Tesla Semi na novém videu, blíží se spuštění výroby?

Jan Horčík - 15 Březen 2021

Tesla zveřejnila nové video elektrického tahače Tesla Semi na testovací dráze. Jde nejspíš o novou verzi s bateriovými články 4680.auto elektromobil Tesla Semi elektrický tahač

Natáčení nového prototypu elektromobilu Tesla Semi probíhalo na testovací dráze ve Fremontu už před týdnem. Po dlouhé době jde o záběry, na kterých je Semi poháněno vlastní silou.

Předpokládá se, že nový prototyp je vybaven novou strukturální baterií s články 4680. Mohlo by tak jít o náznak, že se Tesla Semi blíží k výrobě. Má totiž už dva roky zpoždění.

Při odhalení v roce 2017 Elon Musk sliboval, že Semi se začne vyrábět v roce 2019. Pak 2020. A později 2021. "Elon time" v nejklasičtější podobě.

Teď už ale Tesla konečně naznačuje, že letos by se opravdu mohl začít vyrábět. Prvních pár vyrobených kusů nejspíš využije samotná Tesla pro přepravu nákladů mezi svými továrnami ve Fremontu a Gigafactory Nevada.

Zpět na HybridPřidat komentář

LOL :D

https://www.teslarati.com/tesla-elon-musk-technoking-of-tesla/

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1318605/000156459021012981/tsla-8k_20210315.htm

Obrázek uživatele Kuk

Si zaspal dobu.

"Zach Kirkhorn je finanční ředitel pracující v automobilovém průmyslu. Od roku 2019 působil jako finanční ředitel s titulem „Master of Coin“ společnosti Tesla, Inc."

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Cipísek D

jj chudáci
Kirkhorn Zachary Mar 08 Sale za $1,676,935
Kirkhorn Zachary Feb 17 Sale za $972,712
Kirkhorn Zachary Jan 19 Sale za $1,047,175
Kirkhorn Zachary Dec 17 Sale za $785,738
Kirkhorn Zachary Oct 27 Sale za $4,271,350
.....
https://finviz.com/quote.ashx?t=tsla

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

V čem jsem zaspal dobu? Ten report je z dnešního dne.

Zaujímavé ako slovo "Tesla" tu na niektorých miestnych zakomplexovaných funguje ako červený praporek na býka :-)))
To je sranda :-DD

---

140 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele Kuk

Oni bez Tesly a ílona neusnou, myslej na ně celej den. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

to je zase hodnotný článek tohle, tak jako vždycky když jde o Teslu, někdo něco viděl a už se valí spekulace světem

- nejspíš nové baterky
- předpokládá se
- mohlo by jít o náznak začátku výroby
- naznačuje
- nejspíš a možná

fakt k smíchu tohle tři roky po termínu :D

sice o tři roky později ale zato to bude mít o třetinu horší parametry :D

Obrázek uživatele Kuk

Konečně si zase můžeš zamindrákovat. Už si dlouho neměl nad čím. :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Tak to nectete, nikdo vas nenuti. Ale to by vam chybel smysl zivota:prudit co nejvic.

když toto děláte vy vůči jiným automobilkám tak je to v pořádku, ale jak se dotkne někdo Tesly hned je problém co? :D

Tady jste na elektromobilnim serveru. Prudite zde jen diky vasi anonymite. Vsadim se, ze pri fyzickem kontaktu byste drzel tlamu. Nebo take chodite k lidem domu a kritizujete jejich domacnost?

Název hybrid.cz znamená elektromobil ?

Uplne nahore se pise vedle Hybrid.cz "Elektromobily, elektrokola, elektroskútry, auta na plyn CNG, LPG, testy".

Takže se milerád snížite na úroveň opovrhované opozice.
Taky volba :)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Anonym123

a to jazdí po dráhe na autopilot?

Ne, to ridi Kuk a nadava pri tom na VW.

Obrázek uživatele runner42

Za ty dva roky zpoždění předpokládám platí zájemcům úroky za rezervační poplatek, že?

Podle mě se to prodávat nebude a nikdy to ani nebylo v plánu. Proti trucku s moderním dieslem s 45% účinností to naprosto nedává ekonomický smysl.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

nemaj v USA ted uroky zaporne? tedy ze by ti co poslali zalohu jeste platili Tesle dalsi uroky :D

Obrázek uživatele runner42

Ne nemají.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

zase lzes ;) mam ucet u Citibank a na beznem uctu je aktualni uroceni -0,02%, a na sporicim uctu je pak momentalni uroceni 0,5% , ucet si drzim jiz nejakych 20 let kdy se jeste oficialne nedal propojit cesky ucet s PayPal, takze prehled o urocich v USA minimalne u teto banky mam ;)

Obrázek uživatele runner42

Máš úrok 0,5%, což je mimochodem víc, než dostaneš od většiny bank u nás, a mektáš tady něco o záporných úrocích.

Běžný účet sem netahej, nulový úrok nebo i záporný nahrazuje většinou bankovní poplatky. Které tam určitě žádné nemáš.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

terminovany ucet ktery nepokreje ani inflaci, no jeste ze tam mam jen asi 5 dolaru, fakt me nenapada firma co by si prachy na 2 roky zamkla na uctu s urocenim pul procenta pri inflaci temer 2% :D nato jak se tu hlasas jaky jsi ohldne financi, tak me to spis prijde ze jen trollis

nasobne lepsi reseni je si za to poridit coiny a nechat urocit je, treba BNB ma oroceni okolo 6% , shitkoiny muzou jit az k 50-60% a BTC se pri stesti da urocit cca 2%, a to tam jsou zamknute max na 7 dni, pri 90 dnech je to jiz okolo 3,5%

Počkejte účinnost 45%? Mám pocit, že za poslední měsíc až dva spalovací motory výrazně zvýšily svoji účinnost. Ale zjevně jen v diskuzích. Ty úplně super top modely měly ještě nedávno 40 % max. a najednou to stoupá, jako divé. Dokonce i ten laboratorní motor Nissanu s 50% účinností (btw. jen pro generování elektřiny v ideálních otáčkách) má už v sobě každá druhá nová Octavie.

Ještě nedávno byl standard 35 %.

---

FVE - 4,62 kWp; baterie 7,1 kWh; back up

Obrázek uživatele runner42

Pozor, u velkých objemů je účinnost úplně jinde, než u osobáků. Dieslové motory pro traktory a tahače pracují dnes s účinností cca 40% (45% předpoklad pro rok 2025), což je o polovinu lepší, než v roce 2010.

Podívejte se třeba na extrémní stacionární MAN S80ME-C7 s nízkými otáčkami - účinnost 54,4%. To ukazuje, kam lze až jít.

Pro fanatické odpůrce spalovacích motorů nepříjemná realita, protože takové účinnosti se energetický řetězec (a tedy reálné ekonomické náklady) elektromobilů ani vzdáleně nepřibližuje.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

"extrémní stacionární MAN S80ME-C7 s nízkými otáčkami", to je ale diametrálně jiné požití než k pohonu motorového vozidla! A do té účinnosti u spalovacího pohonu počítáte i těžbu, dopravu a rafinaci ropy?

Obrázek uživatele runner42

A jéje, flašineářslá písnička o rafinaci ropy.
Už chybí jen údaj o energetické náročnosti reafinace litru ropy vydávaný za energetickou náročnost výroby benzínu/nafty + nezohlednění energetické hodnoty ostatních produktů a máme to komplet.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Radeji se pochlubte kolik nafty jste spotreboval z vasich 40 tisic litru. Nebo ste mezitim zjistil, ze mate agregat na benzin?

Ono je to jaksi jedno, je to jen účinnost samotného motoru v optimálních otáčkách. V trakci s proměnným zatížením a s převážnou dobou jen v částečném zatížení má benzínový motor účinnost tak 20-25%, diesel tak 25-30%. Ty lepší se dostanou třeba na 35%.

Obrázek uživatele runner42

Jistě. A proto je budoucností koncepce diesel-hybridu Jaguaru C-X75, jak tady tvrdím už druhý rok.

Spojení výhod spalovacího a elektrického pohonu způsobem, kdy zůstávají výhody, na rozdíl od panoptikálních PHEV spojujících nevýhody.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Bohuzel i pres stale se zlepsujici katalyzatory dyzl porad smrdi, vyfukuje karcinogeny a je hlucny. Ze vam nevadi ze se tohle pohybuje po mestech je s podivem.

Obrázek uživatele runner42

Pokud se kamiony pohybují po městě, je to problém nikoliv způsobu pohonu, ale špatně řešené infrastruktury.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

To jistě. Ale on není ideální ten smrad nikde. I za kamiony jezdí auta. Uznávám že EV nejsou zatím optimální. I vy jistě uznáte že lepší by byl kamion bez výfuku.

Obrázek uživatele runner42

Lepší lepší, co je to lepší? Pro koho lepší? Lepší pro mě jedoucího za kamionem snad. Lepší pro babičku, které inflace sníží reálný důchod, aby EU mohla rvát peníze na dluh do EV, spíš ne.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

I ta babicka by se mela lepe, kdyby miliardy jdouci sejkum za ropu, zustaly v domaci ekonomice. Hospodarstvi by bylo vykonnejsi HDP by byl vyssi i ty duchody by byly vyssi.

no to bychom se teda měli :D kupovali bychom baterky nebo suroviny pro jejich výrobu u čínanů, to by byla výhra :D to bychom možná už ekonomiku vlastní ani neměli

šejkové se do ničeho neserou, na rozdíl od číny, staví si své megalomaské projekty pro turisty, patří mezi nejvyspělejší státy světa

Nejvetsi tezar lithia je Australie. Kobalt neni nutny, viz Tesla. A vse ostatni jsou bezne suroviny. Dokonce to lithium mame doma v Cesku. A kde se tezi suroviny pro spalovaky? Kobalt se pouziva pri tvrzeni casti spalovaciho motoru, jako pisty, ventily, klikovka, vackova hridel atd. Tam je spotreba kobaltu vyssi nez pro vyrobu baterek. A co platina pro katalysatory?

většinu má podchycené stejně čína, nebo korea, bud koupené přímo tězařské firmy nebo skupují samotné suroviny v takovém množství, že nějaká česká republika nemá vůbec šanci se k tomuto dostat, nasypali do toho takové prachy co se nám ani nezdá, mají vyřešenou těžbu, dopravu, zpracování, celý řetězec, další distribuci, prostě všechno, jsou úplně někde jinde

Jste vedle jako vzdy.
http://www.hybrid.cz/volkswagen-chce-mit-v-evrope-6-gigatovaren-na-vyrobu-baterii-s-kapacitou-240-gwh

Kecy v kleci. VW planuje v Evrope 6 novych giga factory jako Tesla. A Skodoffka je soucast VW.
https://teslamag.de/news/power-tag-vw-standard-zelle-50-prozent-billiger-2024-in-erstem-elektroauto-34931

Budeme jezdit na nakup na dalnicni parkoviste? Nebo dokonce aby jim bezel motor v optimu, budeme nakupovat z nakladaku za jizdy. Neco jako "nezastavujeme, mame zpozdeni".

Obrázek uživatele Anonym123

predpokladám, že kamión vezie od výrobcu do distribučného skladu a odtiaľ "menším" do obchodu dennú/týždennú dávku.

Velke hypermarkety zavazi kamiony.

Obrázek uživatele Anonym123

veď som to napísal -
ale z distribučných centier, nie od "výrobcov" dovezú dávku "od letáka k letáku".

Tady jde o ucinnost motoru v kamionech pri popojizdeni. Je uplne jedno, zda to jede od vyrobce, nebo od certa. Dulezity aspekt je, ze ten kamion ma mizernou ucinnost.

Obrázek uživatele Anonym123

teda tvrdíte, že diaľkový aj miestny rozvotz je úúúúplne rovnakými vozidlami?
príklad - lidl minimálne vo švajčiarsku má miestny rozvoz elektrifikovaný. možná aj v belgii.

Prectete si vlakno at vam nemusim vsechno vysvetlovat. Zamerte se na komentare od behny.

Obrázek uživatele Anonym123

reagoval som na diaľničné odpočívadlo.
nie na to,koľko percent účinnosti má spaľovák .
pretože ste reagoval tak, ako to mám rád - ad absurdum,je to najlepší spôsob ako ukázať kde je hlavička "hřebíka", kam smerovať úder kladivom. a vyvraciam to.

Vyvracite blbe. Kdyz behna pise, "Pokud se kamiony pohybují po městě, je to problém nikoliv způsobu pohonu, ale špatně řešené infrastruktury". A ja mu na to odpovedel. Tak si to nechte jeste jednou projit hlavou, kde je jaka souvislost.

Obrázek uživatele PaRi

Moc rád by viděl, jak teď vypadá prst, z kterého si to runner vycucal :-D

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (12000 km)

Wikipedie obsahuje nějaký výběr motorů. Máte tam i diesel co dosahuje účinnosti 54.6%, ale není to zrovna motor do auta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brake-specific_fuel_consumption#Examples_of_values_of_BSFC_for_shaft_engines

Rozhodně v té tabulce nejsou všechny motory.

Obrázek uživatele runner42

Blázníte?
Vy mu ukážete 30 let starý naftový 2,5 litr z audiny s účinností 42%... chcete mu přivodit srdeční zástavu? :-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Hmm a zmenilo sa na motoroch nieco za poslednych 30 rokov? Mozno 1-2% zvysenie ucinnosti dosiahli tovarenskym opracovanim a kvalitou olejov.

K 95% ucinnosti elektromotoru sa ani nepriblizuju.

Změnilo se zcela všechno - jsou jiné termodynamické cykly, jsou jiné vstřikovače, tvary spalovacích prostorů, kompletně elektronika, vstřikovací mapy, turbodmychadla (kompresory atd).

Ono ten elektrický motor taky tu účinnost 95 procent nemá všude, ale má ji v nějakém spektru (často se uvádí nejlepší bod) a za podmínek právě tehdy když, ale ano je efektivnější než spalovací motor.

---

A co složitost?

Jen ty krámy co jste vyjmenoval jsou k ničemu a nepotřebné.

Drahá výroba a opravy, nízká životnost a celé je to zbytečné.

Nechápu jak někdo může obhajovat totální vykopávku - "hypermoderní" spalovací motor.

Je to jen zbožné přání majitelů autoservisů a lidí co jsou ochotni jim za servisní úkony zcela zbytečných věcí platit.

---

VW E-golf MR2016 (24,7 kWh, tepelné čerpadlo)

Obrázek uživatele runner42

Příspěvek dítěte.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Spíš ty vaše trapné obhajoby spalovacích motorů. :D

Mě to tady úplně rozesmálo.

Porovnáváte účinnost, ale složitost neřešíte.

Milujete servis, já vím. Každé hejblátko opečovávat speciální servisní procedurou vás baví.

Prostě runner. :)

prej účinnost spalovacího motoru, heh.

---

VW E-golf MR2016 (24,7 kWh, tepelné čerpadlo)

Obrázek uživatele runner42

Co jako na motorech servisujete?
Mám víc jak 40 koncernových aut, vystřídal jsem přes 30 aut soukromě a servis motoru jsem řešil jedinkrát, a to v roce 2011 nebo 2012, když mi na Audi A5 přeskočil řetěz kvůli napínáku (Auto Jarov podělali tajnou svolávačku na jeho výměnu).

Moderní spalovací motory jsou neuvěřitelně spolehlivé. Na autech se řeší kde co, ale problém na motoru je naprostá výjimka.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Dovolim si se vas zeptat, zda provozujete vrakoviste koncernovych vozu. Pak bych absenci servisu vcelku chapal. Nebo jezdite s olejem z vyroby az do totalniho umrti auta?

Obrázek uživatele runner42

PHM do servisu nepočítám, to je spotřeba.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tak třeba olej, filtr, rozvody a svíčky. To je taková samozřejmost, že to už člověk nebere ani jako servis. :)

Obrázek uživatele runner42

Olej počítám do spotřeby. Filtr asi máte pravdu, svíčky možná jednou. Rozvody samořejmě nikoliv, tak dlouho auta nemám, aby to dávalo smysl.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Marek_

Když tady ještě chodil Michelin, tak přiznal náklady na servis Tesla X a napsal, že je to srovnatelné se spalovacím autem podobné velikosti a výkonu. Měl najeto kolem 160 tis. km. Co ušetřil, tak to bylo hodně na palivu, protože měl zdarma supercharger.

Jinak, co jsem koukal na různá EV, tak i ty mají předepsané pravidelné prohlídky, i když lebnější než spalovák. Teda... jednou tady někdo dával ceny prohlídek na eNiro (nebo co to bylo) pro 90 tis. km a vyšlo to dráž než hybridní Toyota RAV4. Ale zase člověk ušetří na palivu, pokud nabíjí doma. Pokud na cestách (a v zahraničí), tak se náklad na km už blíží spalováku.

---

Lexus GS 450h Premium

Nechci se tu pouštět do této debaty, jen jsem připomněl runnerovi co všechno servisuje na svých autech.

Dost záleží model od modelu. Michelinovo přiznání jsem neviděl, takže se k tomu nechci vyjadřovat. Ceny prohlídek a servisní úkony u eNiro jsou nebo byly mimo a ostatní to nedělají.

Prostě u spalováku má člověk jistotu servisování každý rok už kvůli oleji.

Pokud je člověk pečlivý - jinak je to jednou za dva roky, jak chce auto, což má většina elektromobilů taky, protože se co dva roky kontroluje brzdovka a chladící kapalina - dřív se po dvou letech měnila a dělalo odvzdušnění, ale na to se dneska taky peče a je to tuším po čtyřech.
Potvrzuji, že Michelin a nejen Michelin zkonstatovali, že servisní náklady BEV a srovnatelného spalováku jsou v dlouhodobém horizontu prašť jako uhoď. Provoz BEV pak umí být levnější na energii, pokud většinu člověk tankuje free supercharger nebo doma z FVE či ze zásuvky, čím víc je odkázán na veřejné dobíjení, tím rychleji jde ekonomika provozu do kopru.

---

Bavíme se o servisních nákladech součástí, které nemá BEV a spalovák stejné. :)

Ty zkušenosti Michelina s Teslou X by mě docela zajímaly. To musel mít snad vadný modul v baterii či nějak rozbity motor jinak mi to nevychází.

Obrázek uživatele Marek_

Tady si přečtěte. Podle toho jsou náklady na servis o cca. 25% nižší u EV jako u podobného spalovacího auta. Nevím, co vše je tam započítané, možná i náklady na pne, kdo ví? Ale ten rozdíl není moc velký, ne?

https://www.teslamagazin.sk/nissan-leaf-renault-zoe-servisne-naklady/

---

Lexus GS 450h Premium

Bohužel tam jsou jen procenta a žádný výpis úkonů, takže nejde moc argumentovat. Těžko říci, zda je 25 % málo nebo hodně, to si musí odpovědět každý sám. :)

Ne peklo byly tuším poloosy - ono je mají údajně shodné s eskem a klouby jsou zalomené v jiném úhlu, takže tolik nevydrží. Několikrát mu to dělali v záruce a pak to musel platit - už nevím kolik, ale myslím, že to byly nižší jednotky tisíc €. No a pak nějaké drobnosti - myslím něco s oknem atd.. ono když se podíváte na Electrodada, kde hodnotí svoji nehodu s T3, tak vidíte, že Tesla servis má dost vysoké hodinové sazby.

---

Dobře, ale to není problém BEV jako technologie, ale problém Tesly potažmo modelu X.

Nechci Teslu hájit v tomhle není úplně dobrá a dřív to byla dost tragédie. Předpokládám, že měl verzi X do roku 2017.

Obrázek uživatele Marek_

Tu jistotu servisování, resp. prohlídek, máte i u EV, koukněte do servisního plánu třeba na Zoe, někde jsem to četl. Nebo Citigo e. Bude to levnější než spalovák, ale servis tam bude. Teda asi kromě Tesly, ta na to kašle :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Tak já byl s e-Golfem během jednoho roku i 3x na pravidelné servisní prohlídce po 15 tisících.
Běžně stála prohlídka EV do 800 Kč, když měnili brzdovou kapalinu (a to po 2 letech), tak to vyšlo na závratných 2 000 Kč.
I po najetí přes 140 tisících km, stála prohlídky do 800 Kč !

Během celé doby nebylo nic víc nebylo potřeba dělat, jen ta otrava po těch 15 tisíc jet na prohlídku, která se vším všudy trvala půl denní pracovní doby v servise.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 25 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Že vy jen provokujete. :D

Servis tam je, ale těch věcí, který má jak BEV tak spalovák.

Prostě když budu jezdit se spalovákem 5 let bez jediného servisního úkonu na motoru s nájezdem třeba 20 tisíc ročně, tak se mi vysype nebo násobně zkrátím jeho životnost. Když to samé udělám s BEV, tak se pravděpodobně nic nestane.

https://www.auto.cz/zaver-dlouhodobeho-testu-renaultu-zoe-nejlepsi-auto-pujceny-elektromobil-132702

U Tesly neztratite zaruku, kdyz nechodite do servisu. To je mega rozdil.

Ano, Michelin reálně popisoval klady i zápory elektromobility, což se bohužel neda říci o některých fanatických jedincích, kteří tak elektromobilitě škodí.

Za cele roky moji elektromobilni minulosti jsem nebyl ani jednou v servisu. Omlouvam ze za muj fanaticky prispevek.

No výborně, konečně z Vás vypadlo něco konkrétního o provozu, ještě přidat co se Vám na Tesle ne/líbí, nájezy, spotřebu atd., uberete fanatizmu, a možná Vás tady ostatní začnou respektovat jako Michelina.

Na TM3 se mi nelibi zadni kufr. Velky volny pristup pres velke 5. dvere je mnohem lepsi. TM3 by mohlo byt o 15cm kratsi, lepe by se dalo zaparkovat. Ale Octavka ma stejnou delku. Spotreba energie je fakt uzasne nizka. Ted nejsem v aute, tak nevim celkovy prumer za cely najezd. Ale je to nekde kolem 15kwh/100km. Uz to ani nesleduji, je to pocitani haleru. Leaf 1 je proti tomu zrout. Ani pri rychle jizde nehrozi zasadni snizeni dojezdu. Leaf je tissi nez TM3. Dynamika je fantasticka, predjizdeni je v pohode, zadne strachovani, zda to vyjde. Na moji postavu je TM3 trochu nizka. Proto se tesim na TMY. V hodne krute zime by mohly byt okna orisek, kdyby zamrzly a baterka byla poloprazdna a zadna zasuvka pobliz. Ale zatim no problem po 2 zimach. Jinak se v tom musi clovek projet aby pochopil. Do spalovaku se uz vracet nebudu.

Výborně, děkuji, přeji mnoho dalších km. bez problémů, a dávám 1*.

Poklona, pane.

Obrázek uživatele Marek_

Ano, to je pravda. kolikrát psal, že ho tesla se.e, že nefunguje to a to, že to má taková omezení a pod., co je dobře, co je špatně, objektivně. Ale taky psal, že by si nejspíš znovu pořídil Teslu.

Obecně, fanatik víc škodí než prospívá dané technologii.

---

Lexus GS 450h Premium

Jo jo, a pokud se takoví jedinci dostanou k "veslu", tak to končí např. "solartunelem" a pod.

Zatim to vypada na jaderny tunel.

Opět to Vaše, "možná asi kdyby".

U toho eNira se ma jednat o tajemnou vymenu chladici kapaliny. Zatim tyto naklady nikdo konkretne nepotvrdil. Ale jako strasak to funguje dobre.

Obrázek uživatele Marek_

Asi proto, že ještě nikdo nemá tolik najeto, nevím. Ale byla to info přímo od servisu. Uvidíme. pokud by to tak bylo, tak budou náklady na servis vyšší než u té hybridní Toyoty RAV4.

---

Lexus GS 450h Premium

No podla tvojich vyjadreni to znamena, ze to bude mat velky uspech a coskoro sa k nim pripoji sirsia konkurencia. Dik za info.

Ale bude to, už jen kdyby to měli používat sami interně a to se jim pak okotí. Tesla je o symbolice a víře (někdy až fanatické - fandové Tesly povýšili frikulínské "to není auto, to je životní styl" na zcela novou úroveň) v tesla budoucnost a Musk je si toho velmi dobře vědom a taky toho obratně využívá (viz jeho manipulace cen s trhem kryptoměn) a aby mu vše tohle bylo trpěno, nepřišel o auru a byl dál věrozvěstem, tak ten slíbenej náklaďák potřebuje - klidně o pět let déle, ale potřebuje a bude...a samozřejmě pro to bude obvyklé Tesla konstatování, že jsou v oboru nováčky..a další ovečky přinesou penízky do akcií.
To jste si ještě nevšiml, že v Tesla světě je to o víře a ne o ekonomice? samozřejmě čas od času je třeba správně naservírovat a něco dotáhnout do konce, aby ovečky byly patřičně rozjuchané a byli se za víru.

---
Obrázek uživatele runner42

Ano, jenomže firmy jedou pouze a výhradně na zisk. Na eko či jiné zájmy si hrají pouze v případě, že jim to navýší zisk. Což krátkodobě nevylučuji, ale vždy to nakonec dopadlo špatně.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Anonym123

eko bolo ziskovéuž v časoch, keď arabi na popud zssr/sssr/cccp znížili ťažbu a zvýšili ceny.
a ziskovosť alternatívnych technológií raketovo stúpala.
uťalo to zníženie cien ropy POD hodnoty spred ....článok sa mi nechce hľadať, je v č.1 ročenky technického magazínu.

Klidně to můžou brát jako Impact investici, že to budou mít jako erbovní vozidlo, aby zaujali další zákazníky z Tesla světa.. na durhou stranu se podívejte, jak vypadá Tesla svět, kolik lidí a kdo tam generuje přidanou hodnotu? Fabrika se chová tak trochu sektářsky pod vedením defacto diktátora. Zástupy věrných jsou velmi šikovně koordinovány technologickými evangelisty ve flow, co tvoří obsah. A jako každá totalita i tahle komunita se opírá o techniky, co něco tvoří a buď z vlastního prospěchu, nebo i víry jsou myšlenkám zcela oddaní. Celé to má vcelku promyšlený základ, kdy se soustředí na něco, co lidi táhlo - tedy svoboda pohybu na silnici (dostupné všem) a dobývání vesmírů - největší lidský sen. Logicky a pragmaticky k tomu přidali dobíjecí soustavu a ukládanání a výrobu energie - aby umocnili svobodu. Tím vůbec nechci tvrdit, že vše je na nich špatné, ale popravdě - žádná diktatura není černobílá i zrůdný nacismus nás defacto dostal do vesmíru a na Měsíc.

---

Neni to vase ropne nabozenstvi presne to o cem pisete? Normalni clovek by milerad ukazal ropnym sejkum prostrednicek a zdrhnul by k elektromobilite. U EV mate domaci zdroj energie, nizke ceny u domaciho nabijeni a moderni techniku. Misto toho obetave a verne podporujete megalomanske stavby v pousti, zlate wc, beduinske palace a muslimske tazeni proti krestanum. Podporujete ropne valky, znecistovani mori, ovzdusi i pudy. Platite nehorazne castky za vymenu dilu u plechacu a vubec masturbujete u ventilu, valcu a mnozstvi komplikovaneho srotu. Priznivce elektromobility fascinuje ta nezavislost na ropnych koncernech, ktere benzinove ubozaky drzi za koule a porad vic zvysuji tlak. Tesla se stala tim co je, jen diky neschopnosti a nevoli ostatnich automobilek. Kdokoliv jiny, kdo by poskytnul utek od ropne mafie byl by na koni. Pak byste asi brojil proti nekomu jinemu jako ted proti Tesle. S vasim usudkem jste totalne mimo. Tesla je jedina automobilka ktera tu svobodu prinasi a tak je take jedina, kdo dostava uznani.

To podpisujem.

---

140 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

To je hukot, teda.

Ropný sejk je každému u prdele ty mimoňo :D ropa se těží a těžit bude i kdyby všichni jezdili v těch vašich teslách, to ví i malé dítě, tak tu nešiřte pořát tu svou víru

megalomanské stavby někde v poušti mě fakt netrápí, mnohem víc mi vadí megalomanské solární elektrárny na úrodné půdě tady u nás

nehorázné částky za díly říká ten co zaplatil raketu za baterku ve svém autě a vozí půl tuny závaží v podlaze :D mluví o domácích zdrojich a jezdí americkým autem, dovezeným přes půl světa, s baterkou závislou na nějakých asijských zdrojích a těžbou daleko problematičtější než nějaká ropa

a svoboda? to myslíte vážně tohle? cokoliv je závislé na kabelu a elektřině je všechno jen ne svoboda, neujedete ani 600km bez toho, že musíte zastavit a nabíjet, musíte volit a přizpůsobovat trasu a zastávky, tomu říkáte svoboda? :D

Kolik bezinu do auta jste si už vyrobil sám na zahradě, Vy ropná svobodo?

A Bakala je vam take tam nekde vzadu? Je to uplne stejny smejd jako sejkove a rusaci. Jenom s tim rozdilem, ze ropaci vytvorili kartel, aby mohli jeste vic zdimat.

ano bakala je mi taky u prdele a ano všichni jsou to šmejdi, ale nic s tím neuděláte, potřebujete něco co oni vyrábí a prodávají, když nabíjíte několikanásobně dráž někde na dálnici než když nabíjíte doma je to to stejné a to Vám nevadí?

Že jste zaplatil za baterku třeba 400 tisíc, za něco co ve spalováku vůbec nepotřebujete? to vám nevadí? za něco co třeba za osm let budete muset vyměnit?

já mám třeba auto které jsem koupil zánovní, mám ho už deset let a zrovna nedávno jsem si počítal kolik mě stálo se vším všudy i s palivem a pojištěním a po deseti letech jsem se ještě ani zdaleka nepřiblížil pořizovací ceně vašeho EV a to si myslím, že je moje auto ještě tak za 150 tis. prodejné :D

vy by jste měl být spíš rád za tyto kartely, protože kdyby stála nafta deset korun tak EV nemá šanci i kdyby jezdil úplně zadarmo :D

Demagogie vašeho textu.
U EV mate domáci zdroj energie -pokud máte dům a FVE jinak ne - obecně úmyslně zavádějící text

Misto toho obetave a verne podporujete megalomanske stavby v pousti, zlate wc, beduinske palace a muslimske tazeni proti krestanum. - úpmyslně demagogicky napsáno, jako píšte vy - můžete tankovat ropu výhradně od Norů a Amíků - vycházím z toho, že dokážete dobíjet výhradně zelenou energií - takže opět zavádíte

Platite nehorazne castky za vymenu dilu u plechacu - kec, baterka měnič, motor nejsou levnější díly, zbytek auta je stejně drahý

esla je jedina automobilka ktera tu svobodu prinasi a tak je take jedina, kdo dostava uznani. - kec - tesla drží šém od vašeho auta a když se jí zamane, tak bude rád, že ho odtlačíte do rohu, aby nepřekáželo - taková nevýhoda online - jste daný výrobci na milost a nemilost- hlavní důvod, proč nedostavovat JE Ruskem nebo čínou - šém bude vždy v jejich ruce

PS: a auta pro mě nejsou náboženství ani elektrická, ani spalovací ;o) Takže odříkat dvacet Elononášů a nemektat

---

Nabijet doma za 2,50kc/kWh muze kazdy. Z 99% se jedna o domaci (tuzemskou elektrinu).
Ukazte mi benzinku, kde dostanu nemuslimske a neruske PHM.
I kdyz budete mit to stesti, tak porad krmite ty ropne smejdy, kteri vas drzi za koule a tahaji z vas prachy.
Celkove mam u EV lepsi pomer uzitek/cena. A zadne jezdeni do servisu vymenit tohle, nebo tamto.
Koukate moc na sci-fi. Teslu muzu odpojit od online komunikace a bude jezdit dal. Jezdi i tam, kde neni mobilni signal. Vy asi jezdite spalovakem kvuli podpore ruska. Nebo jak jste na to prisel s dostavbou JE? To jako vsechny auta Tesla na svete jsou online jen kvuli blbe dostavbe Dukovan?
Sam pry neholdujete nabozenstvi s ropakem, ale u jinych to vidite uplne jasne. Asi jste sam spasitel.
Ja rikam, jste pitomec, ktery se jen naparuje.

Nabijet doma za 2,50kc/kWh muze kazdy. Z 99% se jedna o domaci (tuzemskou elektrinu).
zajímavé od člověka, co se ze všech sil vymezuje proti jádru.

---
Obrázek uživatele Marek_

No nevím, no... já jezdím spalovacím autem a nemám pocit, že by mě někdo "držel za koule" :-) Jedu k čerpačce, natankuji a jezdím. A jezdím spalovacím autem proto, protože je to pro mě vhodnější auto než EV. Je to tak těžké pochopit, že každý má jiné potřeby a pro každého může být jiný způsob přepravy vodnější? Jste stejný elektro fanatik jako Radovan, který si myslí, že když jemu vyhovuje EV, tam musí každému. Ale to je nesmysl.

Já jsem ochotný připustit, že bych jezdil EV, klidně, až to bude mít pro mě smysl. Nejsem spalovací fanatik, na rozdíl o d vás, elektro fanatika. A svými výstupy a příspěvky jenom spoustu váhajících lidí od EV odradíte, chováte se často jako fanatický člen sekty, bohužel.

---

Lexus GS 450h Premium

Az budete filtrovat vase vyfukove plyny pres kabinu vaseho smradocha, pak si muzete jezdit jak chcete. Ale muj vzduch si nechci nechat umyslne otravovat.

Obrázek uživatele Marek_

Filtruji je přes katalyzátor a výsledkem jsou splodiny, které odpovídají normě a vozidlo je způsobilé provozu, tečka. Víc se o tom bavit nemá slysl. Teď pojedu v dubnu na emise a TK a věřím, že i přes cca. 330 tisíc km moje auto projde v pohodě. Pokud jsou ty splodiny takový hrozný zabiják, ať ta spalovací auta hned od zítřka všichni zakážou. Do té doby ať si každý jezdí tím, co vyhovuje jeho potřebám. Nemá smysl fanaticky tady vykřikovat.

---

Lexus GS 450h Premium

Dovolím si drobnou radu - co moc lidí neví, životnost lambd je dle katalogu Bosch 160 000km, doporučuji měnit dříve - 80 - 100 000km, zkoukněte a budete s tím v pohodě - s emisema auta to dělá hodně k lepšímu.

---

Presne v souladu s vasim komentarem je pripravovana norma EURo 7. A nasledne zakaz prodeje novych spalovaku v obdobi 2025-2035.

Obrázek uživatele Marek_

No vždyť jo. Až to přijde, tak se tomu přizpůsobím. Ale do té doby nemají smysl takové ty fanatické výkřiky, jaké tady předvádíte nebo někdy předvádí Radovan, akorát se ztrapňujete, zbytečně.

No a na ten zákaz prodejů jsem zvědavý, od kdy to bude reálné, hlavně tady v ČR, ale třeba i v DE. A i potom bude většina aut v provozu na spalovací pohon, ať už nových nebo vyrobených třeba někdy teď, plnících současnou normu.

---

Lexus GS 450h Premium

Nemecky ministr dopravy, mimochodem velky zastance spalovaku, pozaduje konec novych spalovaku 2035. Jelikoz sklidil znacnou kritiku, muzeme vychazet z drivejsiho data. Nektere staty usiluji o 2025, jine 2030. Takze to je uz na obzoru. Zda Cesko bude trucovat, nebo bude souhlasit, je uplne nepodstatne. Asi jako kdyby ste nesouhlasil, ze po pondeli prijde utery.

Obrázek uživatele Marek_

No vždyť jsem psal, že se přizpůsobím v pohodě. Ale min. 4-9 let se nová spalovací auta budou prodávat ve většině Evropy (nebo možná i déle, uvidíme) a dalších X let tady budou jezdit. A budou jezdit i ty, co splňují třeba jenom euro 5 a pod. Takže o žádný zákaz spalováků ze dna na den, jak jsem psal, se nejedná.

Proto nemají smysl ty fanatické kecy, každý ať si jezdí tím, co jeho potřebám vyhovuje, pokud to splňuje podmínky na provoz po silnicích, tečka.

---

Lexus GS 450h Premium

Ze se u zakazu spalovaku vzdy rozumi konec prodeje novych spalovaku by snad uz mel vedet kazdy. Dokud zijeme v demokraticke spolecnosti, tak vyvlastnovani neni aktualni.

Obrázek uživatele runner42

Váš vzduch :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Jan Veselý

Jo, vzduch je veřejný statek, rovným dílem patří nám všem.

Obrázek uživatele Cipísek D

no a to je právě ta blbost !
1) Vzduch patří těm co si ho ve svý zemi vyrobí
2) ty země co ho méně vyrobí musí zaplatit !!!
3) ty země co ho více spotřebují na počet krků musí zaplatit !!!
4) ty země co ho více znečistí musí zaplatit !!!

viz 1,5 milijardy rejžáků a asijská tezla :

https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,26.912,102.452,3

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele runner42

Fakt? Tak co se serete do mého vzduchu, který si chci zamořit exhalacemi podle svého? :)

Pokud hlavička Leodendula tvrdí, že má právo požadovat čistotu svého vzduchu, dle logiky věci mám já stejné právo požadovaj jeho toxické zamoření, že přes něj nebude vidět.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

S ohledem na to, že ten Váš toxický vzduch není moc slučitelný se životem, tak na nej máte svaté právo ve SVÉ garáži, ne ve VEŘEJNÉM PROSTORU. Tam si zasloužíte pokárání od těch co tím smradem obtěžujete. Popřípadě o bonz policii.

Obrázek uživatele Cipísek D

ale jooo ale co potom ty uhelný elektrárny a letecká doprava co nám znečistuje vrchní vrstvy atmosféra, jako jo sars2 byl vyvinut aby tysv odstavil ale chápej že :

elektromobil je o dost větší žrout špinavý uhelný elektřiny,...

MĚL BY PLATIT DAŇ Z VŮBEC EXISTENCE !!!! :)))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

S těmi to je jednoduché. Na ně existuje bič v podobě zákonů a předpisů, které oni MUSÍ dodržovat, jinak jdou od válu. A v pravidelných intervalech se jim utahují šrouby.
Taková uhelná elektrárna musí mít kontinuální měření emisí, kompletní datastream z kontinuálu jde na ČIŽP, kde hlídají dodržování limitů a 2x ročně dělají v elektrárně kontrolu jestli měřáky měří správně a datastream někdo nešulí. Jsou za to pěkně mastné pokuty.
Tomu říkám státní dozor, ne ty tanečky okolo domkářků a řidičů. Taky proto uhelné elektrárny mají cca 100x menší emise škodlivin než měly okolo roku 1990 a jejich vliv na koncentrace znečišťujících látek v ovzduší (CO2 není znečišťující látka, je to látka ovlivňující klimatický systém Země) je na úrovni úst a nosů lidí dnes už naprosto marginální. To se ovšem nedá říct o majitelích kouřících plechových miláčků, kteří smrdí lidem přímo pod nos.

Obrázek uživatele Cipísek D

Na ně že existuje bič v podobě zákonů a předpisů? A že v pravidelných intervalech se jim utahují šrouby?? TO JE MÁLO !! Problém je už samotná jejich existence! A proto sars2 a jejich likvidace, ti už si nesměj škrtnou ;)

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/csa-se-chystaji-propustit-vsech-430-zamestnancu-40351983

A uhelná elektrárna a její kontinuální měření emisí ?? at si naměří co chcou stále to je ŠPINAVÁ TEPELNÁ elektráreň na CO2 a je povolena pouze pro výrobu na domácí spotřebiče ;) Pokud chceš elektromobil, napájej si ho ze střechy!! jinak zaplatíš spotřební dan z uhlíku :))

tezlaimport = nežádoucí asijský spotřebič ;))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

Jo, jsou to ty nejhorší elektrárny. I přes to jsou podstatně menší zlo než pojízdní výfukoví smraďoši. A navíc, stejně brzo v civilizovaných zemích vychcípají.

Chcípneš dřív, Jeňánku, se strháš při přehazování slajdů....

Obrázek uživatele Jan Veselý

Věř si, čemu potřebuješ.

Obrázek uživatele Cipísek D

teslu z čínský země považuješ taky za civilizovanou??

https://www.youtube.com/watch?v=B_-rbv0tp2k

https://www.youtube.com/watch?v=Ee68BnkZpbQ

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

Drž se tématu Cipísku.

Obrázek uživatele Cipísek D

todle je pár kilometrů vod čunghaje... ;)

https://youtu.be/589NAoC9Q6Y?t=16

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

Drž se tématu Cipísku. Trpíš snad hladem?

Obrázek uživatele Cipísek D

jasný uhelky jo smrdí a ohřejvají planetu jo, elektromobil bude mít povolen jen ten kdo bude vlastnit solar na baraku hotovo. Jinak uhelná dan z nabíjení 20Kč/kWh ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

Nějaké další ujeté a nereálné nápady?

Obrázek uživatele Cipísek D

proč? chystáš se snad vyvést západní měnu do asijský tezlatrejtrs?? tak se drž národa, víš co nic pro ně taky neznamenáme :))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Jan Veselý

Tý vogo, zlatý Cibulka. Ten aspoň používá pro ty svoje bláboly český jazyk.

Obrázek uživatele Cipísek D

to nejsou bláboly i když se ti to tak ted zdá, je to budoucnost, tak se bude vyvíjet současnost ;) jsou to krystalické vize nutnosti regulovat množení nejen lidské blbosti ;) A není spásná, je katastrofická viz tezlatrejtrs ;))

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Vzduch si zamořujte ve vlastní garáži, ostatní vzduch je veřejný.

Dvě z mnoha neveselých historek z dopravy:
- po horské túře čekáme na autobus u parkoviště. Přišli dva chudáci, nakopli 1.9TDI a zvesela si topili, čímž trávili celou zastávku, 10min jsem se přemáhal abych jim nevynadal, pak naštěstí jel ten autobus.
- při čekání na výsledky COVID testu stál jsem v oblaku výfukových plynů z průjezdného testovacího stanoviště, schoval jsem se proto do výklenku blízkého vchodu, jenomže tam zas vylezl kuřák (kterému logicky zakázali čmoudění uvnitř budovy). Tak jsem šel raději mrznout do průvanu, jen abych se vyhnul těm smradům.

A čí je to teda chyba těch čmoudilů a nebo mého citlivého nosu?
Nemělo by být právo na čistý vzduch všech nadřazené „potřebě“ přepravy jednotlivce?

Obrázek uživatele ozana

Klidně si svůj vzduch špiňte, ale jestli se váš vzduch dostane do mého nosu, tak zaplatíte mastnou pokutu!

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Cipísek D

klidně si plat korunou ale jesi šáhneš na černý BTC co vyrobili komouši špinavou uhelnou elektrykou a znečistili MŮJ VZDUCH musíš zaplatit mastnou asijskou daň zatysv TY !! :))

https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,26.912,102.452,3

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Ubozaku.

Obrázek uživatele Cipísek D

pokud koupíš asijskou tezlu co na výrobu znečistila světový vzduch, musíš zaplatit asijskou daň!!

https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,26.912,102.452,3

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele ozana

Ale musíš dokázat, že ten znečištěný vzduch z Číny (když tvrdíš že všechno vzniká tam) doputoval až k Tvému nosu.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Cipísek D

vsak jo stačí se podívat dnes a denně na satelit póoo celýýý róoook

https://www.windy.com/cs/-Koncentrace-CO-cosc?cosc,26.912,102.452,3

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Cypis toho měl k tématu pomíň, ale co všechno stihá sledovat a smotat dohromady, to je teda obdivuhodné.

Obrázek uživatele Cipísek D

já nechápu chlapi jak to, že se vám to ještě nechce chápat :)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

díky za pochvalu, dokud lidi jako vy tvrdí, že jsem se svým přístupem a chováním se k přírodě pitomec, máme několik jistot:
1) emise se nesníží
2) zdroje se nezachrání
Protože po tom, co jsem si o od vás o vás přečetl jsem přesvědčen, že moje součtová emisní stopa na planetě zemi je nižší než vaše byť nejezdím BEV (protože vlastně už auto prakticky nepoužívám a na na to, co jedu, je cokoli dražšího ptákovina na entou) a ten šuplík (jak jste to nazval) už mi do svého veteránského věku doslouží (očekávám, že bude mít v tu dobu najeto tak 220 - 250 tis km za 30 let věku) a pak hezky na veterána a tím jsem s auty skončil. Také předpokládám, že v té době už budou děti natolik velké, že budou mít prakticky svůj život, takže s velkou pravděpodobností opustíme bydlení v nížině a definitivně odejdeme na hory.

Protože jak známo, nejvíc emisí je uštřeno tím, co nevznikne ;)

mimochodem, když trávíte tolik času vymezováním se proti Rusko, jak to vidíte s Kobaltem a dětskou prací?

---
Obrázek uživatele napalmm

Kobalt, věčné téma:
https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/20033-komentar-kobalt-stoji-rozvoj-elektromobilu-na-detske-praci

Světová dodávka kobaltu nestojí na těžbě dětí.

---

100.000km Leafem 2013

Vase psychoticka averse proti Tesle a lidem kteri uprednostnuji BEV a Teslu je jedna vec. Vas soukromy konzum je jina vec. Obe tema nemichejte dohromady. Agresivne stekate a kdyz dostanete protiakci, tak vytahujete vas poustevnicky zivotni styl a delate ze sebe nedotknutelneho svateho muze. Vubec nedovedete rozdelit dve nesourode veci. Matlate vse dohromady.

A) nemám averzi k BEV
B) nemám averzi k Tesle jen mám na ní jiný a neobdivný pohled a naprosto na rovinu přiznávám, nejsem fanda Muska, ale tím mu neupírám, že něco dokázal a netvrdím, že je to pitomec, jen mi prostě nesedí jeho styl a tenhle styl rád nemám, protože je pro mě příliš přetvářkový.
C) rozhodně nežiju poustevnicky a nejsem svatý muž, mám jednoduše svoje cíle a svoji cestu - zjednodušeně - omezením veškerého konzumu prospěju planetě víc než koupením si předraženého odpustku v podobě BEV. A to vůbec neznamená, že si BEV nikdy nekoupím, neb s ním nebudu jezdit - ostatně jezdil jsem s BEV v době, kdy jste konkrétně vy jezdil na baterky tak leda s RC autíčkem.
D) máte pravdu, BEV si předpokládám pořídím, nevím kdy (až mi to vyjde výhodné a pokud v té době ještě budu vůbec potřebovat auto), ale Tesla to nebude - už jen protože nechci být v soukromí spojován s Tesla kultem a fanatiky jako jste vy. Stejně jako jsem se celý život v soukromí vyhýbal ostatním "kultovním značkám"
E) shrnuto, nemám averzi k produktu, ale k EV fanatikům, které nepovažuji za propagátory, ale za totální průšvih a ostudu elektromobility, co možná kdysi dobrými úmysly dnes však ze všech sil dláždí elektromobilitě cestu do pekla
F) k osočování, že matlám trend a svůj styl života, tak to hlavně nedělejte vy sám, když sedíte u své FVE a zásuvky se svými BEV za dvě mega + ve svém baráku s bazénem a Porsche v garáži, a řekněte, kde na to má vzít a jak provozovat průměrný čech v 3 pokojovém bytě na hypotéku s parkováním před barákem a rodinným příjmem 60 tis Kč/měsíčně.

---

Vyvoj a uvadeni novych technologii na trh je zavisly na ochote zakazniku novou technologii prijmout. Pokud se najde pomerne velka skupina saboteru, ktera uvedeni na trh blokuje, vse se zdrzi a prodrazi. Kdyz ale ta sama skupina pak rika, ze technologie je zatim moc draha, pak se da mluvit o saboterech pitomcich. Bez aktivni sabotaze teto skupiny by se rozvoj mohl mnohonasobne zrychlit a tim snizit celkove naklady. Vsak i Herbert Diess nedavno prohlasil, ze VW vyuzije Skaleneffekte (cesky vyraz neznam, teda velkovyrobu) a lidi muzou pocitat se znacnym zlevnenim BEV. Tak dejte na Herberta a venujte se radeji vasim veteranum a nechte elektromobilitu volne plynout.

Firmy budou první, kdo dostane dotaci a s velkou dotací se to vyplatí.

Ano za peníze jiných - tak trochu kombinace diktatury se socialismem. Aneb Ferdinande vaše lidové auto bude stát 1000 RM. Ja, mein...

---
Obrázek uživatele Anonym123

s odpustením za príklad
diktatúru predsa zavádzajú "všetci pokrokári". jedno či lysenko s jarovizáciou, či šáhinšáh páhlaví s odstraňovaním religionizity, či kadáfí s tým, že svojim poddaným dal možnosť zamestnávať býuvalých kolonizátorov talianov, či sú to zelení a iní surneonaivisti s víziami údajne lepšieho sveta. dál, lépe, radostněji, poručíme větru, dešti, otočíme smer riek, ...

A kteří zelení, prosím, chtějí poroučet větru, dešti, otáčet řeky? Není to náhodou naopak, kecálku?

Obrázek uživatele Anonym123

kecálek ste vy. zelení a im podobní boli už pri svojom vzniuku označení za melón - zvonku zelený, vnútri červený. a spolu s starými/zaslúžilými aj neo marxistami otáčajú. vetry, toky (peňazí), direktívami meniť svet ako taký.
pozrite sa, ako to robia minimálne od 1963 (rímsky kruh) čo si ich všímam.

Vidím, že jste mistr v překrucování a zjednodušování. Zkuste si třeba zjistit, jaké zákony se snaží aktuálně protlačit ke schválení ti opravdoví rudí ( Kováčik za KČM, schválení řádně neprojednané novely Mysliveckého zákona jako "přílepek" k tak zvané invazní novele) a jaké výhrady k tomu u mají "zelení" a proč.

Obrázek uživatele Anonym123

ak som napísal zelení, taknie o nejakej okrajovej krajinke, ktorej predstaviteľ je na spoločnej foto v pozadí (ako sk prezidentka).
čiže ani českí komunisti nie sú relevantní.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil