Ve Francii jde na trh nový elektromobil Peugeot e208, do Česka dorazí začátkem roku 2020

6. října 2019 dorazí nový Peugeot 208 na trh ve Francii, a to ve verzích se spalovacím i elektrickým motorem. Značka pro tuto příležitost připravuje show v pařížském regionu, během níž představí technologické aspekty vozu.

Od listopadu 2019 budou v téměř stovce francouzských měst zřízena testovací centra, v nichž se zájemci budou moci seznámit s elektrickými verzemi modelu a vyzkoušet si je. Akce dostala název „Peugeot Electric Tour“.
foto: Peugeot

Nový Peugeot 208 navazuje na své předchůdce, vozy „dvojkové řady“, kterých se ve světě prodalo více než 22 milionů kusů. Od svého uvedení na evropský trh je nabízen ve verzi s elektromotorem jako Peugeot e208.

V téměř stovce francouzských měst spouští společnost Peugeot France na podporu přechodu na nové zdroje energií akci „Peugeot Electric Tour“, během níž hodlá poukázat na výhody tohoto nového typu motorů.

Od listopadu 2019 si budoucí i potenciální zákazníci budou moci vyzkoušet nový Peugeot e-208 v centru poblíž svého bydliště. Rezervace testovacích jízd budou probíhat na platformě: electric-tour-peugeot.fr.

Společnost Peugeot France připravila pro předpremiéru uvedení tohoto nového modelu na 4. října 2019 jedinečnou show, během níž představí design nové 208 na pařížské obloze.

Francie je první zemí, ve které nový Peugeot 208 přichází na trh. Další evropské státy budou následovat. Uvedení tohoto modelu v České republice se bude konat 28. listopadu 2019. Elektrické verze doplní nabídku pro české zákazníky na začátku příštího roku.

tisková zpráva

53 Comments on “Ve Francii jde na trh nový elektromobil Peugeot e208, do Česka dorazí začátkem roku 2020”

      1. Proč fronty před SCH? Tyhle Tesly jsou vybaveny konektorem
        Proč fronty před SCH? Tyhle Tesly jsou vybaveny konektorem CCS takže můžou nabíjet na kterékoliv dobíjecí stanici – nemluvě o tom, že kdo má barák a na něm třífázovou zásuvku, tak může obstojně dobíjet doma, a veřejnou nabíječku využije jen v případě cesty mimo dojezd své domovské zásuvky.
        Jo kdyby to byla edice s dobíjením na SCH zdarma, tak to bych chápal, ale takhle při cenách na SCH se spíš zaměří na chip a měsíční paušál od ČEZu.

            1. Já bych to tak neviděl. Dokud u nás v Karlových Varech
              Já bych to tak neviděl. Dokud u nás v Karlových Varech nebyla prodejna Lexus, tak takovou značku vozu zde téměř nikdo neznal. No a světe div se, teď nám tu jezdí hromada aut značky Lexus a na podložce pod RZ mají všichni napsáno Lexus Karlovy Vary. A že zrovna Lexus nepatří mezi „lidová“ auta. Většinu toho co potkávám je pořizovací cena ++ milion. Nejlevnější CT200h tu téměř není vidět.
              A co si budeme namlouvat i takový „lidový“ Superb, Kodiak může vyjít na cenu 1,2mega. Jen ta jízda bude moc hlučná, moc líná a hlavně každý měsíc přijedete na čerpací stanici a vyndáte z peněženky 3-5tis.. Tohle u elektromobilu nikdo nemusí. A to je zatraceně velká motivace. Není nic neobvyklého potkat nového Mercedesa na čerpací stanici ONO jak tankuje tu nejlevnější naftu.
              Tak to prostě funguje.

          1. Nebojte, kdyby náhodou mělo dojít k nějakému rapidnímu
            Nebojte, kdyby náhodou mělo dojít k nějakému rapidnímu nárůstu počtu Tesel v ČR (což je sci-fi), tak na to Tesla jistě zareaguje výstavbou dalších SCH.
            Ale pokud vím, aktuálně je objednáno něco přes 3000 kusů – to současná síť obslouží bez problémů.
            PS: a nemyslím si, že by někdo čekal s řešením (posilováním sítě) až na statisíce aut. Jen co jich budou pouhé desetitisíce začnou se distributoři předhánět v tom, kdo zinkasuje jejich dobíjení krzeva své nabíječky.

  1. NEKUPOVAT nic, co není od Tesly! Možná si někdo pamatuje
    NEKUPOVAT nic, co není od Tesly! Možná si někdo pamatuje jsi jsem i zde před lety psal, že všichni krom Tesly budou dávat podřadné baterie či motory, aby vše „vydrželo“ jako jejich fosilní auta, aby hlavně lidi měli strach z baterií. Vše se vyplnilo. Jak jsem všechny takové nazýval blbečky. A blbec musí platit:

    https://www.teslarati.com/tesla-model-3-nissan-leaf-owner-faulty-battery-nightmare/

    1. No vona Tesla taky neni synonymum quality. Docela rezne,
      No vona Tesla taky neni synonymum quality. Docela rezne, obrusuje se ji lak, servisy jsou taky silene drahy. Googlujte, ulehcovat Vam to nebudu. Otazka je jak caste tyhle pripady jsou a to jak u Nissanu tak u Tesly. U Tesly vidim jeji prinos v dobre ucinnosti pohonu = dobry dojezd a sit superchargeru. Leaf to po…lal tim chybejicim tepelnym managementem baterie.

          1. ? jistě, všichni na světě dýchají vzduch, v úzkém
            ? jistě, všichni na světě dýchají vzduch, v úzkém kruhu přiznávají, že vzduch se dá dýchat 😀

            za tohle ti někdo platí, nebo takové hlouposti děláš zdarma? 🙂

            Dej si do googlu „bmw painting problems“ a máš toho tuny, prostě obyčejné problémy kvality, kde i tak Tesla exceluje. Mezi slepými jednooký král.

            Ale předpokládám, že jsi buď troll, co potřebuje peníze, nebo jen neinformovaný 🙂

          2. A znáte spokojeného člověka? To je přece naprosto
            A znáte spokojeného člověka? To je přece naprosto přirozené většině světové populace. Snad krom tibetských mnichů či obdobných skupinek si lidi vždycky na všechno budou stěžovat.
            Jde jen o to, v jaké míře a jak otevřeně či hlasitě. A u Tesly je v poměru k počtu prodaných aut až překvapivě malá kritika jejích vlastníků.

            1. Kerosine, nezlobte se, ale jste „mladý“ elektromobilista.
              Kerosine, nezlobte se, ale jste „mladý“ elektromobilista. Nevím zda jste zde už byl, když „Michelin“ začal otevřeně psát o velkých problémech ohledně Tesly. Obecně platí zákaz kritizovat Teslu, aby nebyl poškozen rozjezd elektromobility…

              1. Jeste doplnim, ze si i hodne zacal stezovat na uroven servisu
                Jeste doplnim, ze si i hodne zacal stezovat na uroven servisu (zpoplatneni odhaleni systemove chyby, ne moc velka ochota odhalovat pricinu zavad a nakonec jeste neumeni vytisknout FA bez DPH, ktera byla normalni pri predchozi navsteve). I pres dost problemu (dokonce mu i v zaruce menili motor) vzdy dodal, ze pro nej je to nejpouzitelnejsi BEV. Tim nechci Teslu obhajovat, diky nemu jsem se priklonil k tomu, ze si ji nikdy nekoupim, jen poukazat, z ekdyz clovek jezdi hodne (nad ramec dojezdu na jedno nabiti) a potrebuje se rpepravovat relativne rychle, nema Tesla konkurenci diku Superchargerum. Snad se brzy zmeni jak ta konkurence, tak zlepsi poruchovost Tesel.

