Volkswagen chce svým nákladním elektrokolem Cargo e-Bike měnit městskou mobilitu
Volkswagen Cargo e-Bike, nákladní elektrokolo pro poslední úsek logistického řetězce, se bude vyrábět v Hannoveru a na trh bude uvedeno v letošním roce.
Volkswagen Užitkové vozy propaguje nové koncepty založené na pohonu s nulovými emisemi, které splňují požadavky na systémy dopravy budoucnosti. Výrobce lehkých užitkových vozů vstoupí před koncem letošního roku na trh s novým modelem Cargo e-Bike, koncipovaným pro přepravu na posledním úseku logistického řetězce.
Thomas Ludewig, vedoucí projektu Cargo e-Bike, k tomu říká: „Pro výzvy rozvážkové dopravy ve městech jsme připravili inovativní řešení a produkty – v tomto případě Cargo e-Bike. Cílem je změnit podobu městské mobility a dosáhnout výrazného snížení emisí.“
NEPŘEHLÉDNĚTE Autosalon Ženeva 2019: Volkswagen Cargo e-Bike je inovativní nákladní jízdní kolo s elektrickým pohonem
Cargo e-Bike značky Volkswagen Užitkové vozy je nákladní jízdní kolo, doplněné o elektromotor uložený uprostřed, který při šlapání podporuje jezdce výkonem 250 W (48 V) až do rychlosti jízdy 25 km/h.
Výhodou nákladního jízdního kola je skutečnost, že může být používáno prakticky kdekoli, aniž by jezdec musel mít řidičské oprávnění nebo provozovatel musel platit pojištění. Elektromotor je napájen lithium-iontovým akumulátorem (kapacita: 500 Wh). Dojezd nákladního jízdního kola je až 100 kilometrů.
Inovativní kinematika přední nápravy zaručuje zachování horizontální polohy a stability přepravovaného nákladu, a to i v zatáčkách. Systém vyrovnávání náklonu je inovací v segmentu nákladních jízdních kol. Volkswagen Užitkové vozy bude vyrábět model Cargo e-Bike ve svém hannoverském závodě a jeho výroba bude brzy zahájena.
Volkswagen Užitkové vozy se navíc aktivně účastní konference, která probíhá současně s výstavou vozidel. Ve „fóru“ probíhají diskuze a prezentace, týkající se inovací, ukázek osvědčených metod a možných řešení pro mikromobilitu.
V diskuzní zóně vedle fóra si mohou odborníci a uživatelé vyměňovat své názory a zkušenosti nebo navazovat nové kontakty s představiteli průmyslu a politiky.
A cena tohoto nákladního elektrokola bude srovnatelná s cenou nové Dacie.
Pěkný dojezd 100km ale 75km musí našlapat.
To se mýlíte, asi nemáte elektrokolo. Musí našlapat celou stovku, pokud nejede z kopce, protože elektormotor funguje jen s příšlapem a jen do 25 km/h. Legálně.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Myslel jsem to tak, že na takovou káru 500Wh by ujel bez šlapání
25km a zbytek by došlapal, ale ono je to jedno jestli přišlapuje celých 100km.
Elektrokolo nemám, ale mám koloběžku doma dělanou kola 20" 1200Wh
liPol. Měření: Wh, A, V, z Brna do Jedovnic hlavně do kopce spotřeba
400wh zpět Jedovnice Brno spotřeba 300wh. Ujeto 64km.
Zbývá 500Wh.
Nepodelil by ses o vic detailu? Napeti, motor... Ne, ze bych chtel stavet, ale rad se poucim. Dik.
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
Napětí jmenovité 74V špičkové 84V.
Golden Motor 1000W rychlost max 50kmh.
Regulátor BLCD 96V 1500W.
Přední vidlice odpružená
Dostanou se koupit i kompletní sady: různá kola s motorem, regulátory, otočné akcelátory, brzdové páčky s vypínačem.
Paralelním nebo seriovým zapojením lithiových dosáhneš různé napětí.
Čím větší napětí tím větší rychlost.
Stačí si posvařovat kostru a vše namontovat.
Pade na kolobezce uz bych se asi bal ;)
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
Nemusíš dávat plný plyn (otočné rukovítko).
off
7700 pracovníků ve Cvikově prošlo přeškolením na EV
Zwickau plant – Training employees for e-mobility
https://www.youtube.com/watch?v=HgjmF532VQA
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Laurin a Klement zase začnou vyrábět bycikly :D
https://vltava.rozhlas.cz/sites/default/files/styles/cro_16x9_tablet/public/images/03461032.jpeg?itok=ZHD95eth
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Návrat ke kořenům. Následovat bude elektrický brouk. A to bude pecka, jen čistá elektrika, poctivá mechanika, poctivé spínače, poctivé budíky... retro v tom nejlepším smyslu slova.
www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (11000 km)
VW se dal na rikši Co bude dál, taky začnou prodávat čepice a plamenomety jako ílon? :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
budou tuto blbost započítávat do flotilových emisí? pokud ano, tak to je jediný smysl tohoto výmyslu (nesmyslu).
Kopcovitá a zasněžená Praha je docela výjimka, většina světových metropolí má mírné či teplé počasí a leží na rovině.
Třeba Lisabon, San Francisko, Seattle, Hong Kong... :D
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Tak zítra ráno uvidíme kdo měl pravdu, zda ti co se mnou říkali 780 tis. a nebo Ti co říkali že cca 1 mil. :)
volkswagen.de/elektromobilitaet/de.html
To teda neuvidíte, protože má být zatím nabízena jen střední baterka. Menší pro nejlevnější verzi se představí až příští rok.
I nejslabší verze bude představena letos, naopak nejsilnější verze bude až příští rok.
Chceme do budoucna vyrábět to, co jinde už dávno roky dělají a běžně používají. Už jsme ukázali malůvku a máme i koncept. Má ty prostato!
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
A kdo jinej to uz vyrabi?
Je toho plný internet a Dánsko či Holandsko na tom už roky jezdí, nyní tam jen přidělali elektrovýzbroj. VW zase objevil v elektru kolo.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Hezky nadpis, vw chce. Hmmmm......
1