Tesla už letos dodala 184 800 elektromobilů

Jan Horčík - 04 Duben 2021

Tesla zveřejnila dodávky svých aut za 1. čtvrtletí 2021. Překonala svůj rekord z konce minulého roku.auto elektromobily Tesla Model 3 Model Y

Tesla příjemně překvapila analytiky a je pravděpodobné, že cena akcií poletí vzhůru.
foto: Tesla

Jako mnozí ostatní výrobci aut, také Tesla se v posledních měsících potýká s řadou problémů. I proto výrazné překonání rekordu dodávek elektromobilů ze 4. čtvrtletí 2020 (180 000) překvapilo.

Tesla za 1. čtvrtletí 2021 potvrdila 180 338 vyrobených aut a 184 800 dodaných vozů. V naprosté většině šlo o Tesla Model Y a Tesla Model 3, protože výroba Tesla Model S/Tesla Model X musela být na několik týdnů přerušena z důvodu přípravy refreshované verze. Dodáno tak bylo pouze 2020 kusů Modelu S/X.

Tyto výsledky dávají Tesle šanci překročit letos tři čtvrtě milionu dodaných vozů a příští rok, díky spuštění Gigafactory Berlín a Gigafactory Austin, snadno překonat 1,5 milionu vyrobených/dodaných aut.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Cipísek D

Kimbal Musk Ředitel Prodej
1.dubna $675 za $8.110.149
9.února $852 za $25.563.510 ... ;)

http://finviz.com/quote.ashx?t=tsla

https://www.e15.cz/byznys/burzy-a-trhy/bratr-elona-muska-se-zbavil-dalsich-akcii-tesly-za-den-vydelal-miliony-dolaru-1379387

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Prodeje jsou možná úžasné. Ale co už není úžasné je bordel v nasazených cenách např.:
Tesla 3 Standard Range Plus - česká cena 1 324 900 Kč tj. cca 50849 EURO, cena v Německu 39990 EUR (bez dotace).
Tak jestli tohle je cenová politika Tesly, tak ať se jdou vycpat.

Ty se muzou jit vycpat cely. VW je zacina masakrovat.

Obrázek uživatele ozana

Anonym2044 - Tomáš nevěřící Tesle, ale pevně věřící VW.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Cipísek D

tezla nakupka 2 mega 10let/100kkm 70k eletrika 50k servis = 2,1 mkč
ekvil fosil 0,7 mega 10let/100kkm 250k benzin 250k servis = 1,2 mkč

... ;)

http://www.hybrid.cz/tesla-uz-letos-dodala-184-800-elektromobilu#comment-283013

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

To už je cena s dotací.

Neřekl bych, že je to s dotací. Ale dobře. Podíváme se na Polsko. Najeďte si na na www.tesla.com, v pravém rohu klikněte na tři čárky a dole změňte ČESKO na Polska. A pak spusťte konfiguraci.
Ejhle cena Standard Range Plus - 199.990 zł po přepočtu na EURO 43739EURO, na koruny 1 131 203Kč. Je to teda férový přístup Tesly? 200tis rozdíl? Nebo to jako nákupem v česku dotujeme slevy v jiných státech? Osobně Teslu považuji za špičku, ale za těchto podmínek ať se jdou vycpat.

Další státy Standard Range Plus:
Chorvatsko 329.990 kn = 43 548.748 EUR
Rakousko 46 100 EUR
Francie 43 800 EUR
Slovinsko 44 990 EUR

Drazí jsou určitě. Minimálně o 100k.

Jako vzdy nemate pravdu. Z uvedene ceny jde 6000 Eur dolu statni dotace.

Obrázek uživatele Cipísek D

a to je germánská dotace NA SPALOVÁNÍ ruskýho zemního plynu plynovodem NODSTREAM 1+2 nebo lisovaných dřevěných sibiřských pelet ??

https://oenergetice.cz/nemecko/nemecke-ministerstvo-hospodarstvi-pripravuje-podporu-prestavby-uhelnych-elektraren-plyn-biomasu

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Jako vždy mám pravdu, ale nechám tě v tom plavat. Ta dotace je stále dotací a tedy cena není srovnatelná s českou cenou.

Ten prispevek vyrobce je 3000 Eur plus dph 19%, coz dela 3570 Eur. Rozdil mezi ceskou a nemeckou cenou je ale mnohem vyssi. A jeste jednu info pro vas, nekteri joudove tvrdi, ze kdyz jsou na neco dotace, tak to zvysi cenu tak, ze po dotaci je to zase na puvodni cene. A ono to je tady uplne obracene. Ve state s dotaci, je cena nizsi nez v Cezku. A na tu nizsi cenu dostanou v DE jeste dotaci. Takze zase nemaji joudove pravdu.

A všiml jste si že jsem nikde nepsal, že bez dotací bude ta cena stejná? Jenom říkám, že ta cena je s dotací,což jste mi teď potvrdil.

Ale ta prava dotace od statu tam neni. Podil vyrobce neni v pravem smyslu dotace. Dotace jdou z verejnych rozpoctu. Sam to tady neustale troubite, ze soukrome firmy si muzou ceny stanovit jak chteji. Takze ta castka 3570 Eur je solidarni sleva a je dobrovolna. I kdyz jen na pul, protoze jinak by se auto nedostalo na dotacni listinu. Treba Taycan, Tesla S/X, Jaguar iPace se neucastni a tudiz slevu nedavaji. Porovnejte ceny v DE a CR a zjistite, ze v DE jsou take S/X levnejsi a zadne dotace to nepokrivuji. Tak je videt, ze zase blouznite.

Sám jste to označil jako dotaci a teď tvrdíte, že ta dotace není dotace. Je to sleva ze strany výrobce na základě vládní pobídky. Tak jako tak se nejedná o cenu srovnatelnou s ČR a o to jde.

Hele. Uvedom si ze mluvis s lobotomem. Jasne ti na zacatku sdelil ze “ Jako vždy mám pravdu”. Od tohoto momentu je jedno co delas, tohoto lobotoma nezajimaji fakta. On funguje jinak. Co rekne, to je pravda. Takze kdyz rika ze je to s dotaci tak to proste s dotaci je a basta.

Mate pravdu, vlastne to je zbytecna namaha takovym pitomcum odpovidat. Ale co delat, kdyz protistrana nema co nabidnout. Rad bych vedl konfrontaci s nekym na urovni, ale bohuzel ten tabor naproti se rekrutuje jen z pulmozku. S tim nic neudelam.

Vondrák - mistr jedné věty a žádné myšlenky se opět přišel projevit :D

Prosťáčku, tušíš alespoň mlhavě, že slovo "uvědomovat si" souvisí s vědomím? To není nic, s čím by se Vendulka a ostatně i Vandrák potkal. Prostě když se jedná o prosťáčka pacienta začínajícího na písmeno "V", je na místě používat jen slovo nevědomí, s vědomím není tahle sorta "lidí" kompatibilní :-)

Obrázek uživatele runner42

Až na to, že v říši to je cena s křiváckou socialistickou dotací, která i snižuje základ pro výpočet DPH (i tak nižší, jen 19%).

Einschl. MwSt. von ca. 6.541 €
Bearbeitungsgebühren in Höhe von 980 €
Einschl. 3.000 € Umweltbonus (netto)

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Vy socialisticka dotace. 3000 Eur je Herstelleranteil. Tuto castku prispiva vyrobce a stat k tomu prida 6000 Eur. Takze cena po dotaci je v DE nejakych 34.000. Plus 980 Eur, ktere si uctuje kazda automobilka jako dopravne. I kdyz nektera auta si muzete vyzvednout primo v automobilce a tudiz dopravu platit nemusite. Az bude Tesla made in Germany, nejspis to bude take tak. Ted se plati za cestu parnikem pres ocean.

Obrázek uživatele runner42

Pane Horčíku,
koukám že jste smazal můj příspěvěk popisující degeneraci Němců na základě ověřitelných statistických údajů o neschopnosti zvládat covid.

Pravděpodobně vám slovo degenerace připadá urážlivé, protože ho sám používáte zřejmě ve velmi vyhraněném kontextu.

V tom případě vám doporučuji otevřít slovník cizích slov, a doplnit svoji jazykovou vybavenost. Degenerace je synonymum úpadku, regrese. Tedy opak rozvoje, progrese.

To je přesně to, v čem se Německo i celá EU aktuálně nachází až po uši.

Pokud je v pořádku psát progresivní Němci, musí být v pořádku psát degenerovaní Němci.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Důvodem pro smazání příspěvku bylo nedržení se tématu diskuse. Tímto bych vás zároveň rád poprosil o větší důraz právě na konkrétní téma a pokud možno mírnější rozlety do socio-politických a dalších témat.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele runner42

Chápu a souhlasím.
Poněkud mě zmátlo, že původně zmizel pouze můj příspěvěk reagující na stejně offtopic příspěvek Leodenduly.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Leodendula je vernej fanousek Tesly.

Opravim vas. Jsem spokojeny zakaznik Tesly.

Obrázek uživatele Cipísek D

a jak se ti chňapaj ty dodnes (5let) nevysvětlený divnokliky?? :)
a jak se ti levou nohou opírá o divně zkosený opěrátko ??
a nešilháš náhodou už příliš doprava ?? :)
a co děti na zadních už dorostly ... do střechy... ;))

takových otázek že a furt dokola aleee jede to skvěle ;))

https://youtu.be/WG8y2KBH0xY?t=64

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

No to ti spoustu lidi tady ale nikdy neodpusti, co si to dovolujes

Hlavně přesvědčujte sami sebe volečkové navzájem, jak jste spokojení zákazníci zkratoFirmy či letadla se značkou "btc" a hledejte třetího vo.la, co by místo vás nasednul do jeté zkratoMrdky či padajícího btc letadla....

Ještě bych vás chtěl požádat o smazání mé diskuze v Vondrákem, která se zvrhla a určitě tu nemá co dělat. Takové věci kdy lidem ujedou nervy by se měly moderovat.

Jo to bys rad ze? Protoze si to prosral na plne care ty 13. Uhelna elektrarno :) Jen at lidi vidi kolik sracek a dezinformaci si schopen vyblit kdyz absolutne netusis o cem meles

Vondráku, co si o tobě myslím, to je všem jasné. A rozhodně v tom nejsem sám. Jenomže já se s tebou už hádat nehodlám. Prostě mi za to nestojíš :D

Ale pokud si potřebuješ něco dokazovat a léčit si mindráky, tak směle do toho :)

Jak se schovava za ostatni :) Ty musis byt solidni beta

Jestli jsem tě nějak ranil a teď se cítíš špatně, tak to jsem opravdu nechtěl :)

Ano, omlovani se kazdemu za vsechno je typicky znak :)

Vondrak se snadno vytoci a to je pak jizda.

Obrázek uživatele Cipísek D

:))) jj s vondrákem to včera byla prča :))))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Sranda to je ale aspoň sem nedáva informácie vycucané z prstu, ale overiteľné fakty.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Tolik lži a zbytečně nenávisti se jen tak nevidí.

Obrázek uživatele Kuk

Když s lidma cloumaj jen mindráky todle je výsledek.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jste si jisty ze na vas to neplati? On to to totiz mysli kazdy. Jsme jen nedokonali lide. :-)

Obrázek uživatele Cipísek D

ee to je tak když s vidlákama cloumaj haldy levných prachů :)) užijte si, to končí...

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

https://oenergetice.cz/rychle-zpravy/oklahome-realizovan-jeden-nejvetsich-vetrny-projektu-usa
Vykon vetsi nez z noveho bloku EDU za 1/4 ceny a pak zadne naklady na palivo. Za rok bude fungovat a vse ciste bez nuklearniho rizika. Skoda ze nemame more. Ale sousedi maji a proto si budou vyrabet lacinou elektrinu. A az jednou mozna bude edu hotovy, bude to muzealni stavba.

Takže už jsme u větru na 30 mld. Kč/GW, u FVE někde na 18 mld. Kč/GW a u baterek 4600 Kč/KWh. To je masakr, jak ty ceny poklesly za 10 let. Kolik to bude asi stát za dalších 5-10 let?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Nedávno jsem se díval na prezentačku maníka, kterému tyhle odhady vycházejí překvapivě dobře. Jeho aktuální odhad na vývoj cen mezi 2020 a 2030?
- FVE -72%
- VtE -43%
- baterie -80% (zdroj)

A tady se řeší jestli se okolo 2030 bude stavět jaderná elektrárna? :-)

Díky za odkaz. :)

Tohle je přesně důvod, proč si myslím, že když dnes začneme stavět velký reaktor, tak za 10 let zjistíme, že nemá smysl pokračovat a že máme torzo nejdražší airsoftové arény ve střední Evropě. :D

Obrázek uživatele Jan Veselý

Já si myslím, že se ČR řítí to scénáře JE V.C.Summer 2&3. Stavba bude v půlce opuštěna, protože to bude nejméně finančně bolestivé pro všechny.

ja bych se toho nebal, ikdyby vse slo pekne po masle (jakosto ze v CR asi urcite nepujde :D), tak samoztna stavba stejne nezacne driv nez prave okolo toho roku 2030, takze bude spise dulezite aby v pripadnych smlouvach nebyli nejak zasadne velke pokuty pri odstoupeni od stavby

neumime za rozumnej cas zacit stavet ani kus asfaltu, takze cekat ze s pristavbou neceho jako je novej reaktor...... ne toho se fakt nebojim

Pro jistotu by se to mělo stavět jako univerzální stavba která by šla předělat na cokoliv jiného. Třeba na hypermarket a čtyři rozhledny.:-))

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp + VtE 1kW

No jo v tom jsi Jeníčku dobrej - koukat se na prezentačky a dělat prezentačky, slajdíky lítají sem a tam.... Občas je to fuška, ale jináč uspokojení veliké, že?

Obrázek uživatele Jan Veselý

Troll, nekrmit.

Obrázek uživatele honza.t

TESLOU X90D Paříž - Praha za 0,- Kč | WWW.TESLACEK.TV
https://www.youtube.com/watch?v=yqIMmqfEDos

Nemecky ridic ujel se svym TMS 1.300.000 km. Auto je r.v. 2014. Ted ma namireno na 2 miliony km. Jedna se o P85D.

Obrázek uživatele Cipísek D

ten si vo to vyloženě říká :))

https://efahrer.chip.de/news/maengelflut-und-ewige-reparaturen-model-x-besitzer-geht-durch-die-servicehoelle_103229

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

E10 = NATURAL 90 (90% benzin 10% biolíh)
E5 = NATURAL 95 (95% benzin 5% biolíh)

Na českém trhu se začíná objevovat nový germánsky úchylný benzin E10 který obsahuje 10% burešovy žluté biosložky což je o 50% více jak předchozí NATURAL 95 s 5% biosračky...

Je to politycká záležitost, prymárně je určen jak k likvidaci starých atmosferických motorů 1990-2005 tak ke snížení životnosti tlakovaných motorů TSI 2005-2015 .. ;))

1) Poslední křeč napakovat se na biopalivu
2) zlikvidovat spalovací motory
3) podpora elektromobility

https://auto.tn.nova.cz/clanek/pozor-na-novy-benzin-e10-muze-vazne-poskodit-motory-starsich-aut.html

https://kcc-hho.webnode.cz/benzin-jed/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Pred volbami budou vetsi koblihy a ty nejsou zadarmo.

Obrázek uživatele Cipísek D

stejně jako elektromobily, někdo to zaplatit muší. Kdyby se "něco" podělalo a investoři chtěli vybrat svoje tezlí akcijový prachy, tak 90% jich spláče nad vejdělkem, protože ty prachy tam prostě už nejsou.... :)))

https://kcc-hho.webnode.cz/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

To plati pro vsechny akciovky. Nebo si myslite, ze stejnou hodnotu jako vsechny akci ma kazda firma na ucte nebo v trezoru. To byl zase vas celodenni vytvor?

Obrázek uživatele Cipísek D

no tak víš co odpovídal sem ti na tvoje koblihy zadarmo, jestli nechces odpovedi tak se neptej, přeci

tesla stále produkuje jen 700.000 ročně (+pár positivních plamenometů pro kálifornyji fajr ;) z toho 500.000 v číně u komorádů...
Voltswagen produkuje 11.000.000 ročně a víc párků než golfů ;))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

To máte pravdu, ale některé věci jsou i zadarmo drahé. :)

Volkswagen má dluh skoro 180 miliard a těžko říct, jestli by to splatil, kdyby všechno rozprodal.

Tesla má víc keše než dluhu, takže by něco za nehty zbylo pro investory.

Obrázek uživatele Cipísek D

vedle jak ta jedle, tezlatrejtrsbtc má keš až poslední 2 roky až po té co nadrba za 15 milijard a posledních 10 let leda drbe akcijonáře to aby vůbec měla...

https://kcc-hho.webnode.cz/

a to všechno na státní dluh každýho ovčana ...

http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg

...to víš nebere ani dolar svatej jak kostelni krysák...

https://i.insider.com/5eb1da37e3c3fb24266eb47b?width=800&format=jpeg

nebo snad nevíš že zaměstnanci se zásadně platí nadluh akcijema

https://finviz.com/quote.ashx?t=tsla

voltsvagen je gůt ja... ;))

https://youtu.be/mvO2rnrAmNs?t=1419

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

To je mi jasné, že Tesla drbe akcionáře, ale víte jak "hloupý kdo dává hloupější kdo nebere" a Tesla drbe, protože může a tím pádem má. Volkswagen nikoho nedrbe, protože mu nikdo nedá a tím pádem nemá.

Ono prodávat hodně aut, když vím, že musím přehodit výhybku na výrobu BEV není úplně výhra. Pokud Tesla bude prodávat za 10 let 5 milionů aut, tak je vysmátá. Pokud bude Volkswagen prodávat za 10 let 5 mil BEV, tak má velký problém. :)

Obrázek uživatele Cipísek D

hloupý kdo dává ... :))) a ty myslíš že ten co dává tak dobrovolně?? že ho to snad baví ???? Anebo spíš že ho "někdo" nebo "něco" donutil/o .... když ten "někdo" zradil s nepřítelem...

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

On je někdo nucen kupovat akcie Tesly nebo kdo nedává dobrovolně? :D

Tesla prostě vydala nové akcie a podojila investory a cena akcií stále rostla. Tak to po čase udělali znovu. Já bych udělal to samé.

Obrázek uživatele Cipísek D

ne tos špatně pochopil, aby tezla mohla podojit akcionáře, tak se museli nejdřív prachy na vyšvihnutí akcií "někde" vzít. A ten dotyčnej v tomhle případě stát/y na dluh tam ty prachy nedával dvakrát dobrovolně, ale museli. Donutila je situace. A aby je situce donutila tak ji "někdo" musel nastolit... ;) jedna velká rodina :)))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Když sečteme všechny pobídky a dotace, tak Tesla dostala za celou svou historii tak max 10 mld USD. Tím se dá těžko vysvětlit nárůst o 500 mld. na burze. :D

https://www.youtube.com/watch?v=03dfoqw70lw

Takže nárůst na burze určitě neudělal stát, ale více či méně zfanatizovaní fanoušci a prozřelí investoři. :)
Pak taky ti méně prozřelí investoři, kteří měli nashortováno a pak museli nakupovat, když cena rostla aby jim zbylo aspoň na kafe. :D
Všichni z nich to dělali dobrovolně a Mlask toho využil. Je to kapitalistickej parchant. :D

Obrázek uživatele Cipísek D

ty seš uocas :) víš vůbec skutečnosti a historyji ?? Tak kolik do ty srandy aby mohla tesla 2009 vstát z popela ...

"...Tesla Motors získala v roce 2009 od amerického ministerstva energetiky celkem ZÁCHRANNOU půjčku v hodnotě více než $450 mil...
http://www.hybrid.cz/tesla-splatila-vladni-pujcku-jako-jedina-americka-firma-navic-o-9-let-drive
... rok 2008 byl v ameryce totiž :

1) jak ODHALENÍ TMS:
http://www.hybrid.cz/novinky/tesla-model-s-prvni-odhaleni

2) tak start finanční kryze který teslu poslal do kolen:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Velk%C3%A1_recese
http://www.hybrid.cz/elon-musk-teslu-zachranil-daimler-na-kazdy-model-s-osobne-dohlizim

... aby mohla tesla vstát 2009 z popela a sranda tezla roku 2021 mohla mít : 20 milijard USD keše - tak kolik že ta sranda stála od 2009 na dluh každého ovčana ?? :))

2009-2012 = nějaký ten utopený bilijon (1.000 milijard ;) USD při fin.kryzi
2012-2014 = 2.000 milijard USD kvantitativní uvolnovani USA
2015-2018 = 2.000 milijard EUR kvantitativní uvolnovani EU
2014 = nějaký "drobný" vysaty rusko za krym
2015 = nějaký "drobný" vysata čína už nevim zaco
2020 = 5.000 milijard USD záchranný balík trumpa na SARS2
2021 = 2.000 milijard USD záchranný 1 balík bidena
2022 = 2.000 milijard USD záchranný 2 balík bidena

suma sumárum bez 2009 krize a bez bajdena od 2012 do 2020 asi tak:

10.000 MILIJARD USD
http://m.aimg.sk/ras-cz/11-origin-6629419.jpg

...to aby tezla mohla žít a z akcijovýho trhu vysát svých současných 20 milijard keše roku 2021 ferdo ;))) ... ne počkat -1,5 milijardy ještě co vlastně převedla kámošům černotě trhu do BTC na rakety, centryfugy apod... ;)

http://www.hybrid.cz/tesla-nakoupila-bitcoin-za-15-mld-cena-rekordne-stoupla

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Tolik informací, které dávají dohromady tak málo smysl. Bez urážky jste jak dokola spouštěný skript náhodného vyhledávání na googlu. :D

Půjčku 450 mil. beru, 50 mil. od Daimleru taky beru, dotování firmy od Mlaska taky beru, ale že by kvantitativní uvolňování a záchranné balíky byly hlavní příčinou růstu akcií Tesly, mi přijde dost přitažené za vlasy.

To by se dalo naroubovat na každou firmu.

Obrázek uživatele Cipísek D

dokola spouštěný skript náhodného vyhledávání na googlu ?? :))))))
to TY tady spoooousty věcí jak je vidno NEVÍŠ ;) Nejdřív si to dostuduj, až pak s tebou budu ztrácet čas :)

ps: BEZ urážky, ale bez kvantitativních uvolňování ohromnejch prachů na dluh státu jaký v hystoryji lidstva nemají obdoby, by žádný růst akciových trhů i zaroven akcií tesly nebyl a tudíž by neměla z čeho drbat ;)

... a je snad jasný že ty nesplatitelný dluhy se jednou budou muset splatit...

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Tak všechno co jste poslal mě bylo známo, jen na to mám jiný názor. :)

Já ten váš argument beru, má to logiku, ale kvantitativní uvolňování má vliv na celý trh a přesto někdo vyrostl deseti násobně, někdo je na svých pětiletých maximech a někdo ani to ne. Investoři a fanoušci prostě zvolili a zvolili by i bez kvantitativního uvolňování. Stát je jenom víc nakopl.

Dluhy se musí platit. Otázka je jestli to zaplatí dlužník nebo třeba díky inflaci zůstanou věřiteli jen skoro bezcenné kousky papíru. :)

Obrázek uživatele Cipísek D

Investoři a fanoušci by prostě nezvolili bez kvantitativního uvolňování v tý době chcípající tezlu co by dál chcípala na hraně krachu a oni sami by chcípali na pracáku, bez levných šeků, se starostí o bydlení, děti a ne nějakou podělanou neznámou tezlu ;) vic dimenzí zapoj ale rozhodně to už neukecáš ;)

PS: hele jako to tezladonucenísvětaelektro tak tady máš podobně narežírovanou teslavochcanost s tím, že následky těch skutečných obřích megadluhů jsou obrazně alternovány těmi mrtvýma ve špitálech co nejsou taky jen tak vidět... zatím, ale vypadá to hezky a kůl na první pohled že jo ;)

https://www.youtube.com/watch?v=IytiAQcOVJ8

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

A koho by zvolili jiného? Zkrachovalý GM nebo snad Ford?

To skoro vyznívá, že každá druhá matka samoživitelka v USA si díky kvantitativnímu uvolňování koupila Teslu nebo její akcie. :D

Jak sám píšete "bez kvantitativního uvolňování by oni sami chcípali na pracáku, bez levných šeků, se starostí o bydlení a děti". To ovšem automaticky neznamená, že s kvantitativním uvolňováním si každý hned běžel koupit akcie.

Tesla drtivou většinu své hodnoty nabrala v roce 2020. Kam to ti investoři sypali jiná léta, když sám říkáte, že kvantitativní uvolňování je tu už od roku 2008?

Stále trvám na tom, že hlavní důvod proč Tesla nabrala za necelé dva roky takovou hodnotu, je zájem investorů a více či méně fanatických fanoušků v kombinaci s úspěšnými výsledky. Kvantitativní uvolňování mělo vliv na celkový trh a nemohlo být hlavní hybnou silou jen pro samotnou Teslu, která prodává relativně luxusní(drahé) produkty a díky tomu ani nemůže být tak náchylná na vládní stimuly jako jiní výrobci neluxusního zboží.

Obrázek uživatele Cipísek D

To ovšem automaticky znamená, že s kvantitativním uvolňováním si každý hned běžel koupit akcie, první borci začínali na podzim 2012 kdy jim bylo jasný že půjdou nahoru, další 05/2013 kdy začala první umělá teslí hajpovací kampaň, dostuduj si už konečně tu hystoryji Venca Členem již 34 týdny 5 dny :))))

ps: a nevynechej dárknet at víš že svět není černý nebo bílý ale šedý

https://vk.com/public199284310?z=video-199284310_456240164%2Fbc9be18b8d75672bcf%2Fpl_wall_-199284310

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Tak takéto niečo vymyslí iba Franta Koudelka. Na to treba mať kua fantáziu :(

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele Cipísek D

no tak jsou to nucene veřejně dostupná data že když ty prachy původem byli od všech lidí demokratycky že ;)

Chápeme že se tezlákům potažmo od 2021 trejtrsbtc zveřejnování pravdivých hystoryckých informací :

"nehodí do akcjijovýho gembl krámu" ... ale tak ....víš co ;))

http://www.hybrid.cz/tesla-uz-letos-dodala-184-800-elektromobilu#comment-283013

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Off... Fronius mění účet za elektřinu za vlastní FVE

https://osthessen-news.de/n11644874/fronius-tauscht-hausbesitzern-stromrechnung-gegen-eigene-photovoltaikanlage.html

Takove veci jsou v Cezku nemyslitelne. Jadro ma prednostni pravo a slunce smi svitit jen na hole strechy. Tech par strech povolime ale odsad posad.

Tesla bankwupt, bitcoin evil, boom boom booomer

Obrázek uživatele Cipísek D

tezlatrejtrsbtc
https://kcc-hho.webnode.cz/
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/germany
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Bitcoin has a carbon footprint comparable to that of New Zealand, producing 36.95 megatons of CO2 annually, according to Digiconomist.

The cryptocurrency consumes more electricity than the entire annual energy consumption of the Netherlands

https://www.cnbc.com/2021/02/05/bitcoin-btc-surge-renews-worries-about-its-massive-carbon-footprint.html

Kryptoměny jsou ekologická katastrofa, ale předpokládám, že to ti je buřt :)

na tech vypoctech ohledne cryptomen je zajimave hned nekolik faktoru, nejcasteji se uvadi ze nejvic elektriny spotrebuje tezba Bitcoinu a nejlepe ve stejnem odstavci nebo vete se zminuji graficke karty, na nichs se Bitcoin davno netezi, ac to na nich tezit jde, tak diky jejich dnesni pomalosti by nevytezili nic, pro predstavu, jedna RTX390 da rekneme v nejlepsim priapde cca 150MH/s pri spotrebe cca 300W s cenou cca 3000 eur za kus, ASIC minery na kterych se Bitcoin dnes tezi maji pri podobne spotrebe vykon cca 15TH/s a cenu pro tento vykon cca 800 dolaru, joooooo vidim ty zastupy tezaru jak cekaj na grafiky kdys nasobne vic jim vydela pri tezbe Bitcoinu ASIC :D

bohuzel spotreba ktera se vsude uvadi je to co spotrebuji tezby vsech krypromen, a tech se dnes tezi cca 3500 ruznych

jen pro predstavu, klasicky banokovni sektor s fiat menou a sektor akcii ma dnes celosvetove cca 2 nasobnou spotrebu co prave veskera tezba crypt, nebo treba susicky na pradlo, ty maji podle odhadu taky podobnou spotrebu jako tezba vsech cryptomen, takze co, zakazeme celosvetpve pouzivat susicky na pradlo, kdys muze normalne uschnout na snure treba na slunicku?

jinak ja tezim na grafikach, ziskovos cca 3 eura za hodku, investice relativne mala, ty PC tak jak tak slouzili a slouzi i na dalsi praci a bytkovej vykon se rroste vyuziva k pronajmu, ted aktualne se vyplati tezba, jindy se zase treba vyplati pronajem vykonu tch grafik pro rendering, proste tam kde bude vetsi ziskovost, tak to pustim at to pocita ;)

zakazme datacentra, internet a vse co je na nem nabalene basti vlastne bambilion elektriny, a kdys se to vypne, tak spotreba sveta klesne tak na 5-10% toho co dnes

Obrázek uživatele Cipísek D

to je jedno, podstatny je že se běžně na grafikách těží vesele dále ostatní kryptopíčoviny kerý se následně převádějí do btc. a dělá to třeba i důchodce v sousední vesnici už několik roků na čezkou uhelnou elktřinu. Pak tu máme mladáky šádevotroky co do garáže nasypaly pársettisíců ze svejch 50tiklackových platů za Asiky a se zamřížovanejma otevřenejma garážovkama pitbulem kameráčem na vesnici jedou přímo BTC už dekádu a zase jak jinak na čezkou uhelku. Dávno je to standart od 2016 co to šlo nahoru tvl a co takovejch je tady. co to tady meleš za zaprodaný keci tezlatrejtrs

https://www.bitmain.com/products/antminer/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Kryptoměny se na grafických kartách stále těží. Nevím jestli zrovna Bitcoin nebo nějaká jiná, ale na tom nezáleží. Stále je to ekologická katastrofa. Taky proto, že těžaři využívají tu nejlevnější energii a ta je z uhlí. Proto se se masivní těžba přemísťila do zemí jako je Irán, který už tak má problémy se zásobování elektřinou a těžba je dost ničí. Proto několik států plánuje zakázat těžbu kryptoměn.

Nedávno měl jeden výrobce aféru, že prodal 30.000 notebooků s GTX 3060 rovnou těžařům. Zásobování grafickýma kartama je obecně problematické, protože těžaři skupují co můžou.

Obrázek uživatele Cipísek D

přesně tak normálně se stále těží i na běžným pc s víceslotovou deskou + 4x GF1080 a normálně to i s tou starou mrchou i ted 2021 furt vydělává. napájeno samozřejmě čezkou uhelnou elektřinou tarif tepelný čerpadlo tzn 2Kč/kwh pro celej barák na jakoukoli spotřebu neomezeně

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

a co jako? sak ja psal ze na grafikach se tezi jine coiny, a tu moznost tezit mas taky, tak tez a nezavid tem co si natezili nejaky pekny fiatek :D

az se prestane vyplacet tezit coiny, tak prepnu na pronajem vykonu treba do RT, a ze nejakou dobu se vyplacel misto tezby prave pronajem vykonu pro rendering, datacentra po celem svete delaj totez a to vam nevadi, ze pronajimaji vypocetni vykon klientum na cinnost kterou chteji provozovat? treba Amazon ktery jsem pouzival jeste docela endavno, tam si behem par minut nakonfiguruju vykon sestavy, nainstaluju pnou vlastnene softy na vitrualni stroj, behem 3 klimu naklonuju treba na 10 tisic masin a voala mam pronajaty vykon na urovni kdejakeho HPC za stamiliony, a Amazonu je fuk jestli si na tom budu dekodovat sifru nejaky hadanky, rendrovat film nebo tezit crypto, on dostane za kazdou vterinu toho vykonu zaplaceno ;)

jen provoz internetu a toho ze diskutujeme spali radove vic elektriny nez tezba coinu, takze pokud vam to prijde hosi jako katastrofa,m tak jedina moznost je ze prestanete pouzivat internet a to hned ted a nikdy ho jiz nepouzijete ;)

muj mining servr pouziva 4+4 RTX3090 a polovina z nich proste tezi a vydelava nonstop ted aktualne tezbou crypta, a ano je to server, protoze mam vsechny karty na plnych linkach a neni to ciste ucelovej mining rig, oba ty racky byli porizene na rendering, ale proc by to jako melo stat ladem kdys zrovna neni potreba nic rendrovat a aktualne se pronajem vykonu pro rendering nevyplaci, taxikar taky svoje auto pronajima zakaznikum kteri se nekam chtej dopravit a doveze je tam za platbu, takze zakazeme celosvetove taxisluzbu a vubec automobilovou dopravu, protoze vyprodukuje radove mnohem vic emisi nez tezba crypta? kdejake ICE auto ktere za rok ujede 10 tisic kilometru se spotrebou 5 litru brecky na 100km vyprodukuje mnohem vic emisi nez muj rack se servrem na kterem se tezi nonstop ;)

Obrázek uživatele Cipísek D

co to meleš ty teszlatrejtrs samozřejmě že všichni mužeme sedet na prdeli všichni těžit a nikdo nemakat dokud umoznuje demogracije a není tu režim, zatím.... jen se sbírají data, kdo co kdy a s kým... ;) Nic netrvá věčně, obzvláš když je tolik trejtrs... ;) tAk koukej začit dodávat, i vykuk je lepší než ty a to už ho prachy zmohly, na ty tvoje sáhodolouhý slátaniny stejne srrpes samantrejtrs :))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

A proc teda vlastne vsichni nesedi na prdeli a netezi krypto, kdyz je to tak jednoduche?

Obrázek uživatele Cipísek D

protože nám lžeš. spousta lidí včetně študáku i důchodců, na vesnicích se běžně už 4 roky v garážích těží, ted je to doslova terno, myslíš že někdo platí daně?? a chodí k tomu makat?? a proč by jako, když to dobře sype a nikdo to nehlídá :))) zeptej se šilerový dbl

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Aha ok

Niekomu proste vadí iba bitcoin a otatné nevidí. V roku 2017 bola spotreba bankového sektoru 100TWh/ rok. Spotrebiče v Stand-By režime spotrebujú ročne približne 5-8% celkovej celosvetovej spotreby z 21000 TWh. Zaujímavé, že to nikto nerieši.

https://ako-tazit-kryptomeny.sk/blog/kolko-elektriny-spotrebuje-tazba-bitcoinu/

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Tady se bojuje proti spalovacímu motoru, který produkuje ve srovnání s těžbou kryptoměny zanedbatelné množství CO2, ale těžba se obhajuje tím, že spotřebiče ve Stand-By...

Já chápu, že v těžbě tu mají někteří finanční zájmy, ale je to takové... vychcané.

A samozřejmě že články od těžařů dopady bagatelizují. Oni by neradi, aby se proti jejich zdroji přijmu zvedla vlna nevole. Jenom pak ten boj proti autům vypadá dost směšně.

A samozřejmě spotřeba ve Stand-By se řeší.

Každá lidská činnost produjuje Co2, to by jste jako chtěl zakázat třeba i výtápění budov, když je to zbytečné?

Každé vydělávání peněz produkuje co2. Cesta vozem dopráce, vytápení pracoviště, osvětlení prozoz strojů atd.

Moderní grafická karta Vám za 24 hodin vygeneruje cca 200 Kč peněz má spotřebu cca 250W za celé PC s jednou kartou rig co jich třeba 6 tak ještě méně. Za 24 hodin je spotřeba 6 kWh tj.
cca 30Kč výdělku na jednu kWh.

Když třeba člověk jede to práce starým spalovacím vozem má to 50 Km tam a zpět tak
si vezme za den třeba 5 litrů paliva to máme 50 kWh energie k tomu v práci podle toho co dělá tak třeba v kanceláři osvětlení
100W PC 200W topení klimatizace 1000W za den cca 10kWh.

za 60 kWh proudu se dá vytěžit 1800 Kč což je srovnatelné s výdělkem za jednu směnu.

Samozřejmě záleží kdo co dělá, ten kdo sází stromy je na tom přes co2 výrazně lépe, než strojník težebního stroje na hnědé uhlí ...

Nikdo nechce zakazovat produkci CO2. Jenom uvádím tu absurditu a pokrytectví, kdy se na jedné straně bojuje s gramy CO2 u spalovacích vozů a na druhé straně se ignorují desítky megatun CO2 a dalších škodlivin vytvářených těžbou kryptoměn, což je samo o sobě dost absurdní činnost.

Nejlepsi bude kdyz se prestanes ostatnim srat do toho co delaji se svymi penezi, co rikas? Sam mas hovno ale ostatnim rikat co muzou a co ne by se ti libilo, co? Takove svine tady uz byly.

Obrázek uživatele Cipísek D

ani nápad, zaznamenat, revoluce/změna režimu... demograciji nikdo nehlidá... tezlatrejtrs jen těží... snadnější je ničit... práskat... vobjetátezladobrátezlatrejtrs ;))) cos jako čekal od armády nezaměstnanejch, modrý z nebe?? :)))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Vondráku, běž někde někomu zase tvrdit, že bitcoin se těží jenom během povodní a neser se kde tě nikdo nechce. To že jsi opět nepochopil, co jsem napsal mě už ani nepřekvapilo.

Jak vis ze me tu nikdo nechce?Zase rad mluvis za ostatni, a rikas kde kdo koho chce a nechce? Typicky vymytej komouskej zelenej mozek.

A tady mas dalsi pecku, at muzes kdakat ze se bitcoin tezi jen kdyz se tezi ropa

“ As governments aim to curb carbon emissions from gas flaring, Bitcoin data centers offer a way to use this energy instead of letting it go to waste, in return for the digital currency”

https://strawberrylite.com/my/newpage.php?pageno=24&Bitcoin-Solves-Oil-Flaring-Problem-

Máš nutkání reagovat na mě? Začni se chovat trochu dospěle.

A je úplně jedno kolik propagačních článků zájmových skupin tady plácneš. Těžba kryptoměn jede převážně na uhlí. Kdyby se těžilo jenom na přebytcích z OZE ,které nelze jinak uplatnit, pak by se nic nevytěžilo a nikoho by to nezajímalo, ale pak by státy kde je významný podíl těžby, nebanovaly těžbu kvůli vysoké spotřebě. Začni používat konečně mozek.

A než tady začněš zase plácat něco o tom, že někomu zakazuju bitcoiny nebo nějakou podobnou kravinu, tak speciálně pro tebe: Těž si co chceš, ale netvař se u toho jako ekolog co zachraňuje planetu spotřebováváním přebytků, protože všichni víme, že jsou to kecy. Těžba = pálení uhlí.

Hele, ja ti oborne clanky s presnym rozborem kde vidis z jaky zdroju se BTC tezi poslal asi tak 10x a jasne ti rikaji ze BTC se z prevazne vetsiny tezi z OZE. Zatimco tys neposlal nic , a jen dokola meles svoje lzi o tom ze se btc tezi prevazne z uhli. Muzes to opakovat treba 100x ale pravda se z to nestane, je mi to lito, tak svet nefunguje.
Jo a mimochodem ja si narozdil od tebe na zadneho ekologa co zachranuje planetu nehraju to my strkas do huby ty.
A specialne pro tebe, netvar se jak ekolog co zachranuje planetu a mezitim pali elektrinu z uhli na brouzdani na netu, jezdeni autem, prani pradla(snad ano) a vytapeni te tve garzonky.

Já jsem ten poslední koho nějaká ekologie zajímá. Mě jenom serou pokrytci jako ty, co obhajují spotřebu elektřiny ve výši 1,5x spotřeby ČR na generování digitálních tokenů a ještě si hrajou na to jak jsou strašně eko.

Já ti tady jasně poslal články o tom jak Čínské provincie závislé na spalování uhlí zakazujou kryptoměny kvůli obrovské spotřebě a jak jsou největší farmy právě v oblastech kde se jede na uhlí a ještě ti najdu informaci o tom, jak v Sichuanu připravují výstavbu 13 nových uhelných elektráren a ty máš tu drzost mi tu tvrdit, že bitcoin se těží při přebytcích během povodních.

.

Jako fakt? To jsou ty tvoje dukazy o tom ze BTC se tezi prevazne z uhli? LOOOOL. Tvl tak to je mazec. Have fun staying poor.
Takze ano martinku mas pravfu btc se tezi prevazne z uhli zadny bitcoin si hlavne nikdy nekupuj, dementi jako ty musi zustat irelevantni i v budoucnu.

Vandráku, kámo, je to těžké v dnešní době - minimum příležitostí jak se na veřejnosti prezentovat. A při tom to vnitřní pnutí a nutkání - jít a vykřičet do světa: "Lidi, jsem de.bil" je tak silné, cooo?
Ale tady to dávno už pochopili i ti nejpomalejší z pomalých jako třeba Tesilák či Víteček Ožanů, že patříš mezi ně, de.bily, takže fakt už nemusíš, nemusíš to křičet do světa.... Oni vědí a jsou rádi, že nejsou sami, že jsi s nimi.

Vidím, že ti došly argumenty, tak ses vrátil ke svojí primitivní větě která odpovídá tvoji inteligenci zastydlého pubescenta. Hotový mistr jedné věty :)

Tím to považuju za skončené a tebe za retarda.

Hele a zajima te vubec ze tech tvyh 13 “planovanych” uhelnych elektraren z roku 2016 je vlastne ve skutecnosti jen 6 a postavila se jen jedna jedina a ostatni se odlozily nebo zrusily uplne? Nebo proste je ti to uprdele jen si chces neustale nalhavat veci tak, aby ti sedely do tvojeho narativu?

Chengdu - Zrusena
Datang - Pozastavena
Gongxian - Zrusena
Huanengua - Zrusena
Luzhou - Zrusena
Tianming - jedina postavena

Mas to primo na tech strankach napsane. Podle me musis byt totalni lobotom.
https://www.gem.wiki/Category:Proposed_coal_plants_in_Sichuan

A to nemluvim o tom ze tato uhelna elektrarna ma vykon 1GW, zatimco vykon hydroelektraren v regionu je 90x vetsi tedy 90GW. Zajimaji te vubec takove fakta?

Obrázek uživatele Cipísek D

teslí těžaři btc = jako ropáci
tezlatrejtrs vobjetá tezla dobrá tezla

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Cipe, neflakej to a ber ty prasky pravidelne jak ti rekl doktor

Obrázek uživatele Cipísek D

;) tezlatrejtrsbtc neukecas ;) hele taky měníš na rusvolutu??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Cipe, proc bych prodaval na Revolutu? Jakou to ma vyhodu? Zadnou, prodat muzu prevodem na ucet a nazdar bazar. Nicmene ja nikdy BTC uz neprodavam. Ja si uz jen pujcuji proti BTC ktere pouzivam jako collateral. Timhle zpusobem nemusim platit dane ani zmensovat svuj BTC bag. Coz je super.

Obrázek uživatele Cipísek D

a zas kecaš! jasně žes převaděl koruny ve výhodným kurzu přes rusvolut na dolárky za který pak dále převáděl na btc jen to nechceš přiznat... tezlatrejtrs horší jak ropák

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Pokud jde o nakup BTC proc bych to delal tak krkolome? Neni lepsi poslat fiat z uctu na burzu a tam nakoupit BTC? Co mas furt s tim Revolutem?

Obrázek uživatele Cipísek D

rusvolut je výhodnější ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Cipe je ti snad jasne, ze kdyz nakoupis na revolutu tak nevlastnis klice? Not your keys not your Bitcoin. Nemuzes je tak prevest do zadne svoji penezenky, nikdy je nemuzes skutecne vlastnit. Defakto jsi taka jen exposed k cene Bitcoinu ale nevlastnis jej. Nejvetsi blbost nakupovat na Revolutu, PayPalu atp.

Obrázek uživatele Cipísek D

ano všem seš už jasnej

https://cs.wikipedia.org/wiki/Revolut

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Aha ok, tady moznosti konverzacniho AI bota skoncily.

Například nové spotřebiče mají Stand-By spotřebu 10x nižší než ji měly starší spotřebiče. Dokonce vznikla One Watt Initiative. Připojili se k ní USA, stejně jako Jižní korea a Evropská Unie.

CO2 je jen chymera, a resi ji jen taci jako ty, ti s rozumem resi uplne jine emisni slozky, ty ktere nevznikaji v samotne prirode na zemi ;)

Na řešení CO2 je založený celý emisní systém povolenek a norem, ty chyméro :D

jo tedy finacni sektor zalozeny na fiatu ;) jsem rad ze jsi to tady krasne potvrdil tvym vlastnim slovem :D

Jj, je to zelenej vymytej mozek a jen ho sere ze nenakoupil :)

Vnitřní mongolsko, které jede hlavně na uhlí, plánuje zákaz těžby kryptoměn, kvůli obrovské spotřebě elektřiny :)

https://www.cnbc.com/2021/03/02/china-bitcoin-mining-hub-to-shut-down-cryptocurrency-projects.html

Podobné zákazy připravuje i Indie, která má z uhlí 60% elektřiny.

jo Mongolsko to jiste vystreli hnedka do cela zebricku nejvyspelejsich zemi :D takze az v Mongolsku zakazou zvejkacky, tak se tady na hybridu o tom rozepisem jak uzasny krok ucinili

a jak chtej neco jako tezbu Crypta zakazat? budou obchazet vsech asi 100 pocitacu co v te zemi je a skenovat zda tam nekde neni nainstalovany nejaky miner? :D

v Indii na to taky nedojde, vesmes by tim odstrihli zemi od vseobecnych moznosti Visa a Mastercard, takze by to ve finale ublizilo jen samotnym Indum kteri by prisli o mnohe vyhody techto platebnich systemu ktere dnes crypto umoznuji taky, takze co zakazali by i pouzivani karet od Visa a Mastercard, a co kdys tam prijede turista a pouzil by tam Visa kartu s placenim crypta, dostane pokutu? :D ale jo debilni napady maj lidi po celem svete, tedy i v Indii ve vladnich kruzich

ale celkem by se me to i libilo takovej zakaz crypta v Indii, do obehu by se tim asi dostalo celkem dost crypta ktere bude ted v Indii drzene u jejich majitelu, takze cena by sla skokove asi docela dolu a slo by tak satovat mnohem levneji, tezba by se asi chvili nevyplacela a byla prodelecna, ale do par mesicu by to pravdepodobne slo nahoru jeste vic nez kdyby sev Indii nic nedelo :D takze za me urcite, at Indie crypto zakaze :D a kdyby to zakazala Cina, jeee to by byl zvanec jeste lepsi :D

Zastavím tě hned na začátku a dál to nečtu, protože to pozbylo významu:

Vnitřní Mongolsko je region Číny, známý těžbou kryptoměn a spalováním hnědného uhlí a ne Republika Mongolsko.

Obrázek uživatele Cipísek D

každej by chtěl sedet doma na prdeli v křesle tězit kryptovoloviny v jedný pivko druhou na raketovým tlačítku... Ale to nejde, někdo dělat musí a rejžáci už votročit nebudou....

https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/cina-si-nenecha-poroucet-rekl-si-tin-pching-40262730

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fbi-cina-vydira-sve-obcany-zijici-v-usa-zadrzi-jejich-blizke/r~7c37d0f4c07511eaa6f6ac1f6b220ee8/

ty máš už šikmý trejtrsvoči??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

no vids, kdybys nebyl hlupak, tak dnes sedis na prdeli a rig/server za tebe vydelava :D

a jak se,mnou souvisi Cina? jako ze obcas delam zakazky pro cinske zakazniky, nebo proc? Cina je me u zadele

loni v listopadu si par lidi klepalo na celo ze davam 14 tisic eur za nejakej servr na rendrovani, naplno rendroval vesmes jen necelej mesic, pak prezbrojil z pulky na tezbu a cela investice vcetne elektriny co sporada, cca 0,7-1,2MWh mesicne se splatil behem 108 dnu, od te doby je to prave to "muzu sedet na zadku a vydelava", ale ja teda sedim na zadku a dal pracuju a vydelavam dal i jinak :D

Ne, ty pálíš české uhlí. Přiznej to a nestyď se za to. Já nikomu těžbu neberu, ale sere mě, že se u toho tváříte jak ekologové, zatímco uhlí jede komínem.

nejblizsi elektrarna ze ktere to cerpa elektrinu je ta na nasi strese, odhadem tak ctvrtinu elektriny to nacerpa z ni (odhad na rok, za tech dosavadnich temer 6 mesicu to odhadem odebralo tak tretinu z ni, ale to se muze zmenit pokud bude horsi leto a pak treba krutejsi zima nez byla ta soucasna), pak je tu i pobliz jedna relativne stredni vodni elektrarna, tu mame od baraku asi 1 kilometr, dalsi velka elektrarna co je pobliz cca 3 kilometry je na biomasu, nejblizsi ciste uhelna elektrarna je vzdalena asi 50 kiometru, jo takze beru 100% hlavne elektrinu z Ceskeho uhli

muj dodavatel elektriny je NanoEnergies, ale pravda az od letosniho brezna, do te doby to byl CEZ u ktereho to je drahej spas chtit po nem "zelenou elektrinu", spadl jsem z prumerne ceny cca 5800 korun za MWh u CEZ na prumer 4100 korun za MWh

strasne se za sebe stydim jak prizpivam k paleni Ceskeho uhli

Obrázek uživatele Cipísek D

když ne černé tak pálíš hnědé uhlí, jsi horší než ropák, jako většina tezlatrejtrsbtc

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

kdybys nebyl hlupak tak dnes sedis v karibiku a rig/server/plná garáž asiků (na vesnici jí říkáme průchoďák ;) za tebe v čezku votrok vobštastnuje :DDDDD ale jelikož jen tezlatrejtrsbtc, tak sedis na prdeli a podrejvas republiku, klasika, jako většina. A jak s tebou souvisí legionáři bojovníci otcové zakladatelé?? nijak, btcsračka s nima nemá nic společnýho. Vždycky v minulosti bojovali a padli za vlast ti dobří, kdežto srabi a sračky přežili :))) tak aspon koukej dodávat sem kvalitní data

http://legie100.com/krev-legionare/

https://i0.wp.com/cryptonisation.ru/wp-content/uploads/2018/09/image003-0000-min-3.jpg

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

jeste ze nerozumet lengwič tveho kmene :)

Obrázek uživatele Cipísek D

do moje kmene ty kulový tezlatrejtrsbtc :)) di prosimtě pálit uhelnou elekřinu a zavři dekl abys tolik nelákal následovníky nezapomen že za tebe někdo dělat musí

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

a?

Já už jsi všiml dříve, že máš problém chápat kontext psaného textu.

to rika ten pravy :D :D Ted si tomu nasadil korunu

Ještě 3x to uprav. Možná si pak nebudeš připadat tak trapně :)

Tak znova, udelal sem ti vycuc a dulezita slova napsal velkymi pismeny :)

Bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources. These mining facilities may be absorbing OVERCAPACITY in some of these regions, using RENEWABLE energy that would otherwise be UNUSED, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.

https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap

:D Ty musíš trpět nějakou hodně vážnou mentální poruchou :D

Já opravdu nemám v zájmu ti na každý ten tvůj nesmysl odpovídat 7x, protože máš problém to pobrat 6x předtím :D

Takže zkus si to najít co jsem ti napsal posledně a třeba si to 7x přečti. Pomalu a nahlas. Možná ti to dojde.

Have fun staying poor

jj. Tohle jsi už tu psal taky aspoň 20x různým lidem. Řekl bych, že jsi tím definoval své mentální hranice.

Jen tobe a runnerovi sem to napsal. Jine idioty sem tu zatim neidentifikoval. Ikdyz uprime i ten runner je mi sympatictejsi bo s nim se da alepson debatovat a jeho argumentace dava alespon nejalou logiku. Ty si jen male decko s vymytym zelenym mozkem

Víš, původně jsem byl na tebe naštvaný. Pro tvou hloupost a ignoranci a neschopnost pochopit jednoduchá fakta. Teď vidím jak jsi prázdný a je mi z tebe smutno. Tvoje argumentace se zvrhla do neustálého opakování jednoduché prázdné věty. Už na tebe nemůžu být naštvaný. Teď už je mi tě jenom líto.

Have fun staying poor

Jednoduchá opakovaná věta od jednoduchého jedince. Okruh svých schopností jsi tu už definoval jasně.

Spíše těžba založená na spalování hnědého uhlí :)

Sory ale realitu nemuzes proste ignorovat, teda muzes ale pak necekej ze budes nekdy v zivote uspesny

https://www.iea.org/commentaries/bitcoin-energy-use-mined-the-gap

Around 60% to 70% of bitcoin is currently mined in China, where more than two-thirds of electricity generation comes from coal. But bitcoin mining facilities are concentrated in remote areas of China with rich hydro or wind resources (cheap electricity), with about 80% of Chinese bitcoin mining occurring in hydro-rich Sichuan province. These mining facilities may be absorbing overcapacity in some of these regions, using renewable energy that would otherwise be unused, given difficulties in matching these rich wind and hydro resources with demand centres on the coast.

Electricity generation in other key bitcoin mining centres are also dominated by renewables, including Iceland (100%), Quebec (99.8%), British Columbia (98.4%), Norway (98%), and Georgia (81%). Globally, one analysis estimates that the bitcoin is powered by at least 74% renewable electricity as of June 2019. Another analysis of data from 93 mining facilities (representing 1.7 GW, or about a third of global mining capacity) estimates that 76% of the identified energy mix includes renewables.

Jsi jako kolovrátek. Na tohle jsem ti už jednou odpovídal. Sichuan plánuje výstavbu 13 nových uhelných elektráren. A ta tvoje naivní představa, že se těží jenom během povodní, tak to mě opravdu rozesmálo :D

Mimochodem, největší Čínské farmy jsou ve vnitřním mongolsku a Liaoningu, které jedou hlavně na uhlí.

nejlevnejsi elektrina je z OZE a to vesmes celosvetove ;)

:D Ne, to opravdu není. Z OZE je bezpečně nejdražší elektřina :)
Proto se těžba přesouvá do Iránu a ne do Německa :D

Bezkonkurenčne najlacnejší a najekologickejší zdroj elektriny je z OZE. Konkrétne z vodných elektrární. A to je prostý fakt s ktorým nič neurobíte.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.