                1. Snad si to přečte „honzal“, který nás označuje za
                  Snad si to přečte „honzal“, který nás označuje za trolly…
                  „Michelin“ a další správňáci už sem raději nechodí.

                2. Taky mu děkuji za jeho postřehy, díky nim jsem úplně
                  Taky mu děkuji za jeho postřehy, díky nim jsem úplně opustil myšlenku pořídit Teslu jako ojetinu mimo záruku. Ostatně, myslím, že i on sám se v tomto směru vyjádřil…

              2. Předně nevím, proč bych se měl na někoho zlobit, že mne
                Předně nevím, proč bych se měl na někoho zlobit, že mne nazve „mladým“ obvykle je to poklona. 🙂 chápu, že jste chtěl spíše vyjádřit něco jako nevyzrálý, či nezkušený a to by zase pro změnu byla pravda a za tu se sice někdy někteří zlobí, ale k těm nepatřím.

                Chyby a nedostatky Tesly jsem nepopíral. Jen na ně hledím trochu jinou optikou než mnozí. U EV je pode mne důležitější kvalita baterie, elektromotoru, a zdaleka v neposlední řadě software který to nějak obstojně vše řídí a v některých případech (kde je Tesla nekompromisně v čele) má ten software i přidané funkce v podobě asistentů řízení.
                Osobně se domnívám, že v epoše EV je kvalita slícování karoserie, výdrže povrchového laku a podobné „důležité“ aspekty z epochy spalováků, jen vedlejším hodnotícím kritériem. Neříkám, že nevadí, když se lámou poloosy, do auta zatéká, nebo u rok staré karoserie začne viditelná koroze v nemalé míře. To je samozřejmě špatně. Ale zase na druhou stranu, abych točil a orodoval videa na to, že na jedné straně je spára mezi dveřmi a blatníkem na jedné straně o 0,7 mikronu větší což obou dveřích a sloupku dělá na jedné straně auta víc než 1,5 mm – no to fakt ne.
                A navíc, když už by chtěl někdo srovnávat chybovost výroby Tesly s jinou automobilkou, tak je dobré se podívat, kolik ony slavné „zkušené / tradiční“ automobilky už měli za historii svolávaček na opravu, a někdy i kritických chyb.

                PS: a úplným závěrem, já spíše kritizoval českou povahu (věčně nespokojených), než že bych tvrdil, že Tesla nemá a nedělá chyby.

                1. „Osobně se domnívám, že v epoše EV je kvalita
                  „Osobně se domnívám, že v epoše EV je kvalita slícování karoserie, výdrže povrchového laku a podobné „důležité“ aspekty z epochy spalováků, jen vedlejším hodnotícím kritériem.“

                  Tak to bych si dovolil nesouhlasit. Pokud dám za auto víc než milion, tak taky očekávám nějakou kvalitu, nejen pohonného ústrojí, ale i interiéru, zpracování, materiálů, lícování jednotlivých dílů a samozřejmě, důkladnou antikorozní ochranu a lak, který něco vydrží.

                  To přeci není o tom, že když je auto elektrické, tak mu odpustím nedostatky v kvalitě… hlavně, že jezdí? To je divný přístup. Možná nad tím mávnu rukou u Dacie za 200-300 tisíc, ale ani ta např. nemůže reznout.

                2. No já jo. Pro mne je mnohem důležitější, že to jezdí
                  No já jo. Pro mne je mnohem důležitější, že to jezdí na elektřinu, než jestli to má interiér z recyklovaných drcených petek, spáru u každých dveří jinou apod…
                  To jak auto vypadá, jaké je značky atd… vůbec nepovažuji za vhodné kritérium posuzování jeho majitele. Mnohem důležitější a adorovatelné je zda volil auto vhodné pro jeho přepravní potřeby.

