Supelehké jízdní kolo z nylonuAIRBIKE
Supelehké jízdní kolo z nylonu
Chystá baterie pro domácnostiTESLA
Chystá baterie pro domácnosti
Volkswagen XL1 – litrové auto z KataruAUTO
Volkswagen XL1 – litrové auto z Kataru
Ruský hybrid zvládá plyn, benzin i elektroVIDEO
Ruský hybrid zvládá plyn, benzin i elektro

Tesla vyrábí obaly pro iPhony

Jan Horčík - 04 Leden 2016

Automobilka Tesla Motors pomalu, ale jistě rozšiřuje svůj záběr. Poté co začala vyrábět domácí baterie Tesla Powerwall nyní prodává také obaly pro telefony iPhone.sedačky elektromobilu Tesla Model S

Kožené sedačky v elektromobilu Tesla Model S. Zbytky při výrobě čalounění se využívají pro výrobu obalů pro telefony.
foto: Tesla Motors

Kožené obaly pro telefony/smartphony iPhone 6/6 Plus jsou vlasně kus elektromobilu Tesla Model S, který si s sebou můžete vzít všude. Obaly se totiž vyrábějí ze zbytků kůží pro čalounění.

Tesla Motors tím ukazuje, že a) myslí na recyklaci, b) dokáže vydělat opravdu na všem. Nutno dodat, že zdaleka není první automobilkou, která prodává podobné produkty.

například prodává kožené rukavice (kromě mnoha jiných označkovaných produktú a Bentley zase kožené tašky. Obal pro iPhone značky Tesla stojí $45, v přepočtu asi 1125 Kč.

 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a toto uvernite kedy ?
teslarati.com/tesla-model-s-burns-fire-supercharger-norway/

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně jak se píše níže, jakmile bude k dispozici více informací, článek přineseme. Situaci samozřejmě sledujeme a zatím je jasné jen to, že shořet auto nechali vlastně hasiči, kteří nebyli schopni si s jeho požárem poradit.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nabita Li bateria, ked hori, sa neda uhasit. Osobna skusenost :D vrtol som do nej nechtiac nozom.

Tak ma napada, oni pouzivaju horlave verzie Li ?
Su LiFePO4 jedine nehorlave ? (tazko zapalne)

Ty články, co používají všechny seriózní automobilky jsou výrazně bezpečnější než jakékoliv běžně dostupné Lifepo4. Není to zdaleka jen o chemii.

A zdroj těchto informací?

Roky sledování a zájmu problematiku. Lifepo4 mělo samozřejmě obrovskou výhodu oproti (tehdejším) LiCO článkům, které byly při karambolu opravu hodně nestabilní, protože se z nich uvolnil kromě hořlavého lithia i kyslík z katody, což udělalo pěknou faguli. Ale vývoj šel mezitím dál a aktuálně používané články v EV mají tohle dávno vyřešené a navíc lepší technologii výroby. Na YT můžete najít všelijaké testy, jak se různé články chovají při propíchnutí, přebití nebo zkratu.

Obrázek uživatele ozana

zřejmě až bude jasné, zda byla chyba na autě nebo na nabíjecím stojanu.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 36 tisíc km.

Obrázek uživatele Jolinar

anebo nekde uplne jinde :)
nejvic me nastvali ti hasici ze to nechali jen tak shoret. Tesla (a myslim, ze i jini vyrobci) uz mnohokrat rikali, ze se pozar ma hasit vodou v co nejvetsim mnozstvim tak, aby se krom uhaseni i ochladilo a nevznitilo se znova.

a za c) .... umi marketingove prodat kdejakou blbost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zajímavé, naprostý high-tech výrobce vyrábí příslušenství pro naprostý low-end v technologiích :)

Obrázek uživatele Mara.147

Podle čeho usuzujete?

Jenja je Trol, nekrmit prosím.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Obrázek uživatele Mara.147

To mi bylo jasné, ale třeba se chytí. :-D Takových je plný internet, ale zároveň se jich pár už dokázalo napravit k vlastnímu názoru a ne názoru druhých a pak je jen bezhlavě tlu-močit svými ústy ;-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články