Tesla zveřejnila evropské ceny elektromobilu Model 3 pro Německo a Rakousko

Tesla jen pár týdnů po představení elektromobilu Tesla Model 3 v Evropě zveřejňuje platné ceny pro Německo a Rakousko. Prozatím pouze pro Long Range verzi.

Cena elektromobilu Tesla Model 3 pro Evropu odpovídá očekávání a pohybuje se kolem 1,5 mil. Kč pro Long Range verzi.
foto: Tesla Model 3 3 Owners Club

První kusy elektromobilů Tesla Model 3 se k evropským zákazníkům v Německu dostanou zřejmě už v únoru 2019. Cena tam bude začínat na €57 900 vč. 19% DPH pro Long Range verzi se dvěma elektromotory. Performance verze bude za €68 600. V přepočtu se tedy díváme na zhruba 1,5 mil. Kč, resp. 1,8 mil. Kč.

V Rakousku budou ceny o pár stovek vyšší (€58 300, resp. €69 100). Long Range verze nabídne dojezd 544 km , zrychlení 0-100 km/h během 4,8 sekundy a max. rychlost 233 km/h. U Performance verze je to 530 km a 250 km/h.

Elektromobil Tesla Model 3 se do Evropy bude dovážet s CCS nabíjecím konektorem pro stejnosměrné rychlonabíjení. Stejnými konektory bude Tesla dovybavovat svou síť nabíjecích stanic Tesla Supercharger.

Konfigurátory se pro evropské zákazníky otevřou během následujících týdnů. Middle Range a Standard Range verze přijdou, stejně jako v USA, na řadu v Evropě až později. Dají se pak očekávat i nižší ceny. Pro základní verzi s dojezdem 350 km by to mohlo být asi 40 000 eur, tedy v přepočtu zhruba milion korun.

117 Comments on “Tesla zveřejnila evropské ceny elektromobilu Model 3 pro Německo a Rakousko”

  1. jeden a pul mega za lidovy vuz. to se nam to ta
    jeden a pul mega za lidovy vuz. to se nam to ta elektromobilita pekne rozjizdi, co? 😉 nekvakal tady nahodou nekdo v diskusich, ze to bude nejlevnejsi auto ve sve kategorii vubec? pry to ma malo soucastek, nebude se to kazit, serivsy prijdou o praci a podobne. a k tomu, kde jsou ty clanky o tom, ze se ma jednat o plne autonomni automobil? mam jeden z nich tady na hybridu najit? neni to az tak davno. nakonec z plne autonomie tu mame pripravu na plnou autonomii, z autopilota soudni tahanice o nazev, protoze se o zadneho autopilota nejedna a konkurenti to maji vyladeny lepe, akorat nedovoli ridici sundat pracky z volantu aby jej nezabili za cenu, ze nebudou tak sexi, no a z avizovane lidove ceny mame vyjadreni sefa vseuctivaneho, ze kdyby to prodaval za cenu, za kterou avizoval, tak zkrachuje. toz, uctivejme ho dal.

    1. Jeden a půl mega za auto vyšší třídy než BMW 3 nebo
      Jeden a půl mega za auto vyšší třídy než BMW 3 nebo Mercedes C a 1,8 mega za auto výkonnější, rychlejší a s menší spotřebou než je BMW M4 za 2,2 mega 🙂 Cena se ještě bude šoupat až přijde základní verze za milion. Řím také nepostavili za den, že?

  2. Kdyby jste někdo chtěl tak mam rezervaci na 3 ze začátku a
    Kdyby jste někdo chtěl tak mam rezervaci na 3 ze začátku a model s máme takže bych měl být v popředí čekačky. Cenu jsem přesně tuhle čekal takže jsem si prěd týdnem koupil místo toho dvě nove auta za tuto cenu. E-golf s větším dojezdem a Golf R na zábavu.

