Podle informací webu Jalopnik opustil společnost Tesla Jon Wagner. Ten pět let vedl vývoj baterií a materiálů a stál za podstatným snížením ceny jejích baterií.
foto: Tesla
Právě Jon Wagner je podle Jalopniku zodpovědný za významná vylepšení a cenový pokles baterií elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X. Zároveň stojí za výzkumem, díky kterému mohla vzniknout Tesla Model 3 a bateriové úložiště Powerwall.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla koupila další firmu na automatizaci tovární výroby
V současné době už údajně Wagner pracuje v novém startupu zaměřeném na baterie a elektrický pohon v kalifornském Redwood City. V nedávné minulosti opustili Teslu i další významní zaměstnanci.
Americká společnost nyní čelí „výrobnímu peklu“ v souvislosti s výrobou elektromobilu Tesla Model 3. Hlavním zádrhelem je právě montáž baterií v rostoucí továrně přezdívané „gigafactory“ neboli gigatovárna.
The Boring Company: Tunely pod městy budou fungovat. Řekneme
The Boring Company: Tunely pod městy budou fungovat. Řekneme vám proč
connect.zive.cz/clanky/the-boring-company-tunely-pod-mesty-budou-fungovat-rekneme-vam-proc/sc-320-a-190361/default.aspx
Trošku rozborka posledních problémů u
Trošku rozborka posledních problémů u Tesly
https://youtu.be/ZpdUUVRYaDs
Loajalitu zamestnancu znaji mozna jeste v Japonsku. V USA je
Loajalitu zamestnancu znaji mozna jeste v Japonsku. V USA je to obracene. kdo nabidne vic bucks nebo lepsi pozici a prestige, ten bere. V Tesle se vypracoval a ted jde za lepsim. S tim se musi pocitat. Ty zlepsovaky asi zustanou v Tesle.
Musk na loajalitu taky nehraje!
Musk na loajalitu taky nehraje!
Přesně tak, vychází to tak i z knihy o Muskovi od A.Vance,
Přesně tak, vychází to tak i z knihy o Muskovi od A.Vance, kde mnohokrát píše, že Musk vůbec neřeší rozdíl mezi nováčkem a loajálním matadorem, který je u firmy třeba od začátku (oba je schopný okamžitě vyrazit bez nějakých debat – někdy může být příčinou drobná neshoda s ním, někdy větší kiks ze strany zaměstnance….). Prostě se hlavně dívá na to jaký ten zaměstnanec může mít ještě přínos, ne na loajalitu.
A pro spoustu lidí je i problém pod Muskem pracovat kvůli jeho celkovému přístupu k zaměstancům (je to hlavně slave-driver).
Elona moc obdivuju, ale pracovat pod ním bych nechtěl:)
Loajalita je nikoli jednostranný akt. Pokud necítíte
Loajalita je nikoli jednostranný akt. Pokud necítíte loajalitu zaměstnavatele k zaměstnancům, nemáte důvod být loajální k firmě. Trvalo 25let než jsem si uvědomil co to je tržní prostředí. Takže kdo s čím zachází, s tím taky jednou schází (doufejme). Bohužel jsme se jako společnost nepoučili. No nemá to ten Musk lehké. Žije mezi vlky, kteří se přetahují o kořist (zaměstnance). Zrovna jemu tu zkušenost nepřeji, ale asi nikdo – ani on není černobílý.
Pokud mate v hlave technologii s potencialem milionovych ci
Pokud mate v hlave technologii s potencialem milionovych ci miliardovych zisku a nasetreno dost na rozvoj a preklenuti zivotnich nakladu je dost na zvazenou zda to odevzdate zamestnavateli nebo budete chctit profitovat sam…
off
Krása výroby Trabantu, aneb jak spasovat plasty při
off
Krása výroby Trabantu, aneb jak spasovat plasty při závěrečné kontrole :)))
https://youtu.be/mFnCwtTVpao
Takovou rucni peci nemaji ani Rolls-Royce 🙂
Takovou rucni peci nemaji ani Rolls-Royce 🙂
totouž je iba došolichovanie. skutočné dopasovanie sa
totouž je iba došolichovanie. skutočné dopasovanie sa robilo na nenastriekaných dieloch – karbobrúskou sa vytvorila tá medzera deliaca jednotlivé diely.
