Tesla v Kalifornii zlevňuje noční nabíjení u Superchargerů, chce zmenšit fronty

Ve vybraných oblastech v Kalifornii Tesla snižuje ceny nabíjení u nabíjecích stanic Tesla Supercharger.

Elektromobil Tesla Model 3 se nabíjí u nabíjecí stanice Tesla Supercharger.
foto: Tesla

Domácí Kalifornie stále patří mezi nejdůležitější trhy značky Tesla. I proto se tam musí potýkat se zatím globálně veskrze ojedinělým úkazem: přeplněnými nabíječkami Supercharger. Zejména ve svátečních dnech, ale čím dál častěji i mimo ně.

S různými slevami nabíjení Tesla v Kalifornii začala už minulý rok. Cílem bylo přinutit zákazníky nabíjet v noci a mimo nejvytíženější časy. Zlevnění nabíjení o 50 % mezi 7. hodinou večer a 10. hodinou ráno je aktuální novinka.

Přitom právě v Kalifornii provozuje Tesla největší Supercharger na světě. Nedávno oslavila 20 000 stojanů po celém světě a otevřela v Číně novou továrnu právě a jen na výrobu Superchagerů.

27 Comments on “Tesla v Kalifornii zlevňuje noční nabíjení u Superchargerů, chce zmenšit fronty”

  1. no tak samozřejmě že je potřeba početnou lidskou populaci
    no tak samozřejmě že je potřeba početnou lidskou populaci usměrnovat, se podívejte sami jak jsou v nacionální franciji tezla suprčeredžry v noci PŘEPLNĚNÉ doslova natřískaný zoíkama :)))))

    https://youtu.be/yqIMmqfEDos?t=545

    https://youtu.be/yqIMmqfEDos?t=626

    https://youtu.be/yqIMmqfEDos?t=507

    no tak SC v germányji na tom nejsou ani ve dne vo nic hůř ;))

    https://youtu.be/yqIMmqfEDos?t=1063

        1. Hezka krajina, akorat jsem u videa mel nejakou zvukovou
          Hezka krajina, akorat jsem u videa mel nejakou zvukovou poruchu. Porad tam neco hrcelo, kvilelo a brucelo. Takove zvuky znam z minuleho tisicileti, kdyz jsem pouzival takovy divny smradlavy stroj. Vzbudilo to dost neprijemne vzpominky.

  2. Budoucí směr elektromobility – dobíjení bude cenově
    Budoucí směr elektromobility – dobíjení bude cenově rozlišeno dle času, místa a poptávky. Jednak aby tam auta dlouhodobě nestála a taky aby byly nabíječky rovnoměrněji vytíženy. Takže např nabíjení v horách bude o víkendu a přes den výrazně dražší, než přes týden a v noci (mimo práznidny). Nabíjení u hyper super bude nejdražší v době nákupních špiček atd atd.

      1. Jenže s tím benzíňákem s cenou všichni za ta léta
        Jenže s tím benzíňákem s cenou všichni za ta léta počítají, kdežto BEV si řada lidí koupí s myšlenkou, že dražší auto (HW) a pak ušetří za provoz…a jak to tak vypadá, tak závěr bude, že to je dražší auto s tím, že kdo chce opici musí mít na banány

          1. Jenže já nemyslel stav teď Tesla, ale co bude až toho bude
            Jenže já nemyslel stav teď Tesla, ale co bude až toho bude víc a pak to prostě bude lítat tak i tak a dost možná podle aktuálního vytížení stanice – aby byla průtočnost a nesjížděli se tam další lidi.
            Jako vždy jste jako správný fanatik neopomněl osobní injektivu. Že vy jste jeden z těch tesla ultras: https://www.autoforum.cz/zajimavosti/majitel-tesly-si-koupil-jiny-elektromobil-chvali-si-ho-reakce-teslistu-je-fascinujici/

                1. Nebyl to Island ale Gronsko. U pary jsem psal, ze vyrobci
                  Nebyl to Island ale Gronsko. U pary jsem psal, ze vyrobci spalovaku jsou na stejne ceste jako vyrobci parnich lokomotiv. A odkazy na autoforum apod. jsou uplne zytecne.

                2. No vidíte, aspoň něčem máte pravdu, že to bylo Gronsko,
                  No vidíte, aspoň něčem máte pravdu, že to bylo Gronsko, jinak jako vždy mimo. Protože páru nikdo nezakázal – byla přirozeně nahrazeny (a to ještě ne všude), mimojiné protože natápět několik hodin parní lokomotivu je neekonomické. Zatím co u BEV chca nechce jdeme opačně z vyšší disponibility k nižší, což je obecný fakt a nedostatek elektromobility. Jenže ono to Gronsko byla studie z nějaké tuším uni a ty uhelné elektrárny z E15 – takže jako takřka pravidelně mimo.

      2. Jo, to se mění, ale je to tak minimální rozdíl, že to
        Jo, to se mění, ale je to tak minimální rozdíl, že to nestojí ani za to zjišťovat si kdy je levnější. Poprvé mě to překvapilo, že takto šachují s cenou během dne…

        Ale v podstatě ty ceny PHM jsou +- stejné u dálnice a stejné mimo dálnic a ve vesnicích. To se nedá srovnat s tím cenovým „chaosem“ u nabíjecích stanic, to jsou dost nepředvídatelné náklady, na rozdíl od PHM.

Napsat komentář