Tesla zveřejnila plány na rozšíření sítě Supercharger v roce 2017

Jan Horčík - 20 Prosinec 2016

Tesla na svém webu obnovila mapu nabíjecích stanic Supercharger pro rok 2017. Plán je zahustit výrazně Německo a západní Evropu celkově, stejně jako východ a jih Spojených států. auto mapa Tesla Supercharger Evropa 2017

Takhle by měla vypadat mapa nabíjecích stanic Tesla Supecharger v roce 2017 v Evropě
foto: Tesla

Tesla nestihla v roce 2016 vybudovat takovou síť nabíjecích stanic Supercharger jakou si původně představovala. I tak se jí ale podařila slušná expanze, když už má v provozu například dva Superchargery v Polsku a jeden také v Česku (Humpolec-Vystrkov).

V roce 2017 chce Tesla svou síť nabíječek Supercharger výrazně expandovat v Kanadě (kde se to nestihlo letos), ale například i do Mexika, na Havaji, na Novém Zélandu, v Jižní Koreji či na Taiwanu. Evropská mapa Superchargerů pro rok 2017 do značné míry připomíná původní plán pro rok 2016.

V Česku jsou na ní vidět už tři, možná čtyři Superchargery (u toho nejjižnějšího není zřetelné zda už není v Rakousku). To dává smysl, už delší dobu se spekuluje o vybudování dalších Supechargerů v Praze, Brně a Ostravě.

Další nabíječky se mají otevřít také v Polsku, pobaltských republikách, Řecku a otevřena by měla být cesta až do západního Turecka. Příští rok také konečně přibudou Superchargery v Portugalsku a Irsku.

V současné době provozuje Tesla 769 nabíjecích stanic Supercharger s 4876 samostatnými stojany. Do konce příštího roku by jich mohl být dvojnásobek, a to zejména kvůli plánovanému začátku výroby a prodeje elektromobilu Tesla Model 3.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

který idiot si myslí, že Ostrava nemá smysl, tohle město
máa 330 tis obyvatel plus okolí, takže je větší pravděpodobnost, že si tady může Teslu někdo koupít a bude tady jezdit, než někde v pi lhotě u prostějova

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Srát na Ostravu je třeba nabíječka na skutečném tahu a tím je místo mezi Olomoucem a Prostějovem na dálnici. Tam jezdí víc aut než to cpát někam k hranicím kde je Ostrava. Jako další destinaci Ostravu vítám, ale smysl teď nemá prostě nemá. Ale nejvíc bych asi uvítal hodně nabíječek mezi Vídní a Chorvatskem ideálně tak po 150-200km a ne až po 300 :( .

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No mne teda dava smysl davat nabijecky primarne v blizkosti krizeni tahu, aby pokryly vice moznych cest. Dneska to leckde vypada tak, ze kdyz nekam jedete, tak si na krizovatce dalnic musit udelat zajizdku i desitky km jinym smerem abyste dojeli k SC.
Mimochodem mezi olomouci a prostejovem je nabijecka totalni nesmysl, protoze ta silnice ztrati velkou cast sveho vyznamu s otevrenim D1....

To bude ale ještě hoóódně dlouho trvat než ztratí "význam".

A potom to pro elektromobilisty bude jen k dobru, zůstane kvalitní silnice s menším provozem.

To bude ale ještě hoóódně dlouho trvat než ztratí "význam".

A potom to pro elektromobilisty bude jen k dobru, zůstane kvalitní silnice s menším provozem.

Novy SuC Poznan !!Smysl to ma pri propojeni na Katovice, kde uz SuC stoji..Viden, Brno, Ostrava, Katovice..a dal, bud na sever, nebo do BRD, kam uz z Katovic spojeni SuC vede..

MIMOCHODEM ! VCERA OTEVREN NOVY SuC V POZNANI !!

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Podle mě pro ČR stačí mít ten Humpolec a pak Olomouc. To ostatní je stejně točení se na pětníku. A cpát to k Ostravě - "No to může jen Blbec" (Švejk). To ostatní jsou už jen pozlátka a zhušťování sítě, ale na "funkci rostlináře" to už nebude mít vliv. Jsem sto připustit ještě Cajzlov kvůli tahu do Bavor, ale to je tak vše co v prvním sledu by mělo být. Normálního českého turistu na nízký průlet do Chorvatska stejně ČR nezajímá a ostatní buď nejezděj nikam nebo raději letěj.

pro běžného českého řidiče Ostrava moc smysl nemá, ale síť SC je budovaná jako mezinárodní z tohoto pohledu má velký význam pro ostravský region a k tomu pro cestování do Polska a Pobaltí

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Olomouc je mimo hlavni tah ne? Meli by to dat nekam, kde povede D1 (tj pokud pobliz olomouce tak bud vyskov nebo lipnik)...

Obrázek uživatele ozana

Však to je mezi Brnem a Ostravou viz mapa. Asi Hranice na Moravě.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neviem ake boli mapy pre rok 2013 ale je pravda ze sluby nestihaju. No mna to bude trapit az ked uvidim TM3 v garazi. Zatial iba potichu pozorujem.

...."mapa Tesla SuC do znacne miry pripomina"... PUVODNI PLAN PRO ROK 2013 !!...
Doporucuji tyto mapy vubec nebrat vazne , pokud se nechce clovek zbytecne (a hlavne nezdrave) behem roku vzrusovat

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hlavně že rostou, ostatní mají nabíječek akorát plnou hubu :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak... třebas tam v novém plánu úplně vypustili původně plánovaný supercharger v okolí Ústí nad Labem. :-(

Ano, mate pravdu. V tom planu 2013 byl jako prvni SuC v CR uvedeno okoli Teplic- Usti nad Labem..

---

heros

z Drazdan do Prahy ujede kazda Tesla bez nabijeni. V Praze jezdi pomerne hodne aut Tesla, tak to je logicke ze tam bude i SC.

Obrázek uživatele ePavel

Akorát, že SC jsou ručeny pro nabíjení na cestách a ne pro jízdy v okolí bydliště.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

A kdo to urcil ?

---

heros

Obrázek uživatele ozana

Kdo asi? Svatý Petr!
Superchargers are used for long distance travel, conveniently located along the most popular routes in North America, Europe and Asia.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 61 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 66 tisíc km.

Uz par krat jsem tady psal o praxi, kdy napr. Tesla Taxi v NL , ve Vidni, v USA a jinde pouzivaji SuC k nabijeni svych vozu i nekolikrat za den ( a na stejnem miste ) - pro svou praci.Takze doporuceni Svateho Petra jsou v tomto smyslu celkem k hovnu.

---

heros

Obrázek uživatele ePavel

A přesně kvůli těmto praktikám se teď zavádí poplatky.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Jake poplatky, jake praktiky ?

---

heros

Obrázek uživatele Michelin

S tou Prahou je to furt takové nejisté.
Měl se stavět na Vídeňské, ale majitel areálu si to prý snad zase rozmyslel či co...

---

To Tesla dává křídla. 38tis.km

Mmno, nerozmyslel..ale jeho vyjadreni o terminech jsou , no rekneme, nespolehliva..Jinymi slovy, SuC tam bude ( nabijecky uz ma davno ve sklepe ) Ale otazka je kdy..

---

heros

Upřímně si nemyslím, že by Tesla nechala v klidu válet rok nabíječku u nějakého neschopného pána ve sklepě :-) Máte k tomu nějaké důkazy?

To jsme jako u soudu, nebo jak ? Necitim potrebu Vam tuto informaci predavat a uz vubec ne timto zpusobem...Je na Vas, jak zpravu prijmete..Nabijecky se nevali a pan neni neschopny..

---

heros

Slučná hysterická reakce, nejdřív něco načnete a se oháníte soudy :D lol

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Tady je to opravdu samy zakomplexovany diskuter. Pisi snad neco o soudu? Stacila fotka, clanek, cokoliv. Ale tyto konspiracni teorie si nechte pro sebe.

Podle sebe soudim Tebe ? Informace mam ustni ale zato primo od pramene. Vystavba SuC v Praze zavisi na terminu dokonceni prilehle budovy ,ktera je zatim ve stadiu hrube stavby. Dobrou noc !

---

heros

Obrázek uživatele Josef

To je jak s avizovaným nabíjením v Auparku v Hradci Králové... Údajně vybírají provozovatele a pracují na projektu...

Obrázek uživatele ePavel

Vybírají provozovatele? Já myslel, že provozovat to bude Aupark. A pracovat na projektu čerstvě po dostavění objektu mi přijde trošku nelogické.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 180.000 el. km. 27 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Josef

Jo, to mě taky. Tohle mi odpověděli na můj dotaz na facebooku: „Dobrý den, Honzo, za mylnou informaci na našich webových stránkách se velmi omlouváme - již byla opravena. Nabíjecí stanice pro elektromobily je ve fázi projektové přípravy, kde probíhají jednání s případnými poskytovateli. Budeme na tebe myslet a jak vše nainstalujeme, dáme vědět. Hodně šťastně najetých elektrokilometrů, Honza“

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupProdej pneu 100% online
185.66.36.26