ps – tak sme dopasovávali v určitých obdobiach – dvere časom netesnili a bolo potrebné dopružiť, sem tam sme do niekoho drcli na prechode a maska (na dvoch tenkých plechových úchytoch) sa posunula, …
:-)))
To mi pripomenule tento vtip: Arabský šejk neví co s
:-)))
To mi pripomenule tento vtip: Arabský šejk neví co s penězi a rozhodne se, že si koupí to nejlepší auto na světě. Koukne do katalogu a čte dodací doby: Lincoln – dva měsíce Rolls Royce – půl roku Trabant – tři roky Šejk si říká: „Tři roky, to musí být skvělé auto. To si objednám.“ Němci si samozřejmě dají záležet a objednávku vyřídí okamžitě, zařídí extra kamión a odvezou trabanta šejkovi. Pobočník hned utíká oznámit radostnou zprávu: „Vaše výsostí, měl jste pravdu, je to seriózní firma! Obratem poslali funkční model z papundeklu.“
Nevadi..aj tag hyperloopovat sa zachvilu budeme a byvat v
Nevadi..aj tag hyperloopovat sa zachvilu budeme a byvat v marse, a matrixe.. asi to bude hlavne o super atmosfere v tesle ked sa tam tocia velke pozicie.. za akcie tesly dostanes tak pisek z marsu
nj nebude to tam v tý baterkárně asi o práci ale o
nj nebude to tam v tý baterkárně asi o práci ale o šílený dřině a to se nedá dlouho vydržet. člověk chce taky žít. i šáde opouští češi a prý to je vo rumunech kam sme to dopracovali soudruzi 😉
Je blbě nastavenej systém, základní pracovní doba by v EU
Je blbě nastavenej systém, základní pracovní doba by v EU měla být 35 hodin týdně n apohodu jako ve Francii, a migranti nebo domácí co si chtějí koupit nemovitost by makali dvakrát.
Jinak při dnešním systému firmy ždímají lépe placené stále více hodin a rozmáhají se neplacené přezčasy, dokud jim samozřejmě logicky nakonec nezdrhnou.
Váš názor je hloupý. Koho zamněstná , nejspíš toho co
Váš názor je hloupý. Koho zamněstná , nejspíš toho co bude makat dvakrát tolik.
A eště jim prodávat majetek, no takhle byste ten stát rozbil rychle.
Chytrý podnikatel by zaměstnával za poloviční mzdu ty co
Chytrý podnikatel by zaměstnával za poloviční mzdu ty co pracují poloviční dobu, protože ti by nebyli pernamentně utahaní, a buď by mohli pracovat rychleji u superdrahých strojů, nebo je používat na práci u které se má i myslet, a inovativně myslet nikdo nezvládne víc jak pár hodin denně.
Tož vám přeji, abyste byl „chytrým“ podnikatelem.
Tož vám přeji, abyste byl „chytrým“ podnikatelem. Jděte do toho.
Chytry podnikatel davkuje praci zamestnancum tak aby se z toho
Chytry podnikatel davkuje praci zamestnancum tak aby se z toho nezhroutili a pokud ji delaji dobre, tak je plati kralovsky, protoze alespon v nasi demograficky chudnouci zapadni spolecnosti se stava prave z tech dobrych zamestnancu know how firmy.
A jestli si to v Tesle brzy neuvedomi tak to bude prave tohle co jim to nakonec mozna prece jen zadre.
Bohužel nemohu souhlasit. Pokud mám know-how v lidech, pak
Bohužel nemohu souhlasit. Pokud mám know-how v lidech, pak moje firma na těchto lidech stojí. Pokud mám know-how v dokumentaci pak s odchodem lidí o nic moc nepřijdu. Ale každý nechť si svoji firmu buduje dle libosti.
Tohle je podle me hezke teoreticky (a mozna i prakticky pro
Tohle je podle me hezke teoreticky (a mozna i prakticky pro nejake male projekty). Alespon v IT, mozna v automotive nebo strojirenstvi obecne je to lepsi.
Zvlast u veci typu system v rozsahu xy milionu radek kodu, ktery vznikal 20 let ve smesi ruznych jazyku je to (v praxi) dost utopie.
1/ dokumentace ma tu nechutnou vlastnost, ze zastarava, i kdyz je snaha ji udrzet aktualni
2/ kdyz odejde „lopata“ na konci retezce, tak se moc nedeje, kdyz vypadne clovek, co ma system v hlave (a diky 10 letum ve firme i „vedlejsi“ znalosti o tom, proc se to nebo ono rozhodlo tak a ne onak) a vsichni se ho chodi ptat, tak je to slusny prusvih a i s dokumentaci to novemu tymu zabere spoustu casu, nez se alespon zakladne zorientuje. A ze takovihle lide ve firmach jsou. I v tech velkych. Ale pokud to spada do kategorie „o nic moc neprijdu“, tak to pak jo…
Pokud ma firma fungovat dobre a ne jako vetsina tech dnesnich,
Pokud ma firma fungovat dobre a ne jako vetsina tech dnesnich, tak si to musite bud delat sam, jenze pak narazite brzy na sve limity a nebo musite sehnat dobre lidi. A tech je jako safranu.
At vybudujete co chcete, pokud nebudete mit schopne lidi, kteri tu karu potlaci tak to nema zadnou hodnotu.