TOP 5 bouraček elektrických závodů Formula E

První ročník šampionátu elektrických formulí neboli Formula E se přesunul na americký dvojkotinent. V polovině března se pojede závod v Miami, o dva týdny později pak v Long Beach. Mezitím tu máme přehled pěti nejzajímavějších bouraček.

Závody elektrických formulí Formula E nabízejí futuristickou obdobu Formule 1
foto: Formula E

Dosud nejvážněší nehoda závodů elektrických formulí Formula E se udála hned v jubilejním prvním závodě v Pekingu 13. září 2014. Tehdy Nicka Heidfeld zkoušel předjet Alain Prost, který se ale nedal a Heidfeldova formule nakonec skončila ve vzduchu, resp. zábranách.

Pro zajímavost ještě přikládáme pět nejzajímavějších předjetí ze všech dosavadních závodů Formule E.

Formula E

6 Comments on “TOP 5 bouraček elektrických závodů Formula E”

    1. Navíc si musíte uvědomit,
      Navíc si musíte uvědomit, že výkon elektromotoru 150kW podle mne odpovídá spalováku tak o výkonu 200-250kW. Což je tak polovina až 1/3 současných spalovacích verzí F1. Jak tu psal níže, toto je první ročník. Druhý bude u rčitě o jiných výkonech.

    2. U spalovacích motorů je
      U spalovacích motorů je udávaný výkon výkonem špičkovým (víc už z něj prostě nedostaneme), zato u elektromotorů se udává tzv. výkon stálý, tedy ten, se kterým může elektromotor pracovat po dlouhou dobu. Špičkově (tedy hlavně při akceleraci) však může být výkon zvýšen a to klidně třeba na dvojnásobek.

Napsat komentář