                  PS: ale asi ani jeden z nás nečeká, že my dva se shodneme, že? 🙂

                3. Takže pokud začne auto po pár letech reznout, tak nevadí,
                  Takže pokud začne auto po pár letech reznout, tak nevadí, hlavně, že jezdí na elektřinu? Nebo když nesedí spáry, do auta může foukat, téct… všechno jedno, jen ať je elektrické? Nebo po první zimě, kamínkách, bude lak oprýskaný a časem se budeloupat… nevadí, je to EV? Nebo když interiér bude z laciných hnusných a smradlavých (zdraví škodlivých) plastů,tak taky nevadí, hlavně, že je to EV? No z vás musí mát producenti radost, koupíte každkou plečku jenom proto, že je elektrická a pro vaše potřeby vhodná. Ale že třeba nevydrží vaši plánovanou životnost (jako ten číňan, co máte doma), to už nevadí. Jak jsem psal, velmi zvláštní přístup:-)

                  Já teda u EV očekávám stejnou kvalitu provedení jako u spalovacích aut. Protože když to u nich jde, musí to jít i u EV, ne? Proč u EV tolerovat šmejd?

                  O značce a o posuzování lidí dle značky auta tady nebyla vůbec řeč. Řeč je o tom, že je přeci nesmysl tolerovat šmejd a nekvalitu jenom proto, že to auto jezdí na (podle vás) ten správný druh energie.

                  PS:
                  Proto taky, když teď uvažuji o EV pro manželku, tak spíš koukám po i3, protože se mi docela líbí a pro mě ten dizajn a provedení je důležité. Nemohl bych jezdit v hnusné krabici jako je Ion, jenom proto, že je to EV a že stojí polovinu i3. Tak holt našetřím radši na tu i3 🙂

                4. Smradlavé (zdraví škodlivé) plasty by mi vadily – zbytek
                  Smradlavé (zdraví škodlivé) plasty by mi vadily – zbytek je mi fakt jedno.
                  Respektive jedno z hlediska vizáže. Technický stav auta nesmí mít vliv na jeho bezpečnost. Nevadí mi rez jako taková (vzhledově), vadila by mi na něčem, kde ovlivňuje schopnost tohoto dílu třeba pohltit náraz.

                5. OKJ. Jsou lidi, co toto neřeší ani u spalováku, což asi
                  OKJ. Jsou lidi, co toto neřeší ani u spalováku, což asi bude i váš případ. Prostě šlo mi o to, že proč u spalováku člověk požaduje určitou úroveň a kvalitu a u EV je to jedno? To je přeci nesmysl.

                  Buď je mi to obecně jedno a neřeším to ani u spalováku ani u EV a nebo to řeším u obou. A ne jako jste se vyjádřil vy, že ta kriteria, která byla důležitá u spalováku, tak u elektra nejsou. Tak to prostě není…

                6. Ne vyjádřil jsem se správně.
                  V mém případě je to tak,

                  Ne vyjádřil jsem se správně.
                  V mém případě je to tak, že ač jsem běžně u aut vyžadoval určitou výbavu, elektropohon považuji za takový benefit, že jsem ochoten mnohé přehlédnout, tolerovat, odpustit si atd…
                  Nevím jaká dvě auta uvést jako příklad, tak to řeknu všeobecně, kdyby mi vedle sebe někdo postavil perfektně karosářsky provedené a slícované auto s alu kastlí a luxusní výbavě, ale se spalovákem vs. holou krabici s každou spárou jinak, a ošizeným lakem ale dobré EV, tak bych bez váhání volil EV.

                7. Aha… tak to já mám stajná kriteria, co se týče
                  Aha… tak to já mám stajná kriteria, co se týče zpracování a kvality i u spalováku, i u EV. Proč mít jiná kriteria, ne? Když jde udělat kvalitně spalovací auto, tak proč bych se v případě EV měl spokojit s nedodělkem? Nevidím v tom logiku. A zvlášť, když ta EV jsou podstatně dražší než spalovák.

