Za první tři měsíce roku 2019 vyrobila Tesla celkem 77 100 elektromobilů, dodala jich 63 000. Proti minulému čtvrtletí jde o pokles, meziročně ale o výrazný nárůst.
foto: Tesla
Meziroční nárůst dodávek elektromobilů Tesla činí 110 %. V posledním čtvrtletí minulého roku sice automobilka dodala 90 700 aut a vyrobila 86 555, ale letošní čtvrtletí bylo poznamenáno velmi složitou logistikou s ohledem na zahájení prodejů Tesla Model 3 v Evropě a Číně.
I proto v přepravě zůstává dalších 10 600 aut, která budou započítána až do dodávek ve 2. čtvrtletí letošního roku. Z oněch 63 000 dodaných aut v 1. čtvrtletí si s přehledem ukousl největší podíl Tesla Model 3 (50 900), zbylých 12 100 jsou Tesla Model S a Tesla Model X.
Co se týká výroby, za první tři letošní měsíce připadá 62 950 na Tesla Model 3, což znamená stabilní výrobu něco málo pod 5000 týdně. Tesla znovu ujistila, že za celý letošní rok chce dodat mezi 360 000 až 400 000 auty.
Tady je dobře vidět že zdejší návštěvníci ani nejsou
Tady je dobře vidět že zdejší návštěvníci ani nejsou příznivci EV jako celku. Jsou to především tesla fanatici, ikdyž skoro nikdo z nich teslu nemá. Mimo teslu je tu všechno hejtováno.
A ty se nsad divíš?? Tesla zachránila elektromobily a
A ty se nsad divíš?? Tesla zachránila elektromobily a donutila autodebilky dělat elektromobily. Tesla je first dokud autodebilky nepohnou pldelí :))))
Hele další fňukálek, ale spíš je to pořád jeden a ten
Hele další fňukálek, ale spíš je to pořád jeden a ten samej ochránce česti Vlkohradu.
o více než 8 procent poté, co došlo k většímu než
o více než 8 procent poté, co došlo k většímu než očekávanému poklesu dodávek v prvním čtvrtletí, což vedlo k ubývající poptávce po luxusních vozidlech Model S a X…
finance.yahoo.com/news/tesla-shares-skid-first-quarter-121847236.html
hénvole ;(
V Teslu nemám důvěru. Když se někdo honosí zrychlením a
V Teslu nemám důvěru. Když se někdo honosí zrychlením a pak na to nemá dimenzovaný poloosy, tak jde vidět, že je tam něco špatně.
No a v aku automobilku mate doveru? VW group? Mercedes? BMW?
No a v aku automobilku mate doveru? VW group? Mercedes? BMW? Pripadne ide auta kvalitne do cca tych 4 rokov az tam zacnu odchadzat celkom drahe suciastky?
Tak se pochlubte, se kterým autem se zrychlením 0-100 pod 3
Tak se pochlubte, se kterým autem se zrychlením 0-100 pod 3 sekundy máte tak skvělé zkušenosti. Tím myslím třeba přes 50 tisíc km bez jakékoli opravy či problému.
Mě to příjde jako docela v pohodě čísla. Začátek roku
Mě to příjde jako docela v pohodě čísla. Začátek roku je vždy horší. Na druhou stranu i kdyby Tesla už moc nerostla (jakože má pořád ambice růst minimálně o polovinu každý rok). Tak pokud to srovnáte třeba se zavedeným Porsche…jejich výroba je cca 250.000ks aut ročně (konkrétně 256.255ks / rok 2018). Cenově jsou ty auta celkem srovnatelná, takže Pokud tesla dokáže standardně porážet takto zavedenou značku, tak na tom je dobře. Každopádně očekávám, že letos se opět posunou a Muskovi se snad podaří ještě trochu vylepšit rychlost výroby a dají aspoň těch 450.000ks aut… půl mega by bylo pěknější, ale to bude záviset jak rychle budou schopni uspokojovat poptávku po nejlevnějším Model 3.
Letos to bude max. 400 tisíc (viz článek). Příští rok
Letos to bude max. 400 tisíc (viz článek). Příští rok to s čínskou továrnou vypadá celkem přibližně na 700 tisíc, 2021 by mohli dát milion.
No chce to rychle update S/X jinak je muzou rovnou zrusit. Jen
No chce to rychle update S/X jinak je muzou rovnou zrusit. Jen blazen nebo nekdo kdo opravdu nutne potrebuje utratit 1.5M za vetsi kufr by sel do Ska misto 3ky.
je treba si uvedomit, ze Tesle pomalu prichazi i konkurence,
je treba si uvedomit, ze Tesle pomalu prichazi i konkurence, spousta zakazniku kteri uvazovali o S a X dnes mohou uvazovat i o iPace, eTronu a Taycanu, Tesla proste nemela dloiho konkurenci ve vyzsich segmentech, a sposuat zakazniku ac elektromobil chce, chce zaroven i jistou kvalitu zpracovani a nektere staromylske fukce a funkcionality
ja z Tesly S take presedlal do iPace, jezdi se me s nim proste prijemneji
Pro mnoho řidičů je na prvním místě dojezd
Audi i Jaguar
Pro mnoho řidičů je na prvním místě dojezd
Audi i Jaguar mají co dohánět, Tesla Model X jejich elektromobily zašlapal ve spotřebě do země
http://www.hybrid.cz/audi-i-jaguar-jeste-maji-co-dohanet-tesla-model-x-jejich-elektromobily-zaslapal-ve-spotrebe-do-zeme
Kdy bude Tesla Model 3 v ČR
800 rezervaci na Tesla Model 3 v ČR ?
https://www.youtube.com/watch?v=rmxvMJ-aelQ
To jako že si připlatím za 40 km dojezdu navíc milion a
To jako že si připlatím za 40 km dojezdu navíc milion a dostanu nějakou hnusnou americkou křapku, místo evropského luxusu? 😀 to fakt ne hele 😀 ani omylem kámo
Ano americkou křapku co je technicky na míle daleko od
Ano americkou křapku co je technicky na míle daleko od slavného evropského luxusu.
Možná softwarově, ale třeba rozpadající se poloosy
Možná softwarově, ale třeba rozpadající se poloosy vyspělejší techniku skutečně neprokazují.
papagáj
papagáj
no jasný technicky hlavně 😀 napřed možná tak o rok před
no jasný technicky hlavně 😀 napřed možná tak o rok před čínou, s evropskou úrovní se nedá vůbec srovnávat a nějaké chytré aplikace to nezachrání
asi by sis měl dostudovat zkušenosti uživatelů soudluhu
asi by sis měl dostudovat zkušenosti uživatelů soudluhu ;))
hybrid.cz/tesla-model-3-bere-evropu-zteci-je-nejprodavanejsi-v-norsku-i-nizozemsku#comment-188333
a vynásobit to 400.000 ksovou pravděpodobností ;))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
tady máš ten tvůj evropskéj hi-end. Spíše tedy
tady máš ten tvůj evropskéj hi-end. Spíše tedy end.
twitter.com/oyvindstensby/status/1112333410729627648
je potreba si uvedomit pro kolik lidi je dojezd prave
je potreba si uvedomit pro kolik lidi je dojezd prave dulezity? z diskuzi na ruznych autoforech clovek vyvodi ze je to asi hodne dulezite, v realite to ale asi tak dulezite nebude
pro me osobne je dostatecny dojezd okolo 200 kilometru, trasu delsi nez 200 kilometru jedu do roka asi 10x, zvlald jsem s Teslou ujet cestu prez 3 tisice kilometru a jiste to zvladnu i s Jaguarem, proste budu cestou na nabijeni stat casteji
Jo s Jaguarem to zvladnes taky, ale bez Superchargeru (145kW)
Jo s Jaguarem to zvladnes taky, ale bez Superchargeru (145kW) , kde je hafo stojanu a vzdy volno VS obyc. rychlonabijecky (50kW) kde nikdy nevis jestli vubec najdes misto a budes mit spravny čip, ti tech 3000km potrva ujet tak 3x dyl. Ale aspon si pri cekani muzes premerovat slicovane plechy , a vo tom EV prece je!
pojedu tu cestu za 2 tydny, s Teslou to zabralo o 5-6 hodin
pojedu tu cestu za 2 tydny, s Teslou to zabralo o 5-6 hodin dele nez s predchozim Lexusem na benzin, s Jaguarem pocitam to nebude o moc jine, je potreba si rici ze k Superchargerum bylo treba obcas zajizdet i 5-10km od trasy
pri pauzach na nabijeni poznavame s rodinou okoli, zrovna na azuroven pobrezi je toho celkem hodne k videni a je uplne jedno jestli tam hodinu stojime s Teslou nebo s jinym autem 😉 primo na pobrezi tam Superchargery nikde nejsou
No na 30ti hodinove ceste neni 5-6 hodin tolik. S Jaguarem
No na 30ti hodinove ceste neni 5-6 hodin tolik. S Jaguarem nemas sanci, pokud je zajizdka k SCH 5-10 min tak s rychlonabijeckam to budes mit jeste dal. Zkratka si nedelej iluze ze sit SCH je vlastne zbytecna protoze to bez ni zvladnes stejne rychle, tak to opravdu nefunguje, budes se hodne divit.
Samozjrejme tedy pokud kazdych 200km stojis hodinu a kochas se na pobrezi tak muzes jet treba iOnem 🙂
Ja 3000km jel spalovakem presne 29h, s Teslou bych to mel tipuju tak kolem 33h, s iPace tak 120h 🙂
k 50kW nabijeckam to je vetsinou do 200 metru od hlavni, po
k 50kW nabijeckam to je vetsinou do 200 metru od hlavni, po celem pobrezi jich tam je az do Malady asi 500 😉
no je videt ze s elektromobilem nejezdis a jen trolis, ta posledni veta tomu nasvedcuje, ani se spalovakem bys to za 29h nemel pokud bys nechtel ryskovat ridicak ve 2 zemich prez ktere se jede 😉 is 90% casu na dalnici se na te trase sotva dostanes se spalovakem na prumer 85km/h, neb tu trasu jezdim nekolik let a nikdy se lehce nad rychlostni limity nedala pod 35 hodin
Ale ja nevim kam si TY jel 3000km, jsem snad telepat? 😀 Ja
Ale ja nevim kam si TY jel 3000km, jsem snad telepat? 😀 Ja mluvim o SVE ceste do jizniho spanelska. pres CR,DE,FR,ESP – 29hodin , temer naprosto presne 3000km, zadne honeni, jizda podle rychlostnich limitu, prestavky cca co 4 hodky.
Jinak rad se podivam na tu tvou trasu ktera ma stovky nabijecek 200 metru od dalnice co kazdych par km 😀 Tak napis
PS: Maladu neznam, jestli myslis Malagu, tak si vprdeli protoze tuhle cestu znam moc dobre 😀
ano Malagu, mame tam zakotvenou lod a letni byt, jezdime prez
ano Malagu, mame tam zakotvenou lod a letni byt, jezdime prez Monaco kde davame jednodenni pauzu
a kde jsi nebo nejsi a nebo kde si myslis ze sjem me nezajima
Pres Monaco? Aha, tak tipuju ze ty mas tu cestu tak na 5 dni.
Pres Monaco? Aha, tak tipuju ze ty mas tu cestu tak na 5 dni. Jo tak to s iPacem das vpohode jak rikam, to das i s iOnem. Ja jezdim po dalnicich , ve FR a ESP placene useky, 95% cesty po dalnici. Malaga je turistickej hnus, ale lod zni zajimave, kapitanske zkousky zatim ale nemam. Za sebe doporucuju esli na zimu do spanelska, tak andalusie, kupit hezkou „fincu“ se zahradou na venkove, klid, teploucko, pro me raj na zemi. Ale kazdy ma jiny vkus, kdyz si nekdo muze koupit iPace, tak uz je mozne cokoliv 😀
Ale tech tvych par stovek rychlonabijecek po par metrech od dalnice asi oba vime ze je dobry vtip a nesmysl, to je snad jasne.
plno ridicu pred dojezdem uprednostnuje kvalitu zpracovani,
plno ridicu pred dojezdem uprednostnuje kvalitu zpracovani, dostupny servis, funkce v aute o kterych se Tesle muze zdat a interier na ktery se divat. Tesla je v kvalite zpracovani na hony vzdalene napr. e tronu.
Tak, ked nikam nedojdu, tak sa aspon budú pozerať na
Tak, ked nikam nedojdu, tak sa aspon budú pozerať na kvalitne spracovaný interiér. Tvoj nick je úplne presný, ty Lojzo 😀
Aspoň bude pro ně to dlouhý čekání na nabíječkách v
Aspoň bude pro ně to dlouhý čekání na nabíječkách v těch fajn interiérech příjemnější. :)))
Ane Tesle pomaly prichadza konkurencia. Uz asi 10 rokov.
Ane Tesle pomaly prichadza konkurencia. Uz asi 10 rokov.
Uvažovat můžou, ale s objemem produkce, který se u
Uvažovat můžou, ale s objemem produkce, který se u iPace+eTron+Taycan nevyrovná ani prodejům TMS, jim to je prd platné 🙂
Pobavilo, ďakujem :-)))
Pobavilo, ďakujem :-)))
Ve 3. 1/4letí přijde updejt inetriéru a baterky u S a Xka.
Ve 3. 1/4letí přijde updejt inetriéru a baterky u S a Xka.
Neříkal náhodou Musk, že to bude letos hlavně interiér?
Neříkal náhodou Musk, že to bude letos hlavně interiér? Nová baterka by měla přijít až 2021.
Říkal, ale todle si pustil hubu na špacír nějakej Lojza z
Říkal, ale todle si pustil hubu na špacír nějakej Lojza z Tilburgu 😉 Říkal že změny připravujou 4 měsíce dopředu. Hlavně dodavatelé. Tak uvidíme.
.
.
Zeby krasojizda skoncila? Pevne doufam ze ne. Bloomberg
Zeby krasojizda skoncila? Pevne doufam ze ne. Bloomberg tracker se tentokrat hodne seknul.
To znamena, ze S a X vyrobili jen 14.150ks coz je pokles asi
To znamena, ze S a X vyrobili jen 14.150ks coz je pokles asi na polovinu ne?
To odpovídá, vzhledem k poklesu poptávky kvůli Modelu 3 a
To odpovídá, vzhledem k poklesu poptávky kvůli Modelu 3 a končícímu životnímu cyklu Modelu S. Lidi prostě čekají, s čím Tesla přijde.
Tak v březnu přišla s výraznými slevami, což jistě
Tak v březnu přišla s výraznými slevami, což jistě ovlivní prodeje za 2Q, kdy to bude opět při starém, tedy nějakých cca 25 tisíc ks dohromady.
Dnes už bych eSko nekoupil, trojka je mnohem dál a rozdíly
Dnes už bych eSko nekoupil, trojka je mnohem dál a rozdíly v rozměrech ne tak velke. Prodeje S budou padat minimálně do uvedení nové generace.
No je to asi tak. Lidi co mají ještě nabíjení zdarma hned
No je to asi tak. Lidi co mají ještě nabíjení zdarma hned tak měnit nebudou a ti ostatní už mají většinou 100kWh baterky, takže nemají za co měnit. Jestli nepřijdou s kapacitnější baterkou tak asi nikoho k výměně hned tak nepřesvědčí. A ti nový zákazníci co o pořízení elektroauta uvažují sáhnou spíše po trojce neb to není tolik peněz za experiment s tak radikální změnou pohonu.
