Aby Tesla stihla prodat co největší počet aut do konce roku, než začne klesat federální dotace, dělá vše pro urychlení dodávek.
foto: Tesla
Gigatovárna 1 v Renu v severní Nevadě se stala dalším místem, kde si zákazníci mohou převzít zakoupené elektromobily Tesla.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla otevřela konfigurátor pro elektromobil Model 3 na několika dalších evropských trzích, Česko stále chybí
Ti, kdo se tak rozhodnou, mají navíc možnost zamluvit si prohlídku Gigatovárny, což může být pro spoustu z nich velkým tahákem proč si až na sever Nevady zajet.
Od začátku příštího roku začne federální dotace na elektromobily Tesla klesat. Zatímco do konce letošního roku je možné ještě získat $7500, od 1. ledna 2019 to bude už jen $3750 a od 1. července 2019 dokonce $1875.
Tesla proto zavedla nový program „Instant Drive Away“, který má celý proces nákupu a předání auta zkrátit na pět minut. Dokonce uvolnila k prodeji také všechny své vozy z předváděcí a testovací flotily.
Už v průběhu roku Tesla dokonce v USA koupila několik dopravních společností, protože si potřebovala zajistit přepravní kapacity pro dodávání svých elektromobilů.
Časosběrné video Finální montáž Jak vzniká Tesla model
Časosběrné video Finální montáž Jak vzniká Tesla model 3
How Model 3 gets made
https://www.youtube.com/watch?v=RQHBR3rjGXM
Snow laps in a Model 3
https://www.youtube.com/watch?v=TiTa9HUdnR4
Taky bych bral jako soukromá osoba dotaci ve formě úlevy na
Taky bych bral jako soukromá osoba dotaci ve formě úlevy na dani. Bohužel v ČR jsme v tomto „100 let za opicemi“. Prostě v té Emerice už na to přišli, na nás to teprve čeká. Třeba ten správný okamžik přijde ve chvíli, kdy dá na trh svůj elektromobil Škodovka.
Pro všechny, kteří by teď chtěli začít zbytečnou a milionkrát opakovanou diskuzi na téma „dotace na cokoli je principiálně špatná“:
1.varianta – koupím si EV za milion
– z toho jde státu jako DPH částka 173.553,72Kč
– pokud by mi stát poskytl dotaci ve formě úlevy na dani ve výši DPH, tj. 173.553,72Kč, tak by daňově na tom byl „šul nul“
2.varianta – nekoupím si EV za milion
– stát mi nemusí nic dotovat, resp. poskytovat úlevu na dani
– ovšem na druhé straně stát z toho nemá ani korunu
Obě varianty jsou daňově neutrální a hlavně – nikdo z daňových poplatníků by na to nepřispěl ani korunu.
Dotace ve formě úlevy na dani by měla výhodu v tom, že by ji nedostali ti, kteří neplatí daně, to znamená ani ti kteří mají před barákem nebo v garáži několik medvědů, audin nebo bavoráků, ovšem na finančáku se tváří, že by jim stát měl přispět pětikorunu na zlatou náušnici do ucha. Nemám tím na mysli nikoho konkrétního a veškerá podobnost s žijícími osobami je čistě náhodná. 🙂
Jediné, co mě může těšit, že díky ježdění v EV neplatím spotřební daň z PHM (podobně jako neplatím daň z cigaret a tabáku. 😀 )
Pro firmy,resp. Majitelé firem platících DPH a
Pro firmy,resp. Majitelé firem platících DPH a živnostníci hlavně platících DPH je toto krajně nevýhodné z pohledu budoucí ceny na trhu ojetin.Takhle by s jejich výhodnost h morálně ekonomického pohledu dost snížila,kdyby si toto mohl dovolit každý milionář chodící do roboty. Lepší je dát dotaci firmám nebo všem třeba 80tis. ale bez nutnosti papírování plus pobídky na parkování ve městě které si vyberete a dálnice.
.
.
Ano máme Ťoka a Babiše, zatímco všude zavedou dotace na
Ano máme Ťoka a Babiše, zatímco všude zavedou dotace na elektroauta (osobně jsem pro zrušení všech dotací, beztak se to jenom zneužívá a čachruje se s tím a tam, kde by bylo dotací potřeba, tam se peníze takřka nikdy nedostanou), tak tihle dva zavedou zdanění starších aut.
Ohledně spotřební daně z PHM – tu dneska neplatíte u elektromobilu jen protože je těch aut tak málo, že se to nevyplatí řešit, ve chvíli, kdy bude elektroaut tolik, že stát by pocítil výpadek v příjmech z daní z PHM, tak okamžitě se daň bude platit a to v takové míře, aby pan Babiš (či jeho nástupce) se mohl v předvolební koblihárně bít v prsa, že je efektivní při výběru daní.
Tesla 3 je luxusní auto? Asi mi něco
Tesla 3 je luxusní auto? Asi mi něco uteklo.
insideevs.com/tesla-ignore-fud-1-automaker-2018/
ani moc není, zmenšený a vodrbaný Sko, něco vychytaný,
ani moc není, zmenšený a vodrbaný Sko, něco vychytaný, nějaký novinky ale dokud do toho nesednu neverim že se na zadních do strechy nefláknu ;))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
ale lepší jak Brambo F30 na ranfletech
ale lepší jak Brambo F30 na ranfletech :)))
auto.cz/ojete-bmw-rady-3-stoji-jako-podobne-stara-octavia-jak-je-to-mozne-126610
No nekup to :)))
No nekup to :)))
brutální off:
e-tron se již objevil v systému a kdyby to
brutální off:
e-tron se již objevil v systému a kdyby to někoho zajímalo tak náhradní díl komplet HV baterie přijde bratru na 24 961 Eur bez DPH (pro srovnání HV baterie e-golfu 16 000 Eur). Samotná palubní nabíječka e-tron pak jako originální náhradní díl koštuje 2450 Eur, tak jsme zvědav jaký bude příplatek za tu druhou na 22kW 🙂
jo ted ještě kolik ftom bude kurvítek a pak se fakt ta
jo ted ještě kolik ftom bude kurvítek a pak se fakt ta kára vyplatí :))) myslíte že to konzerva „vošéfuje“ aby to tolik lidi nekupovali a konec autopopelnic se opravdu odložil až na 2040 ?? :))))
TESLA JEDINĚ …
Heh, zrovna Tesla v počtu těch kurvítek docela vede…
Heh, zrovna Tesla v počtu těch kurvítek docela vede… :-)))
Teslu mám rád, ale proč si lhát do kapsy, že by Tesla měla být jakýmsi etalonem kvality a spolehlivosti. Stačí se podívat na jakékoliv žebříčky spolehlivosti, jak si Tesla vede.
Před Vánocemi jsem zvažoval (kvůli daním a dotaci) vyměnit stávající auto za předváděcí Teslu S z Vídně (nakonec jsem nekoupil, ale toto nebyl ten důvod) a bavil jsem se se s fajn chlapíkem (Endru – https://youtu.be/6nZyXEyZXtQ) ohledně nákupu Tesly a prozradil mi, že ve své Tesle už má třetí zadní motor. To zrovna není známka kvality, jakou by si Tesla asi přála…
Tak vzhledem k jeho nájezdům se nedivím statisticky
Tak vzhledem k jeho nájezdům se nedivím statisticky vyššímu výskytu poruch. Navíc si bere předváděčky, které nikdo nijak moc nešetří. Sám to doporučuje a zájemcům to zařídí taky. A i když má třetí zadní motor – opět je to v záruce – takže zase nic, co by Tesle nějak škodilo.
Hele, jako neustále Teslu omlouvat, že všechno je fajn, to
Hele, jako neustále Teslu omlouvat, že všechno je fajn, to už je nemoc.
Ano, bere si předváděčky, no a? Chcete říct, že elektromotor vydrží méně než spalovací motor, protože předváděček-spalováků se prodá taky hromada (včetně mne) a že by bývalým předváděčkám padaly hromadně motory, jsem dosud neslyšel. Nehledě na to, že už má třetí motor, což na předváděčku těžko svedete.
Co se týče záruky, záruka není synonymem pro spolehlivost (a o té je diskuze, nedělejme opět z nouze ctnost, kdyby budete tvrdit, že Tesla je spolehlivá, protože má záruku). Radši preferuji spolehlivé auto se zárukou než nespolehlivé auto se zárukou, protože k čemu by mi bylo auto, co by třeba v servisu trávilo více času než je zvykem. Auto má sloužit a ne já sloužit autu. Já mám hrůzu z každé jízdy do servisu, protože musím řešit čas, který s tím strávím, náhradní auto, atd.
Prostě Tesla má stále problémy se spolehlivostí a kvalitou, je to určitě lepší než dříve, neustále se zlepšují, ale chce to zlepšit ještě více. Držím jim palce a jestli nakonec skončím u Tesly, tak doufám, že si nevylosuji Černého Petra… 🙂
Ono taky záleží hlavně na tom, ze kterého ta Tesla je.
Ono taky záleží hlavně na tom, ze kterého ta Tesla je.
Tak si kup bavoráka, ten se jistě nekazí a vservisu
Tak si kup bavoráka, ten se jistě nekazí a vservisu nestrávíš ani minutu 🙂
A ještě tě to nebude stát ani korunu 🙂
Ano, argumentační faul typu “A vy zase mlátíte
Ano, argumentační faul typu “A vy zase mlátíte černochy!” už tady dlouho nebyl…
je fakt že jedna várka eSek měla problémy s motorem, snad
je fakt že jedna várka eSek měla problémy s motorem, snad ten 3tí už je opravený typ, nejako ten druhý stejný jako 1vní zaručně kus za kus 😉 ale rozhodně to nebylo kurvítko ale konstrukční chyba tak si neplet dojmy a pojmy ferdo šíříš dezinfo 😉
Aha. Jsem doteď žil v blažené nevědomosti, že kurvítka
Aha. Jsem doteď žil v blažené nevědomosti, že kurvítka jsou právě konstrukční chyby. 🙂
Jako třeba dát na desce TV kondík hned vedle trafa, takže kondík zaručeně vyteče do 2 let po záruce a tak nejlépe „tlačit“ na spotřebitele na koupi nového výrobku.
Tak prosím tedy o Vaši definici kurvítka, když to tedy není (nejen) konstrukční chyba…
P.S. Tento seznam problémů (http://bit.ly/2Q8ItDN) jsou co, když ne chyby? Známka spolehlivosti?
Xksko byl vývojový experiment, těžká doba tesly, mrtě
Xksko byl vývojový experiment, těžká doba tesly, mrtě záškodníku a video Bjorna je 10/2017 tj 2 roky života jeho Xkska rok výroby 2015 tzn první várka Xksek co Bjorn dostal, to víš no rychlospich a pak teprv zaprovozu vychytávali chyby 😉 Verze 2018 je na tom o poznání líp
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-model-x/
Tak já jsem nikdy netvrdil, že by současná produkce na tom
Tak já jsem nikdy netvrdil, že by současná produkce na tom nebyla lépe než první série.
Prostě Tesla si hledá své místo na trhu a zlepšení kvality je jedno z bodů, na čem musí neustále pracovat.
Fandím Tesle, ale to neznamená, že budu slepě věřit, že je nejlepší a bez chyb, což tady u některých jedinců neustále vidím. Obzvláště u jedinců, co ji nemají a/nebo na ní nemají. Prostě vysněný idol, který přece nemá jedinou pihu na kráse… 🙂
jj Bjorn a jeho Optimus Prime 2015 ne nadarmo mu ho Ílon
jj Bjorn a jeho Optimus Prime 2015 ne nadarmo mu ho Ílon dával zadarmo :)))))
youtube.com/watch?v=Wanr0LThvkM&t=80s
Nejlepší je tahle
Nejlepší je tahle závada:
https://youtu.be/kNLiEtdol0w?t=26
„Optimus, STOP doing that!“
:-)))
Máš to pěkně opletený, kurvítka jsou záměrně
Máš to pěkně opletený, kurvítka jsou záměrně konstruční chyby či přímo programové poddimenzování součástek na základě dlouhodobých zkušeností, což je dost velkej rozdíl od neůmyslných konstrukčních chyb na základě minimálních zkušeností. I když výsledek může být v důsledku podobný.
A když se 3x posere ten samý motor, tak v něm není
A když se 3x posere ten samý motor, tak v něm není konstrukční chyba nebo přímo poddimenzování součástek?
Pokud v 1 z několika set tisíc aut, tak ne.
Pokud v 1 z několika set tisíc aut, tak ne.
Jak viš, že to byl ten samý? Co když tam měl různé
Jak viš, že to byl ten samý? Co když tam měl různé modifikace?
No tak to je ta baterka výrazně levnější, v přepočtu na
No tak to je ta baterka výrazně levnější, v přepočtu na 1 kWh než u toho golfu, to příjemně překvapilo.
Cena za náhradní onboard charger i přijde +- normální v této kategorii. To je asi jako se divit nad cenou LED Matrix reflektoru, který stojí jako mnohá auta, co parkují na ulici.
Mě by už zajímal oficiální ceník a co je pravdy na tom, že prý druhý charger na 22 kW nebude k objednání první půlrok 2019…
Máte to opět nepřesně podaný, je to daňové
Máte to opět nepřesně podaný, je to daňové zvýhodnění a neklesá to Tesle, ale lidem kupujícím Teslu. Tesla nedostane žádnou federální dotaci ani zvýhodnění, ale jen jí to možná pomůže prodat víc aut do určitého termínu.
Máte pravdu, slovo „jí“ v úvodu není vhodně využito, ve
Máte pravdu, slovo „jí“ v úvodu není vhodně využito, ve zbytku článku nicméně nic v tomto smyslu není ani naznačeno. Automobilka je však omezena počtem 200 000 vozů, pro které nejvyšší fed. dotace platí.
P. Horcik, zase nepresne, ulava 7500 usd plati na vsetky
P. Horcik, zase nepresne, ulava 7500 usd plati na vsetky dodane tesly do US do konca tohto roka, bude ich podstatne viac ako 200k. 200k len urcilo, ktory kvartal bude posledny s max ulavou.
Díky za upřesnění.
Díky za upřesnění.
Přesně tak.
Přesně tak.
off
Dokázal Nissan zbavit Leaf Rapidgejtu u nových
off
Dokázal Nissan zbavit Leaf Rapidgejtu u nových verzí?
https://insideevs.com/video-nissan-leaf-rapidgate-problem-solved/
po zkušenostech s neschopností Nissanu kvalitně vyrobit i
po zkušenostech s neschopností Nissanu kvalitně vyrobit i Líva v 2hý
generace už klesá víra ve schopnosti (vůli) nissanu obecně něco „opravovat“. Tý automobilce prostě klesá renomé 😉
Snížení kvality = zvýšení zisku. A to se počítá!
Snížení kvality = zvýšení zisku. A to se počítá!
Nissan jen softwarově zvýšil teplotní limity, při
Nissan jen softwarově zvýšil teplotní limity, při kterých dochází k omezení nabíjecího výkonu, nic víc, nic míň. Říkal mi o tom už v létě technik v Pardubicích, když jsem testoval Leafa 40kWh, že se něco takového chystá. Bjorn je v pohodě, ale v Kalifornii si musí i nadále rvát vlasy. 😉
Tak to si ted můžou majitelé těch šmejdů dělat na
Tak to si ted můžou majitelé těch šmejdů dělat na baterce i smažený vajíčka. Pěkný bonus :))
Co tam po tom, že baterka jim odejde do kytek, z toho se už nisánek nějak vykroutí, v to jsou přeborníci.
Smažená vajíčka se nekonají, to je pouze představa
Smažená vajíčka se nekonají, to je pouze představa pramenící zřejmě z neznalosti. Realita je někde úplně jinde. Obal baterky je udělaný tak, že když mají články kolem 56st.C, tak obal baterky je pouze vlažný. Kostku ledu by to sice rozpustilo, ale mléko na kakao určitě neohřálo.
Když baterka odejde, tak se Nissan nemá kroutit z čeho, protože záruka je 4 dílky z 12 a v tu dobu už má Leaf s přehledem najeto 3-4x více, než těch 100.000, resp. 160.000km, resp. 5 let. Snad s výjimkou té Kalifornie.
Našel jsem následující hodnoty u LEAF_1.
1.Taxi
150001km –
Našel jsem následující hodnoty u LEAF_1.
1.Taxi
150001km – 11 čárek – 218km dojezd
250002km – 9 čárek – 142km dojezd
300110km – 5 čárek – 85km dojezd
352073km – 5 čárek – 85km dojezd
354189km – 12 čárek – 227km dojezd (nová baterie)
———————————–
2.Taxi
340021km – 6 čárek – 89km dojezd
———————————–
3.Taxi
280000km – 8 čárek – 119km dojezd
———————————–
4.Taxi
240000km – 7 čárek
Vida je parchanty.
Vida je parchanty.
Kdo ví jestli nakonec konečně nepošlou celé AESC k
Kdo ví jestli nakonec konečně nepošlou celé AESC k šípku a obě baterie 40 i 60kWh boudou v blízké budoucnosti používat už jen články od LG ve stejné krabici.