                  Ale u vás už jsem si zvykl, že jste „jiný“, tak mě to nepřekvapuje 🙂 Jak jsem psal, klidně připlatím za i3 namísto Iona. A když na to nemám, tak počkám, ale kupovat za každou cenu EV jenom proto, že je to EV, i když nedodělek a šmejd, mi nepřijde rozumné. Alev pořádku, každý máme jiná kriteria.

                8. Tady uz by se cena mohla blizit Vasim rpedstavam, ne?
                  PS:

                  Tady uz by se cena mohla blizit Vasim rpedstavam, ne?

                  PS: Pardon, nevsiml jsem si, ze je bourane

                9. Ano. Už i u nás jsem viděl jeden kousek pod 400, většinou
                  Ano. Už i u nás jsem viděl jeden kousek pod 400, většinou ty levnější jsou něco málo přes 400, ale toto je verze 94 Ah a ta cena kolem 425 by byla super. Akorát je, chudák, trochu pobouchaný, jestli dobře vidím 🙂

                  Slušné kousky 94 Ah (o to bych měl eventuelně zájem) jsem v Německu koukal od 21.000 eur. Tak uvidím, jak to bude vypadat na jaře.

                10. Jo přesně, bourané a pak je otázka kolik vyjde oprava.
                  Jo přesně, bourané a pak je otázka kolik vyjde oprava. Předpokládám, že vzhledem k tomu, že je to BMW, tak to bude raketa a nevyplatí se to 🙂

                11. Někteří dělají kastle hliníkové a ještě kvalitně
                  Někteří dělají kastle hliníkové a ještě kvalitně ošetřené…
                  Pamatuji si jak Škodovka také vyráběla z rezatých plechů.
                  Auto je spotřebák, bohužel u nás jej v průměru užíváme 16 let 😉

                12. Auto je sice spotřebák, ale to že je něco spotřebák,
                  Auto je sice spotřebák, ale to že je něco spotřebák, ještě neznamená, že tím budu plýtvat. I spotřební zboží může klidně sloužit a opravovat se mnoho let.
                  Osobně doufám, že v epoše EV snad stoupne ten průměrný věk užívání přes 20 let.

                  Mnohem raději dám za auto milion a budu ho mít 30 let, než aby stálo 250 000,- a měl jsem za těch 30 let čtyři.

                  PS: zároveň by to klidně mohlo uvolnit ten tlak na inovace. Vůbec nechápu, proč se automobilky pořád ženou za tím, aby každý rok vyjeli s nějakým novým modelem, nebo alespoň faceliftem. Bohatě by stačilo, kdyby nový model byl jednou za 10 let.

                1. To já u nového Focuse od 2006 do dnes a 230tis.km také nic,
                  To já u nového Focuse od 2006 do dnes a 230tis.km také nic, až na jednu hadici překousanou kunou…

    2. Tak zrovna porovnání s nissanem, kterej je známej rapidgate
      Tak zrovna porovnání s nissanem, kterej je známej rapidgate a jako řešení jen vydal SW update kterej pouze maskuje degradaci baterky.
      Spíš by jste měl napsat kupte si cokoliv jiného jen ne nissan.

      U uživatelů i3, soul jsem nějak nepozoroval stesky na nekvalitu baterie. Spíše naopak.

        1. Ono je to možná tím, že s velkým dojezdem kromě tesly
          Ono je to možná tím, že s velkým dojezdem kromě tesly nic jiného k mání není. Zatím. A i bazarová tesla stojí v porovnání ke své užitné hodnotě nesmysl. Takže spíš o tesle se dá říci že si to koupí jen skalní fanoušci, lidi kteří výdaj přes milion ani moc nepocítí a jsou to vyhozené peníze, protože se nikdy nevyplatí.
          Což třeba s bazarovým autem okolo 500 tis, pokud denně najedu přes 50 km, se můžu dostat i na cenu takovou, že oproti spalovacímu autu ušetřím.

          Navíc já sem neporovnával jestli to jsou vyhozené peníze nebo ne. Jem sem říkal, že není pravda to, že jiné značky dávají do auta podřadné baterie.

Napsat komentář