Lidi co mají nabíjení zdarma u auta za 80k tohle fakt
Lidi co mají nabíjení zdarma u auta za 80k tohle fakt řešit nebudou.
No pokud by nabídli něco výrazně lepšího tak to řešit
No pokud by nabídli něco výrazně lepšího tak to řešit nebudou a koupí si nové, jenže za poslední skoro tři roky se na těch autech nic zásadního nezměnilo.
Hmm. Skoda, ze nie su poruchovejsie aby si ich ludia menili
Hmm. Skoda, ze nie su poruchovejsie aby si ich ludia menili castejsie. Musk sa mal inspirovat od VW resp. ist na skolenie ako sa robi programovana smrt vyrobkov.
Poruchove jsou dost, ale me to teda presvedcilo si uz Teslu
Poruchove jsou dost, ale me to teda presvedcilo si uz Teslu spise nekupovat.
Já bych zase nekoupil toho mini kripla 3, ale až přijde Y,
Já bych zase nekoupil toho mini kripla 3, ale až přijde Y, tak MX i 3 skoro skončí. Opět Muskovo nechápání zákazníků, vše se potvrzuje, co jsem říkal, tohle se taky stane, i obav z poklesu S i X jsem se kvůli 3 bál společně s navyšováním ceny S i X…
ale to nevadí, hlavně ať zasytí trh skutečným EV, které existuje stále jediné, a to Tesla
Jednou to přijít muselo. S a X měly stabilní odbyt od
Jednou to přijít muselo. S a X měly stabilní odbyt od začátku výroby i po uvedení 3 na trh, zároveň to byly do nedávna jediné Tesly co se daly koupit mimo Severní Ameriku.
Pokles vůči čemu, minulému roku? Začátkem roku se auta
Pokles vůči čemu, minulému roku? Začátkem roku se auta prodávaj míň.
Loni jsem to tak nesledoval, ale už v roce 2017 prodali za
Loni jsem to tak nesledoval, ale už v roce 2017 prodali za první čtvrtletí 25tis.ks.
Ale to do toho neprodávali Trojku. Celkové prodeje
Ale to do toho neprodávali Trojku. Celkové prodeje meziročně vzrostly o více jak 100 procent.
Já nepsal nic o trojce, ale o S a X.
Já nepsal nic o trojce, ale o S a X.
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
kcc-hho.webnode.
insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
11730 Modelu S + 10070 Modelu X za 1Q-2018
11730 Modelu S + 10070 Modelu X za 1Q-2018
No tak na pulku se to sice nepropadlo, ale dost.
No tak na pulku se to sice nepropadlo, ale dost.
Zejména u Modelu S bude nejspíš kanibalizace prodejů
Zejména u Modelu S bude nejspíš kanibalizace prodejů Modelem 3 značná.
Tak snad jim to vysoke prodeje trojky vynahradi.
Tak snad jim to vysoke prodeje trojky vynahradi.
Prpad je asi hlavně proto, že skončili daňový pobídky.
Prpad je asi hlavně proto, že skončili daňový pobídky.
Jo.
Jo.
no konkurence se ještě ani pořádně nerozjela už jde do
no konkurence se ještě ani pořádně nerozjela už jde do prdele celá Tesla 😀 Mají tři modely, jeden je tak hnusnej, drahej a poruchovej, že to už pomalu nikdo nechce a zbylé dva modely si navzájem konkurují 😀 je vidět že jsou v té Tesle úplně mimo, postaví dva sedany když celosvětově sedan je nejhorší typ karoserie 😀 všichni už to vědí dokonce už i čína 😀 A Tesla ted rychle pobouchá trojku aby měla také nějaký crossover to zase bude kvalitka takové rychlokvašky 😀
Jasne nikto to nechce a preto to nestihaju dodavat. Logika
Jasne nikto to nechce a preto to nestihaju dodavat. Logika okolo vas asi iba presla, ze?
Víc chlastej ať máš lepší slinu! 🙂
Víc chlastej ať máš lepší slinu! 🙂