Volkswagen Atlas – nové SUV pro Ameriku, plug-in verze má následovat

Volkswagen aktuálně v kalifornské Santa Monice představil nové vyráběné v a určené pro americký trh. Volkswagen Atlas se bude prodávat také jako plug-in hybrid.

Volkswagen Atlas by se měl brzy po uvedení na americký trh začátkem příštího roku začít nabízet také jako plug-in hybrid
foto: Volkswagen

Sedmimístné SUV Volkswagen Atlas se podle informací magazínu Green Car Reports začne nedlouho po uvedení prodávat také ve verzi plug-in. Auto se bude vyrábět v továrně Volkswagen Chattanooga souběžně s modelem Passat.

Na americkém trhu se Volkswagen Atlas objeví na jaře 2017. Plug-in verze by měla přijít krátce poté. Půjde o zatím největší auto, které kdy Volkswagen ve Spojených státech vyráběl.

Volkswagen Atlas

foto: Volkswagen

Srdcem vozu budou čtyřválec TSI turbo nebo VR6, oba s osmistupňovou automatickou převodovkou a u verze VR6 volitelně s pohonem všech čtyř kol. I na třetí řadu sedadel by se bez problémů měli vejít dospělí cestující. Auto je postaveno na platformě MQB.

Mitsubishi Outlander PHEV ukázal, že velká SUV do zásuvky jsou celosvětově překvapivě oblíbený artikl. Volkswagen Atlas tak nejspíš využije už několikátého odkladu uvedení Outlanderu PHEV v USA a zkusí si ukrojit velkou část koláče pro sebe.

12 Comments on “Volkswagen Atlas – nové SUV pro Ameriku, plug-in verze má následovat”

    1. Viděl jste jej naživo? Mě
      Viděl jste jej naživo? Mě se tedy toto moc Kodiaqu podobné nezdá. Na druhou stranu mi příjde že v poslední době je invence kolem tvarů veškerá žádná. Je to myslím obecný problém designu dopravních prostředků. Ať už jsou to auta nebo třeba modernizace lokomotiv, všechno to vypadá stejně, snad až na EffiShunter 1000, která je trochu něco jiného.

      P.S. Taky se vám zdá že je Škoda s těmi podivnými názvy tak trochu trapná?

    1. Oni Američani jsou dost na
      Oni Američani jsou dost na benzín, o naftu se tam starají lokomotivy (náš brejlovec by tam tak stěží zvládl posun) a diesel průšvih tam udělal dieselovým autům špatnou reklamu, takže je logické ten koncept upravit a udělat něco mnohem lépe prodejného.

      Potřebovali bychom ale aby po roce 2020 byly v prodeji jen plug-in hybridy a po roce 2025(2030) už jen EV.

        1. Pravda, ale vemte to tak,
          Pravda, ale vemte to tak, hyundai myslím něco má, příští rok to snad půjde do výrobny, TPCA by také mohla, peugeot myslím nějaké EV nebo PHEV má. No a Škoda škoda mluvit.

          Myslím že v oboru EV nebo i PHEV se děje něco na co totálně nejsou automobilky připraveny a nebude se jim to moc líbit, protože budou překvapeny.

          Nejsem nějaký Tesla fanatik, ale jestli najede TM3 výroba na slušné obrátky, tak by mohla nstat nepříjemná situace pro ostatní automobilky, pokud se model ukáže jako životaschopný. Jsme možná blíž bodu než si myslíme k bodu kde dojde ke strmému růstu poptávky po EV.

          Dneska není problém dojezd EV +- 200km, jeden jediný model PHEV s tímto dojezdem na elektřinu ve slušné cenové relaci a přechod na čisté EV bude otázkou jedné generační obměny vozového parku.

Napsat komentář