    1. Po 3 měsících a 4500km v Cupře300 ST mě ta závabava po
      Po 3 měsících a 4500km v Cupře300 ST mě ta závabava po Praze moc nepřijde… Naopak 6 týdnů s 500e a 1700km po Praze za zábavu považuji.
      Prostě těch 15-25l/100km po Praze nevydejchávám… a lituji, že jsem si uvázal na 3 roky operák, když vidím ceny Tesly3, tak bych rezervaci bral…

            1. Vy máte v Praze ještě furt mastnou tyč? U nás v Ostravě
              Vy máte v Praze ještě furt mastnou tyč? U nás v Ostravě už nemáme. Tedy pokud se to rozmůže. Včera jsem viděl, jak nastoupili do busu plynoprdu nějací mladí, vytáhli mokrý ubrousek, otřeli si tyčku a pak se teprve chytili. Asi fóbie 🙂

  3. Pro ty, co vidí ceny v Evropě jako příliš velké, tak
    Pro ty, co vidí ceny v Evropě jako příliš velké, tak chci jen dodat, že jsme teď kolegovi v USA kupovali Model 3 a auto sice stálo 59,2 tisíc dolarů, ale k tomu ještě byla 4,4 tisíce prodejní daň. Takže reálně to v tomto případě bylo 63.6 tisíce. To když srovnám s těmi 57,9 tisíci euro tady (včetně DPH) v Evropě, tak mi to tady tedy nepřijde nějaké předražené…

    1. Hurááá americká Tesla nás přišla zachránit a osvobodit
      Hurááá americká Tesla nás přišla zachránit a osvobodit od našich evropských ropákem zkorumpovaných autodebilek 😉 Elektromobil přeci nejde vyrobit, nikam nedojede a v zatáčkách mu opadávají kolečka :))))))))))))

      youtube.com/watch?v=oASqhRqkTIk

  4. Ceny sou naprosto super! AWD LR za 48.500EUR (1.250.000Kč)
    Ceny sou naprosto super! AWD LR za 48.500EUR (1.250.000Kč) bez VAT. Sem ceka mnohem vyssi. Takhle vychazi AWD verze v EU na cca 55k$ zatimco v USA ji mate za 53k$. To je rozdil pouhopouhych 2k$. Naprosta pecka, beru Performacnce bila na bile, ASAP, jakmile mi prijde mail nez to zdrazi.

          1. Takže si z toho nyní ti vaši „odpůrci elektromobility“
            Takže si z toho nyní ti vaši „odpůrci elektromobility“ odnesou, že s P verzí jsou problémy a jsou tak hrozné, že je Tesla fanatici tají, aby se neprovalily. Tak jo. Fakt svým děláním se zajímavým pomáháte dobré věci.

            Kdyby s P skutečně byly nějaké problémy, tak je toho /r/teslamotors a TMC plné; kupodivu nikde nic, a o čem se píše, tak mají všechny 3 společné.

            1. To jsem si zase nabehl. Chtel jsem udelat dobry skutek pro
              To jsem si zase nabehl. Chtel jsem udelat dobry skutek pro Vondraka, ktereho jedineho to nakonec nezajima a jen si to tu zase sliznu od anonymu.

              Omlouvam se, uz tu chybu neudelam, ani verejne ani soukrome na email, a dejte mi vsichni pokoj. Na tohle fakt nemam cas.

              1. Pardon, ale rict ze neco s autem je a pak to tajit je podle me
                Pardon, ale rict ze neco s autem je a pak to tajit je podle me minimalne sobecke.

                A: musim ti neco rict
                B: tak povidej
                A: ja ti to ale nesmim rict
                B: proc ne?
                A: protoze to je strasne tajemstvi a smim to rict jenom nekomu…
                B: tak proc to teda vytahujes???

                … tak se nedivte a priste nez neco napisete, se radeji nejdrive zamyslete….

              2. Slíznete to i od neanonymů. Co jste čekal, když veřejně
                Slíznete to i od neanonymů. Co jste čekal, když veřejně napíšete, že s autem je něco špatně a to auto si chtějí koupit desítky lidí? Sledují Reddit a TMC každý den a nic tam o tom není, takže buď máte někoho známého na vysokém místě v továrně nebo pěkně kecáte, tak se pak nemůžete divit. Navíc hardwarově/softwarově/cenově se v Tesle dělají změny skoro každý týden, platí to tedy obecně?
                A vůbec jste to sem nemusel psát. „Vondráka znám a vím, že…“, tak jste úplně normálně mohl zvednout telefon a zavolat mu, jako to dělají běžní známí.

                1. Vondraka neznam osobne, ale z techto stranek.
                  Ne, fakt beru

                  Vondraka neznam osobne, ale z techto stranek.
                  Ne, fakt beru zpet. Je to skvele auto, zadny problem jsem nemel a nemam. Kupte si kdo chcete co chcete.

              3. Skutek či neskutek, ty TESLY jsou předražený klump
                Skutek či neskutek, ty TESLY jsou předražený klump podepřený marketingem a dříve či později poletí pod buchar ještě před ukončením životnosti. Začne to hned, jakmile se provalí ta nízká životnost baterek a problémy s poklesem jejich kapacity.

                1. Tak ty máš dost, psychouši !
                  Tak ty máš dost, psychouši !

                2. To si povíme, kdo má dost – zda realista, který umí
                  To si povíme, kdo má dost – zda realista, který umí počítat, nebo poblouzněný snílek bez základních znalostí.
                  Ono už to začíná, co chvíli vidím v Praze zdechlý elektromobil na platáku odtahovky. Stačí aby bylo studenější zimní období a hned bude kolotoč takových případů.

                3. Dříve nebo pozdeji půjdeš pod kytičky ty předražený
                  Dříve nebo pozdeji půjdeš pod kytičky ty předražený chytráku!

          1. To by mne opravdu zajímalo, co je na tom tak tajnýno?
            Jestli

            To by mne opravdu zajímalo, co je na tom tak tajnýno?
            Jestli se s tím autem něco stalo, tak to přeci není nic co by nestálo za zveřejnění? Nechápu tyhle tajnosti. Spiš to vypadá, na nějakej fake. A komentář jen aby byl člověk zajímavej.

              1. Ne, jen poucenej.
                Tesla dela chyby, ne, ze ne, ale i tak je to

                Ne, jen poucenej.
                Tesla dela chyby, ne, ze ne, ale i tak je to stale jedno z nejlepsich elektroaut na trhu a diky siti sc rozhodne nejlepsi prostredek k individualni doprave. Proto uz nehodlam tady neco sepisovat a muset pri tom premyslet nad kazdym skuvkem a vetou zda se neda vylozit i jinak a stejne pak dovysvetlovat, ze interpretace jakou si v tom nasel nejakej troll neni pravdiva.

                1. Přesně tak, je třeba ty závady utajit, známý tady už o
                  Přesně tak, je třeba ty závady utajit, známý tady už o některých peripetiích s Teslou psal, ale se zlou se potázal, všichni mu nadávali do lháře, tak jsem mu to vysvětlil, Tesla žádné problémy a závady oficiálně nemá, tohle si mohou říkat jen majitelé mezi sebou.

                2. Ale prdlajs, jak na Tesla foru tak na Redditu se objevují
                  Ale prdlajs, jak na Tesla foru tak na Redditu se objevují příspěvky o problémech a to jak s autopilotem, tak technické, tak i nekonečná čekání na dodání. Zveřejněním se to pak právě pomůže prošouchnout na vyšší místa a začíná se to řešit. I největší fanoušci Tesly ví že není dokonalá, nicméně věří ve zlepšování kvality i podpory a v celém to měřítku výroby to zas tak zlé není.

                3. Ten známý ze 12 měsíců měl Teslu 2 měsíce v servisu,
                  Ten známý ze 12 měsíců měl Teslu 2 měsíce v servisu, docela byl zklamanej z přístupu lidí v servisu, dlouhé dodací lhůty, nakonec z něj vytahnuli asi 50 tisíc za opravdu. Myslím, že vy stejně skončíte u Audi nebo Mercedesu 🙂

                4. Môžete byť konkrétnejší? Ak to mal v záruke, tak
                  Môžete byť konkrétnejší? Ak to mal v záruke, tak určite neplatil nič.

                5. Záruka končí po 4 letech, bylo to něco s BMS, pokud si
                  Záruka končí po 4 letech, bylo to něco s BMS, pokud si pamatuju správně.

                6. Budu trochu rypavy, kdyz se tu po svem vyklada pravda o jinych
                  Budu trochu rypavy, kdyz se tu po svem vyklada pravda o jinych vecech (rychlost dobijeni na stojanech CEZ, napriklad), tak je to v poradku?

