Toyota v Číně rozšiřuje výrobu aut do zásuvky

Reuters informuje, že čínské továrny automobilky Toyota v Kantonu a Tchien-ťin by měly brzy vyrábět minimálně o 120 000 aut do zásuvky ročně navíc.

Právě pro Čínu je určen také nový plug-in hybrid Toyota Corolla PHEV.
foto: Toyota

Hlad Číňanů po nových autech neutuchá. Každý rok se tam prodá kolem 30 milionů nových vozidel. A už od příštího roku musí být 10 % z nich auta do zásuvky, tedy elektromobily či plug-in hybridy.

To samozřejmě nutí tamní výrobce se přizpůsobit. Toyota v Číně aktuálně vyrábí asi 1,16 milionu aut ročně. Toto číslo má ale brzy vzrůst o 20 %, tedy asi 240 000.

Toyota hodlá v Tchien-ťinu investovat $257 mil., aby výrobu navýšila o 120 000 kusů ročně. V Kantonu podle neoficiálních zdrojů stoupne o stejné množství.

V případě Tchien-ťinu půjde o 110 000 plug-in hybridů a 10 000 elektromobilů. Také nová výrobní kapacita v Kantonu by měla připadnout na auta do zásuvky, ale není zatím jasné v jakém poměru.

Do začátku 20. let chce Toyota dosáhnout v Číně prodeje dvou milionů aut ročně. Nicméně už v roce 2020 stoupne kvóta na výrobu aut do zásuvky na 12 %.

9 Comments on “Toyota v Číně rozšiřuje výrobu aut do zásuvky”

  1. Ta čísla jsou prostě obrovská. 3 miliony
    Ta čísla jsou prostě obrovská. 3 miliony elektrifikovaných aut ročně. Pokud na tom dělají výzkum a vývoj a tahají si z jejich provozu data, je už dávno celá EU a USA (s výjimkou Tesly) s osobáky v zadeli. Tak jako je tam už dlouho s elektrickými autobusy a náklaďáky.

  2. Most mezi Tan-jangem a Kchun-šanem (Čína) a měří 165
    Most mezi Tan-jangem a Kchun-šanem (Čína) a měří 165 kilometrů, což je pro ilustraci délka trasy z Prahy do Aše.

    Vlaky mezi dvěma největšími čínskými metropolemi „jezdí“ rychlostí kolem 300 kilometrů v hodině. I ta by se ale měla postupně zvyšovat – až ke hranici 500 kilometrů v hodině.

    Dálnice D6 Praha – Karlovy Vary – Cheb – Německo. V letech 1985 a 1986 byly zprovozněny úseky Kačice – Nové Strašecí a Kamenné Žehrovice – Kačice…. 33let poté není stále dostavěná. Při průměrné rychlosti stavby 2km za rok se dalších padesát let dokončení nedočkáme.

    Vlaky v Česku vyšší rychlostí než 160 kilometrů za hodinu nejméně po příštích pět let nesvezete.

    Co jste tu od té druhé světové války do.rdele dělali, ptal se při návštěvě ČR Si Ťin-pching.

  3. PROPAGANDA !! všecko kecííí tojota přecíí bude
    PROPAGANDA !! všecko kecííí tojota přecíí bude produkovat tisíce a tisíce vodíkomobilů s vodíkovýma bombama dvěma hečvole a zamoří s nima planetu !! zničí s nima elektromobily !! aby si je lidi nenabíjeli v garáži levně a všééécko bude na vodík od tojóoooty :))))))))))

    A žádná cihelňa nebudé krvý šikmovoké :))))))))

      1. rejžadlo sice už roky produkuje krom 99% sračkometů taky
        rejžadlo sice už roky produkuje krom 99% sračkometů taky 1% sračkometů s eletromotorem lidově hybridů to aby si blbci pomysleli jak je eko ano ale to nic nemení na tom že chce spřáhnutím s vodíkovou loby zlikvidovat elektromobily 😉 co bys taky čekal vod ostrovanů co držej rasu a točej úchylporno :))))

        hybrid.cz/toyota-slibuje-ze-jeji-vodikove-auto-mirai-brzy-zvladne-1000-km-na-jedno-tankovani

Napsat komentář