Ve Škoda Auto se bude diskutovat o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice

Vláda České republiky a zástupci českého automobilového průmyslu budou diskutovat otázky budoucnosti na Kolokviu o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice. Akce se zúčastní předseda vlády České republiky Bohuslav Sobotka a další členové vlády.

Automobilový průmysl je v České republice jedním z pilířů ekonomiky a zajišťuje prosperitu a technický pokrok. Vytváří 9 % hrubého domácího produktu České republiky a s více 150 000 zaměstnanci je jedním z nejdůležitějších zaměstnavatelů – se stoupající tendencí. Na automobilový průmysl připadá 25 % českého exportu.
foto: Škoda

„Kolokvium o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice“, pořádané Sdružením automobilového průmyslu AutoSAP, se koná 16. února v Mladé Boleslavi. Řada významných představitelů politického života, ekonomie a odborů bude diskutovat o otázkách a budoucích šancích domácího automobilového průmyslu.

Konference, které se zúčastní významné osobnosti – mimo jiné i předseda vlády České republiky Bohuslav Sobotka (ČSSD) a další členové vlády – chce generovat nové impulsy pro další růst moderní individuální mobility. Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier v kolokviu spatřuje velkou šanci pro českou ekonomiku i celou zem.

„Automobilový průmysl stojí před hlubokými změnami a novými průkopnickými časy: Digitalizace, elektrifikace a urbanizace stále intenzivněji proniká i do automobilového průmyslu, do našich produktů a do jejich využívání,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier a dodává:

„Tím vznikají nové oblasti podnikání, které skrývají velký potenciál a otevírají nové šance. Musíme v našich závodech včas vytvořit správné předpoklady pro automobily zítřka, abychom mohli v budoucnu pokračovat v úspěšném kurzu českého automobilového průmyslu,“ dodává Maier.

V centru pozornosti kolokvia proto stojí digitální technologie, témata vzdělávání, elektromobilita a koncepty mobility budoucnosti ve spojení s autonomně řízenými vozy. Škoda vítá snahu vlády České republiky, která v podobě ,Kolokvia o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice‘ významným způsobem přispěje k pokračování konkurenceschopnosti domácího automobilového průmyslu.

„V roli hostitele tohoto kolokvia chceme jako největší průmyslová společnost v zemi podpořit debatu mezi zástupci průmyslu a politiky, týkající se výzev, které stojí před automobilovým odvětvím v České republice. Škoda se v tomto summitu intenzivně zapojí, pomůže české vládě v analýze výchozí situace a podpoří identifikaci aktivit v jednotlivých oblastech,“ řekl Maier.

V podobě Strategie 2025 již Škoda vypracovala vlastní plán jednotlivých milníků technologických změn a dlouhodobého růstu podniku. Tradiční česká automobilka chce růst ve dvou dimenzích: Nadále se mají důsledně zvyšovat prodeje vozů; současně ale budou vybudovány nové oblasti podnikání pro inovativní služby, související s mobilitou.

Součástí této perspektivní strategie je i nový Škoda DigiLab v Praze, s nímž automobilka posiluje svou inovační a digitální kompetenci. Týmy kreativců zde budou zkoumat a vyvíjet nové obchodní modely.

Přitom se bude jednat zejména o silnější zapojení digitálních technologií do dosavadních hlavních oblastí podnikání společnosti Škoda Auto a o vývoj inovativních služeb, souvisejících s konektivitou a mobilitou. S moderními službami pro individuální mobilitu chce Škoda obsadit nové oblasti podnikání.

tisková zpráva

71 Comments on “Ve Škoda Auto se bude diskutovat o budoucnosti automobilového průmyslu v České republice”

  1. Dobrý den, jmenuji se Michal Březina, a mám nákresy
    Dobrý den, jmenuji se Michal Březina, a mám nákresy nových ekologických motoru na vzduchovo-tlakový motor který se může použít do všeho ( auta, nákladní auto, traktor, motorka, sekačka, hasičské auto, helikoptéra, letadlo, proudové letadlo )tam všude se může použít můj motor.
    Ale mám jen nákresy, které k realizaci nestačí.

    Pokud máte o moje nákresy zájem odepište mi na
    W-MAIL.: brezina.mich@SEZNAM.CZ
    PŘEDEM DĚKUJI ZA ODPOVĚD
    MICHAL BŘEZINA Z OLOMOUCE

      1. Michal Březina nemá jen nějaké perpektum mobile !
        ale

        Michal Březina nemá jen nějaké perpektum mobile !
        ale vzduchovo-tlakový 7 atmosferový ekologický motor který se už nikdy nemusí nikdy dobijet eletrikou ani tankovat plynem ani benzinem ani naftou ( můj motor jsi bude sám sát vzduch a stlačovat do tlakové nádrže aby ho mohl použžít do svého motoru )
        brezina.mich@SEZNAM.CZ

  2. Ono to nejsou milníky rozvoje ale velké obavy do budoucna.
    Ono to nejsou milníky rozvoje ale velké obavy do budoucna. Jsem ale optimista, až jim poteče do bot tak jim pánové z Wolfsburgu tu techniku z e-up! a eGolfu dovolí naroubovat do cItogo a fabie.
    Ono v tom Wolfsburgu to taky nemaj jednoduchý a musí zachránit z potápějící se lodi hlavně německý průmysl. I když jim škodovka generuje slušný zisk, němec je holt němec.

  3. Automobilový průmysl nestojí před velkými změnami.Velké
    Automobilový průmysl nestojí před velkými změnami.Velké zmény v automobilovém průmyslu probíhají minimálně již od přelomu desetiletí. To jenom koncernoví „manažeři“ si toho teď všimli a současné zjistili, že na to jsou zoufale nepřipraveni a už na začátku ztrácí více než 5ti letku za vývojem.

    Úkol státu je také zřejmý již léta. Podpořit dobíjecí infrastrukturu a připravit legislativu. Taky pozdě. Tak snad se alespoň teď proberou.

  4. Už i Burešův bulvár idnes píše o velkém nástupu
    Už i Burešův bulvár idnes píše o velkém nástupu elektromobilů!
    „Elektromobily vpřed. Ceny baterií klesají, masový nástup elektroaut začíná“
    Všude se šíří panika.
    Jéžišmarjá já mám strach. :)))))

    „Ještě v roce 2015 byla Octavia v severské zemi třetím nejžádanějším modelem v Norsku, loni se nedostala ani do první desítky.“

    Teď ještě ti Číňani utahujou šrouby, co budeme dělát? :O :)))

    http://ekonomika.idnes.cz/elektromobil-elektroauto-prodej-boom-evropa-cesko-f8m-/eko-zahranicni.aspx?c=A170210_191802_eko-zahranicni_ane

    1. Jo. Kdyby si přečetli tento server a jeho diskuze v roce
      Jo. Kdyby si přečetli tento server a jeho diskuze v roce 2008 -10, tak by si tam vše, co se dnes děje přečetli předpovězené i odůvodněné proć se to stane. A nepotřebovali by žádné studie. Jenomže v tu dobu měli plné ruce práce s tím, zpochybňovat až zesměšňovat elektromobilitu. A proto jsou dnes na začátku období, kdy začnou ztrácet jeden trh za druhým. A než za 2 roky (2019) přijdou s prvním Superb plugin hybrid, nadále ztrácet budou. A v roce 2019 se to samozřejmě nezastaví. protože s jedním modelem a to ještě se spalovacím motorem opentleným nějakou to baterkou příliš parády nenadělají. Takže je čeká následujících 5 let, kdy se budou hrozit, kam až to propadne a zpytovat svědomí, proč proboha v jejich vedení cifršpioni zcela vytlačili technickou racionalitu.

      1. Přesně. Někdy sotva před rokem jsem začal ze zábavy na
        Přesně. Někdy sotva před rokem jsem začal ze zábavy na autorevue a jinde šířit svojí mantru o pohřbu spalováků. Reakcí byl výsměch a naprosté přesvědčeni o mizivé šanci elektroaut i v horizontu 30 let. Po pár měsících přicházejí děsivé zprávy od samotných autodinosaurů VW, Mercedes a dokonce i z českých masmédií či z úst předsedy vlády. VW přestane úplně motovat dízly do novejch Golfů a čecháčkovejskej věcnej TDi sen je v troskách a strašidlo elektromobilizmu obchází planetu :))))
        Navrch vám ještě ČEZ v TV nutí FV panely na vaši střechu a jeho generál mluví o decentralizaci energetiky a Čína dupla všem automobilkám na koule. Slušnej sešup to nabralo.

        Mě se libí jak teprve teď pomalu nastupujou s hybridama a zároveň veřejnost považuje hybrid od kohokoliv za jaksi hotovou a funkční věc, ale teprve až se jim to začne podělávát tak objevěj jak to má Toyota za těch 20 let zmáklý :))))

        1. tak nebýt číny a amíků s jejich diesel gate tak by se nic
          tak nebýt číny a amíků s jejich diesel gate tak by se nic nedělo….
          nebo si snad někdo dělá iluze že EU nebo čez by přišel sám od sebe s něčím pro EV nebo OZE
          nechci malovat čerta na zeď, ale menší havárie ala Fukušima by to ještě správně urychlila,
          jinak čez může utrácet peněz kolik chce za reklamu na FVE panely, stejně je to největší sabotér OZE, třetinu produkce výroby elektřiny vyváží za hubičku, přebytky z FVE vesele vykupuje za nula nula nic a pak obratem ruky vašemu sousedovi prodá za 5Kč/kWh a dál montuje 4 Q inteligentní elektroměry aby zabránil případným neoprávněným dodávkám elektřiny z malých FVE, co by si lidé třeba prdnuli na balkon, na zahradu, na garáž(zoufalci si pak k FVE kupují různé wattroutery, greenbona a stejně mají nervy aby jim čez nenapálil pokutu)

  5. Zdravim hybrid.cz. Musim upozornit ze neustale pouzivate
    Zdravim hybrid.cz. Musim upozornit ze neustale pouzivate spatne logo Skoda- to, ktere je napriklad i u tohoto clanku se objevilo pouze kratce, nez si jeho kvality vsimli lidi kteri maji oci a jsou schopni videt (byl to celkem prusvih).

    Pokud ho ale pouzivate v ramci sveho nazoru na vsechny ne-elektricke automobilky tak to chapu. Pokud ne, tak je to neprofesionalni- toto neni logo Skoda.

  6. Celkem by mě zajímalo, s čím ty pomazané hlavy zase
    Celkem by mě zajímalo, s čím ty pomazané hlavy zase vyjdou. Nicméně po předchozích zkušenostech mám pocit, že bude lepší, pokud se do toho nebudou míchat, třeba jen proto, že většina o tom nemá ani páru. (viz. to poplácávání po ramenech a hesla Vodík jede!)

  7. Budoucnost vazala Škodovky je taková jakou jí Vlkohrad
    Budoucnost vazala Škodovky je taková jakou jí Vlkohrad nalajnuje. Hlavní moto je nekecat a vydělávat pro centrálu ať to může rozfofrovat na pokuty, na Bugatti, zlatý padáky, tučný důchody a topení dalších přehmatů vedení. Ale do toho nám nic. Zubatá pleška si tam může cvakat rovnátkama jak chce, stejně je zase vobloží pár miliardama jakmile kejvnou prstem.

  8. Miliardo-Lukačovičova mediální masírka jak nekupovat na
    Miliardo-Lukačovičova mediální masírka jak nekupovat na českým bazaru ale rovnou si ojetinu dovést z MOBILE.DE a rozhodně ale ROZHODNĚ NEKUPOVAT KOMERČNÍ NOVÝ ŠMEJD fórový benzín TSI … :DD

    seznam.cz/zpravy/clanek/na-pretoceny-tachometr-si-dejte-pozor-u-vozu-z-ciziny-rika-expert-z-autobazaru-12831

      1. Proč by měl něco pro dobro anonymního čecha dělat? Co
        Proč by měl něco pro dobro anonymního čecha dělat? Co udělal anonymní čech pro jeho dobro?

        Kde lidi berete to že když má někdo peníze, musí dělat něco co si ostatní vymyslí?

        Nejsou to náhodou jeho se kterými si má plné právo nakládat jak chce?

        1. když někdo je bohatý a má peníze – prostředek moci –
          když někdo je bohatý a má peníze – prostředek moci – znamená to že kvůli němu je spousta chudých. Jeho povinností je ty peníze použít k budování blaha společnosti. Jinak furt dokola revoluce agbar a nová civilizace, tys nikdy nečetl dějepis? 😉 Kobylkování lidský rasy není budoucnost obzvlášt s novými technologijemi kde se není už kde na planetě zemi schovat :DDDD PS: pevnosti nepomůžou, to už tu bylo …

          1. A to mi řekněte jak by bylo hodně bohatých kdyby pan
            A to mi řekněte jak by bylo hodně bohatých kdyby pan Boulton plnil svou „povinnost“ a budoval blaho. To by byly asi tak tehdejší nemocnice, možná chodníky.

            Málo by bylo bohatých a lidem by se moc dobře nežilo.

            Pan Boulton totiž se domluvil s panem Wattem a rozjeli továrnu na parní stroje, ten umožnil přístup k nerostným prostředkům – bohatství.

            Koncentrované bohatství potřebujete k tomu aby se vůbec svět někam posunul, ano většinou je to o tom, že někdo chce ještě více zbohatnout, co na tom. Objev použitelného parního motoru umožnilo otevřít jinak nedostupné zdroje surovin, zrychlit výrobu, snížit cenu… A ano někomu to doneslo bohatství. Promiňte, pokud si lidé vypatlají příjmy na luxus a zchudnou tak, je to asi těžko problém pana továrníka. Ano, pan továrník mohl vypít denně sklenku Francouzského koňaku, ale lahev za 1 libru mu vydržela třeba týden, dělník z jeho továrny pil denně lahev pálenky za 0.3 libry. Řekněme že dostával 6 liber týdně. Jenže on za těch 6 dní propil 1.8 libry. Nutil jej pán továrník k tomu?

            Do největších problémů se podle mne dostávají ti co se snaží ukazovat na co mají. Gates nebo asi i Musk se neoblékají u drahých značek, přestože vydělávají miliardy. Lidé vydělávající podstatně méně se často objevují v oblečení za několikanásobek toho co pánové podnikatelé.

            Dějepis jsem četl, ale asi jej beru jinak než vy, protože asi na rozdíl od Vás jsem četl i Dawkinse. A ostatně máte to psané dole.

            Revoluce budou probíhat ne z vůle lidí, ale pokud se objeví někdo jiný dostatečně mocný komu stojí zato revoluci spáchat a jestli mu to k něčemu bude. Ruská revoluce by nenastala, kdyby V.I. Uljanovovi nebyl Německem zaplacen vlak do Ruska. A tak to bylo mnohokrát, nejvíce to bylo asi za studené války.

      1. nene, náhodou, je to náš nejschopnější premier všech
        nene, náhodou, je to náš nejschopnější premier všech dob!! Jen to má kapánek složitější s těma milijardářskýma zhovadilostma za pldelí … Problémem je, že jakmile miliardář dosáhne určitého „dostatku peněz“ začne myslet na krávoviny a ne na prostý lid. To je taková generační denenerace táhnoucí se napříč tisíciletími. A na to je potřeba najít lék jak tyhle hovada zkrotit 😉 Protože v zájmu lidstva není aby si miliardářský vopice žili jak prsata v žitě, ale aby se na planetě Zemi žilo dobře. Jinak RESET !! a zas a znovu jako to tu bylo už mnoooohokrát 😉 Za posledních 30.000 let víš ty vůbec kolik se tady vystřídalo civilizací??

        youtube.com/watch?v=jABSjTYLca0

        1. A co zkrotit hvda, kterým vadí něčí úspěch? Existují
          A co zkrotit hvda, kterým vadí něčí úspěch? Existují jisté důvody proč někteří lidé mají úspěch a jiní pak dělají v jejich továrnách.

          Proč by měl někdo myslet na prostý lid, který mu nadává do zlodějů a kdečeho dalšího?
          Planetě nevadí, respektive mají minimální dopady, miliardáři, ale chování velké části populace, která není schopna ani udržovat pořádek ve svém okolí, to je problém. Problém je v lidech, kteří si volí vůdce kteří kupují kvéry místo odsolovaček, traktorů a lokomotiv.
          Doufám, že jste si všiml že kdykoliv v historii vyhrál v převratu „lid“ tak to vedlo jenom k zvěrstvům a násilí, že? Bídu na lid přináší politici, ne miliardáři. (Dobře umí s tím pohnout, ale prostě když se lidé nechají, tak je to jejich problém)

          Chtě nechtě vždy, pokud nenastolíte nějakou brutální diktaturu, se začnou objevovat skupiny lidí, které budou schopnější než jiné. A i v té brutální diktatuře, bude nakonec malá skupinka vládnoucí a potírající konkurenci. A je to pochopitelné, druh se tak vyvíjel příliš dlouho.

          Příliš dlouho jsme žili v tlupách, kmenech, svazech a královstvích, aby se to smázlo. A tento mem hierarchie se přenáší dál. Neznám pohádku, která by se odehrávala v rovnostářské anarchistické společnosti, ale znám přehršel pohádek o králích, princích a princeznách.

          Veškeré systémy, které máme, které se nabízejí jako alternativy, vždy je to vymyšleno tak aby se nějaká skupina dostala k moci nad ostatními. Ať už to bylo ustavení nejsilnějších rodů jako vláda nad kmenovým svazem, což se pak vyvinulo ve feudalismus, nebo „demokracie,“ kterou vymyslela buržoazie aby získala moc nad státem místo šlechty, nebo později komunistické převraty, které využila malá skupinka lidí k tomu aby získala moc a prostředky. Nebo teokracie, které více či méně tolerují světského vládce, ale v zákulisí vše řídí, nebo anarchie, které zase umožní jen přehození moci jiným. Jenže nikdy se stejně nic moc pro běžné lidi nezmění.

          Jistým způsobem příroda upřednostňovala průbojné jedince, třeba Čingischán má dneska asi 16 milionů mužský potomků, čas od času se to někde projeví a z toho jsou všechny ty bojující skupiny. Dám klidně ruku do ohně zato že dost velká část dnešních politiků je vzdáleně geneticky spřízněná s velkými postavami minulosti. Karlem Velikým, Juliem Césarem, Čingischánem atd. Nikdy se toho nezbavíte.

          Pro genetickou výbavu lidstva se vždy někdo objeví, kdo kolem sebe soustředí moc. A je jedno jestli mečem, nebo infikuje nějaký mocenský aparát jako nyní Trump republikány.

          sorry za Offtopic

          1. jááák něčí úspěch?? ten nevadí. vadí že když už
            jááák něčí úspěch?? ten nevadí. vadí že když už mají všechno chtějí ještě víc a aby toho dosáhli vysávají lid, to je byznys. Jako sory ale nedočetl sem to tvoje zdlouhavý plkání 🙂 musíš víc studovat abys víc pochopil a byl společnosti k užitku ;))

            1. Zjevně chcete rozhodovat kdy má kdo čeho dost, to je
              Zjevně chcete rozhodovat kdy má kdo čeho dost, to je čistá závist, nic víc a viděl jsem to už X krát. Zkuste takové vysávání definovat, i když možná asi míříte na nízké mzdy v průmyslových podnicích v ČR, pak tedy doufám, že nekupujete levné zboží z Asie, jinak je vaše stěžování si na vysávání pokrytecké.

              Pokud nechcete dočítat, nečtěte nutit vás k tomu nepotřebuji.

              Vaše poslední věta je jako z pera konspiračního teoretika, hádám, že byste chtěl abych začal souhlasit s Vaším pohledem na svět, že?

            2. Ste ignorant. Navážať sa do diskutujúceho, ktorého
              Ste ignorant. Navážať sa do diskutujúceho, ktorého príspevok Ste ani nedočítali rozhodne nie je znakom inteligencie.

              Carlos je tu jeden z mála diskutujúcich, ktorý má evidentne rozhľad a používa argumenty. Prejavte sa ako inteligentný tvor a preargumentujte ho ak na to máte.

              Mimochodom, to že niekto zbohatne, rozhodne neznamená, že zvyšok populácie je kvôli tomu chudobnejší. Väčšinou je to v trhovom hospodárstve naopak.
              Zoberte si napríklad miliardára Gatesa. Zbohatol na poskytnutí služieb, ktoré jeho zákazníkom pracovať efektívnejšie. Kde vidíte problém? V kapitalizme ktorý tak zatracujete je nutná win-win situácia, inak sa obchod neuskutoční.

              A teda, ak mne Gates umožní vďaka poskytovaným službám pracovať efektívnejšie (a teda zariadiť aby som sa mal lepšie), rozhodne nemám pocit, že mi za to ešte niečo dlží. Ak by peniazmi ktoré odo mňa získal kúril, môže mi to byť jedno.

              1. Díky. 🙂
                Odpověď ode mne dostal, jestli se nezmění, tak s

                Díky. 🙂

                Odpověď ode mne dostal, jestli se nezmění, tak s tímhle Anonymem končím. Stejně jako jsem skončil s chechtou.

                Problém je že tento Anonym vidí ekonomiku a trh, jako hru s nulovým součtem, to není zase úplně nepravda, Země má konečné zásoby, ale technologie nám umožňují jít hlouběji, recyklovat, zdrojů je dost. (Vím, zním teď trochu jako Klaus), ale je to tak, s lepší technikou se dostaneme k depozitům kovů hluboko v zemi, stejně tak možná můžeme navrtat hydráty methanu, máme slunce, vítr, vodu a v nejhorším jádro. Umíme odsolovat, energeticky levně, od 30. let, umíme vyrábět hnojiva, víme že s poměrně malým množstvím hydrogelu lze zlepšit zadržení vody v půdě, toto nejsou zásadní problémy, jen nepříjemnosti.

                V momentě kdy se na toto začnete dívat jako na hru s nulovým součtem, je z toho problém, protože si omezíte rozhled a možnosti. Zrovna nedávno jsem měl možnost mluvit s lidmi co se zajímají o lidská práva a tady tu oblast. Jejich neznalost těchto technologií, jejich existence, byla mírně zarážející.

                1. Klidném konci hochu žádný respekt pro libesbrif to si piš
                  Klidném konci hochu žádný respekt pro libesbrif to si piš Babicce :)) už je ti to jasný :)))))

  9. Myslím si správně, ze VW potažmo i Škodovce teče do bot,
    Myslím si správně, ze VW potažmo i Škodovce teče do bot, poněvadž Dízlgejt pořádně vw kvočně zastřihl křídla a teď naši Mladoboleslavští hledají pomoc kde se da. Nu holt kluci parlamentští otázka od Škodovky na vás: „Budete si míň ulejvat ze státní truhly a podpoříte nás?“

  10. Nejsou to trochu ukvapené kroky?
    Proč něco měnit,zatím

    Nejsou to trochu ukvapené kroky?
    Proč něco měnit,zatím klidně můžou vyrábět spalovací motory,stačí je objemově snížit a třeba dělat dvou případně jednoválce.
    Hybrid, EV na to je času dost,maximálně konektivita a digitalizace to stačí,jsme provincií nehodí se být příliš ambiciozní!!!

    1. :)) dobrý vtip… přečti si ještě něco odbornýho ke
      :)) dobrý vtip… přečti si ještě něco odbornýho ke kvalitě a životnosti těch spotřebáků jménem benzínový TSI, nejlépe ověřit přímo u automechaniků :)))) NEJVĚTŠÍSRČKYVŠECHDOB proč asi tak ?? „Primárním Učelem není dlouze používat nebo opravovat ale spotřebovávat a koupit nový“ 😉

  11. Článek, který ve finále vůbec nic konkrétního
    Článek, který ve finále vůbec nic konkrétního neprozradil. Jen odborné tlachy. Čekal bych něco v tom smyslu jako: zavádění nových předmětů na školách, podpora výzkumu, ocekavane dostaveni zbytku dálnic po ČR, vytvoření lepších podmínek pro mýtné brány než shitsystém Kapsch, apd. Nechci aby můj komentář znel negativne, ale co si o tom myslite vy?C

  12. Kolokvium ?? :)))))))
    cs.wikipedia.org/wiki/Kolokvium
    myslím

    Kolokvium ?? :)))))))

    cs.wikipedia.org/wiki/Kolokvium

    myslím že by SOBOTKOVA vláda měla NĚMECKÉ ŠÁDE direktivně nařídit okamžitou produkci čistých už hotových MĚSTSKÝCH elektromobilů CITIGO a FABIA který tutlá a to na ROK 2018. Pokut ty dízlblejt lháři se superčistými dízly odmítnou, s okamžitou platností JIM UVALIT DAŇ NA KAŽDÝ VYPRODUKOVANÝ +2018 DÍZL jako podporu elektromobility komplexně
    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    nazvěte to rači VLÁDNÍ KOLONOSKOPIUM !!! :)))))))DDDDDDD

    1. „Ty víš a já vím že na prdelolezectví a předposranost
      „Ty víš a já vím že na prdelolezectví a předposranost všichni dojedeme. Ultrafialový paprsky jsou jen začátek Bohuš, zbývá už jen pár centimetrů ornice. Pohlavní nemoci ubývání lesů agresivita znečištování ochuzování genů vlády padnou bude vládnout anarchie. TO JE TEN KRÁSNÝ NOVÝ AUTOMOBILOVÝ SVĚT rozum do hrsti Bohuš“

      csfd.cz/film/2308-prepadeni-v-pacifiku/prehled/

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Napsat komentář