V Evropě a USA začíná předprodej elektromobilu Volkswagen ID.4​​​​​​​

redakce - 04 Únor 2021

Po předprodeji speciální edice ID.4 1ST bude do poloviny února spuštěn předprodej dalších verzí modelu ID.4 ve 30 evropských zemích včetně Německa a v .První vozy Volkswagen ID.4 budou předány již v březnu zákazníkům v Evropě a Číně, USA budou následovat v polovině roku.

První vozy Volkswagen ID.4 budou předány již v březnu zákazníkům v Evropě a Číně, USA budou následovat v polovině roku.
foto: Volkswagen

Volkswagen dává uvedením modelu ID.4 na globální trh najevo své ambice stát se světovým lídrem v segmentu elektromobility. Společnost investuje do roku 2023 více než jedenáct miliard eur. Značka Volkswagen počítá s tím, že v roce 2025 bude vyrábět již 1,5 milionu elektromobilů ročně.

„K tomu významně přispěje ID.4. Volkswagen tímto modelem rozšiřuje svou nabídku o elektromobil ve třídě kompaktních SUV, která je největším růstovým segmentem na světě. Uvedení našeho globálního vozu na trh je proto pro značku důležitým strategickým milníkem,“ řekl Ralf Brandstätter, předseda představenstva značky Volkswagen osobní vozy.

Volkswagen v roce 2020 ztrojnásobil počet dodaných elektromobilů a již nyní je se svou rodinou modelů ID. v řadě zemí jedničkou na trhu.

„Uvedením modelu ID.4 na globální trh nadchneme pro elektromobilitu ještě více lidí, a dodáme tak další impulz naší elektrické ofenzivě. V letošním roce chceme zákazníkům předat výrazně více než 100 000 vozů ID.4,“ řekl Klaus Zellmer, člen představenstva značky Volkswagen osobní vozy, odpovědný za prodej, a dodal: „K dnešnímu dni jsme přijali již 17 000 objednávek tohoto vozidla.“

Z plánovaného počtu dodaných vozů v roce 2021 jsou přibližně dvě třetiny určeny pro Evropu a zbývající třetina pro Čínu a USA. V Číně se bude ID.4 nabízet ve dvou verzích ID. 4 CROZZ a ID.4 X.

ID.4 je po kompaktním hatchbacku ID.33 druhým modelem značky Volkswagen, který je zkonstruován na základě nové modulární platformy pro elektromobily (MEB). Platforma je přizpůsobena specifickým vlastnostem elektromobilů. S modelem ID.4 přicházejí nyní elektromobily používající platformu MEB na globální trhy.

„Tento vůz se bude vyrábět a prodávat v Evropě, Číně a později i v USA. Platforma MEB tak nalezne rozsáhlé uplatnění na celém světě, čímž vytvoříme ekonomické základy pro úspěch naší rodiny modelů ID.,“ řekl Brandstätter.

Sériová výroba modelu ID.4 byla již spuštěna v německém Cvikově a v čínském Antingu a Fo-šanu. Závody Chattanooga (USA) a Emden (Německo) počítají se zahájením produkce v roce 2022.

Podobně jako u modelu ID.3 zahrnuje široký výběr nově nabízených, předem nakonfigurovaných verzí modelu ID.4 nejčastěji objednávané pakety výbavy.

Ceny v Německu začínají od 38 450 eur (včetně 19% DPH) za verzi ID.4 Pure Performance. Zákazníci v Německu si mohou zažádat o státní subvenci ve výši 9000 eur.

Elektromobil nabízí dvě velikosti akumulátorové baterie. Volkswagen ID.4 Pure s využitelnou kapacitou 52 kWh umožňuje dojezd až 348 km (WLTP). U verze ID.4 Pro s využitelnou kapacitou 77 kWh je dojezd až 522 km (WLTP).

Elektromotor je zpočátku k dispozici ve dvou výkonových stupních. V závislosti na verzi poskytuje nejvyšší výkon 125 kW (170 k) nebo 150 kW (204 k). ID.4 s nejvýkonnějším elektromotorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 8,5 sekundy.

Nejvyšší rychlost je u všech verzí elektronicky omezena na 160 km/h. V průběhu letošního roku bude následovat sportovní vrcholná verze ID.4 GTX s pohonem všech kol.

Všechny verze modelu ID.4 jsou sériově vybaveny navigačním systémem „Discover Pro“ a online službami We Connect Start. Dosavadní vrcholné varianty ID.4 Tech a ID.4 Max disponují světovou novinkou v podobě průhledového displeje s rozšířenou realitou, který promítá důležité informace přímo do zorného úhlu řidiče a navíc dynamicky zobrazuje vybrané symboly, splývající s realitou.

Například navigační šipky před odbočkou se objeví před zrakem řidiče ve zdánlivé vzdálenosti deseti metrů, a to s ohledem na průběh silnice. K vysoké úrovni komfortu při cestování na krátké i dlouhé vzdálenosti přispívají rovněž asistenční systémy IQ.Drive.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

A bude to v prodeji po celém USA nebo jako e-Golf jen v Kalifornii a pár CARB státech, zatímco dýler v Chicagu neměl o existenci eGolfa ani potuchu? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Pojď mi hop. A pak že nejde udělat elektroauto co vypadá jako elektroauto ne jako spalovák, že Škodofko s Enijakem.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ElectricCarsTV

Krásne auto, slušný výkon a parádny dojazd. Ak to nieje zakázané tak čo sa týka dojazdu v mraze na diaľkovej trase mám exkluzívne video ale žiaľ nie s ID.4 ale Tesla Model 3 Performance https://youtu.be/OVP3adHlL1U

---

Jazdím na Tesle Model 3 Performance
YouTube - Electric Cars TV

Přestaň sem sr.át odkazy na tu přiblblou, technicky slabou eMrdku. Podobných gre.ténů jsou tu tři a jedna pr.del. Vysmaž do nějakého skutečného kanálu.

Obrázek uživatele Kuk

Neřvi senile nebo tě stará odpojí od hadiček a ustřihne klávesnici.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ElectricCarsTV

Poradím vám človiečku - nevšimajte si ma a máte pokoj.

---

Jazdím na Tesle Model 3 Performance
YouTube - Electric Cars TV

To víš, že jo, zasí.rat veškerý prostor eBlábolama; kušuj a pakuj se domů do Maďar.

Nenechte se demotivovat takovym pitomcem. Ignorujte ho. Diky za videa.

To je pr.del, na jednoho člověka s normálními názory tři extrémističtí eKoko.ti.

Obrázek uživatele ElectricCarsTV

Si vulgárny čurak. Čo presne hľadáš na portály zameranom na elektromobilitu? Choď na portál kde sa rozprávate a vyznávaťe fosil tam ťa pochvália. Z mojej strany všetko viac na teba reagovať nebudem.

---

Jazdím na Tesle Model 3 Performance
YouTube - Electric Cars TV

Auto je to opravdu hezké. Trochu zbytečně na elektromobil velké, pokud nebudete vozit celu rodinu. Z toho vypývá i spotřeba energie a po zkušenostech s ID3 se obávám, že dojezd takto velkého auta zvláště s baterí 52 kWh bude při vyšších rychlostech nízký. Software by už mohl být konečně použitelný.

tak pokud nechci vozit celou rodinu stačí eUP nebo něco podobného, do práce a do města ideál, naprosto jednoduché auto bez zbytečných blbostí s nízkými náklady, pro rodinu to už chce velké auto a ID4 je tak minimum co si představuji, ideálně 7 míst, neco jako kodiaq, uvidíme co ID6 v číně už se připravuje prodej, předpokládám, že během pár týdnů bude představeno i u nás, pokud to ujede alespon 450 km a nebude to za dva mega tak není co řešit

Obrázek uživatele runner42

Otec rodiny: Chtěl bych elektromobil, ale je moc malý.

Výrobce: Ok, tady máte velký elektromobil.

Otec rodiny: Ale nikam to velké auto s malou baterkou nedojede.

Výrobce: Ok, tady máte elektromobil s velkou baterkou.

Otec rodiny: Ale teď je to moc drahý.

Výrobce: Soudruzi, můžete vzít peníze zdravotnictví, armádě a školství, a dát je otci rodiny na auto? Děkuji předem.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

+1 s drobnou výtkou - pro otce rodiny v tu chvíli musí platit, že je podnikatel, protože jinak bude z dotace vyloučen.

---
Obrázek uživatele Marek_

To je právě rodinně auto, takže velikost je v pořádku.

---

Lexus GS 450h Premium

Úplně v pořádku to není. Všiml jste si někdy, že manželka při cestě na dovolenou naplní jakkoli velké auto? A jak často používáte takto velké auto při plném obsazení? Auta se každým rokem zvětšují a kdybychom měli místa jako v Americe, tak budeme chtít už jezdit v těch zbytečných pick-upech s habnou ve výši hlavy.

Obrázek uživatele Marek_

Je to úplně v pořádku. Vždyť není povinnost si takové auto koupit, ne? Pokud vám stačí menší auto, máte na výběr namísto tohoto ID.4 např. ID.3 nebo Konu, nebo ještě menší Zoe. A ten kdo chce a potřebuje větší auto, vezme si ID.4 nebo eTron, příp. model Y, až bude.

Ano, větší auto většinou nejezdí plně obsazené, ale i to je v pořádku. Nebudu si přeci kupovat malé auto a pak na ty jízdy, co bych potřeboval větší, si jej budu někde půjčovat? Proč bych to dělal? Větší auto je i pohodlnější na jízdu než menší, i když v něm jedu sám.

---

Lexus GS 450h Premium

Zde odkaz na ID6. Bohuzel zatim 2021 jen v Cine.
https://ecomento.de/2021/02/05/vw-id6-bilder-sollen-grosses-elektroauto-suv-zeigen/

Obrázek uživatele ElectricCarsTV

Mne sa ID4 veľmi páči. Čo sa týka dizajnu krásne to vychytali. Dojazd je veľmi slušný. Len tak ďalej Volkswagen.

---

Jazdím na Tesle Model 3 Performance
YouTube - Electric Cars TV


VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil