Tesla zve ke konfiguraci Modelu 3 už i běžné zájemce

Až dosud si svou verzi elektromobilu Tesla Model 3 mohli nakonfigurovat pouze zaměstnanci Tesla/SpaceX, jejich příbuzní nebo insideři. Teď Tesla otevírá konfigurátor i běžným zákazníkům.

Za problémy s výrobou elektromobilu Tesla Model 3 prý mohou zaměstnanci. S rozesláním nových pozvánek ke konfiguraci si ale nejspíš firma začíná být jista postupným navyšováním výroby.
foto: Tesla

Teslas výrobou Modelu 3 nemalé problémy. Zdá se ale, že se je daří řešit. Cíl vyrábět 5000 kusů týdně je sice nyní odsunut na konec 1. čtvrtletí 2018, ale i to by byl pořád ještě slušný výsledek.

Nejnovější dávka pozvánek ke konfiguraci nyní dorazila i běžným zákazníkům mimo okruh zaměstnanců/insiderů SpaceX/Tesla. Jde ale i tak o úzce vymezenou skupinu. Dotyční musí být z Kalifornie, nejlépe okolí Palo Alto/Fremontu, kde Tesla sídlí, a musí už nějaký vůz této značky vlastnit.

Konfigurační možnosti elektromobilu Tesla Model 3 jsou zatím také stále poměrně omezené. Lze vybrat pouze „long range“ verzi a prémiový interiér.

28 Comments on “Tesla zve ke konfiguraci Modelu 3 už i běžné zájemce”

    1. No to je spíš otázka jestli se to rozhýbe co do výroby
      No to je spíš otázka jestli se to rozhýbe co do výroby všech těch modelů, nebo ne. Problém je v tom že v poslední době jakoby pánové ekonomové a staří mazáci šéfové trochu ztráceli přehled, je to možné, kdy naposledy vznikla z brusu nová automobilka. Spíš než samotná velikost výdajů by to chtělo vidět kam ty výdaje jdou, do čeho, jestli jsou to investice, nebo běžné výdaje.

      Ovšem diskuse pod tím je dost výživná, tolik konspiračních teoretiků pod jedním článkem jsem dlouho neviděl.

      Nicméně něco se mi trochu nepozdává, moc to žene, to nemůžou dát, baterie, model 3 roadster II a truck… Něco tu nesedí.
      Na druhou stranu jistě mají dost patentů, na které mohou začít prodávat licence.

      1. Jo, maj hlavně fantastický nápady.
        Těžký dvoutunový

        Jo, maj hlavně fantastický nápady.
        Těžký dvoutunový sporťák s vysokou spotřebou, nepraktický tahač.
        Po průserech se záblafy akumulátorů se jim jen přihorší, prachy dojdou, investoři ochabnou.
        Kosmírný program jde také k ledu, vše postupně vyšumí.

        1. jéé to je fajn konečně prozíravý rýpal napsal zase
          jéé to je fajn konečně prozíravý rýpal napsal zase nějaké moudro:-)) a hned několik v jednom krátkém odstavci, ale chápu že psát moudra od klávesnice jde 1000000x snadněji než něco vyrobit, prodat to a ještě za to dostat zaplaceno

    2. Do srpna bude take prodavat vetsi mnozstvi TM3, tak neco
      Do srpna bude take prodavat vetsi mnozstvi TM3, tak neco prijde do kasicky. Tesla neda automobilkam spat, tak se musi nejak skodit. V tom jsou automobilky fakt dobry, ale porad to na zniceni Tesly nestaci :-)) A spocital jste, kolik prodelal VW na kazdem aute kvuli dieselgate? Asi ne, tak mate domaci ukol.

    3. a ty spálené peníze použil Musk na nákup svých
      a ty spálené peníze použil Musk na nákup svých soukromých tryskáčů, drahých sportovních spalovacích aut, drahých jachet, dokonce si koupil ve Anglii obrovský středověký hrad,ve Francii si koupil celý luxusní lyžařský areál, na Bahahách luxusní vilu vedle Viktora Koženého, a v Kyrgystánu mu miloš Žižka dohodil stavbu vodních elektráren za miliardy, prostě je to jen další klasický tunelář a gauner, a investoři mu to žerou, na mě ale ten jeho kukuč neplatí já mu nedal ani groš!!!na mě si nepřijde , stejně tak se nenechá oblbnout RS!!!

    4. Já jim fandím, ale na můj vkus to dost přehánějí s
      Já jim fandím, ale na můj vkus to dost přehánějí s novinkami a ještě pořádně nejede výroba TM3. Superchargery musí být v ukrutné ztrátě, Solar City prodalo o cca 35% méně instalací než minulý rok (alespoň baterie prodejně rostou), pro rozjetí výroby TM3 musel koupit další firmy, tak to není úplně jednoduché. Musk může nedostatek peněz vyřešit i jinak, například požádá těch 500 tis. zájemců, aby poslali další zálohu ve výši 2000 USD (tím získá další 1 mld. USD) a oni to určitě udělají, nebo se mýlím?

      1. Ja si myslim, ze to je klasicky problem geniu (nic proti
        Ja si myslim, ze to je klasicky problem geniu (nic proti Muskovi osobne) – nejake podruzne technicke detaily (jako rozjeti masove vyroby) je nezajimaji – tim, ze byl vyrobeny prvni kus M3 to pro nej konci a jeho mozek potrebuje nove krmivo (cti: vyzvu)

    1. GM už nie raz ukázal, že sa mu nedá veriť, a ani po tom
      GM už nie raz ukázal, že sa mu nedá veriť, a ani po tom čo skrachoval a zachraňoval ho štát.

      Okrem toho, už v celku prijateľné BEV a PHEV sú dostupné(ponukou na internete) aj na našom trhu, ale veľkú prekážku cien útočiacich a prekračujúcich 30 tis. EUR nezvládajú stále.

      A to aj ostane dlhodobý dôvod, lacnejších prihladnutím na nákupnú konečnú cenu.

      Ako iste každý vie, konečná nákupná cena je schovaná a jasná až po prirátaní všetkých „nevyhnutných“ položiek k HOLOAUTU.

Napsat komentář