Volkswagen Atlas - nové SUV pro Ameriku, plug-in verze má následovat

Jan Horčík - 30 Říjen 2016

Volkswagen aktuálně v kalifornské Santa Monice představil nové vyráběné v a určené pro americký trh. Volkswagen Atlas se bude prodávat také jako plug-in hybrid.auto Volkswagen Atlas

Volkswagen Atlas by se měl brzy po uvedení na americký trh začátkem příštího roku začít nabízet také jako plug-in hybrid
foto: Volkswagen

Sedmimístné SUV Volkswagen Atlas se podle informací magazínu Green Car Reports začne nedlouho po uvedení prodávat také ve verzi plug-in. Auto se bude vyrábět v továrně Volkswagen Chattanooga souběžně s modelem Passat.

Na americkém trhu se Volkswagen Atlas objeví na jaře 2017. Plug-in verze by měla přijít krátce poté. Půjde o zatím největší auto, které kdy Volkswagen ve Spojených státech vyráběl.

Volkswagen Atlas

foto: Volkswagen

Srdcem vozu budou čtyřválec TSI turbo nebo VR6, oba s osmistupňovou automatickou převodovkou a u verze VR6 volitelně s pohonem všech čtyř kol. I na třetí řadu sedadel by se bez problémů měli vejít dospělí cestující. Auto je postaveno na platformě MQB.

Mitsubishi Outlander PHEV ukázal, že velká SUV do zásuvky jsou celosvětově překvapivě oblíbený artikl. Volkswagen Atlas tak nejspíš využije už několikátého odkladu uvedení Outlanderu PHEV v USA a zkusí si ukrojit velkou část koláče pro sebe.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ďalšia fosílna krabica, ktorú si určite nekúpim.

Obrázek uživatele Radovan

Tak nějak nápadně to připomíná Kodiaq.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Viděl jste jej naživo? Mě se tedy toto moc Kodiaqu podobné nezdá. Na druhou stranu mi příjde že v poslední době je invence kolem tvarů veškerá žádná. Je to myslím obecný problém designu dopravních prostředků. Ať už jsou to auta nebo třeba modernizace lokomotiv, všechno to vypadá stejně, snad až na EffiShunter 1000, která je trochu něco jiného.

P.S. Taky se vám zdá že je Škoda s těmi podivnými názvy tak trochu trapná?

Obrázek uživatele Radovan

Co je to Škoda? Škoda slov :-)

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele M.Krupka

Podívejte se na video „Volkswagen CrossBlue Diesel Hybrid SUV Concept Model Unveiled at NAIAS 2013“ na YouTube
Diesel Hybrid se předělá na Plugin v benzínu. Že by ten čistý diesel neuspěl na trhu v USA?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Harley Davidson Electric :-)
youtube.com/watch?v=x2F4OJ7sv-k

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Oni Američani jsou dost na benzín, o naftu se tam starají lokomotivy (náš brejlovec by tam tak stěží zvládl posun) a diesel průšvih tam udělal dieselovým autům špatnou reklamu, takže je logické ten koncept upravit a udělat něco mnohem lépe prodejného.

Potřebovali bychom ale aby po roce 2020 byly v prodeji jen plug-in hybridy a po roce 2025(2030) už jen EV.

Obrázek uživatele M.Krupka

Myslím, že budeme rádi, když po roce 2025 nebudou v prodeji diesely. Rok 2020 je tu za chvilku a co nabízejí domácí montovny za hybridní vozy? Škoda, Hyundai, TPCA? Nebo snad nějaký pluh-in, nebo EV?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pravda, ale vemte to tak, hyundai myslím něco má, příští rok to snad půjde do výrobny, TPCA by také mohla, peugeot myslím nějaké EV nebo PHEV má. No a Škoda škoda mluvit.

Myslím že v oboru EV nebo i PHEV se děje něco na co totálně nejsou automobilky připraveny a nebude se jim to moc líbit, protože budou překvapeny.

Nejsem nějaký Tesla fanatik, ale jestli najede TM3 výroba na slušné obrátky, tak by mohla nstat nepříjemná situace pro ostatní automobilky, pokud se model ukáže jako životaschopný. Jsme možná blíž bodu než si myslíme k bodu kde dojde ke strmému růstu poptávky po EV.

Dneska není problém dojezd EV +- 200km, jeden jediný model PHEV s tímto dojezdem na elektřinu ve slušné cenové relaci a přechod na čisté EV bude otázkou jedné generační obměny vozového parku.

Všechno jen jestli, nárůst nebude skokový, ale změna je vidět. Mohla by být rychlejší, už jen kvůli ceně, která bude klesat s počtem vyrobených kusů. Cena je podle mne jedna z hlavních důvodů proč nárůst EV není rychlejší. Pro mne je to hlavní.

Obrázek uživatele Kuk

Nárůst může být rychlejší než si spousta lidí připouští.
https://cleantechnica.com/2016/11/22/electric-car-revolution-will-accelerate-soon-predicts-morgan-stanley-report/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Cena baterek šla dolů rychlejc než byla prognóza. Svět se dostal na nižší ceny o 2 roky dřív. Aspoň v něčem není zpoždění.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil