Tesla rozjela výrobu solárních střešních tašek v Gigatovárně č.2

Jan Horčík - 11 Leden 2018

Tesla vybudovala kromě své gigatovárny v Nevadě ještě jednu továrnu. Tu pojmenovala "Gigatovárna 2" a vyrábí tam solární panely a nově i střešní tašky.auto gigatovárna gigafactory 2 Buffalo Solarcity továrna na solární střešní tašky a panely

Společná továrna společností Tesla a Panasonic na výrobu solárních střešních tašek a panelů. Ročně by jich měla vyrobit až 2 GW.
foto: Tesla

Střešní solární tašky Tesla představila koncem roku 2016. Zájem není právě malý, údajně je má vyprodané až do konce letošního roku.

Jejich výroba v Gigafactory 2/Gigatovárně 2 v Buffalo v americkém státě New York totiž teprve začala - rok poté, co byly oznámeny. Už nějakou dobu se tam nicméně yrábí klasické solární panely, které Tesla využívá ve svém solárním byznysu.

Stejně jako Gigatovárna 1 v Nevadě, je i Gigatovárna 2 společným podnikem Tesla a Panasonic. Tady americko-japonská spolupráce funguje prostě na jedničku.

V Buffalu už je zaměstnáno asi 500 lidí a časem se má tento počet zvýšit až na 3000 (pro srovnání, v Gigatovárně 1 pracuje už hodně přes 1000 lidí, výhledově jich tam má pracovat 10 000). Zatím není jasné v jakém objemu se solární střešní tašky vyrábějí, ani jaké konkrétní typy.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Super. Jen mne vždycky jímá zoufalství z těch velkých fabrik (nejen v USA, kde veřejná doprava je Popelka), když vedle těch hal je v jejich poloviční až 2/3 rozloze ještě vyasfaltované parkoviště pro zaměstnance. Lidem sice říkají s oblibou lidské zdroje, ale promýšlet jejich dopravu do fabriky, to ne. Přitom dopravu zdrojů jako suroviny, materiály, komponenty a energie promýšlejí puntičkářsky.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 56 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 18 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no eMHaDecko by uz vyuziti naslo jako svoz zamestnancu od baraku, ale USA je porad o autech, proto i ta nabidka Tesel pro zamestnance jako prvni zakaznici...
Je s podivem , ze ty Parking/y nejsou ze solarnich panelu, i kdyz by byly zastineny vozy...
Jinak k clanku, tady je videt jak Hejti co porad mudrujou jak je Musk zadluzenej, zapominaj na to , ze ne jen Tesla car je ta investice/ dluh.
A zde je videt, co asi ma vetsi zisk i kdyz to nevypada.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vie sa, nakoľko je vlastne dokončená GF-1?
snažil som sa to vygoogliť, ale takto na rýchlo som nič relevantné nenašiel.

keď chce Tesla rozbehnúť výrobu TM3 na cca 500k ročne už do konca 2018, tak by s dostavbou GF-1 už mali pomaličky aj končiť, nie?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já teda na aktuáních fotkách viděl dokončení tak maximálně třetiny jen podlahových ploch.

off

Elektrická kontejnerová loď taky z holandského Tilburgu.
https://www.bd.nl/tilburg/wereldprimeur-voor-tilburg-twee-tesla-schepen-gaan-het-wilhelminakanaal-bevaren~acd26bfe/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily

Newsletter


185.66.36.26