                  A neni tedy reseni uzavrene forum se vstupem „po ukazani technicaku“ a tady to nechat cipisovym ejakulacim (slusnejsi slovo, jak to nazvat, me nenapada)?

                7. Rozdil je v tom, ze Cez nema antifanclub, ktery by to rozmazal
                  Rozdil je v tom, ze Cez nema antifanclub, ktery by to rozmazal do absurdna ani fanclub, ktery by mi vysvetlil, ze zadne problemy nemam. 🙂

                8. Nooo, zrovna CEZ mi prijde, ze na tomhle foru ma oboji (do
                  Nooo, zrovna CEZ mi prijde, ze na tomhle foru ma oboji (do spekulaci, jestli obe strany reprezentuje ten samy clovek se radsi poustet nebudu)… 😉

                9. Mimochodem (uplne OT), nemel jsi na eSalonu barvu svetru
                  Mimochodem (uplne OT), nemel jsi na eSalonu barvu svetru ladici s barvou auta?

                10. Nee, svetr jsem neměl žádnej.
                  Nee, svetr jsem neměl žádnej.

        1. Ne jeste jsem nenasel cas to sepsat a po tom co se strhlo nize
          Ne jeste jsem nenasel cas to sepsat a po tom co se strhlo nize uz nic sepisovat ani nebudu.
          Omlouvam se vsem, ze jsem si vymyslel nejake imaginarni problemy a zminil se tu o nich.
          Byla to fakt blbost a uz tu fakt nic psat nebudu.
          Mejte se tu pekne a preju hodne stastnych kilometru v Teslach.

          1. Este raz sa vam musim podakovat za vas clanok o tahani auta na
            Este raz sa vam musim podakovat za vas clanok o tahani auta na privese za TMX. V oktobri som viezol i-MiEVa z Berlina do Bratislavy (2x800km) a v novembri druheho z Dortmundu (2x1060km). Vas clanok mi dal guraz, ze to TMX zvladne… Bolo to jednoduchsie ako som predpokladal, pritom ja mam len P90D.
            Tu je foto netradicneho nabijania s privesom na SC Vystrkov.
            http://teslaclub.sk/forum/model-x/28728-tmx-s-tazkym-privesom?p=28808#post28808

            1. To je pekne. Jeste peknejsi je, ze vozite elektroauta.
              To je pekne. Jeste peknejsi je, ze vozite elektroauta. 🙂
              Ozvu se pres ten email. Docela rad bych pokecal, ale predem se omlouvam za prodlevu. Jsem uz v totalnim predvanocnim mumraji jak doma tak v praci, takze krome techto prispevku psanych vetsinou na zachode mam toho casu fakt malo.

  5. 1.522.000 Kc za LR AWD + Premium je primo cena z
    1.522.000 Kc za LR AWD + Premium je primo cena z Holandska.
    Interpolaci vychazeji ceny za levnejsi modely takhle (vcetne 21% DPH):
    1.408.000 Kc za LR RWD + Premium
    1.270.000 Kc za LR RWD bez Premium
    1.324.000 Kc za MR RWD + Premium
    1.186.000 Kc za MR RWD bez Premium
    1.014.000 Kc za SR RWD bez Premium (Elonova slibena SR za 35k)

      1. Here’s what you get with the Premium Upgrades
        Here’s what you get with the Premium Upgrades Package:

        Premium seating and cabin materials with open pore wood décor. This is instead of the textile seating in the non-premium model.
        Heated seats. All models offer a dual-zone climate control system, but this offers added warmth.
        Two rear USB ports. This is in addition to the two USB ports in the front center console of every Model 3, as well as a 12-volt power outlet.
        Twelve-way, power adjustable front seats, steering column and side mirrors, with custom driver profiles.
        Premium audio system. The upgraded version offers more power, tweeters, surround speakers and subwoofer.
        Tinted glass roof, packing ultraviolet and infrared protection.
        Premium side mirrors, with auto dimming, power folding, and heating. All side mirrors are power-adjustable, but this adds extra convenience.
        LED fog lamps.
        A center console with covered storage, as well as docking for two smartphones. The non-premium center console only offers open storage in the center console.

