Toyota a Shell chtějí postavit síť vodíkových čerpacích stanic v Kalifornii

redakce - 22 Únor 2017

Společnost Shell ve spolupráci s automobilkou Toyota jsou kandidáty na instalaci vybavení pro tankování vodíku v sedmi čerpacích stanicích v rámci státu KalifornieVodíkové auto Toyota Mirai u vodíkové čerpací stanice

Vodíkové auto Toyota Mirai u vodíkové čerpací stanice
foto: Toyota

Kalifornská energetická komise (CEC) vydala oznámení o udělení dotace (NOPA) se základními parametry podpory budování vodíkové čerpací infrastruktury ve státu Kalifornie. Návrh NOPA je dalším důležitým krokem strategického plánu Kalifornie intenzivněji rozvíjet nízkouhlíková paliva a automobilové technologie prostřednictvím Programu alternativních a obnovitelných paliv a automobilových technologií Kalifornské energetické komise.

„Zajištění služeb dostupného, spolehlivého a pohodlného čerpání paliva je klíčem k širšímu přijetí vozidel poháněných palivovými články,“ uvedl Craig Scott, senior manažer pro vyspělé automobilové technologie ze společnosti Toyota Motor North America.

Dále a doplnil: „Partnerství se společností Shell znamená obohacení rozvoje vodíkové infrastruktury v Kalifornii o zkušenosti a zdroje významné energetické společnosti. Společný tým firem Toyota a Shell nás opět posune o  krok blíže k vodíkové společnosti.“

„Vozy na vodík by mohly sehrát důležitou roli ve zlepšování kvality ovzduší a současně motoristům zajistit potřebné pohodlí a praktičnost,“ uvedl Oliver Bishop, ředitel sektoru vodíku ze společnosti Shell.

Tento typ spolupráce mezi vládními orgány a průmyslem je podle Bishopa klíčem k tomu, aby se vodík stal reálnou volbou. Je to podle jeho mínění také skvělá příležitost, jak dostat na silnice vyšší počet vozů na vodíkové palivové články a napomoci k plnění cílů v oblasti snižování uhlíkových emisí celého státu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Zpráva jak z roku 2000, tedy značné předpotopní :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

bohuzel je to k baterkam zatim jedina bezemisni alternativa. taky na mile vzdalena od realneho pouziti.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Reálně jezdí přes milion aut na baterky, brzo 2. Tj. používá je více než milion lidíé. Jezdí jich například více než Superbů a Ferrari dohromady.

realne se rocne proda sto milionu vozu.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Baťa poslal v 30. letech do Brazílie dva obchodní zástupce, aby prosondovali terén. První (rs) napsal: "Lidi tady chodí bosi, možnosti odbytu minimální." Druhý napsal: "Lidi tady chodí bosi, trh s obrovským potenciálem."
Pro mě je údaj o celkovém počtu prodaných aut za rok jen informací o obrovském potenciálním trhu pro elektromobily. Jejich prodej je v exponenciální části logistické křivky, prodeje rostou obrovským tempem. Ještě 7 zdvojnásobení a celý trh je jejich.

tak diky moc za pouceni, pane vesely. od ted budu vedet, ze kdyby se vcera prodali dva pary bot, dneska 4, tak za mesic to budou 4 miliardy. chapu spravne?

Nechápeš nic.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

copak? už tam v bouleslavi bastlíte taky něco jinýho než trubkoprdelní vejkly?? :)))
PS: Šáde Vochcávka RS - kraksna všech kraksen ;))

Mohli by uz konecne prestat otravovat s vodikom.

Pro ropny prumysl asi jedinna moznost zustat aspon trochu pri zivote.

Obrázek uživatele PaRi

Tak peníze se dají probendit i horším způsobem :-/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26