klement zase začnou vyrábět bycikly
Laurin a Klement zase začnou vyrábět bycikly 😀
https://vltava.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_16x9_tablet/public/images/03461032.jpeg?itok=ZHD95eth
Návrat ke kořenům. Následovat bude elektrický brouk. A to
Návrat ke kořenům. Následovat bude elektrický brouk. A to bude pecka, jen čistá elektrika, poctivá mechanika, poctivé spínače, poctivé budíky… retro v tom nejlepším smyslu slova.
VW se dal na rikši Co bude dál, taky začnou prodávat
VW se dal na rikši Co bude dál, taky začnou prodávat čepice a plamenomety jako ílon? 😀
budou tuto blbost započítávat do flotilových emisí? pokud
budou tuto blbost započítávat do flotilových emisí? pokud ano, tak to je jediný smysl tohoto výmyslu (nesmyslu).
Kopcovitá a zasněžená Praha je docela výjimka, většina
Kopcovitá a zasněžená Praha je docela výjimka, většina světových metropolí má mírné či teplé počasí a leží na rovině.
Třeba Lisabon, San Francisko, Seattle, Hong Kong… 😀
Třeba Lisabon, San Francisko, Seattle, Hong Kong… 😀
Tak zítra ráno uvidíme kdo měl pravdu, zda ti co se mnou
Tak zítra ráno uvidíme kdo měl pravdu, zda ti co se mnou říkali 780 tis. a nebo Ti co říkali že cca 1 mil. 🙂
volkswagen.de/elektromobilitaet/de.html
To teda neuvidíte, protože má být zatím nabízena jen
To teda neuvidíte, protože má být zatím nabízena jen střední baterka. Menší pro nejlevnější verzi se představí až příští rok.
I nejslabší verze bude představena letos, naopak
I nejslabší verze bude představena letos, naopak nejsilnější verze bude až příští rok.
Chceme do budoucna vyrábět to, co jinde už dávno roky
Chceme do budoucna vyrábět to, co jinde už dávno roky dělají a běžně používají. Už jsme ukázali malůvku a máme i koncept. Má ty prostato!
A kdo jinej to uz vyrabi?
A kdo jinej to uz vyrabi?
Je toho plný internet a Dánsko či Holandsko na tom už roky
Je toho plný internet a Dánsko či Holandsko na tom už roky jezdí, nyní tam jen přidělali elektrovýzbroj. VW zase objevil v elektru kolo.
Hezky nadpis, vw chce. Hmmmm……
Hezky nadpis, vw chce. Hmmmm……
1
1