Toyota ukázala na CES 2017 elektromobil Concept-i

Jan Horčík - 05 Leden 2017

Toyota na veletrhu spotřební elektroniky v Las Vegas ukázala elektromobil. Škoda, že jde opět o nepraktický futuristický koncept, který se nikdy na továrnu nepodívá ani z dálky.auto elektromobil Toyota i-Concept

Není těžké odtušit, že auta těchto tvarů na silnicích nejspíš ještě nějakou dobu vídat nebudeme.
foto: Toyota

Hádáme, že elektromobil Concept-i vznikl jedině z toho důvodu, že Toyota nechtěla jakožto jedna z mála automobilek zůstat mimo CES 2017. Bez okolků přiznává, už v názvu auta, že jde o koncept a téměř nezmiňuje, že jezdí na elektřinu.

Mnohem víc se japonská automobilka pyšní tím, že na palubě uvítá uživatele pokročilá umělá inteligence, která se učí a "roste" spolu s ním. Toyota si představuje, že nějak takhle budou vypadat auta pro rok 2030 a dál. A během několika následujících let chce tento koncept v praxi ozkoušet na japonských silnicích.

Pokročilá AI na palubě si má v průběhu času budovat vztah s uživatelem vozu. A pochopitelně mu pomáhat auto bezpečně řídit. O plné autonomii Toyota kupodivu nijak hlasitě nemluví, ale zdůrazňuje, že řidič si za určitých podmínek (není řečeno jakých) bude moct zvolit zda chce řídit sám, nebo zda má řídit auto samo.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele PaRi

Doposud jsem chápal 'koncept' jako něco, na čem se ověřují a odlaďují nové technologie.

Po tomhle mám pocit, že 'koncept' je příšerně drahá hromada nepraktických nápadů, která se po veletrhu obvykle sešrotuje.

PS: výměna žárovky je u některých vozů skutečně chuťovka. Teď to doplnili user-friendly výměnou zadního kola.

pane horciku nezapominejte, ze prave toyota je ta, ktera zpusobila, ze slovo hybrid se stalo tak popularni, ze si jej vzal za sve i server, na kterem pisete tyhle clanky. toyota je se svym hybridem rozhodne nejlepsi na svete a ma uspech i na poli ekologie zaruceny nejblizsich patnact let. vyhodit spalovaci motor a zvetsit objem baterii myslim zvladne levou zadni. na rozdil od vsech tesel, faradayu a nikolu a nevim ceho jeste bombastickeho je ty auta i schopna prodat jako realnou alternativu, ne jako hracku pro milionare ani jako mazlicka zadotovaneho a podporovaneho ze vsech stran vsech eko fanatiku vcetne vlad, ktere nevedi co s penezma. proto bych do toyoty fakt nekopal takovymhle stylem. navic v tomhle pocinu hraje fer. jasne tvrdi, ze je to koncept. a je to koncept. nic vic, nic min.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jednoznačně vedoucí pozici Toyoty v oblasti hybridů rozhodně nerozporuji.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

nejenom v oblasi hybridu. ale v oblasti moblility obecne. je schopna delat spalovaci motory, hybridy, vozy na vodik, a verte nebo ne ale je rozhodne schopna delat i elektromobily. co nejednou ve sve historii dokazala. ze je nedela ve vetsi mire znamena rozhodne neco vic nez to, ze zaspala dobu. jak v nekterych clancich rad naznacujete.

Hybrid bylo pokrokové slovo před lety. Proto se i tak jmenuje zdejší server. Ale Svět neustrnul na mrtvém bodě, vládu převzali elektromobily.

Proto slovo a význam "hybrid" už dnes neznamená pokrok, ale minulost.

Kritika je na místě, neb Hybrid.cz hledí vzhůru do budoucna.

hluboce se mylite. elektromobily prevzali jenom medialni vladu. a dlouho to tak zustane. realita je, ze prodeje elektromobilu jsou spise statisticka odchylka, nez skutecny trend. az na par vyjimek krajin, ktere si to muzou dovolit. ironii je, ze bohatnou na rope. dokud nedojde k revoluci v bateriovem prumyslu, o ciste elektricke budoucnosti v doprave muzeme jenom snit. a slovo hybrid mozna nebude in, ale budeme radi i za to.

když Toyota vše už umí, tak na co teda čeká?

nevim. tipoval bych, ze v ciste elektromobilite zatim nevidi takovy potencial. a treba taky nema potrebu medialne prekryvat skandaly jako dieselgate. anebo je take schopna nizke emise dosahnout svymi hybridy a nemusi se vykupovat cistymi elektromobily. kazdopadne odpovim trosku protitvrzenim: to, ze "ceka" rozhodne neznamena, ze to neumi.

No jó Toyota by mohla a uměla, jenže vona nechce. A to bude asi to co lidi nejvíc sejří. Voni si seděj ve zlatý kleci protože voni nejlíp věděj co lidi chtěj. Tak šup, kolik už se tu prodalo Mirai nebo vůbec ve světě?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Pepa

Toyota je velké zklamání,ani se nechce věřit, že jsou to Japonci!

---

Pepa

co jste cekal?

Celkem příjemné že baterkářské firmy ukazují aspoň funkční koncepty a prototypy hrnoucí se do výroby (TM3, FF91, Lucid Air) zatímco dinosauři jen stylisticky exhibují s nevyrobitelnými koncepty, ztrácej čas, vyhazujou peníze a o budoucnosti jenom žvaněj nesmysly v sovětském stylu poručíme větru dešti...
Jejich vývojáři asi budou dost frustrovaný z toho, že taky nemůžou ukázat na čem pracujou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Michelin

No otazka je jestli ti jejich vyvojari maji vubec co ukazat.
Nejspis zrovna uklizi z "rysovacich prken" do kose nejaky super vylepseni spalovaciho motoru nebo prevodovky, ktery melo za urcitych okolnosti (nejlip, kdyz bude auto stat) usetrit 0,02l na100km.

---

To Tesla dává křídla. 24tis.km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tolik práce to muselo dát, to udělat.... a taková blbost, co?

OFF :
http://www.autorevue.cz/svycarsky-swatch-chce-vyrabet-baterie-pro-elektromobily

---

25 v automobilce.20 let astronom.Sleduji vyvoj vedy techniky a astronomie cca 30let. Fandim EV hybridum atd. ale vsimam si pozitiv i negativ.
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?