  6. Tak bohužel nám chudčím musí stačit Hyundai, Kia a
    Tak bohužel nám chudčím musí stačit Hyundai, Kia a podobné.
    Naštěstí vůbec nedělají špatná auta. A uvidíme co nová verze Leaf s větrákem na baterce.
    A upřímně jsem zvědavej na ty zázraky od VW a Škoda, jak se chlubí e-autem za dostupné ceny.

          1. Protože Dízlgejt woe! Jsou to soudně potvrzený
            Protože Dízlgejt woe! Jsou to soudně potvrzený podvodníci, kteří se ještě přiznali a jejich manažer je odsouzenej a sedí za mřížema za podvod a ničení životního prostředí. Pár dalších jich bylo a zatčenejch a ve vazbě.

            Tydle voliči Zemana maj fakt paměť měnafky :))))

                1. A dyk jý vym ! Já jen, abys mi omylem nepřilepil nálepku
                  A dyk jý vym ! Já jen, abys mi omylem nepřilepil nálepku měňafky !!!

                2. To nikdy, jedině když si jí někdo vybojuje svojí
                  To nikdy, jedině když si jí někdo vybojuje svojí zabedněností 😉

  7. OT: Škoda sa pripravuje na servisovanie svojich
    OT: Škoda sa pripravuje na servisovanie svojich elektromobilov a hybridov

    teslamagazin.sk/skoda-elektromobily-servis-opatrenia/

    Čo ma hlavne zaujalo na tomto článku, je veta:
    „Veď napríklad pred prácou na vysokonapäťovom systéme je nutné elektrifikované vozidlo umiestniť do 24-hodinovej karantény.“

    Je to skutočne tak? Dôvod? Myslel som že takáto metodika sa používa len pri manipulácii s chladiacími zariadeniami. 🙂

    1. To jako že jeden den ráno tam auto přivezu, celý den a noc
      To jako že jeden den ráno tam auto přivezu, celý den a noc tam bude jenom tak stát, pak udělají servis a druhý den odpoledne si jej vyzvednu? Hm… tomu říkám pokrok v mobilitě 🙂

      Nebo jak to u EV funguje? Je toto jenom nějaký výmysl Škoda Auto?

        1. Pardon, omlouvám se.
          Jenom už jsem háklivý na to, že si

          Pardon, omlouvám se.

          Jenom už jsem háklivý na to, že si někdo pořád stěžuje, že ceny v USA jsou nižší než v Evropě a přitom si neuvědomuje, že v USA jsou ty ceny bez daní. Ale to nijak neomlouvá, že jsem byl zbytečně útočný.

        2. Pardon, omlouvám se.
          Jenom už jsem háklivý na to, že si

          Pardon, omlouvám se.

          Jenom už jsem háklivý na to, že si někdo pořád stěžuje, že ceny v USA jsou nižší než v Evropě a přitom si neuvědomuje, že v USA jsou ty ceny bez daní. Ale to nijak neomlouvá, že jsem byl zbytečně útočný.

      1. Je to přesně naopak, Čína dlouhodobě snižuje cla,
        Je to přesně naopak, Čína dlouhodobě snižuje cla, bejvalo 25%, pak snížili na 10% (u aut). Nicméně Trump poté vyhlásil obchodní válku a odveta byla 40%. Teď horko těžko jedná aby se to vrátilo do původního stavu 10%, bude trvdit jak to pěkně zařídil, přičemž za to zpackání může on sám a v konečnému důsledky nic nesnížil. Nenechte se obalamutit 😉

    1. Myslím že v roce 2019 se nikdo ceny 40 tis. EUR nedočká,
      Myslím že v roce 2019 se nikdo ceny 40 tis. EUR nedočká, nejprve se budou vyřizovat dražší modely, Tesla zatím nedokáže za 40 tis. EUR TM3 vyrobit. I tak se jich sem 200-300 kusů doveze, ale za 1,5 mil. Kč to prodejní hit nebude, když se za 2 mil Kč dá pořídit lehce jetý model S, nebo nové Audi, Jaguar. Každopádně ten kdo si objednával TM3 s vidinou, že dá 1 mil Kč si ještě dlouho počká.

Napsat komentář