Toyota v New Yorku představila zbrusu novou RAV4

redakce - 28 Březen 2018

Toyota na mezinárodním autosalonu v New Yorku odhalila zbrusu nové SUV RAV4 páté generace, první s podvozkovou architekturou TNGA.Už pátá generace nejprodávanějšího SUV značky Toyota nabízí nové pohonné jednotky pro architekturu TNGA – hybridní pohon o objemu 2,5 litru s elektromotory, resp. benzínový motor o objemu 2,0 litru.

Už pátá generace nejprodávanějšího SUV značky Toyota nabízí nové pohonné jednotky pro architekturu TNGA – hybridní pohon o objemu 2,5 litru s elektromotory, resp. benzínový motor o objemu 2,0 litru. V Evropě bude nová RAV4 představena v prvním čtvrtletí 2019.
foto: Toyota

TISKOVÁ ZPRÁVA

Novinka navazuje na dlouhou tradici tohoto průkopníka segmentu SUV a přináší významná zdokonalení technologií pohonu, dynamické jízdní schopnosti, inteligentní bezpečnostní technologie a všestrannou kvalitu.

Robustní stylistické ztvárnění nové Toyoty RAV4 vypovídá o odolnosti a schopnostech, které doprovázejí nejnovější verzi celosvětově nejprodávanějšího SUV modelu od Toyoty.

RAV4 disponuje mj. vyšší světlou výškou a viditelně rozkročenějším postojem. Předností Toyoty RAV4 byla vždy dobrá manévrovatelnost, a nejinak je tomu i v případě nejnovějšího provedení. Nový model o délce 4 600 mm se vlastně jen nepatrně liší od délky provedení současného.

Toyota RAV4

Toyota RAV4
foto: Toyota

Zatímco přední i zadní převis karoserie se zkrátil, rozvor byl protažen o 30 mm, což napomohlo k vymodelování ještě prostornější a pohodlnější kabiny. Zvětšil se též zavazadlový prostor, k jehož všestranné využitelnosti přispívá sklápění zadních sedadel, dvojitá podlaha a boční sítě k uchycení nákladu. Šířka vozidla se zvětšila o 10 mm na výsledných 1 855 mm, což se odrazilo v pohodlnější a prostornější kabině pro celou posádku.

Inovace technologií pohonu a jízdní dynamika

Pro novou Toyotu RAV4 se budou nabízet dvě různá pohonná ústrojí postavená na architektuře TNGA, v obou případech úspornější a výkonnější než u Toyoty RAV4 současné generace. Nové hybridní elektrické ústrojí o objemu 2,5 litru přináší na jedné straně nízkou spotřebu i emise a tichý chod, na straně druhé zároveň vyšší výkon a dynamičtější odezvu.

Toyota RAV4

Toyota RAV4
foto: Toyota

Hybridní elektrický pohon propůjčuje Toyotě RAV4 v daném segmentu konkurenční výhodu, která oslovuje stále více zájemců o toto vozidlo. K dispozici bude i nový benzínový motor o objemu 2,0 litru v kombinaci s manuální nebo automatickou převodovkou.

Výrazné vylepšení se týká i jízdní dynamiky Toyoty RAV4, zejména stálého pohonu všech kol. Pro hybridní verzi vyvinula Toyota zbrusu nové elektrické pohonné ústrojí, které efektivně využívá energii hybridní soustavy vozidla s druhým elektromotorem k pohonu zadních kol.

Toyota RAV4

Toyota RAV4
foto: Toyota

Tím dosahuje vysokého točivého momentu, snižuje energetické ztráty, pomáhá redukovat spotřebu paliva a nabízí mimořádné schopnosti pohonu AWD za nejrůznějších jízdních podmínek. Zlepšení doznal i nový AWD pohon pro benzínový model o objemu 2,0 litru.

K dynamickým jízdním schopnostem RAV4 přispívá i podvozková architektura TNGA s nízkým těžištěm a optimálním rozložením hmotnosti, zde ruku v ruce s tužší karoserií a přesnějšími odezvami na pokyny od volantu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ŽABIČKÁŘI A EKOPOŠUCI VŠECH ZEMÍ POLIBTE MI DIESEL RAV4 2,0 NEJVÍC.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj todžóo.. takový rejžácký natahovágn hm, škoda času to číst :))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám aktuální model 2018, auto je to super, jízda komfortní a manželka mi to nechce ani půjčit. Ale pro sebe bych si ho nekoupil. Nechápu, proč, když mají zvládnutou plug-in verzi priuse, nenabízejí RaV4 jako plug-in hybrid! 50km čistě na elektriku jako Outlander PHEV a bude to super.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nové hybridní elektrické ústrojí o objemu 2,5 litru přináší na jedné straně nízkou spotřebu i emise a tichý chod, na straně druhé zároveň vyšší výkon a dynamičtější odezvu.

Co si pod tím představit??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen klasické PR třesky plesky. V naprosté většině případů ani sami pisálci netuší o čem je vlastně řeč a Toyota v tomhle není vyjímkou

To, že to nepřináší zároveň.

---

Leaf mi stojí na parkovišti, zatím... Boo
Najeto: Londýn-Praha (cca 1000km?)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vonehdá před 15cti léty sem potkal fpráglů přeplacenýho manenagéra co byl celý vyplesklý zvokna slintal vejlohu když jim přivezly první dokonale městský autí RAV že prý s nimu udělají díru do prahy :)))))) hele narovinu, jde jim primárně jen a jen o jejich platy ;) nic víc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

O tom žádná, ale podle mě pořád lepší hybridní RAVka než podvodnej dízl v Tiguanu nebo Kodiaqu. Na druhou stranu, ona ta škodovka asi jen tak nekrachne, když má opět rekordní zisky a výrobu nestíhají. Takže jak jsem se ještě před rokem bál, že celý koncern půjde k šípku, protože zaspali, tak oni to asi nějak doženou. Lidi jsou konzervy a než jim dojde, že elektrika je lepší, tak ji budou nabízet i u souseda v Boleslavi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdo zkusí elektriku, nebo třeba plug in hybrid od BMW bude Toyotu v hybridu považovat za uječeného lenocha. :-)
Ale jinak máš pravdu. Lidé jsou konzervy.

Tak Toyota je hlavně přístupná všem.
BMW je to podle financí a specifického postavení ve společnosti. Volba BMW moc není na základě zdravého rozumu tak v 90% případech!
A taky je nejspolehlivější a nevycucá Ti všechny love.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no jednak je to moje třetí toyota, takže jak píšeš, jsem konzerva. A navíc třeba to BMW stojí skoro 2x tolik. Takže tady nebylo o čem. Ale jak jsem psal, druhé auto bude určitě plug-in, aktuálně asi nejdostupnější je Outlander PHEV, lehce jetý se dá pořídit někde kolem 600tis bez DPH.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba Lidl teď nakupuje tisíce BMW s flotilovou 50% slevou, a pak je bude za půl roku zhodnocení kvalitním proprděním německých obchoďáků prodávat za cca 70% ceny běžných nových, takže se není třeba strachovat o příliš vysoké ceny a nedostupnost zánovních BMWeček v EU.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group

Newsletter