Díky rekordním prodejům aut do zásuvky v září se Spojené státy mohou pochlubit milionem aut do zásuvky. Jen o měsíc dříve dosáhla stejné mety i Evropa.
foto: Doug Harvey
Během září se v USA prodalo rekordních 45 000 aut do zásuvky. Velkou měrou k tomuto číslu dopomohl elektromobil Tesla Model 3 s přibližně 22 250 prodanými kusy.
NEPŘEHLÉDNĚTE Další americká síť nabíjecích stanic hlásí rekordní růst
Právě značka Tesla tvoří více než čtvrtinu (272 773) ze všech celkově prodaných aut do zásuvky v USA. Na druhém místě je General Motors (193 430), na třetím Nissan a na čtvrtém Ford.
Původně stanovila americká vláda cíl mít na silnicích 1 milion aut do zásuvky na konci roku 2015. Zpoždění přibližně dva a půl roku není v tomto ohledu nijak zvlášť špatný výsledek.
tabulka se zhovadilými hybridy je podvod! Hybridy dělají
tabulka se zhovadilými hybridy je podvod! Hybridy dělají jenom srágoři co se bojí ropáka !! :)))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
Ve skutečnosti jezdí zatím v USA sotva půlmega elektromobilů
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
Vezmemeli v uvahu, ze velkou cast z toho milionu tvori
Vezmemeli v uvahu, ze velkou cast z toho milionu tvori paskvily, ktere maji stale nadrz a hlavne vyfuk, pak to je spatny vysledek.
Je to mírně přes půlku ve prospěch elektromobilů.
Je to mírně přes půlku ve prospěch elektromobilů.
A ted jeste prijit s rozumnou technologii recyklace/likvidace
A ted jeste prijit s rozumnou technologii recyklace/likvidace akumulatoru a elektroodpadu a jsme na puli cesty k udrzitelne budoucnosti.
Zde několik konkrétních příkladů:
Renault postaví
Zde několik konkrétních příkladů:
Renault postaví 60MWh úložný systém z vysloužilých baterií elektromobilů
Čína zavádí standardy recyklace baterií z elektrických aut
Nissan vybudoval největší evropskou baterku pro stadion Johan Cruijff ArenA
V roce 2025 doslouží v elektroautech 29 GWh baterií, Hyundai a Wärtsilä je využijí k ukládání energie
Ano, takže Li-Ion baterie, které se už léta používají v
Ano, takže Li-Ion baterie, které se už léta používají v mobilech a noteboocích se (narozdíl od těch z elektromobilů) po skončení životnosti vypaří někam do vesmíru. Tedy s jejich recyklací/ likvidací nejsou žádné zkušenosti… Gratuluji, běžte si trolit někam jinam!
já nevím co trolíš, ale lepší recyklovat baterky než
já nevím co trolíš, ale lepší recyklovat baterky než platit tvrdejma za ropu kerý se dízlnačucháš a změkne ti 😉 co potom s tebou? recyklovat nebo došrotu?? :)))))
kcc-hho.webnode.cz/ropa/rakovina/
Pokud máte náhodou doma v garáži akumulátor z
Pokud máte náhodou doma v garáži akumulátor z elektromobilu, tak se dobrovolně hlásím. Odvezu si ho. Mimochodem teď se svět potýká s recyklací a likvidací plastu. Všiml jste si?
ano, recyklovat plast do žlutýho kontejneru co se evropsky
ano, recyklovat plast do žlutýho kontejneru co se evropsky udá v číně kerá to hodí do moře a v podobě mikroplastu mi dopluje v makrele na talíř je blbost. Obzvlást když za ten jed jeste 2x platím. Jednou rejžákoj výpalný podruhý za makrelu výlovný ;))
12 let soudluzi a z Evropy je polopoušt, ale roztaje Sibiř – nový životní prostor 😉
zpravy.idnes.cz/globalni-oteplovani-zprava-vedci-tri-stupne-ipcc-mezivladni-panel-osn-1zk-/zahranicni.aspx?c=A181008_100946_zahranicni_kha
Jseš už rok pozadu. Čína už ti na ty tvoje plasty
Jseš už rok pozadu. Čína už ti na ty tvoje plasty kašle.
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2284894-cina-konci-s-dovozem-odpadu-zpusobi-obrovsky-problem-pro-prirodu-na-celem-svete
to je rok stará zpráva, jede to dál čína je velká, ale
to je rok stará zpráva, jede to dál čína je velká, ale nejde jen o čínu je fuk jakej to je rejžák, podstatný je ten princip jak si to nechají zaplatit a hodí to do moře když my ho nemáme 🙂 tvrdě zaplatíš za to že do makrely si nasrrr bordel, prostě už totální nesmysl dokud EU nezvěřejní kam žlutý kontejnery putují
Tz si měl hodně bohatý rodiče. Když píšu že „Jseš už
Tz si měl hodně bohatý rodiče. Když píšu že „Jseš už rok pozadu“ tak to logicky znamená že je to rok stará zpráva ty Ajnštajne. :))))
Problém s recyklací Li-ion baterií mohou vyřešit
Problém s recyklací Li-ion baterií mohou vyřešit stoletím prověřené těžební metody
To je totiž jiný přístup k recyklaci.
Běžně si lidé
To je totiž jiný přístup k recyklaci.
Běžně si lidé představují recyklaci jako pečlivé vytřídění a znovu použití vytříděného.
Tento přístup podle nich není recyklace, ale těžba. Co na tom, že tato těžba je efektivnější a produkuje méně odpadu – netřídíme = nerecyklujeme 😀
Diky, to vypada rozumne. Tak snad to nebude mit moc hacku po
Diky, to vypada rozumne. Tak snad to nebude mit moc hacku po ceste z laboratore do praxe.
Ted jeste co s tim elektroodpadem, ktery uz dnes ve velkem rozebiraji cinske deti. ?
Přestaň si kupovat levný elektrický šmejdy.
Přestaň si kupovat levný elektrický šmejdy.
Existuje nekolik studii a jestli si spravne pamatuji, procento
Existuje nekolik studii a jestli si spravne pamatuji, procento recyklace LiION baterii je pres 95% (tusim Tesla ma 97%) – jak spravne sami rekli – proc bychom nerecyklovali, vzdyt timto ziskame cenne materialy, ktere nove stoji mnohem vice.
(na webu je mnoho PDF a take na youtube nekolik videi na dane tema) – staci necumet po vecerech na TV Howna a dojte to i obycejnym lidem.