Tým Panasonic Jaguar Racing se zúčastní už druhé sezóny závodů elektrických formulí

redakce - 29 Listopad 2017

Tým Panasonic Jaguar Racing míří do Hong Kongu, kde odstartuje svoji druhou sezónu v šampionátu FIA Formula E. Úvodní podnik, který proběhne 2.-3. prosince je historicky prvním asijským dvojzávodem.Tým Panasonic Jaguar Racing pokračuje v další sezóně a míří do Hong Kongu k úvodnímu podniku šampionátu FIA Formula E. Úvodní podnik, který proběhne 2.-3. prosince je historicky prvním asijským dvojzávodem.

Nová sezóna, nový vůz, nové předpisy, nové okruhy. Jaguar I-Type 2 má více než 200 nových komponentů a je lehčí a výkonnější.
foto: Panasonic Jaguar Racing

Při Hong Kong E-Prix jezdce s Jaguarem I-Type 2 čeká 45 kol na 1,86 km dlouhém městském okruhu s deseti zatáčkami a dvěma vlásenkami. Tým Panasonic Jaguar Racing pro tuto sezónu vyvinul novou pohonnou jednotku a Jaguar I-Type 2 je díky více než 200 novým komponentům a využití vysoce pevných lehkých materiálů mnohem efektivnější.

Tým věří, že se využití veškerých poznatků z předešlé sezóny společně s technickými vylepšeními odrazí na výkonnosti vozu. Pro nadcházející sezónu byla úroveň výkonu vozu v závodě navýšena na 180 kW a vozy tak budou ještě rychlejší.

„Závodíme, abychom přinášeli inovace, a v naší první sezóně jsme se hodně naučili. Celý tým velice tvrdě pracoval, aby zajistil, že pro nadcházející sezónu budeme mít maximálně konkurenceschopnou pohonnou jednotku. Vedle vylepšení na Jaguaru I-Type 2 se do naší jezdecké sestavy dostal Nelson a doufáme, že nám to všechno pomůže pravidelně bojovat o bodované pozice,“ řekl James Barclay, Panasonic Jaguar Racing Team Director.

Závodní vůz šampionátu Formula E

Závodní vůz šampionátu Formula E
foto: Panasonic Jaguar Racing

„Připojení k Panasonic Jaguar Racingu je pro mne skvělé a je úžasné učit se, jak tento nový tým funguje. Se všemi úzce spolupracuji, abychom využili mé zkušenosti s Formula E a posunuli se na novou úroveň,“ dodal Nelson Piquet jr., nový pilot týmu Panasonic Jaguar Racing, který při premiérové Hong Kong E-Prix v roce 2016 získal pole position.

Mise týmu Panasonic Jaguar Racing pod heslem „Race to Innovate“ pokračuje i ve čtvrté sezóně s cílem inspirovat a přilákat novou generaci fanoušků. Značka Jaguar byla první prémiovou automobilkou, která vstoupila do Formula E. Nově také představila první závodní sérii čistě elektrických Jaguar I-Pace eTrophy.

Od páté sezóny se v rámci první doprovodné značkové závodní série čistě elektrických vozů postaví na startovní rošt v nejznámějších městech po celém světě 20 identických závodních Jaguarů I-Pace eTrophy. Závody se pojedou ve stejný den jako závody šampionátu FIA Formula E a rozšíří tak program elektrického závodění.

Od roku 2020 budou všechny modelové řady automobilky Jaguar Land Rover elektrifikované. Vozy nabídnou hybridní pohonnou jednotku nebo budou poháněny bateriemi.

PANASONIC JAGUAR RACING

Jaguar se vrátil do závodění v říjnu 2016 a stal se první prémiovou automobilkou, která vstoupila do šampionátu FIA Formula E, v němž závodí čistě elektrické monoposty na městských okruzích.

Program Formula E poskytuje velké výhody ve výzkumu a vývoji pro budoucí elektrifikaci sériově vyráběných vozů automobilky Jaguar Land Rover.

Automobilky mohou navrhnout svůj vlastní pohonný řetězec, tzn. motor, transmise, střídač a zavěšení zadních kol. Kvůli snížení nákladů, jsou pro všechny týmy shodné takové díly jako karbonové šasi nebo baterie. Hlavní je vývoj pohonných systémů elektrických vozidel.

Vedle čistě elektrického konceptu je Fomula E ve světě motorsportu jedinečná také výběrem tratí. S výjimkou Mexico ePrix se všechny podniky šampionátu konají na městských okruzích v centrech hlavních světových metropolí.

Každý závodní den zahrnuje kompletní program – volný trénink, kvalifikaci a závod. Vše v jednom dni. Sezóna začíná 2. prosince, kalendář sezóny 2017/2018 čítá 14 závodů v 11 městech, včetně dvojzávodů v Hong Kongu, New Yorku a závěru celé sezóny v Montrealu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Buď neumím hledat, nebo je těch informací o formuli E opravdu málo. Nevíte někdo kde si dohledat technické informace o formuli E? Jaké jsou motory, převodovky, střídače, baterky a tak.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Specifikace se každý rok trochu mění a výrobce samotných formulí nejspíš nebude k uvěřejňování všech informací úplně otevřený. Nicméně něco lze najít zde a na wiki.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Soudruzi naše strana a vláda vánoce :))

investicniweb.cz/news-podnikatel-a-vizionar-musk-poprel-ze-vytvoril-kryptomenu-bitcoin/

bitstamp.net/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale stále ještě Musk nepopřel, že je bůh.
Náhoda? Neřekl bych :(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

investicniweb.cz/news-fed-pry-uvazuje-o-vytvoreni-vlastni-digitalni-meny/

Obrázek uživatele Kuk

Hugo Boss končí s F1 a jde do eFormule.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

off

Jak nabíjet americkou Teslu na Vystrkově?
https://goo.gl/QZgSf2

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víme o tom něco konkrétního???

Obrázek uživatele Kuk

Nafotil Jolinar v únoru 2017, zeptej se jeho. Nějakej amatérskej bastl.
https://disqus.com/by/JolinarCZ/?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Bastl? To zní hrozně. Zbastlil jsem kdysi za bolševika zesilovač, otáčkoměr a dokonce i i jakýsi myš-touchpad.

---

hariprasad


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol