V Ostravě je od 17. srpna v provozu zdarma nová rychlonabíjecí stanice pro elektromobily
V Ostravě je od 17. srpna v provozu nová rychlonabíjecí stanice pro elektromobily. Zákazníci prodejny Lidl v ulici Jugoslávská ji mohou využívat zcela zdarma a během svých nákupů dobít svůj elektromobil.
foto: Lidl
Rychlonabíjecí stanice využívá elektrickou energii, která pochází z obnovitelných zdrojů. Rychlonabíjecí stanice u prodejny Lidl splňuje tři mezinárodní normy nabíjení.
Pro nabíjení stejnosměrným proudem vozidel vyrobených v Asii (CHAdeMO), vozidel vyrobených v Evropě (Combo 2) a standardní nabíjení střídavým proudem (Type 2 Standard). Tato stanice je proto vhodná pro všechny typy elektromobilů dostupné na trhu.
Používání stanice je velmi jednoduché. Dobíjet si tu elekromobil bude možné v průběhu otevírací doby prodejny. Ostravská prodejna je po Praze, Brně, Ostravě, Průhonicích, Pardubicích, Horoměřicích, Hradci Králové a Písku již devátou prodejnou Lidl s nabíjecí stanicí.
není rychlonabíjecí, má jen 50kW, jen další šmejd pro odrazení elektromobility :)
Off.
To by bylo supr. https://insideevs.com/news/440727/elon-musk-400-whkg-cells-not-far/
off
Objednejte si testovací jízdu s iD3
https://bit.ly/2FXyVfD
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
nespamuj s testováním podřadného a předraženého auta pro blbečky :)
Na lidlovych placech s nabijenim je sqele..
- stejne geometricke usporadani
- prichozi stezka stredem primo ke stojanu
- slusna sirka pro kazde ze dvou mist
Lidl, diky.
Elektronům Zdar!
Nyní Leaf40 dojezd dostačující při rychlosti 25tkm/rok (již pětkrát jsem nabil do plna během 40+tkm).
V Praze Uhříněvsi staví Lidl nový obchod a podle vizualizací tam také nabíječka bude.
Jako houby po dešti.
Jen nejak prsi furt na stejnych mistech a jinde je to jak na pousti...
Více než 180tis. elektrizujících km s TMX.
Nissan Leaf 40kWh na nákupy.
:-( A čím to je? To je nejak nahodily, bez planovani? Nebo o tom kde to naopak vic hodi z dotaci?
Myslím, že tohle je jev analogie pokrytí signálem pro mobilní telefony v minulosti. Chlubili se, jak je pokryto devadesát procent obyvatelstva, ale měli pokrytá nějak velká města a hlavní tahy, jakmile se zajelo někam na vesnice, tak hotovo bez signálu. Navíc samozřejmě napřed se pokrývají "bohatší" regiony.
No tak podle rozhovorů s týpky, co mají tohle na starosti (plánování a rozmisťování), hraje nemalou roli rychlost stavebního řízení. A tak je docela možné, že to co staví teď, podávali před třemi lety...
www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (11000 km)
To je sice fajn, že to ještě brzdí systém jediného politika, co plní předvolební sliby - řídí stát jako firmu a tam má jediný smysl generovat zisk vlastníkovi. Nicméně i tak lze očekávat, že v bohatších městech porostou nabíječky rychleji - stejně tak na horách mimo hlavní střediska, to bude pomaleji, byť jsou to turistické oblasti, protože tam prostě není vedení, které by na to mělo rezervu