Tesla si pro výrobu Modelu 3 najala bývalého šéfa produkce Audi

Peter Hochholdinger strávil 22 let v německé automobilce Audi. Od letoška ale pracuje pro automobilku Tesla. Bude mít za úkol zvýšit výrobu na půl milionu aut během dvou let.

Peter Hochholdinger bude mít v Tesla Motors nově na starost zcela klíčovou oblast: urychlení výroby levného elektromobilu Tesla Model 3 o dva roky s tím, že už v roce 2018 má Tesla vyrábět půl milionu aut za rok celkem
foto: bayern-innovativ.de

Elon Musk během konferenčního hovoru k posledním kvartálním výsledkům Tesla Motors řekl, že automobilka bude brzy oznamovat příchod nových vysokých manažerů. Peter Hochholdinger je mezi prvními.

V Tesle bude zastávat pozici viceprezidenta výroby vozidel a bude mít za úkol navýšit výrobu elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X. Především bude ale zodpovědný za „velký plán“ výroby Tesla Model 3. Resp. předčasného dosažení objemu půl milionu vyrobených aut už v roce 2018.

Hochholdinger se podílel na uvedení do provozu nové továrny Volkswagen v Mexiku. Zároveň vedl výrobu Audi A4, A5 a Q5.

Tesla

44 Comments on “Tesla si pro výrobu Modelu 3 najala bývalého šéfa produkce Audi”

  1. To je zajímavý, já jsem
    To je zajímavý, já jsem myslel, že v Tesle ví přeci všechno sami nejlíp a nechat si radit od někoho, kdo se věnoval spalovacím motorům je něco jako smrtelný hřích! Vždyť u spalováků jsou samí idioti, pitomci, zpátečníci a vůbec debilové…
    Se divím, že už Tesláci nejsou dávno v ulicích, takhle prznit firmu!

              1. zbytočne sa
                zbytočne sa rozčuluješ…
                niektorých ľudí nepresvedčíš!!!
                či už niekto prekoná Teslu alebo nie (bol by som rád keby ano), tak navždy zostane prvá automobilka, ktorá začala vyrábať použiteľné elektromobily. Bez Tesly by sa všetky ostatné automobilky hrali na vývoj ešte minimálne 30 rokov.
                Teraz musia poriadne pridať plyn :-)))
                … aj tak budú Teslu stále iba dobiehať 😀

                1. tady nejde o
                  tady nejde o přesvědčování, tady jde o boj proti placené propagandě rakovin typu USA, té se musíme bránit, i když oni za to dostanou zaplaceno. Lidi totiž dost dávají na jejich vylhaná fakta. Bojovat musí každý, kdo nebojuje, nezaslouží si život 🙂

      1. No ta statiskika je trochu
        No ta statiskika je trochu ohnuta tim, ze tesla prodava auto vyssi stredni tridy, za cenu auta luxusniho (a zatimco pro jine automobilky je to nejziskovejsi segment, tak tesla v nem trati).
        A tvrdi o aute, ktere se jeste nevyrabi, ze bude nejprodavanejsim autem historie? To je cista demagogie… (v rocnich prodejich to znamena prodava pres milion Modelu 3 rocne, pripadne pres 20 milionu prodanych aut za doby zivotnosti modelu).

          1. Hele jenjo, nechci ti do
            Hele jenjo, nechci ti do toho kecat, ale jseš si fakt jistej, že to máš v hlavě v pořádku srovnaný?
            Nebo tě nějak fascinuje slovo rakovina, že pomocí ní musíš skoro v každým příspěvku někomu nadávat?
            Dávej si pozor, mohla by ti třeba prasknout cévka nebo nastat nějakej jinej kardiovaskulární problém, to může mít podobný následky na kvalitu života i život samotný jako ta tvoje rakovina!
            Ale možná pomůže, když se uklidníš a přestaneš tady blemtat ty svoje rakoviny, nikdo na to není zvědavej. Diskutuj, hádej se, ale neprojevuj se jako retard…
            Tohle už se fakt nedá…

            1. chceš tu lhát, že ropa
              chceš tu lhát, že ropa nezpůsobuje rakovinu? 🙂
              sorry, že nečtu celý tvůj zbytečný příspěvek
              btw,ty sis nevšiml, že mé příspěvky obsahují fakta i odkazy, tedy mnohem hodnotnější než 90 % příspěvků zde, že? Tak se vzdělej, ať tu také nejsi za ingoranta 🙂

              1. No, nedá mi to, i když je
                No, nedá mi to, i když je to zbytečné s takovým magorem diskutovat, ale je to i trochu zábavné:
                1) O rakovině tady píšeš akorát ty. Tak mi tady nepodsouvej, že lžu o tom, že ropa nezpůsobuje rakovinu, o tom jsem nenapsal ani slovo. Rakovinu způsobuje kde co, takže bys podobně mohl ejakulovat na kdejakém fóru, například tam, kde se rozebírá grilování…(například)
                2) Fakta v tvých příspěvcích jsem nerozporoval ani nenapadal. Jejich efekt ale klesá, pokud je obalena takovou snůškou hoven, které tady v každém příspěvku produkuješ…
                3) To, že tady zkopíruješ nějaký odkaz na web a halasně tady křičíš o 25 procentech z tebe nedělá vzdělance. To, že to nedělám já ze mne nedělá ignoranta.
                4) Diskutujícího charaktruzuje nejen obsah, ale i forma. Ty jsi zjevně hulvát, navíc se sklonem k hysterii a paranoidnímu uvažování. Tvé příspěvky se skutečně odlišují od 90% příspěvků zde na fóru. Ale každý to asi vidíme jiným směrem.
                No nic. Uznávám, že z mé strany je to zhola zbytečný příspěvek…

                1. Paranoidní úvažování,
                  Paranoidní úvažování, konrkétně? Mohl bys dát důkaz, nebo se jen svou hloupostí schováváš za hloupé závěry? 🙂

        1. odkud mas data ze Tesla na S
          odkud mas data ze Tesla na S a X prodelava? nerikej ze to pocitas stejne jako E15 kde pocitali vydelek respektive ztratu na S tak ze vzali ztratu Tesly a podelili to poctem prodanych kusu modelu S 😀 pokud ano, tak jsi hodne hloupej

          a to ze se da vytisknout na 3D tiskarne nujlearni zbran diky tomu ze to vysilali ve zpravach na TV Barandov predpokladam veris taky?

    1. Nic si nepochopil pytcho,
      Nic si nepochopil pytcho, tady už dávno nejde vo nějaký auta. To už jsou jen schránky na kolech s počítačema a senzorama. Tady jde vo appky který se do toho nahrajou. Ty tvoje auta si dá Silikon Valej ráno k snídani a večer nezůstane v autoprůmyslu kámen na kameni. Vhodnej okamžik už byl. Celej základ Chevy Volta i Bolta vyrábí korejskej LG a Chevy to jen nacpe do svý plechovky ;D
      Honem si utíkej koupit posledního spalováka než je přestanou vyrábět ať neuděláš u vás na vokrese vostudu ;D

      Tesla je jen vir, kterej to vše infikoval a je mu jedno jestli sám přežije. 😀

Napsat komentář